handdator

Visa fullständig version : Före och efter bilder ( Deff )


Tys0n
2004-12-23, 21:27
Före och efter bilder ( Deff )

10 kg mindre och mycket starkare..

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/deffen2.jpg

Halldin
2004-12-23, 21:31
Hur länge har du tränat? Hur länge hade du tränat när deffen påbörjades?

Edit: Fumlade mig på datumet. :D
Trodde du hade gjort det där på 2 månader

herr_vanlig
2004-12-23, 21:31
Jag har inget rätt att misstro dig, men det ser lite lustigt att han på den högra bilden skall kunna deffa sig till musklerna på den vänstra. Tänker då bl.a. på bröstmuskulaturen ifall man jämför bilderna.

Tys0n
2004-12-23, 21:44
jag har styrketränat seriöst i kanske ett halvår nu sen i somras. Innan dess till och från ett halvår med 2 veckors uppehåll på träningsgångerna d.v.s. inte alls ofta.

herr_vanlig det e jag på båda bilderna , ska fixa bättre bilder så ska du själv få se :)

herr_vanlig
2004-12-23, 21:49
Klart att det är du på båda bilderna, men jag tänkte snarare på ifall du inte måste tränat ett tag till innan du började deffa. Jag insinuerar alltså att den högra bilden inte är tagen direkt före deffen, men jag har säkert fel. Man ser i och för sig inte ifall du har så värst mycket muskelmassa på domsvartvita heller, men magen är vältränad

herr_vanlig
2004-12-23, 21:52
Får man fråga vilka magövningar som utförts? Du har en fin mage tycker jag.

Tys0n
2004-12-23, 21:57
tolkade ditt svar lite annorlunda , på den högra bilden hade jag tränar till och från ett halvår kanske , men tränat hockey i 6 år sen innan , man blir ganska stark av det.

Vilka magövningar , hm , tränar ALDRIG magen och jag ljuger inte. Ska börja träna magen nu inför sommaren 05 :hbang:
Men det blev många situps under min hockey karriär kanske därav..

Värt att nämna är kanske 18 år , 181 cm , 68 kg nu , 78 då..

*EDIT*
Lite mer bilder , ska fixa annan på bicepsen , dåliga bilder..

Solbilden hade jag fetat mig i 6 dagar i turkiet :)

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/bicepsa.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/bicepsb.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/turkiet.jpg

herr_vanlig
2004-12-23, 22:12
Ok, låter bra. Lagomt med muskler kontra fett på den sista bilden tycker jag. En riktigt Don Juan.

Tys0n
2004-12-23, 22:16
Som sagt har gått ner nåt kilo sen den sista bilden då man fetat sig på resturang varje dag där och gått upp nåt kilo.. har väldigt lätt för att gå upp och ner i vikt

hultman
2004-12-23, 22:16
Varför deffa för? :S

herr_vanlig
2004-12-23, 22:18
Ja, varför skall man det din snackare :rolleyes:

Tys0n
2004-12-23, 22:30
för det är roligt? men har inte tänkt att gå ner ngt som det ser ut nu , men man vet aldrig om man blir helt galen och börjar äta pizza varje dag ( Ironiskt menat då )

herr_vanlig
2004-12-23, 22:35
Tyson. Jo, men ärligt talat Tyson så hoppas jag att du är medveten om att ditt byggande tar en sjutusan så lång tid ifall du deffar ofta för att det är roligt. Nu vet jag att du bara sa så och att du inte bara deffar för att det är kul, men faktum är ju deffningen förhalar byggandet.

