handdator

Visa fullständig version : Restaurang


Evensar
2004-12-27, 17:30
Halloj på er alla!

Imorgon ska jag ta med tjejen till sthlm och gå runt i massa affärer m.m. Sen ska vi även äta lunch å fika, men sen också lite middag innan det blir bio. Då till min fråga. Vart kan jag hitta en restaurang i innerstan med bra och god mat med en huvudrätt på max 250:-. Har ni några favoritställen och dela med er ut av. Eller finns det inga såna "billiga" restauranger i sthlm?

Johan

swarre
2004-12-27, 17:59
Ett förslag, som brukar gå hem är Hard Rock. Beror förstås lite på vilken stäming du är ute efter ;)

Evensar
2004-12-27, 18:05
Ett förslag, som brukar gå hem är Hard Rock. Beror förstås lite på vilken stäming du är ute efter ;)

Ja det är väl inge jätte überromantiskt jag är ute efter, men inte nå skrikigt och stökigt ställe med fulla människor. Fast iof, kanske inte är så många såna människor ute på en tisdag kväll. Vad vet jag :)

swarre
2004-12-27, 18:31
Det brukar vara hyfsat lugnt med fulla människor där iofs ;)

Du kan ju prova Bronco annars, på Tegnergatan. Har inte varit där på ett tag, men det var trevligt sist i alla fall. Har du tur springer du ihop med Hoa-Hoa också, förena nöje med nöje så att säga ;)

Evensar
2004-12-27, 18:36
Det brukar vara hyfsat lugnt med fulla människor där iofs ;)

Du kan ju prova Bronco annars, på Tegnergatan. Har inte varit där på ett tag, men det var trevligt sist i alla fall. Har du tur springer du ihop med Hoa-Hoa också, förena nöje med nöje så att säga ;)

haha ok... läckert ;) Aja tack för förslagen.

swarre
2004-12-27, 21:28
haha ok... läckert ;) Aja tack för förslagen.

Hör av dig och berätta hur det gick ;)

Henke
2004-12-28, 07:54
Om du inte är någon kanin eller tjejen heller så rekomenderar jag texas smokehouse på kungsholmen, de har 1kilos biffar, mycket trevlig personal och bra service till humana priser.
www.texassmokehouse.se där finns deras meny mm.

MVH Henrik