PDA

View Full Version : [Kampsportstraning kombinerat med Styrketraning]

trym
22-12-2004, 01:33
Sa, det jag gor ar att jag kombinerar kampsport med styrketraning vilket blir en grymt massa traning...Bor i seattle USA och har darfor inte svenska bokstaver pa tangentbordet...

Kampsporterna ar Thaiboxning och Brasiliansk Jijitsu o tranas 5 dagar i veckan.
Styrketraningen har jag hallt pa med i cirka 3 ar dock med en langre paus nyligen. Styrka kors ocksa 5 dagar i veckan.

- 17 ar
- 84 kg (185 pounds)
- 181 lang

Jag showar lite med en nyborjare :) Muay Thai (http://rapidshare.de/files/1710148/lekstuga.mpg.html)

Jag tranar lite handspeed pa sack infor Battle of Seattle (http://rapidshare.de/files/1711260/boxning.mpg.html)

Jag gor en nackovning jag alskar att hata (http://rapidshare.de/files/1711310/nackovning.mpg.html)

Malet:
forsta hand vill jag komma tillbaka till vikterna jag hade fore mitt 8 manaders uppehall, dvs: (samtidigt som jag maste ner till 79 kg i vikt)

Bank: 130 kg, 2 reps X Avklarat med ranta, 136 * 3 reps 24 maj 2005
Chins: 18 reps X Avklarat 17 maj 2005
Dips: 18 reps 20 kg extravikt X Avklarat
Millitarpress hantlar: 32,5 kg, 9 reps heh har inte sa tunga hantlar...

22-12-2004 lag jag pa:
Bank: 107,5 kg , 8 reps, men inte en chans pa 130 kg
Chins: 12 reps
Dips: 16 reps, 12,5 kg extravikt
Millitarpress hantlar: ingen aning faktiskt...

17 Maj, norges nationaldag, 2005:
dips
16 reps +20,5 kg efter ett tungt bankpass
20 - 04 - 2005:
Chins: 18 reps !

Marklyft: (kom ihag avsliten hamstring i borjan pa november, inte helt missnojd med de i baktankarna)
10 * 70
7 * 95
8 * 125
5 * 150
2 * 165
9 * 125

24 Maj 2005
3 * 136 kg Bankpress

Benen har jag lite problem med eftersom jag slet en mhamstring i november, inga tunga vikter i marklyft o knaboj an men jag jobbar mig uupat!
Har en Kcikboxningsmatch, K1max-regler inbokad den 28 maj sa det ar deadlinen da dessa mal ska vara uppnadda, samtidigt maste jag ner till 79 kg i vikt for att klara invagningen vilket ska bli en spannande kombination...

Ska fora dagbok pa lite fler ovningar osv i forsattningen men dessa ovningar har jag resultat pa nu som jag kan pressentera for er sa...Kommer efter hand...
Jag bor som sagt i usa o matkulturen har ar helt sjuk...mycket varre an jag trodde faktiskt, sa jag har lite svart for att fa ihop en lyckad diet...Enda kosttillskottet jag kor ar Twinlab Protein som jag kommer ihag att ta de flesta kvallar...

Alla tipps o kommentarer ar valkommna! ska forsoka uppdatera har sa offta jag kan!
http://files2.helgon.net/Gallery/{0F8/{0F8EBE0B-7955-4D3C-81F2-B1B075584501}.jpghttp://files2.helgon.net/Gallery/{7A3/{7A31FC4D-82C6-4D0F-B005-021131AE1210}.jpg
http://amtc-wa.com/ (thaiboxningsgymmet)

Stab
22-12-2004, 15:20
Höga mål, det gillar jag :D denna kommer man följa!

trym
22-12-2004, 23:46
tycker vall egentligen inte dom ar sadar overdrivet hoga men eftersom jag inte koncentrerar mig 100% pa styrketraningen utan har de som ett hjalpmedel till kampsporten sa ar malen anda respektabla:)

dagen har sett ut som foljande, morgonpromenad foljt upp av en stadig frukost med agg o grot o grejjer, kom precis hem fran gymmet, kort igenom brost o triceps idag....dock var de ingen inspiration alls iform av snygga blondiner sa det vart inte natt superpass idag inte...

