handdator

Visa fullständig version : Nu blev man man tydligen av med en kompis


påven
2004-12-26, 22:41
Mens elller nåt skulle jag tro :confused:

Henke är på gymet säger:
inte på datorn, har det på nån skiva nånstans
Angel säger:
kolla då
Henke är på gymet säger:
ja men den är nerpackad nånstans
Angel säger:
leta dååå
Henke är på gymet säger:
nej
Angel säger:
nähä
Henke är på gymet säger:
ska du till jönköping på nyår?
Angel säger:
hurså
Henke är på gymet säger:
vad sk adu göra då?
Angel säger:
festa
Angel säger:
men kan du leta fram den
Henke är på gymet säger:
nån gång, inte nu
Angel säger:
jo nu snälla!!
Henke är på gymet säger:
varför måste du ha dom nu?
Angel säger:
därför
Henke är på gymet säger:
ja men dte går inte idag iaf
Angel säger:
men du kan la leta eller
Henke är på gymet säger:
nej det kan jag inte, den är ju nerpackad på vinden
Angel säger:
gå upp då
Henke är på gymet säger:
nej inte ikväll
Angel säger:
skitsamma nu blockar ja dig för du e så jävla otrevlig
Henke är på gymet säger:
jaha

Yankeee
2004-12-26, 22:43
Ålder?

ErikWrestlingFreaket
2004-12-26, 22:46
Haha en liknande grej har faktiskt hänt mig också,men jag lovar att det lär väl inte vara det sista du hör av han/henne. :D

påven
2004-12-26, 22:47
Ålder?
20år

Baan
2004-12-26, 22:48
hade väl en taskig dag... sen vissa är lit agressivare än andra ;)

Mart|n
2004-12-26, 22:48
Antingen en dålig dag eller så är hon dum i hela huvudet.

påven
2004-12-26, 22:49
Haha en liknande grej har faktiskt hänt mig också,men jag lovar att det lär väl inte vara det sista du hör av han/henne. :D

nej det misstänker jag också, men det är så typiskt att tjejer ska bete sig såhär jämt, det händer ju aldrig med kilkompisar

stocktown
2004-12-26, 22:56
Mens elller nåt skulle jag tro :confused:

hehe, vad va det för skiva hon ville ha?

muddler
2004-12-26, 23:02
ja se fruntimmer :laugh:

Baan
2004-12-26, 23:03
vi killar är ju absolut mer förutsägbara när det gäller cp-ryck :D

Prankie
2004-12-26, 23:07
Har inte människor tid med hela meningar längre?

påven
2004-12-26, 23:09
Har inte människor tid med hela meningar längre?

man säger det man har att säga, om det sen räcker till en hel mening eller inte är rätt ointressant

Trance
2004-12-26, 23:10
Har inte människor tid med hela meningar längre?

Jag undrar det med.

AFanatic
2004-12-26, 23:11
Har inte människor tid med hela meningar längre?

:laugh:

Varför laddade hon inte hem cd om det var så viktigt? (Om det nu inte var något privat vill säga.) Fast sånt ska man inte pyssla med, säger länsman...

Trance
2004-12-26, 23:13
man säger det man har att säga, om det sen räcker till en hel mening eller inte är rätt ointressant

Jag kan rätt snabbt erkänna att jag inte förstår, man framstår ju som dummare än man är. Varför då skriva så?

Prankie
2004-12-26, 23:18
man säger det man har att säga, om det sen räcker till en hel mening eller inte är rätt ointressant

Dels så underlättar det för den andra att förstå, dels så är det förbannat otrevlig att bara skriva ett verb i opativ form i varje "mening". De blir då order från hennes sidan.

EDIT: opativ istället för infinitiv

yxmannen
2004-12-26, 23:19
Mens elller nåt skulle jag tro :confused:


Vilken äcklig barnunge. Jag hade skämts över mig själv om jag hade haft ett omdöme som var så dåligt att jag hade lärt känna denna vidriga människa. Helt jävla efterbliven fan ta mig.

s_himself
2004-12-26, 23:20
Dels så underlättar det för den andra att förstå, dels så är det förbannat otrevlig att bara skriva ett verb i infinit form i varje "mening". De blir då order från hennes sidan.

dessutom blir det väldigt lätt missförstånd om man skriver halvdana meningar, jag får iaf svårt att läsa av om personen är glad eller sur, arrogant osv osv.

Baan
2004-12-26, 23:24
ähh det är väl inte så mycket snacka om, när man pratar med folk märker man snabbt hur dom vill ha sina meningar så att säga, det är helt klart, är man med ett gäng som snackar slang och halvtaskig svenska så försöker man inte impa på dom med något helt annat... samma skulle jag påstå att man gör på msn, man märker snabbt hur konversationen förs och anpassar sig något, händer väl från båda parter. Sen finns det ju folk som helt och hållet skiter i att man kanske inte förstår ett par ord i taget, eller såna som ska skicka ett ord i taget, eller dylikt jobbigt skit. Det är därför människan har uppfunnit spöknippen.

Pez
2004-12-26, 23:25
Mens elller nåt skulle jag tro :confused:
Jag tycker att du helt enkelt får ta tag i det här.
Ring upp henne och fråga, -"Har du mens, eller?", vilken tjej smälter inte av den frasen?
Jag lovar..dom älskar sånt - det visar att du bryr dig. Seså.. ring nu. :thumbup:

kimonque
2004-12-27, 00:39
åhh vilken Ängel :rolleyes:

mangemani
2004-12-27, 00:45
20år


that suprise me.

Rataxes
2004-12-27, 00:45
Huh jävlar, själv skulle jag bara tackat och tagit emot om någon som snackade sådär skulle blockera mig.

High1ander
2004-12-27, 05:00
Fyfan säger jag bara, hon har sårat din manlighet, vem fan är hon att sätta dig på ignore? Nej, här krävs en kall hämnd, jag skulle ringa henne de närmsta 20 åren klocken 3 på natten och bara flåsa lite sött som bara galningar kan göra, efter 20 år så vet hon att hon inte ska sätta en till kille på ignore.

Ok, är det fel av mig att bara säga "kvinnofolk", och ställa frågan, vafan skulle hända om killar bara sätter på ignore så fort en tjej inte gör vad vi vill?

Killar tänker med penisen, och tjejer tänker med två hjärnhalvor (brukar heta så iaf). Frågan är vem fan det är som hånas i dessa båda ordspråk? Jag menar, inte fan är det kvinnor som styr världen, de där personerna med två hjärnhalvor som är påslagna samtidigt, utan det är de dära killarna som tänker med det lilla huvudet som styr.
- Bara en fundering...

Nej, tjejer är fan smartare och bättre än killar, det tycker jag, men de är fan konstiga också.

Ok, till problemet, tror du hon kommer fortsätta ha dig på ignore? Isf när hon tar bort den så borde du slå på din :em:

Allvarligt om hon är så pantad så hon sätter på ignore så fort man inte slickar bort skiten från hennes fötter, då är hon inte en kompis.

Pecca
2004-12-27, 12:20
ja nu är det ju så här tjejer brukar vara o eftersom hon inte vill ha dig som kompis så återstår ju bara en sak... åk hem till henne med en flaska vitt... ge henne o sätt på henne....

om hon är fin vill säga...


Jag känner en som angel o hon är jäkligt fin... synd man var på syrran först bara ;)

internethjälten
2004-12-27, 15:17
well, vet inte hur många listor jag är Blockad på igentligen själv... kollade sist och då hade en bra bit över 200 addat mig men har bara 80-90 som är synliga mellan varven.. hahaha..

Angel ? hahaha, vad ska man säga ?

Angel
2005-02-12, 16:22
JAAAAAAAAAAAAA vad skall man säga. Mobba mig öppet då!!!

mini_Arnold
2005-02-12, 16:24
JAAAAAAAAAAAAA vad skall man säga. Mobba mig öppet då!!!

ok. *mobba* känn dig mobbad!

mmartin
2005-02-12, 16:28
JAAAAAAAAAAAAA vad skall man säga. Mobba mig öppet då!!!

"mobba". tycker du det är att "mobba"? he he vänta bara innan arne, jense, bolio och allan sätter igång :thumbup:

nordlander
2005-02-12, 16:33
JAAAAAAAAAAAAA vad skall man säga. Mobba mig öppet då!!!

Herrgud du kan inte vara 20? Du måste ju ha fötts som -6 åring isåfall.

mangemani
2005-02-12, 16:33
vänner(likt tjejer) kommer och går....bara att traska vidare i livet(om det inte går att ordna upp dvs)

bubbe
2005-02-12, 16:37
snacka om att hela dynamiken i denna tråd helt plötsligt expanderade,

Jense, Bolio vart är ni?

