handdator

Visa fullständig version : va i helvette ska göras? ;)


n1tro
2004-12-23, 20:29
en riktigt nice brud går i min skola som jag har nåra lektioner i veckan med. grejen är det att vi inte gått i samma skola förr osv... bor i 2 olika kommuner :cool: . men vafan ska man göra för att typ få kontakt lr nåt :smokin: ?

va tvungen att skriva av mig lite fan... :)

Megatuttarna
2004-12-23, 20:38
"Fin halsduk du har!"

Bla bla bla o s v...

kim
2004-12-23, 20:40
Ni har inga gemensama kompisar ?? så kanske ni skulle kunna träffas på nån fest.

Slartibartfast
2004-12-23, 20:42
Bara att gå fram och snacka. Det funkar alltid.

alle
2004-12-23, 20:43
Antingen satsar du på att med lite tur råka hamna på samma fest eller något liknande, tyvärr är chansen för detta ofta ganska liten, men det finns ju andra tillvägagångsätt.

Börja med att snacka lite allmänt med henne om typ läraren eller lektion, nästa gång om något kul händer i helgen osv, sen efter ett par gånger ni snackat kan du ju fråga om ni ska ta en fika eller nått.

n1tro
2004-12-23, 20:53
ah fan nåt måste man testa iaf... svårt o bara gå fram o snacka ;/ fan ska man säga, aja tack för tipsen grabbar :D

Slartibartfast
2004-12-23, 20:58
ah fan nåt måste man testa iaf... svårt o bara gå fram o snacka ;/ fan ska man säga, aja tack för tipsen grabbar :D

Det är bara att gå fram och prata om vad som helst. Det gjorde jag en gång och hon blev min i en hel månad. :D

tejpis
2004-12-23, 21:00
Bara att gå fram och snacka. Det funkar alltid.
Kanske om man är lika snygg som du :furious:

n1tro
2004-12-23, 21:07
höhö lr hur :)

Slartibartfast
2004-12-23, 21:09
Kanske om man är lika snygg som du :furious:

Nej, trots att man ser ut som jag.

n1tro
2004-12-23, 21:23
Well Hell, bara o vänta tills skolan börjar då :hbang:

Olsson
2004-12-23, 21:24
ragga upp henne på lunarstorm :D

n1tro
2004-12-23, 21:46
har varken playahead lr lunar..

Garnax
2004-12-23, 21:56
Om man inte klarar att gå till gymmet förtjänar man inte att vara stor...

Klarar man inte av att ta kontakt med en tjej man gillar så ska man inte heller ha henne...

swarre
2004-12-23, 21:57
Det är bara att gå fram och prata om vad som helst. Det gjorde jag en gång och hon blev min i en hel månad. :D

Alldeles lagom tid för ett förhållande, så slipper man slentrian och en massa bråk ;)

Zakath
2004-12-23, 21:59
Hahahaa känner igen mig :D

Och vad du än gör - LYSSNA INTE PÅ MIG :) :cheers:

alle
2004-12-23, 22:05
Om man inte klarar att gå till gymmet förtjänar man inte att vara stor...

Klarar man inte av att ta kontakt med en tjej man gillar så ska man inte heller ha henne...

Ibland händer det ju dock att tjejen tar kontakt med en själv.

s_himself
2004-12-23, 22:10
Ibland händer det ju dock att tjejen tar kontakt med en själv.


Men då får man helt enkelt säga "Nej, jag förtjänar inte dig... för jag tog inte kontakt med dig" :rolleyes:

alle
2004-12-23, 22:17
Men då får man helt enkelt säga "Nej, jag förtjänar inte dig... för jag tog inte kontakt med dig" :rolleyes:
Ja, jag tror det också.

Eller kompenserar man det hela genom att göra en fet latsspread.

GymTT
2004-12-23, 22:17
Gå till gymmet och kör lite extra biceps, bröst nu innan skolan
börjar så ska du se att hon faller :cool:

Skämt åsido, Jag har haft liknande situationer,
har ofta blivit att man träffats på fester och då funkar d alltid
att prata, kanske t.o.m dansa kanske :D


Lycka till! Hör gärna fortsättningen :thumbup:

MVH TT

aliquis
2004-12-23, 23:11
Skriv holding out for a hero? över bröstet och slit av dig tröjan nästa gång du träffar henne :thumbup:

Eller önska henne god jul :/

eller fråga om hon e bruden på ica ;D

n1tro
2004-12-23, 23:44
tack för tipsen grabbar haha :thumbup: även om jag kanske inte skulle prova precis alla grejer men men ;)

Slartibartfast
2005-01-04, 19:01
Hur gick det sen?

He who hesitates masturbates.

edit: hmm 32 posts. Kanske onödigt att bumpa den här tråden.

Tricklev
2005-01-04, 19:06
Antar att tråden är jätte gammal, men skriver ändå.