*hantelpress:
40 kg, 10 reps, 8 reps, 7 reps
*uppatlutandet hantelpress:
32,5kg, 9 8 8
*neratlutandet hantelpress:
32,5 kg, 8
*dips:
17,5kg, 12 9 12(utan vikt)
passet avslutades med massa lustiga cablecrossovningar som ingen annan kor for att oka slagkraften sammt 2 tricepsovningar

o i kvall kilas det ner till dojon o thaiboxas i 3 timmar eller sa...dom passen ser vanligtvis ut natt i stil med:
20 minuter streching
2*4 minuter hopprep
2*4 minuter skuggboxning
darefter fylls tiden med sacktraning, mittstraning, sparring o lite fysiktraning:) :kickass:
http://amtc-wa.com/media/albums/webpics/gal_photos44.jpg

Muaytudd
22-12-2004, 23:49
Aja baja inte svänga så mycket med högra armen... Den ska sitta i trynet på motståndaren för att störa! :)

trym
23-12-2004, 10:44
hehe:) en traningskamrat pa bilden dar...dock har jag aldrig hort natt om att kila upp hogerarmen i ansiktet for att stora menmen, alla tranare har egna sma tillagg i sina stilar...anvander armen framst som en motrorelse o blanace, ibland slangs det ett slag fran nasta motrorelse nar benet gar ner o sa...hur lange har du hallt pa?

trym
24-12-2004, 20:55
jahapp...

gardagen borjade med en timmes promenad, stampade pa 4 sniglar...mwahaha :devil:

foljdes upp av thaiboxning med clinchtraning/ nackbrottning mot nordvastra usa's latt tungviktsmastare vilket betyder att jag nu har ett huvud som vager ett ton.
kan ocksa bero pa att dagen avslutades med julfest med amrikankska seder...
:cheers:

http://amtc-wa.com/media/albums/webpics/gal_photos28.jpg

Muaytudd
24-12-2004, 21:27
5 år till och från. Men jag ska gladeligen säga att jag slängde ur mig det lite snabbt.. Vi lärde oss det vid medel och låga sparkar. Vid höga blir det lide skumt milt sagt..

trym
25-12-2004, 02:24
mjo heh jag satt o grubblade lite sammtidigt som jag kikade pa distancen mellan armen o motstandarens huvud o kom fram till att de skulle bli lite knepigt att na fram om man inte ar ngn liten omansklig thailandare:)

tavlat nagot? vilken klubb tranar du pa?

Muaytudd
26-12-2004, 14:11
Tränar inte boxning längre.

Vet att det är ngn annan på brädan som gör det.

trym
28-12-2004, 07:42
Morgonpromenad :insane: ... JAG VILL SOVA!!!

senn upptacktes aterigen tjusningen med kreditkort o shopping, ar juuh bara att kila in i affaren o ta va man vill juuh!!:D

kvallen var thaiboxning...jobbat mycket med kontringstekniker efter blcokerade sparkar. Favoriten ar vanster block vanster huvudspark...
gillar den for den overraskar motstandaren lite grann for sisadar 95% blockar med ett ben o sparkar med de andra...

senn maxade jag ut mig helt i armhavningar...75 stycken djupa pa knogarna slutade det med....senn dog jag...var inte langt ifran personbasta

http://amtc-wa.com/media/albums/webpics/gal_photos45.jpg

trym
03-01-2005, 01:36
julebn passerat o sa har julmaten o formsvackan som medfoljer :)
Tranaren fron Los Angeles har akt hem vilket ocksa suger menmen....coacherna som ar kvar ar coksa duktiga...

har borjat se bra ut nu med thaiboxningen, teknikerna sitter som klistrat o kondisen borjar battras pa... dock harj ag fatt ta uppehall fran BJJ:n efter en armbagsskada efter att amrlas... vet itne ritkigt va jag ska gora at de, inte blitt bra efter tva veckor nu... nann som har tips att komma med?

snart kan jag slanga upp videoklipp fran matcher / sparring med thaiboxningen har! tranarn videofilmar o slanger upp de pa natet med jamna mellanrum sa...

trym
06-01-2005, 06:55
har borjat testa mina hamstrings lite smatt med vikter nu igen...
slet av dem pa vanstersidan av laret for kanske tva manader eller sa.
har vantat med att kora vikter tills jag kannt att muskulaturen har fungerat smartofritt i thaiboxningen sa nu har jag gett mig pa lite latta vikter for att kika hur de gar...

bortsett fran alla dessa mystiska rehabovningar som jag gor o streching o sannt sa korde jag
marklyft: efter en skrammande massa uppvarming
100 kg *10
110 kg *10
120 kg *5
de fick vara nog dar, kunde fortsatt men vill inte riskera nagot...
knaboj: tog det hellungt har eftersom jag vet att jag haft problem
med skadan tidigare nar jag testat ovningen sa de fick nojas med 60kg o tva sett pa 8 reps... o benet holl! sa framat helgen sa ar de pa att igen...!

Hobbes
06-01-2005, 08:36
Hej TRYM, inte allt for langt borta ser jag :)

Har sjalv tranat Ju-Jutsu och Karate, ska bli kul att folja dina uppsatta mal :thumbup:

hammer95
06-01-2005, 10:57
Hur kommer det sig att du bor i USA?

trym
08-01-2005, 08:15
tackar, alltid skoj att fa response har :) vilken karatestil korde du?
har du hallt pa med jujustu sa kanner du sakert igen problemet med inflamerade handleder o ambagsskador efter armlas... du har inget bra tips for att bli av me redan befintliga skador?

trym
08-01-2005, 08:22
hammer95: utbildning... fast jag har vall mer eller mindre gett upp de dar... inte spannande nannstanns juuh! :) spenderar mest tid med att trana o instruera i thaiboxning nu... gett mig pa BJJ (brasiliansk jijitsu) nu de senaste 2-3 manaderna nu ocksa o borjar sa smatt fa grepp om de.

http://files.helgon.net/Gallery/{534/{534323AC-47FC-49B6-8223-9C29B33A62BE}.jpg

Hobbes
09-01-2005, 01:17
Hobbes: tackar, alltid skoj att fa response har :) vilken karatestil korde du?
har du hallt pa med jujustu sa kanner du sakert igen problemet med inflamerade handleder o ambagsskador efter armlas... du har inget bra tips for att bli av me redan befintliga skador?

Graderad till 1 dan i Ju-Jutsu, sa Karaten var mest vid sidan om for att bli battre pa fight, helt enkelt! Tranade forst Shotokan Karate under nagra ar, sedan aven Shizen Ryu Karate.

Glucosamin ar det enda jag kan tanka mig starker handleder och leder, kopt det sjalv har i Kanada, antar att det ar lika billigt och enkelt att fa tag pa i USA som har. Produkten jag anvander heter Recovery Formula fran www.purica.com innehall per tesked:

Methyl sulfonyl methane (MSM) MSM plays a vital role in the processes that create healthy tissues. 1200mg

Glucosamine hydrochloride More concentrated than glucosamine sulfate, glucosamine hydrochloride provides an essential ingredient of healthy joints. 750mg

Dimethylglycine hydrochloride (DMG) A powerful immune-system stimulant, DMG also promotes oxygen utilization and reduces the build-up of lactic acid. 200mg

Organic Hyperberry Complex Berries are an unmatched nutritional powerhouse, supplying antioxidants and other essential support for healthy tissues. 1350mg

Nutricol™ Bioflavonoid Concentrate This proprietary blending of green tea and grape concentrates provides a high concentration of exceptionally active antioxidants. 500mg

trym
09-01-2005, 01:47
hah efter att ha last va du skrev har nu sa inser jag hur irriterande de ar for andra att lasa svenska utan pluppar :)

glukosamin ar det jag har fatt rekomenderat fran tranarna ocksa sa de blir vall att spring ner till GNC o inhanla lite... sannt ar mycket billigare har an i sverige!

hmmm va ar 1 dan? vi kor inte med graderingar o sannt sa...
jag har tankt liknande, kor Bjj:n som ett komplement dar, de ar vall de tva staora "MMA:grunderna" sa... fast jag har alltid tyckt markfight var skoj ocksa sa

idag har bilarna o vagarna har borta snoat igen sa dagens traningspass bestod utav att gora en sjukligt stor snogubbe... jag ar ratt saker pa att den drar sig over 3meters-strecket! weeei.... bild kommre imorn :hbang:
http://files2.helgon.net/Gallery/{7C0/{7C03644A-E350-447A-8DFE-0CDD0D48FE49}.jpg

Hobbes
09-01-2005, 02:13
hah efter att ha last va du skrev har nu sa inser jag hur irriterande de ar for andra att lasa svenska utan pluppar :)

glukosamin ar det jag har fatt rekomenderat fran tranarna ocksa sa de blir vall att spring ner till GNC o inhanla lite... sannt ar mycket billigare har an i sverige!

hmmm va ar 1 dan? vi kor inte med graderingar o sannt sa...
jag har tankt liknande, kor Bjj:n som ett komplement dar, de ar vall de tva staora "MMA:grunderna" sa... fast jag har alltid tyckt markfight var skoj ocksa sa

idag har bilarna o vagarna har borta snoat igen sa dagens traningspass bestod utav att gora en sjukligt stor snogubbe... jag ar ratt saker pa att den drar sig over 3meters-strecket! weeei.... bild kommre imorn :hbang:

GNC ar inte billigast, de brukar vara ratt dyra iallafall har i Kanada. Men de har ratt mycket bra produkter, det ska vi inte sticka under stolen.

1 Dan ar svartbalte.

BJJ ar langt fran den JJ jag korde, men blev mycket influerad av BJJ nar tavlingar blev stora inom JJ.

Samma har, vi skulle upp till Banff idag, men snostorm satte stop for det. Gor en SNOWMAN HOUSE OF HORROR i basta Calvin & Hobbes stil :D

mange_
13-01-2005, 21:00
detta var en intressant journal, ska föklja den. Jag har själv en journal jag har hållt på med boxning, judo, jujutsu och kickboxning. Men pga tidsbrist så kör jag bara shootfighting nu. önskar man hade lite mer tid till att träna, fast du verkar ha gott om tid till det.

trym
15-01-2005, 05:51
http://amtc-wa.com/media/albums/userpics/10001/Charlie_vs_Jones_KO.jpg

heh jo tid ar nagot jag inte har brist pa... hur lange har du hallt pa?
nu har iofs du kombinerbara kampsporter som fungerar tillsammans ratt bra i ett system men annars i allmanhet sa skulle jag tycka att det ar battre att halla sig till en eller mojligtvis tva o se till att bli riktigt bra pa de systemet...

Charlie, sparringspartnern pa bilden dar har laddat upp infor en tuffglove tavling har borta nu, enbart boxning sa jag har kort med han, hans schema har nu fasten jag inte staller upp i tavlingen... har varit grymt skoj faktiskt!
tappat lite i vikt nere pa 82 kg nu, 3 to go... har ocksa dumpat bort bankpressen o de flesta ryggovningar mot hantelpress o marklyft...omvaxling fornojer...ska maxa ut snart sa ni har lite resultat o reta mig for.,..ar nyfiken pa hur jag ligger till nu nar jag gar ner i vikt, har kannts bra med formen o allt sannt sa...kanske narmar jag mig pa den fronten ocksa

trym
19-02-2005, 22:27
dar jaah, da var jag back in business har...
allt har gatt fel pa senare tid foross pa Dojon,
charlie sprackte knaskalen 4 veckor innan sin championship fight o jag slutde upp hos kiropraktor o sjukgymnaster o grejjer efter att obelancen mellan styrkan pa larmusklerna fatt min hoft sne vilket gor att jag overanstranger muskler i ryggen for att kompencera o ocksa klammer nerver i ryggen...
sa nu kors det bara grappling o styrketraning har...

107,5 kg * 10 bank ar den enda okningen narmare mot mitt mal jag har kommit=/

trym
27-03-2005, 22:33
gammla schemat
mandagar: brost triceps biceps - kvall: thaiboxning
tisdag: ben korsrygg - kvall: thaiboxning
onsdag: axlar nacke - kvall: m.m.a
torsdag: rygg biceps triceps -kvall: grappling/ BJJ

fredag: ingen styrka, hard sparring thaiboxning / mma / bagwork
lordag: fest
sondag:fotboll / kondition

trym
29-03-2005, 06:22
mandag:bankpress marklyft chins bicepscurls ----thaiboxning/ grappling
tisdag:squats axlar shruggs ----thaiboxning
onsdag:powercleans chins seated row bicepscurs ----M.M.A
torsdag: bankpress marklyft hamstringcurls dips triceps ----Brasiliansk Jijitsu

fredag: ----sparring
lordag: ----sparring
sondag: kondtion

det ar nya shemat, ska bli skoj att prova...jag har annars lyft tva muskelgrupper/dag forut. nu har jag knoprat ihop det for att oka i bankpressen, marklyft, chins o squats, lite basovningar dvs.
jag slet av en utav hamstringsen pa vansterlaret for ngra manader sedan sa jag har de lite kampigt med styrkerelaterade ovningar till lare. menmne, har ar dagens pass:

