handdator

Visa fullständig version : Carbo FX


Fatalist
2004-12-24, 21:57
Jag har kikat lite på Carbo FX, som verkar vara en billig & bra kolhydratkälla. Dock så är jag lite osäker på innehållet, jag ska bara använda den till efterträningsdrink tillsammans med vassleprotein och då vill man ju ha snabba kolisar :)

Såhär står det i innehållsförteckningen: Kolhydrater (enzymatiskt hydrolyserad stärkelse med varierande molekylvikt som består huvudsakligen av polysackarider samt disackarider och glukos.)


Är det nåt att ha? Tacksam för svar, och god jul! :bpump:

Berry
2004-12-25, 01:42
Jag har kikat lite på Carbo FX, som verkar vara en billig & bra kolhydratkälla. Dock så är jag lite osäker på innehållet, jag ska bara använda den till efterträningsdrink tillsammans med vassleprotein och då vill man ju ha snabba kolisar :)

Såhär står det i innehållsförteckningen: Kolhydrater (enzymatiskt hydrolyserad stärkelse med varierande molekylvikt som består huvudsakligen av polysackarider samt disackarider och glukos.)


Är det nåt att ha? Tacksam för svar, och god jul! :bpump:

Det dom försöker säga är att det är snabba kolhydrater - ja det fungerar bra efter träning.

Fatalist
2004-12-25, 02:55
Det dom försöker säga är att det är snabba kolhydrater - ja det fungerar bra efter träning.


Okej, tack! Då beställer jag 4kg för 249:- :eating:

Fatalist
2004-12-25, 03:15
Okej, tack! Då beställer jag 4kg för 249:- :eating:


Ånej det gör jag inte, fan va dyrt det var nu när jag tittar på kolo's 25kg/750:-

Får väl helt enkelt skita i det tills kolo öppnar igen