Fultjack
2004-12-23, 22:42
Inspirerande då man själv ska dra igång deffen efter nyår, bara fortsätta bygga för dig nu då :thumbup:

hultman
2004-12-23, 23:16
Klart att det är du på båda bilderna, men jag tänkte snarare på ifall du inte måste tränat ett tag till innan du började deffa. Jag insinuerar alltså att den högra bilden inte är tagen direkt före deffen, men jag har säkert fel. Man ser i och för sig inte ifall du har så värst mycket muskelmassa på domsvartvita heller, men magen är vältränad

en vältränad mage?

hm...

alla som inte har fett på kroppen kommer att ha synliga magrutor, det beror inte på att deras magar är supertränade eller något sådant :insane:

herr_vanlig
2004-12-23, 23:45
Försöker du jäklas nu igen Hultman eller är du så dum som du verkar? Givetvis har alla muskler på magen, men hans är större än dom ser ut när dom är otränade.

stenis
2004-12-24, 01:45
Jovisst, av de man ser se de la bra ut! men asso, suck.. dessa lunarposer.. upp med lite riktiga bilder med riktiga poseringar så man ser din fysik, ser ingenting nu och då kan man tyvärr inte ge någon kritik.. fram med riktiga bilder så ska du se att du får lite ordentlig respons i din tråd! :)

Matte_Maiden
2004-12-24, 09:59
Man ser att du fixat bättre ljus och gått ned i vikt. Inget mer, tyvärr. Det behövs bättre bilder för en riktig bedömning helt enkelt. Du ser ut att behöva mer muskler lite överallt. Har du lite stats och träningsvikter som du kan dela med dig av? :thumbup:

aliquis
2004-12-24, 10:10
en vältränad mage?
hm...
alla som inte har fett på kroppen kommer att ha synliga magrutor, det beror inte på att deras magar är supertränade eller något sådant :insane:
alla som inte har något fett över ryggen, brösten, armarna, vaderna och låren kommer också få fram markeringar på dessa... mao att de syns betyder inte att de är supertränade så man kan lika gärna låta bli att träna dessa också och bara ta bort fettet...

Slartibartfast
2004-12-24, 10:14
Riktigt bra discofiering där tycker jag. Mera massa överallt så blir det ännu bättre. Under 70 kg på över 180 cm är vekligen skitlite.

Matte_Maiden
2004-12-24, 10:20
Riktigt bra discofiering där tycker jag. Mera massa överallt så blir det ännu bättre. Under 70 kg på över 180 cm är vekligen skitlite.

Är inte det ungefär vad Brad Pitt är? ;)

Slartibartfast
2004-12-24, 11:56
Är inte det ungefär vad Brad Pitt är? ;)
Don't get me started. :nono:

Tys0n, har du deffat i elva månader eller byggde du först och deffade sen ett par månader eller vad? Om man ser på bilden till höger verkar det inte finnas tillräckligt med muskler under späcket för att producera vänstra bilden, så du har lagt på dig lite massa först,va?

Cupofcoffee
2004-12-24, 12:08
Don't get me started. :nono:

:laugh:

Tys0n
2004-12-24, 12:22
bilden till höger har jag tränat oseriöst i halvår kanske , 1 ggr varanan vecka typ. Dum som jag var så deffade jag enbart i början sen kom jag i kontakt med detta forum och insåg ganska fort att man kan träna + att deffa.
Kommer nya bilder så fort julklappen e öppnad där det är en kamera hehe.

Det med att det va kul att deffa va ironisk menat om du inte förstod det ;) så kul är det inte , man måste ju leva lite också.

Och jag har bara tränat seriöst i ett halvår så mer massa kommer..

Kommer skriva ner lite mått och så , så fort jag fått tag i ett måttband..

Matte_Maiden
2004-12-24, 14:23
bilden till höger har jag tränat oseriöst i halvår kanske , 1 ggr varanan vecka typ. Dum som jag var så deffade jag enbart i början sen kom jag i kontakt med detta forum och insåg ganska fort att man kan träna + att deffa.
Kommer nya bilder så fort julklappen e öppnad där det är en kamera hehe.

Det med att det va kul att deffa va ironisk menat om du inte förstod det ;) så kul är det inte , man måste ju leva lite också.

Och jag har bara tränat seriöst i ett halvår så mer massa kommer..

Kommer skriva ner lite mått och så , så fort jag fått tag i ett måttband..

Vad bänkar, markar och böjer du?

Slartibartfast
2004-12-24, 17:35
bilden till höger har jag tränat oseriöst i halvår kanske , 1 ggr varanan vecka typ. Dum som jag var så deffade jag enbart i början sen kom jag i kontakt med detta forum och insåg ganska fort att man kan träna + att deffa.
Kommer nya bilder så fort julklappen e öppnad där det är en kamera hehe.

Det med att det va kul att deffa va ironisk menat om du inte förstod det ;) så kul är det inte , man måste ju leva lite också.

Och jag har bara tränat seriöst i ett halvår så mer massa kommer..

Kommer skriva ner lite mått och så , så fort jag fått tag i ett måttband..

Tror inte du förstod frågan riktigt. :MrT:

Jag quotar mig själv:
Tys0n, har du deffat i elva månader eller byggde du först och deffade sen ett par månader eller vad?

Alltså byggde du massa också mellan februari och december eller deffade du bara?

Baan
2004-12-24, 18:47
tycker också som folk innan att du bör satsa på mer massa, eller tycker väl du kunde skitit i deffa från början egenltigen och satsat på att bygga muskler, du hade tappat en del fett så, eller i alla fall hade musklerna kommit fram lite så det hade verkat som om du hade mindre fett, fast klart vill du ha det som du har nu så är det helt upp till dig, ska inte direkt försöka övertyga dig att man ska eftersträva mer mer och mer om du inte tycker det är schysst

Tys0n
2004-12-24, 22:38
nej lite mer massa skadar inte..
Sist jag bänka tog jag ynka 75 , det var ca 3 månader sen. Men mina bröst släpar efter något fruktansvärt om man gemför med biceps som ett ex.

Knöböj och mark har jag inte börjat med ännu , vill först bygga en bra grund.
Så jag tycker det är dags för mig att börja nu.

Fattade din fråga nu , jag enbart deffade från feb - juni , sen gymmat seriöst + deffat fram tills nu.

Matte_Maiden
2004-12-24, 22:45
nej lite mer massa skadar inte..
Sist jag bänka tog jag ynka 75 , det var ca 3 månader sen. Men mina bröst släpar efter något fruktansvärt om man gemför med biceps som ett ex.

Knöböj och mark har jag inte börjat med ännu , vill först bygga en bra grund.
Så jag tycker det är dags för mig att börja nu.

Fattade din fråga nu , jag enbart deffade från feb - juni , sen gymmat seriöst + deffat fram tills nu.

Övningar som mark och böj är till för att bygga grunden i din fysik! I och för sig skippar jag marken, men böj är svårt att ersätta.

Kör hårt, do what you need to do och så vidare! :thumbup:

Slartibartfast
2004-12-24, 22:52
men böj är svårt att ersätta.:

Går alldeles utmärkt att ersätta med benpress.

Tys0n
2004-12-25, 13:20
Mitt rekord i benpress är 170 kilo , ingen aning om det är bra eller inte ..
Är ganska stark i benen tack vare min karate träning.

hultman
2004-12-25, 21:23
Det är svårt att jämföra vikter i benpress :/.

Aliquis;

Jag förstår precis vad du menar.

Men alla har magmuskler, iom att de är en stor muskelgrupp.
Blir så less på alla skinny boys som knappt har en muskel men en enorm 8'a på magen, något som alla idioter tror är superstora megamuskler på enorma biffar. :@

Matte_Maiden
2004-12-26, 01:05
Går alldeles utmärkt att ersätta med benpress.

I såna fall kan man ersätta bänkpress med smithen och så vidare. Kordinationen får inte lika mycket träning i en benpress som i böjen. Men nu ska vi inte snacka off-topic, över till bilderna! :thumbup:

Tys0n
2004-12-26, 12:13
Borde komma upp ikväll , fått kameran nu , men ska bara hitta en fotograf :)