Bankpressen:
20 * 20 kg
10 * 75 kg
5 * 100 kg
5 * 115 kg
4 * 120 kg
2 * 125 kg
10 * 100 kg

Marklyft: (kom ihag avsliten hamstring innan ni skrattar! *flex* )
10 * 70
7 * 95
8 * 125
5 * 150
2 * 165
9 * 125

Chins: inga extravikter, samre an vanligt, vet inte om ryggen fatt jobbat av sig lite pa marklyftet...
10
10
closegrip chins
10
9

passet avslutades med bicepscurls,
15 - 20 kg

Just nu lyfter jag ganska fa repps, ska kora detta schemat i 6 veckor,
senn ska jag kika hur utveckligen gatt, ta en vilovecka o senn ge mig pa lite fler repps infor thaiboxningsmatchen... ser iofs ut att bli enligt K1-regler i Battle of Seattle. Ska bli grymt skoj!

trym
30-03-2005, 06:51
mandagarna har jag tagit bor bicepscurlsen, blir helt enkelt for mycket om jag kor dem dar o sedan pa onsdag igen kanner jag... ska kora power cleans istallet dar, ett latt pass inga tunga vikter.
annars sa sag dagen ut som foljandende:

Tisdag

squats: (kan jag fortfarande inte kora nagra vikter pa, de river till i hamstringen sa snart jag passerar hundrastrecket :cryout: )

20 * 20
15 * 42.5
12 * 68.5
6 * 86.5
8 * 86.5
8 * 86.5
18 * 68.5

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
10 * 18.5
11 * 18.5
11 * 18.5
...kor med pounds har borta juuh sa hantlarna vager lite lustiga siffror nar man oversatter dem=)

Axelha, skivstang, typ som borjan pa cleans fast utan hjalp fran ben o rygg, viker inte under armbagarna heller.

10 * 20
10 * 45
7 * 45

Shruggs: stang, framfor

25 * 115
20 * 127.5
10 * 127.5
10 * 127.5

trym
30-03-2005, 22:39
kan man byta namn pa sin trad pa natt vanster?

Jonny_88
30-03-2005, 22:45
Pm:a en moderator, och be honom/henne fixa det.

Och jävligt stark är du. :thumbup:

trym
30-03-2005, 22:58
ok, har suttit o kikat igenom varrenda liten funktion jag kunnde hitta menmen...far be en moderator hjalpa mig

tackar! har sann grym traningsverk nu efter de har tva dagarna, bytte upplag helt juuh o jag tror jag kommer stanna med detta for ett bra tag!

dormin
31-03-2005, 00:08
Skojj att lasa, far ta o folja din trad lite, tranar ocksa thaiboxning om an mindre seriost just nu :(

Fortsatt kora hart! :D

Klubben jag tranar med SIT KP (http://www.muaythai.se/sitkp/sitkp.asp) .

trym
31-03-2005, 08:25
harligt! har du den thailandska killen som tranare?
hade en thailanadre hemma i sverige, var grymmt skoj men man fick ha oversyn med saker som tex smart o trotthet:)
hur lange har du hallt pa? matchat?

ok, dagens pa fick bli kort, jag hade sjukgymnastik jag var tvungen att kila ivag till sa.

Cleans, ingen vidare teknik har sa de fokuserades framst pa de...

8 * 45
8 * 45
12*52.5
9 * 62.5
9 * 62.5
10*52.5

Chins, japps, en ursakt har ocksa, traaaningsverk!
11
9
Close grip
9
8

Seated Row
8 * 25
8 * 44
12*57.5
12*57.5
10*57.5
10*44
maskinen gar inte hogre an 57,5...kan bli till att byta ut den har ovningen pga detta=/ tranar pa skolgymmet, dom har bara oppet 4 dagar i veckan just nu, ska se om jag kan fa tag pa natt gym sa jag kan kora
mandag tisdag .. torsdag fredag. bicepsen o ryggen behover lite langre vila

dormin
31-03-2005, 11:31
Jo de e skojj som fan. Ja jag har bl.a Khanchai tränare men det är några andra som sköter det för det mesta numera då han har lite ont om tid.
Tränat från och till några år, dock dåligt med matcher för min del. Hade tänkt gå en nybörjar-match i år men la det på is. :(