Fatalist
2005-02-12, 16:37
Hahah stackarn fick inte som hon ville. Herregud va en del tjejer vill styra och ställa.. Bra att du inte underkastade dig henne :thumbup:

Leon
2005-02-12, 16:43
Tyvärr måste jag hålla med på vissa punkter,tjejer är allmänt griniga.Tjejer vill att ni ska kunna läsa mellan raderna!Jag tycker att det är bra att jobba med bara killar,det är liksom inte en massa gnäll och surande.Sen slipper man oftast skitsnack bakom ryggen,vilket är så j***a fegt!Det är bättre att ta det ansikte mot ansikte!! :D

Leon
2005-02-12, 16:45
Därmed inte sagt att killar inte kan ha dessa anlag,dom finns också! :D

mmartin
2005-02-12, 16:45
Tyvärr måste jag hålla med på vissa punkter,tjejer är allmänt griniga.Tjejer vill att ni ska kunna läsa mellan raderna!Jag tycker att det är bra att jobba med bara killar,det är liksom inte en massa gnäll och surande.Sen slipper man oftast skitsnack bakom ryggen,vilket är så j***a fegt!Det är bättre att ta det ansikte mot ansikte!! :D

ja tjejer kommer väl från en annan planet va? :confused: :D

Leon
2005-02-12, 16:51
ja tjejer kommer väl från en annan planet va? :confused: :D
Ja ,vi är nog från helt olika planeter!Jag har bara killkompisar och har under hela mitt liv bara haft en tjejkompis.Det är mycket enklare!Det finns en sak ni ska veta och det är under den RÖDA perioden får ni ursäkta oss och ha tålamod.Vi kan faktiskt inte hjälpa att vårt beteende inte riktigt är som det ska då! :devil: :D

mmartin
2005-02-12, 16:56
Ja ,vi är nog från helt olika planeter!Jag har bara killkompisar och har under hela mitt liv bara haft en tjejkompis.Det är mycket enklare!Det finns en sak ni ska veta och det är under den RÖDA perioden får ni ursäkta oss och ha tålamod.Vi kan faktiskt inte hjälpa att vårt beteende inte riktigt är som det ska då! :devil: :D

ok darling :D

tvärtom för mig, kommer mycket bättre överens med tjejer, tex när jag började studera nu igen så var det enbart tjejer/kvinnor jag umgås och snackar med.. vet inte varför med lättare att snacka med är ni nog antagligen :thumbup:

den perioden är väl inget att skylla på! ;) det är skillnad när vi karlar är riktigt förkylda he he

Wiiking
2005-02-12, 18:53
ja tjejer kommer väl från en annan planet va? :confused: :D

Japp, män är från Mars och kvinnor är från Vettet. Höhö... ;)

mmartin
2005-02-12, 19:04
Japp, män är från Mars och kvinnor är från Vettet. Höhö... ;)

klassisk men fungerande :D

Nä men allt detta som ska läsas mellan rader är ju helt hopplöst och stämmer ju in på nästan alla tjejer, kan inte begripa varför bara.. dock inte sagt att vi också kan vara märkliga iof :D

Angel
2005-02-13, 02:31
Jahopp ja, händelsen inträffade alltså för 2månader sen, har inget minne av vad det va för skiva eller om jag hade mens när händelsen inträffade.

Men ja kan medela alla att jag och Henke åter är vänner sen ett bra tag tillbaka. Frid o fröjd.... *kissass*

Patriarch K
2005-02-13, 11:05
Jahopp ja, händelsen inträffade alltså för 2månader sen, har inget minne av vad det va för skiva eller om jag hade mens när händelsen inträffade.

Men ja kan medela alla att jag och Henke åter är vänner sen ett bra tag tillbaka. Frid o fröjd.... *kissass*

Så bra då ;)

Jag tycker ändå att det var skitdumt att "tvinga" honom att leta upp den. Jag skulle aldrig orkat gå upp på vinden - letat upp 'rätt' låda och sedan letat efter en CD direkt efter en person har sagt det. För mig skulle det säkerligen ta en månad.

mmartin
2005-02-13, 12:56
Jahopp ja, händelsen inträffade alltså för 2månader sen, har inget minne av vad det va för skiva eller om jag hade mens när händelsen inträffade.

Men ja kan medela alla att jag och Henke åter är vänner sen ett bra tag tillbaka. Frid o fröjd.... *kissass*


ahaa den arga tjejen :D

Leon har försökt beskriva att ert släkte är lite speciella, vi stackars killar/män vet ju varken ut eller in om sånt!

eller jo, det är det enda vi vet :D

Thony
2005-02-13, 12:57
Jahopp ja, händelsen inträffade alltså för 2månader sen, har inget minne av vad det va för skiva eller om jag hade mens när händelsen inträffade.

Men ja kan medela alla att jag och Henke åter är vänner sen ett bra tag tillbaka. Frid o fröjd.... *kissass*



Girlfrienad, r u mad ? :D

Bjorne
2005-02-13, 13:10
Jahopp ja, händelsen inträffade alltså för 2månader sen, har inget minne av vad det va för skiva eller om jag hade mens när händelsen inträffade.

Men ja kan medela alla att jag och Henke åter är vänner sen ett bra tag tillbaka. Frid o fröjd.... *kissass*Och du har förstått att det var väldigt omoget gjort och därför bett Henke om förlåtelse för ditt dumma beteende?

Löjtnant Blank
2005-02-13, 14:10
Angel påminner om en tjej jag kände för ett halvår sedan. Ungefär så här lät det i telefon en gång: "Ja, och så får du köpa en tur-och-retur-biljett åt mig så kommer jag ner och bor hos dig över helgen... sen får du laga en god middag och bjuda på bio." Skämtade hon? Icke. Efter det ignorerade jag henne så gott jag kunde. Sista gången jag hörde av henne ringde hon och skällde ut mig: "Varför svarar du inte på mina sms? Man kan fan inte lita på nån längre!" Jag la på.

Metal_boy_
2005-02-13, 14:12
Angel påminner om en tjej jag kände för ett halvår sedan. Ungefär så här lät det i telefon en gång: "Ja, och så får du köpa en tur-och-retur-biljett åt mig så kommer jag ner och bor hos dig över helgen... sen får du laga en god middag och bjuda på bio." Skämtade hon? Icke. Efter det ignorerade jag henne så gott jag kunde. Sista gången jag hörde av henne ringde hon och skällde ut mig: "Varför svarar du inte på mina sms? Man kan fan inte lita på nån längre!" Jag la på.


:laugh: Ja det gäller att visa vart det blå skåpet ska stå :)

Herkulez
2005-02-13, 14:14
Angel påminner om en tjej jag kände för ett halvår sedan. Ungefär så här lät det i telefon en gång: "Ja, och så får du köpa en tur-och-retur-biljett åt mig så kommer jag ner och bor hos dig över helgen... sen får du laga en god middag och bjuda på bio." Skämtade hon? Icke. Efter det ignorerade jag henne så gott jag kunde. Sista gången jag hörde av henne ringde hon och skällde ut mig: "Varför svarar du inte på mina sms? Man kan fan inte lita på nån längre!" Jag la på.
Thats the spirit =)

Löjtnant Blank
2005-02-13, 14:19
:laugh: Ja det gäller att visa vart det blå skåpet ska stå :)
He, he. Ja, vad fan, inte ringer man och bjuder in sig själv och ställer krav? Bitch.

Jense
2005-02-13, 14:19
Hahaha. Vilken jävla bortskämd fjolla.

Typisk kvinnlig ignorans och dubbelspel. Typiskt!



"på lördag ska vi festa"
"nä jag kan inte, jag ska jobba"
"JOOO SNEEELA JASGG VIL FESTTA"

respektera vafan andra säger & väx upp.

Baan
2005-02-13, 14:29
Angel påminner om en tjej jag kände för ett halvår sedan. Ungefär så här lät det i telefon en gång: "Ja, och så får du köpa en tur-och-retur-biljett åt mig så kommer jag ner och bor hos dig över helgen... sen får du laga en god middag och bjuda på bio." Skämtade hon? Icke. Efter det ignorerade jag henne så gott jag kunde. Sista gången jag hörde av henne ringde hon och skällde ut mig: "Varför svarar du inte på mina sms? Man kan fan inte lita på nån längre!" Jag la på.

helt rätt. glöm inte hota att anmäla henne för trakasserier ;) skämt åsido

elBjurro
2005-02-13, 15:52
Guide till förståelse av kvinnosläktet för förvirrade män.

1. Alla kvinnor älskar godis

Har du någon gång träffat en tjej som sagt att hon inte gillar godis? Nej, naturligtvis inte. Alla kvinnor älskar godis. Favoritgodiset är choklad och så kallat smågodis (finns i lösvikt i de flesta godisaffärer eller matbutiker). Vid menstruationer blir inte sällan begäret omöjligt att tygla. Det är då hon ber dig att vandra iväg till affären, oavsett väder, för att inhandla hennes drog. När kvinnor försöker banta är det oftast godiset som sätter käppar i hjulet.


2. Alla kvinnor har dålig musiksmak

Om du någon gång hör att radiostationen ”Lugna Favoriter” ljuder på en stereo så kan du vara säker på att det är en tjej som har rattat in den. Alla tjejer gillar smöriga ballader (även hårdrocksballader från exempelvis den tyska 80-talsgruppen Scorpions). Kort och gott så gillar alla tjejer dålig musik. Pojkband hör naturligtvis till favoriterna, mycket på grund av att musiken är väldigt lättillgänglig. Kvinnor uppskattar med andra ord enkel musik. Sådan musik som sitter direkt.

Dr Single har för övrigt aldrig varit hemma hos en tjej med en klockren skivsamling, och han tvivlar på att han någonsin kommer att få uppleva det. Visst, det kan finnas några bra skivor i hyllan, men bläddrar man lite noggrannare så hittar man alltid grupper och artister i stil med E-Type, Celine Dion, Enrique Iglesias, Toto, Whitesnake etc.