Skaffa dig en t-shirt med texten assman.
Sedan sätter du dig och vrålglor på hennes rumpa, när hon sedan kollar på dig eller frågar var du gör, så bara ler du och pekar på din tröjja, och fortsätter glor.

Detta lär ju frambringa ett skratt om hon är något att ha, sedan äre bara att börja tala :thumbup:

TTT
2005-01-04, 19:21
Istället för ovanstående så föreslår jag en Rocco Siffredi t-shirt samt en liten bok med italienska raggningsfraser. :D

Tricklev
2005-01-04, 19:23
Istället för ovanstående så föreslår jag en Rocco Siffredi t-shirt samt en liten bok med italienska raggningsfraser. :D

Nej, inget kan konkurrera med assman tröjjan.

muzzelman
2005-01-04, 19:34
Gör som jag Klaga lite på hur fet hon är eller att hon ser gammal ut , sen små ler du , sen är det klart :thumbup:

Olsson
2005-01-04, 19:50
n1tro: Last Activity: Today 12:07
Han finns kvar ialla fall.

JAM
2005-01-04, 22:08
har varken playahead lr lunar..
Bara det gör ju att hon verkar tillräckligt vettig för att satsa på! :)

Pecca
2005-01-04, 22:25
För fan... skolan är ju bästa raggningsstället... LÄTT!

1)Börja med att på en lektion säga hej till henne när du kommer (har hon några tjejkompisar bredvid sig så hälsar du på henne också) har du inte fått hennes nummer redan nu så går vi vidare till steg 2.

2) Ni ska nu ha läxförhör/prov/redovisning/whatever... o du frågar henne om hon är förberedd (är hennes tjejkompisar bredvid så frågar du givetvis dom också... Svarar hon ja, svarar du att du också är det o ser fram emot det. Svarar hon nej, svarar du att du också är pissnervös o att du inte hunnit plugga tillräckligt (här gäller det alltså att lägga sig på hennes mentala nivå).

3) Ni kommer båda tidigt till en lektion, det är nu du börjar med det stora polisförhöret... Du frågar hur provet gick, du frågar var hon bor, du frågar vad hon ska göra i helgen osv... Om hon trivs med kursen o ja.... allt sånt där shit... Tänk på att hur tråkigt det än må vara så måste du lyssna o kunna ställa följdfrågor så hon tror du är skitintresserad av hennes fritidssysselsättning... (Här gäller det alltså att väcka intresse)

4) Nu har ni kommit till det stadiet där ni vet lite om varandra o det är dags o skapa en sån där härlig spänning (om du vill... hon kanske visade sig vara totalt dum i huvudet?), du ska i vilket fall som helst nu se till att träffa henne på fritiden. Du bjuder henne på en ball fest (den måste ju vara sjysst, annars kommer hon tycka att mötet med dig var en bortkastad helg), du kanske nämner en biofilm som hon tycker verkar jättebra o trots att du redan sett den 200ggr så frågar du om hon inte har lust o se den med dig... bion följs ju självklart med en sedvanlig fika.... ( Vid den här punkten gäller det alltså att träffa den tilltänkta utanför normala mötesplatsen)

5) På fredagen såg ni en riktigt bra film o fikan efter kändes jäkligt bra... hon ville lätt hänga med på festen på lördagen, vi är nu framme där o du ser till att hon kommer dit (hon får ha vänninor med sig) i vilket fall som helst, verkar hon inte jäkligt på... se till att hon får mycket vin, vilket är en musöppnare, dra med henne till ett lugnare ställe o visa att du är en Stallione!



Svårare än så här är det inte...
Det är som min polare Krulla sa: -Alla tjejer är horor, dom kostar bara olika mycket...

Nu får ju det där visserligen stå för honom... men låt oss tro det för en sekund.... :rolleyes:

Arnesson
2005-01-04, 22:58
För fan... skolan är ju bästa raggningsstället... LÄTT!

1)Börja med att på en lektion säga hej till henne när du kommer (har hon några tjejkompisar bredvid sig så hälsar du på henne också) har du inte fått hennes nummer redan nu så går vi vidare till steg 2.

2) Ni ska nu ha läxförhör/prov/redovisning/whatever... o du frågar henne om hon är förberedd (är hennes tjejkompisar bredvid så frågar du givetvis dom också... Svarar hon ja, svarar du att du också är det o ser fram emot det. Svarar hon nej, svarar du att du också är pissnervös o att du inte hunnit plugga tillräckligt (här gäller det alltså att lägga sig på hennes mentala nivå).