Kör hårt! :whipped:

trym
31-03-2005, 22:59
ok,
jag stravar nu for att komma igang efter en hamstringskada infor Battle of Seattle, k1regler...hade varit grymt skoj fall jag kunde stalla upp, blir yngst i ringen
far se senare om jag gar over till pancration-fights, behover nog lite mer erfarenhet pa marken o med nedtagningarna forst...

idag ar de inclines deadlift hamstringscurls dips pa programmet...bara tva timmar kvar, weiii *rolleyes*

trym
01-04-2005, 08:03
ok, idag var ett shitty pass...menmen, de kanske ar bra, forsta veckan me nya shemat, mer motiverande nasta da jag ser hur mycket jag okat *flex*

hade bara en halvtimme pa mig att trana idag sa de fick bli kort...

inclines:
15 * 45
10 * 52.5
10 * 62
8 * 66
5 * 71
6 * 71
10 * 56
kommentar:
buuuuu

Deadlift, raka ben:
10 * 60
10 * 60
10 * 85
10 * 110
10 * 110
10 * 110kommentar:
latt...lagom for mina hamstrings dock

Hamstringscurld: skumm maskin, inte den valiga

9 * 30
9 * 30

Dips:
25 strikta, ett klick i axeln per styck...
om tva veckor ska jag borja lagga lite seriosa vikter pa har, halvtidsrapport pa gang:) 6veckors shema som jag har stark tro pa hittills!

trym
02-04-2005, 02:25
vart uppvarming o sedan ett kort armpass...

3 uppvarmingssett hantlar -
8 * 22,5 (/arm) 3 sett bicepscurl
senn vart de en massa fjamms o tramms pa maskiner
me bade biceps o triceps

trym
02-04-2005, 21:42
28onde maj ar de som galler!
Battle of Seattle, k-1 regler!
Jag ska vaga in i 180 pounds klassen, (81 kg), ligger just nu pa 192 (87.5)
och jag planerar inte att ga ner mer an natt enstaka kilo infor tavlingen pga
att man vager in kvallen fore vilket betyder att jag har 24 timmar pa mig att inta forlorad vattenvikt osv.
Tankte jag skulle h'o'ra med er nar nu, va har ni for snabbdieter?:)

Vatskedrivande medel?
Hur tycker ni jag ska ata matchdagen?
Dagarna fore matchen?

http://www.amtc-wa.com/media/albums/webpics/normal_gal_photos11.jpg

trym
03-04-2005, 21:43
nu aker jag till Florida over springbreak, dvs en vilovecka innan forberedelserna kors igang stenhart infor machen.

"20onda maj, 2005,
8 veckor fran nu altsa gar Battle Of Seattle av. Det ar en K-1 tavling vilket man skulle kunna saga ar en mix utav kickboxning och thaiboxning and I'm in it...
Jag ar 18 ar vilket gor mig yngst i tavlingen...
Vi vager in 24 timmar innan tavlingsstart och jag ska ga i 180 pounds, (81 kg) klassen, just nu ligger jag pa 192 pounds, (87,5 kg).
Jag har tankt att ta av lite fettvikt innan matchen men i stort sa ar det tankt att jag ska tappa det mesta i vattenvikt osv dagen innan.
Det ar har ni kommer in i bilden :o)

Vatskedrivande medel? vilka av dem ar bra? kommer jag vara uttorkad/samre form pa matchdagen? ska jag hellre sitte o svettas i en bastu pa en motionscykel? Mat? vad ska jag ata? veckan innan?

Jag kommer trana tunga styrkepass de kommande 5 veckorna (4 ggr/v), 2 veckor innan match gar jag pa lite fler reps o veckan innan laggs det av med styrkan o kors enbart tekniksparring med Thaiboxningen. Thaiboxning kors
5-6 dagar i veckan och kondtion kommer laggas in ocksa.

Kan ni hjalpa mig med forslag pa diet fram till matchen ocksa?