3. Alla kvinnor vill höra komplimanger

En tjej vill höra att hon är vacker och underbar, oavsett om hon är det eller inte. En av pojkvännens viktigaste uppgifter är därför att ge komplimanger i tid och otid. Förklaringar i stil med ”jag sa ju det förra veckan” håller inte. Kvinnans starka behov av komplimanger härstammar enligt forskarna från djurriket. Där är långvariga uppvaktningar från hanens sida ett avgörande inslag i parningsprocessen. Det är inte heller ovanligt att kvinnans starka behov av komplimanger bottnar i dåligt självförtroende. I dessa fall hjälper dock inte komplimanger, men mannen måste leverera dem ändå.


4. Alla kvinnor tänder på hantverkare

Om du ska få besök av en hantverkare bör du se till att inte lämna flickvännen ensam med denne. Sannolikheten att hon ska vara otrogen ökar nämligen med flera hundra procent. Alla tjejer, oavsett ålder och utbildning, tänder på hantverkare. Det beror dels på att hantverkaren har så kallade ”manliga händer”, dels på att kvinnan är en primitiv varelse som liksom aphonorna uppskattar fysiskt starka partners.


5. Alla kvinnor är i någon grad bisexuella

En heterosexuell man skulle aldrig någonsin kunna tänka sig att ha sex med en annan man. Det finns inte ens i den heterosexuella mannens föreställningsvärld. En heterosexuell kvinna kan däremot mycket väl tänka sig en sexuell relation med en annan kvinna. Det spelar ingen roll vad tjejen säger: hon är i någon grad bisexuell. Detta fenomen har två förklaringar. För det första är känslor viktigare än kön för kvinnan, vilket innebär att hon alltid kan tänka sig att ha sex med en tjej som hon tycker väldigt mycket om. För det andra är kvinnor mer sexuellt tilltalande än män, vilket även många kvinnor har insett.


6. Alla kvinnor har komplex

Det spelar ingen roll om hon heter Britney Spears, Izabella Scorupco eller Miss Universum. Hon har ändå komplex. Kvinnor är experter på att leta upp fel på sina kroppar. Vissa tjejer ägnar varje dag timmar framför spegeln enbart i syfte att hitta celluliter, fettvalkar, rynkor, födelsemärken och andra skavanker. Din uppgift är att berätta att hon är fin överallt. Några citat du kan använda dig av: ”Nej, dina bröst är inte för små”, ”jag tycker att alla andra är för smala” och ”det är vackert med rynkor”.


7. Alla kvinnor äter enbart i sällskap

Om du ser en kvinna äta ensam på någon form av restaurang, så är det nästan läge att ringa tidningen. Kvinnor som äter ensamma är nämligen lika sällsynta i Sverige som den vitryggiga hackspetten, vars situation betecknas som ”alarmerande” av Svenska Naturskyddsföreningen.

Varför kvinnan alltid måste ha sällskap när hon inmundigar föda är det få som vet. Mycket på grund av att ytterst få kvinnor kan förklara sitt beteende. Många bedömare menar att kvinnans ovilja att äta ensam bottnar i det faktum att den mobbade/utstötta alltid fick äta ensam under skoltiden. Kvinnor upplever det alltså som om de är mobbade när de äter ensamma. En annan teori säger att kvinnan som äter ensam upplever det som om hon är ”till salu”, dvs. som om hon är en prostituerad som inväntar inviter från potentiella kunder. De flesta kvinnor klarar dock av att äta ensamma när de befinner sig i hemmet. Det finns dock undantag. Vissa kvinnor avskyr att äta ensamma till den grad att de förmodligen skulle avlida i svält om de isolerades från andra människor.


8. Alla kvinnor har en särskild telefonröst

När kvinnan talar i telefon inträffar något väldigt märkligt: hon får en annan röst. Uttalet, röstklangen och betoningen förändras. Den person du nyss samtalade med ändrar skepnad och blir en främmande varelse. Som passiv lyssnare kan det här upplevas som mycket obehagligt. De flesta män väljer att lämna rummet.

Förändringen blir som mest extrem när kvinnan pratar med en annan kvinna. Då är det inte ovanligt att båda kvinnorna börjar prata barnspråk, dvs. ett språk som man vanligtvis brukar upphöra med i sjuårsåldern. Barnspråket varvas vanligtvis med spelade skrattattacker. Dessa utbrott är ett sätt för kvinnorna att övertyga varandra om att de är jättebra kompisar som alltid har roligt ihop.

Forskare har kommit fram till att telefonrösterna syftar till att stärka banden mellan de som samtalar. Telefonspråket betyder att de har ”något gemensamt”. Man kan jämföra det med det så kallade ”rövarspråket” som var populärt bland barn under första delen av 1980-talet.

Nedan följer några exempel på hur kvinnans vanliga språk skiljer sig från telefonspråket. Detta ger endast en indikation på hur det kan låta, man måste höra det i verkligheten för att fullt ut förstå hur märkligt detta fenomen är.

Vanliga språket - Telefonspråket
”Men Gud!” - ”Män Giiiiuuuuuuuuud!”
”Har du?” - ”Haaaaaaaaaaaaaaaruu?”
”Den är jättefin!” - ”Dän ä jääääteeeefiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!”
”Nej, är det sant?” - ”Näjädäsant?”


9. Alla kvinnor har problem med höger och vänster

Om du vill att en kvinna ska svänga vänster i en korsning så gör du bäst i att be henne svänga höger. Kvinnor kan nämligen inte höger och vänster. Med tanke på att de flesta kvinnor kan lära sig betydligt svårare saker – exempelvis alfabetet och multiplikationstabellen – så kan det tyckas obegripligt att de inte klarar av något så enkelt som höger och vänster.

Men det finns en enkel förklaring. Kvinnans höger-vänster-problem orsakas nämligen av en medfödd hjärnskada som tyvärr inte går att åtgärda. Därför har vi män inte rätt att bli arga på kvinnan om hon till exempel svänger fel i en korsning. Det vore lika fel som att skälla ut en rullstolsbunden släkting för att han/hon inte hjälper till med flytten.


10. Alla kvinnor älskar kändisar

När kvinnan får syn på en kändis reagerar hon väldigt starkt. Medan den lite äldre kvinnan drabbas av hjärtklappning och lindrig andnöd, så är det inte ovanligt att den något yngre kvinnan börjar gråta och skaka hejdlöst. Orsaken till varför det förhåller sig på det sättet är enkel: kvinnan betraktar inte kändisen som en människa av kött och blod, utan som något religiöst och nästan overkligt.

I dagens sekulariserade samhälle får Jesus Kristus och Gud allt mindre utrymme. Detta tomrum fyller kvinnan med kändisar. Därför tycker inte heller kvinnan att hon är otrogen om hon genomför ett samlag med en kändis utan pojkvännens godkännande. Jungfrun Maria blev ju gravid med Gud. När kvinnan besöker en kändistät krog finns all anledning för pojkvännen att vara orolig. Rätt som det är har han fått klamydia som härstammar från Tomas Brolins könsorgan.


11. Alla kvinnor kräver att mannen noterar och kommenterar förändringar


När kvinnan genomför någon slags förändring så måste mannen uppmärksamma denna. Och kommentera den. Det är ytterst sällan kvinnan aktivt meddelar att en förändring har ägt rum, utan hon räknar kallt med att mannen upptäcker detta utan att hon behöver säga något. Ibland ger hon mannen ledtrådar, men oftast lämnar hon honom helt ensam med sin uppgift.

Förändringen kan äga rum inom olika områden, men vanligtvis sker den i kvinnans utseende eller i hemmet. Kvinnan har kanske tonat håret en aning, eller också har hon lagt en ny pläd över soffan alternativt placerat en växt några decimeter längre till höger på fönsterbrädan. Detta måste mannen uppmärksamma och kommentera (i positiva) ordalag. Gör han inte det finns risk för att kvinnan blir besviken, arg eller rent av väldigt ledsen.

Många förhållanden har tagit slut på grund av mannens bristande förmåga att notera detaljförändringar. Detta beror på att mannen, till skillnad från kvinnan, tenderar att bry sig mer om de stora frågorna i livet snarare än de små.


-----------------------------------------------------------------------------

O d här e varför vi ibland e jobbiga!

Till Supportavdelningen,

Förra året uppgraderade jag från Pojkvän 5.0 till Man 1.0 och märkte en prestandaförsämring i blommor och smyckeprogrammen (som fungerade alldeles utmärkt under Pojkvän 5.0). Dessutom så avinstallerade Man 1.0 massor av värdefulla program, som Romans 9.9, men installerade istället oönskade program som Tipsextra 5.0 och Sportnytt 3.0.

Konversation 8.0 fungerar inte längre och Husstädning 2.6 kraschar helt enkelt systemet. Jag har försökt köra Tjata 5.3 för att fixa problemen, den det hjälper inte. Vad ska jag göra?

Hälsningar från Desperat


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --



Bästa Desperat,

För det första, kom ihåg att Pojkvän 5.0 är ett underhållningsprogram, medan Man 1.0 är ett operativsystem. Försök att köra kommandot C:>/JAG TRODDE DU ÄLSKADE MIG och installera Tårar 6.2. Man 1.0 kommer då automatiskt att köra programmen: Skuldkänslor 3.0 och Blommor 7.0.