3) Ni kommer båda tidigt till en lektion, det är nu du börjar med det stora polisförhöret... Du frågar hur provet gick, du frågar var hon bor, du frågar vad hon ska göra i helgen osv... Om hon trivs med kursen o ja.... allt sånt där shit... Tänk på att hur tråkigt det än må vara så måste du lyssna o kunna ställa följdfrågor så hon tror du är skitintresserad av hennes fritidssysselsättning... (Här gäller det alltså att väcka intresse)

4) Nu har ni kommit till det stadiet där ni vet lite om varandra o det är dags o skapa en sån där härlig spänning (om du vill... hon kanske visade sig vara totalt dum i huvudet?), du ska i vilket fall som helst nu se till att träffa henne på fritiden. Du bjuder henne på en ball fest (den måste ju vara sjysst, annars kommer hon tycka att mötet med dig var en bortkastad helg), du kanske nämner en biofilm som hon tycker verkar jättebra o trots att du redan sett den 200ggr så frågar du om hon inte har lust o se den med dig... bion följs ju självklart med en sedvanlig fika.... ( Vid den här punkten gäller det alltså att träffa den tilltänkta utanför normala mötesplatsen)

5) På fredagen såg ni en riktigt bra film o fikan efter kändes jäkligt bra... hon ville lätt hänga med på festen på lördagen, vi är nu framme där o du ser till att hon kommer dit (hon får ha vänninor med sig) i vilket fall som helst, verkar hon inte jäkligt på... se till att hon får mycket vin, vilket är en musöppnare, dra med henne till ett lugnare ställe o visa att du är en Stallione!



Svårare än så här är det inte...
Det är som min polare Krulla sa: -Alla tjejer är horor, dom kostar bara olika mycket...

Nu får ju det där visserligen stå för honom... men låt oss tro det för en sekund.... :rolleyes:


Svårare än så är det ju inte :thumbup:

Peccas raggningsguide i Best of bredvid Grubs deffguide kanske? :D

Metal_boy_
2005-01-04, 23:14
snacka me henne som en polare o lär dig känna henne lite..sen frågar du om hon ska hänga me dig på stan för du har ingen lust att gå dit själv om du ska dit o göra nått..

n1tro
2005-01-04, 23:51
haah ahfan sorry missade , skolhelvettet har inte börjat ännu :) måste dit först sen därifrån förhoppningsvis avancera :thumbup:

n1tro
2005-01-04, 23:53
För fan... skolan är ju bästa raggningsstället... LÄTT!

1)Börja med att på en lektion säga hej till henne när du kommer (har hon några tjejkompisar bredvid sig så hälsar du på henne också) har du inte fått hennes nummer redan nu så går vi vidare till steg 2.

2) Ni ska nu ha läxförhör/prov/redovisning/whatever... o du frågar henne om hon är förberedd (är hennes tjejkompisar bredvid så frågar du givetvis dom också... Svarar hon ja, svarar du att du också är det o ser fram emot det. Svarar hon nej, svarar du att du också är pissnervös o att du inte hunnit plugga tillräckligt (här gäller det alltså att lägga sig på hennes mentala nivå).

3) Ni kommer båda tidigt till en lektion, det är nu du börjar med det stora polisförhöret... Du frågar hur provet gick, du frågar var hon bor, du frågar vad hon ska göra i helgen osv... Om hon trivs med kursen o ja.... allt sånt där shit... Tänk på att hur tråkigt det än må vara så måste du lyssna o kunna ställa följdfrågor så hon tror du är skitintresserad av hennes fritidssysselsättning... (Här gäller det alltså att väcka intresse)

4) Nu har ni kommit till det stadiet där ni vet lite om varandra o det är dags o skapa en sån där härlig spänning (om du vill... hon kanske visade sig vara totalt dum i huvudet?), du ska i vilket fall som helst nu se till att träffa henne på fritiden. Du bjuder henne på en ball fest (den måste ju vara sjysst, annars kommer hon tycka att mötet med dig var en bortkastad helg), du kanske nämner en biofilm som hon tycker verkar jättebra o trots att du redan sett den 200ggr så frågar du om hon inte har lust o se den med dig... bion följs ju självklart med en sedvanlig fika.... ( Vid den här punkten gäller det alltså att träffa den tilltänkta utanför normala mötesplatsen)

5) På fredagen såg ni en riktigt bra film o fikan efter kändes jäkligt bra... hon ville lätt hänga med på festen på lördagen, vi är nu framme där o du ser till att hon kommer dit (hon får ha vänninor med sig) i vilket fall som helst, verkar hon inte jäkligt på... se till att hon får mycket vin, vilket är en musöppnare, dra med henne till ett lugnare ställe o visa att du är en Stallione!



Svårare än så här är det inte...
Det är som min polare Krulla sa: -Alla tjejer är horor, dom kostar bara olika mycket...

Nu får ju det där visserligen stå för honom... men låt oss tro det för en sekund.... :rolleyes:


elajt guide :thumbup: skriv en bok vettja :D

n1tro
2005-01-04, 23:54
Assmantröjan... :laugh: