handdator

Visa fullständig version : sommarjobb


maja_C
2004-12-27, 20:02
Tänkte på det nyss, måste nog börja söka lite. Någon som har ngt bra tips? Jag tänker inte sitta på min pappas byrå i år igen, så stillasittande! Vill ha ngt aktivt, något som man rör sig lite på iallfall... Någon som har något tips vart jag kan söka???

Kanske rent utav ngn kan ge mig ngt? I närheten av Lund :naughty:

Megatuttarna
2004-12-27, 20:07
Tänkte på det nyss, måste nog börja söka lite. Någon som har ngt bra tips? Jag tänker inte sitta på min pappas byrå i år igen, så stillasittande! Vill ha ngt aktivt, något som man rör sig lite på iallfall... Någon som har något tips vart jag kan söka???

Kanske rent utav ngn kan ge mig ngt? I närheten av Lund :naughty:

Hemhjälp i Södertälje. Du hjälper min morsa med att bädda, tvätta, diska, torka, damma, dammsuga, göra fint och rent och laga mat givetvis. Lite då och då diskuterar ni olika saker som två tanter o s v. Lön ges så svart den kan bli, intresserad?

Nitrometan
2004-12-27, 20:19
Om du vill röra på dig finns många alternativ...

Flyttfirma, rensa parker för kommunen...

Sen finns det väl många som harhäst runt Lund? De kan ju behöva hjälp med att motionera dem och sköta om dem.

Yankeee
2004-12-27, 20:24
Om du vill röra på dig så är ju tidningsbud perfekt :)

Biceps
2004-12-27, 20:44
brukar finnas jobb som fastighetsskötare... det e allt annat än stillasittande

jakke
2004-12-27, 21:01
Jag säger välkommen in i vården!! Du rör dig ganska mycket. Dock börjar jag bli less pga att personalen snackar så mycket skit om varandra.

hobbitar
2004-12-27, 21:41
ICA Kvatum i Varberg

isato
2004-12-27, 22:27
plantera skog !!! det är jobbigt

n1tro
2004-12-27, 22:36
hmm jag går 2an nu, dvs är 17 år.. jobbade inom vården i somras och förra sommaren (ålderdomshem). jag fick inte ta hand om patienterna (som tur var), utan fick mest typ vattna trädgården, handla in det de skulle ha, baka nån gång, plocka in/ut disk osv... dammsuga kanske nångång. inge speciellt :D
fick en helt okey lön också :thumbup: . det roligaste var att jag hade ngn i min ålder som ja kunde vara med hela tiden... annars ere långtråkigt...

erk
2004-12-27, 22:49
Tänkte på det nyss, måste nog börja söka lite. Någon som har ngt bra tips? Jag tänker inte sitta på min pappas byrå i år igen, så stillasittande! Vill ha ngt aktivt, något som man rör sig lite på iallfall... Någon som har något tips vart jag kan söka???

Kanske rent utav ngn kan ge mig ngt? I närheten av Lund :naughty:
Sök jobb på de brevbäringskontor som finns i Lund! Posten behöver i stort sett alltid folk, så sannolikheten att du får jobb är relativt stor. Jobba posten på sommaren är det perfekta sommarjobbet, man får vara ute och cykla på förmiddagen och du slutar ganska tidigt så du fortfarande har eftermiddagen fri och kan bada med kompisar om så önskas.

Snubben
2004-12-27, 23:21
Det finns mycket väktarjobb i Lund nu, sommarjobb vetefan men helgjobb och mycket möjligt sommarjobb.

oath5
2004-12-28, 00:52
Tänkte på det nyss, måste nog börja söka lite. Någon som har ngt bra tips? Jag tänker inte sitta på min pappas byrå i år igen, så stillasittande! Vill ha ngt aktivt, något som man rör sig lite på iallfall... Någon som har något tips vart jag kan söka???

Kanske rent utav ngn kan ge mig ngt? I närheten av Lund :naughty:

varför inte inne i skövde :angel: nära å bra hehe

vattenbuffel
2004-12-28, 01:30
Ta nåt utejobb, jag spenderade förra sommaren med att klippa häckar, kratta, plantera saker osv

maja_C
2004-12-28, 15:16
ok, tackar alla för många bra tips. Blev mest lockad till posten. ska ringa på torsdag! tackar igen =)

pTr
2004-12-28, 17:23
Tänkte på det nyss, måste nog börja söka lite. Någon som har ngt bra tips? Jag tänker inte sitta på min pappas byrå i år igen, så stillasittande! Vill ha ngt aktivt, något som man rör sig lite på iallfall... Någon som har något tips vart jag kan söka???

Kanske rent utav ngn kan ge mig ngt? I närheten av Lund :naughty:

sätt plant, har själv satt plant 3 somrar.. för en studerande är det rätt okey lön om man ligger i!

Lepras
2004-12-28, 20:53
sök jobb som kolloledare/fritids,, mycket ute- bad,lekar, m.m :)