Men kom ihåg, flitigt användande kan orsaka att Man 1.0 återställer sig till Tystnad 2.5, Happy Hour 7.0 och Öl 6.1. Öl 6.1 är ett mycket dåligt program som skapar Snarka_högt.WAV filer.

Vad du än gör, installera INTE Svärmor 1.0 eller försök att installera
ett annat Pojkväns-program. Dessa program stöds inte och kommer att krascha Man 1.0.

För att summera så är Man 1.0 är ett bra program, men det har begränsat minne och tar lite tid på sig för att lära sig nya funktioner. Du kan dock överväga att kanske köpa lite extrautrustning för att öka prestandan.

Personligen rekommenderar jag Varm mat 3.0 och Sexiga underkläder 6.9,

Lycka till,
Supportavdelningen

*Flash*
2005-02-13, 17:11
elBjurro: :laugh::laugh::laugh::laugh: :thumbup:

Jet
2005-02-13, 17:35
Haha, faktiskt en underhållande tråd! Ser mycket av det patetiska fjäskandet när man jobbar på krogen, snofsiga tjejer som låter sig bjudas av killar, för att sedan raskt byta partner vad det lider. Eller i dörren:

"Snäääälllla, kan vi inte få gå förbi kön! Det är så kallt!"

"Det finns två sätt för er att komma in, 1: Ge mig 1000:-, 2.Ställ er i kön"

Detta brukar ta udden av deras positiva inställning...

Iofs är ju inte killarna idag mycket sämre, varenda en ska "hyra stället och köra klubb", sitta i vipen och vara 30 man som delar ett helrör etc...

Hur skall det sluta.... :cool:

Hardcore_pb
2005-02-13, 18:05
Haha, faktiskt en underhållande tråd! Ser mycket av det patetiska fjäskandet när man jobbar på krogen, snofsiga tjejer som låter sig bjudas av killar, för att sedan raskt byta partner vad det lider. Eller i dörren:

"Snäääälllla, kan vi inte få gå förbi kön! Det är så kallt!"

"Det finns två sätt för er att komma in, 1: Ge mig 1000:-, 2.Ställ er i kön"

Detta brukar ta udden av deras positiva inställning...

Iofs är ju inte killarna idag mycket sämre, varenda en ska "hyra stället och köra klubb", sitta i vipen och vara 30 man som delar ett helrör etc...

Hur skall det sluta.... :cool:

Helt rätt tänk om fler vakter skulle våga säga nej åt ett tjej gäng men det verkar vara dåligt med det eftersom dom blir insläppta allt som oftast. Sen det där med killar och helrör är något som blivit en jävla sandlåda nu ska folk som för ett halvår sen inte visste att det gick att köpa helrör ha det på sitt bord varje helg, med som sagt lite fööör många kompisar men vad vet jag det dom kanske tycker det ser bra ut att det står en flaska där?

Sen kan man ju undra vem som egentligen vill köpa helrör eftersom drinkarna blir långt ifrån lika goda så till vida att man inte har någon bartender i gänget...


/Hardcore - som skrivit en lång krönika om dagens nattliv

Jet
2005-02-13, 20:56
Helt rätt tänk om fler vakter skulle våga säga nej åt ett tjej gäng men det verkar vara dåligt med det eftersom dom blir insläppta allt som oftast. Sen det där med killar och helrör är något som blivit en jävla sandlåda nu ska folk som för ett halvår sen inte visste att det gick att köpa helrör ha det på sitt bord varje helg, med som sagt lite fööör många kompisar men vad vet jag det dom kanske tycker det ser bra ut att det står en flaska där?

Sen kan man ju undra vem som egentligen vill köpa helrör eftersom drinkarna blir långt ifrån lika goda så till vida att man inte har någon bartender i gänget...


/Hardcore - som skrivit en lång krönika om dagens nattliv

Beroende på var man jobbar och vilken ålderskategori (oftast 18-23) kan man som vakt faktiskt på sig en rejäl av------- eller tom fullbordat sam--- enbart för att man släpper igenom lite flickor. Dock håller jag mig personligen ifrån denna företeelse(tro det eller ej), men ni skulle bli förvånade av hur många tjejer, och framförallt vilken typ av tjejer som kan erbjuda vad som helst..... Samhället är inte vad det har varit.....hahaha

Angel
2005-02-13, 21:14
Yes I´m the mad girl!!!

Och Henke e alltid lat när de gäller saker, man måste pusha han lite...

nordlander
2005-02-13, 22:03
Yes I´m the mad girl!!!

Och Henke e alltid lat när de gäller saker, man måste pusha han lite...

Är du singel? :naughty:

Hades
2005-02-13, 22:33
För det andra är kvinnor mer sexuellt tilltalande än män, vilket även många kvinnor har insett.
HAHA, så jäkla bra! :laugh:

Pecca
2005-02-13, 22:50
hehehehe.....

jag gillar den här tråden....



RIDE ON!!!!!! :hbang:

Angel
2005-02-14, 01:00
Är du singel? :naughty:


Jajamen :) snart 21 år blond modell singel, kaxig som fan och letar efter den där mannen som kan sätta mig på plats.

*asgrav*

Där e min kontaktannons

TrasMannen
2005-02-14, 08:53
Jajamen :) snart 21 år blond modell singel, kaxig som fan och letar efter den där mannen som kan sätta mig på plats.

*asgrav*

Där e min kontaktannons


Cooolt, du är ju perfekt för mig. Jag är 24, med VD arbete, tjänar storkovan, Men äktenskap/fru/flickvän går ändå före. har grym fitnesskropp, men gymmar aldrig. Jag har massa pengar, men vet inte vad jag skall göra med dem. Jag har villa i djursholm, kör volvo, ferrari och porshe. jag är toffel vid behov, jag dansar som en gud, jag är manlig och hård, men ändå feminin.
Jag väntar på den perfekta tjejen som har två ben, två armar och kan prata.

Thony
2005-02-14, 11:50
Jajamen :) snart 21 år blond modell singel, kaxig som fan och letar efter den där mannen som kan sätta PÅ MIG PÅ plats.

*asgrav*

Där e min kontaktannons


Ok u give me a call ,aight

mmartin
2005-02-14, 11:51
Jajamen :) snart 21 år blond modell singel, kaxig som fan och letar efter den där mannen som kan sätta mig på plats.

*asgrav*

Där e min kontaktannons

japp och du väljer helt rätt ställe att lägga ut den ;) :thumbup:

"kvinnor, vem kan leva med dem och vem kan leva utan dem"

tenchi
2005-02-14, 16:47
fan va härligt att det går att diskutera precis vad som helst. Jag är underhållen i alla fall! *popcorn*

nordlander
2005-02-14, 17:07
Jajamen :) snart 21 år blond modell singel, kaxig som fan och letar efter den där mannen som kan sätta mig på plats.

*asgrav*

Där e min kontaktannons

snart 21 år mörblond, singel, snygg som fan och letar efter den där mannen som kan sätta på mig...

det där är min...vi söker nästan efter samma sak tror jag

Angel
2005-02-14, 18:59
Underbart. Lycka till :) :hbang:

Angel
2008-10-23, 02:13
Jag måste få bumpa denna tråden. Fyfan vad roligt, min allra första kontakt med Kolo och jag blev beskriven som en total-bitch. Sedan tar jag genast tillfället i akt för lite raggning och beskriver mig själv som "modell". (Jag hade gjort en modellgrej och levde på det i 2år).


Inget har förändrats på 5år alltså.

Whistler
2008-10-23, 06:13
Samma sak hände mig när jag inte hade tid att surfa fram en låt åt henne. Shit, vad händer? Jag tycker någon borde olla hennes dörr.

Bra bump, ängeln... Grattis på eh... ingenjävlaanledning-dagen! :)

-JuuPI6RP0c

Scratch89
2008-10-23, 06:13
Sjukt bra tråd! Gött att ha dig tillbaka här Angel!

Angel
2008-10-23, 07:01
Samma sak hände mig när jag inte hade tid att surfa fram en låt åt henne. Shit, vad händer? Jag tycker någon borde olla hennes dörr.

Bra bump, ängeln... Grattis på eh... ingenjävlaanledning-dagen! :)

-JuuPI6RP0c

Seriöst, har jag gjort det? En god sak är att jag lärt mig hitta saker själv nu.

Sjukt bra tråd! Gött att ha dig tillbaka här Angel!


Den är sjukt bra, faktiskt.


Jag och TS är förövrigt ovänner igen. Han uteblev när vi hade bestämt att vi skulle träna. Jag gick självklart direkt hem och blockade honom. Didn´t see that one comming huh?

Whistler
2008-10-23, 07:26
Jag tycker du ska olla hans dörrhand.

Angel
2008-10-23, 07:31
Jag tycker du ska olla hans dörrhand.

Han var min ollare. (seriöst)

Whistler
2008-10-23, 07:33
Haha! Skrev jag dörrhand? lewl... Handen han ollar med... lolz
Anyway... Du får helt enkelt hitta en ny ollare, som kan olla din gamla ollare.

Nitrometan
2008-10-23, 08:30
Vilken bra bump Angel!

Kul att ha dig här, bra kontaktannons förresten.