Det har ar en grym chans for mig och det ar validigt viktigt att jag gor bra ifran mig sa jag ar tacksam for alla tips! kommer ga in for det till 110%"

skrev jag i dietforumet, tacksam for hjalp fran er ocksa!

trym
09-04-2005, 21:29
solbrand o glad, jetskiits skydiving hajfiska osv...underbart

trym
14-04-2005, 09:31
ok, dagens program vart tidspressat, dom stanger gymmet lite nar dom kanner for de sa axelprogrammet blev lite lidande...akte ocksa pa semaster utan nagot kreatin sa jag har varit 10 dagar off fran det o lite mycket alkohol o dalig mat sa....dar har ni mina ursakter...lite tragiskt o tanka pa att jag just inlett min traningsdagbok med en hog av ursakter till mig sjalv...
jaja...here we go...

squats:

squats: ("kan jag fortfarande inte kora nagra vikter pa, de river till i hamstringen sa snart jag passerar hundrastrecket" :cryout: )

20 * 20 2 ggr
15 * 42.5 2 ggr
12 * 68.5
6 * 92.5
8 * 92.5 6 kg okning, samma repps fran forra veckan...
8 * 92.5 lagger pa 6 kg/ vecka o forosoker halla reppsen
18 * 68.5

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
10 * 20
11 * 20
11 * 20

Axelha, skivstang, typ som borjan pa cleans fast utan hjalp fran ben o rygg, viker inte under armbagarna heller.

6 * 45
8 * 45
7 * 45

10 * 85
10 * 122.5
10 * 140

missade mandagens traning, da var jag full i florida for sissta gangen innan tavlingen...nu borjar strikt diet, simmning, jogging osv fram till tavlingen (28 maj) Battle Of Seattle!http://files2.helgon.net/Gallery/{D6E/{D6E7B14F-898D-4238-A4AC-BBC9C27CCFAE}.jpg
samst kvallite, mobilgrejjs

trym
15-04-2005, 07:31
Ok, idag har jag en traningsverk i laren som inte ar att leka med o att da tvingas till att hoppa pa ett bilhjul, hopprep, sprints o jumpingsquats i en timme pa thaiboxningen for att sedan sparras var en ren plaga...
menmen, imorn ar de bara sparring! ska bli skoj, bara jag Chalie o tranarna pa fredagarna sa de ar helskoj...

idag vart de:

Cleans, snuskigt kass teknik...

8 * 45
8 * 45
12*56.5
9 * 62.5
4 * 66.5
15*62.5 ...var arg efter sunkig 4a pa 66an...hehe

Chins,
12
10
Close grip chinups
8
7 ....de har var juuh inte alls roligt nannstanns tankte jag da o gav gripstangen en arg blick...

Seated Row fast staende :cool: dom har ingen sann maskin sa jag gor det med rep...gor de lite tyngre tror jag for vikterna har droppat radikalt...
10 * 25
10 * 35
10 * 44
10 * 54

Bicepscurls:
16 * 18
14 * 18
9 * 52.5 maskin

imorn blir de sa mycket som inclines dedalift hamstringcurls dips o eventuellt nagon extra tricepsovning...ska prova att byta natt av inclinesen fran fria vikter till en utav footballspelarnas maskiner dar man skjuter ifran med allt man kan tanka sig...

trym
15-04-2005, 08:50
:sleep: ...jag leker aterigen sleepless i seattle...
hmpft

trym
15-04-2005, 21:20
sitter o vantar pa att pysa bort till gymmet nu...
har sann sjuklig traningsverk i ben o nacke sa jag funderar starkt pa att dumpa marklyften idag...! eventuellt med raka ben, lattare vikter...

trym
16-04-2005, 01:28
Mandag:
bankpress 20 - 10 uppvarming - 5 - 4 - 2 - 10
marklyft 10 - 10 - 7 uppvarming - 8 -5- 2- 9
chins max - max - closegrip chins max - max
cleans 8 - 8 uppvarming - 12 - 9 - 6 - 15

Tisdag:
squats 20 - 20 - 15 - 15 uppvarming 12 - 8 - 8 - 8 - 20
hantellyft sidan 15 - 10 uppvarming - 10 - 11 - 11
Axelrodd 10 - 10 - 7
shruggs 15 - 15 - 10 - 10

Torsdag:
powercleans 8 - 8 uppvarming - 12 - 9 - 7 - 10
chins max - max - closegrip - max - max
seated row 10 - 10 - uppvarming - 12 - 10 - 8
bicepscurs 8 - 8 - 8

Fredag:
Inclines/millitarpress 15 - 15 uppvarming - 10 - 8 - 8 - 6 - 10
marklyft raka ben 10 - 10 uppvarming 10 - 10 - 10 - 10 (sliten hamstring, mycket repps inga jattevikter, kontrollerat)
hamstringcurls 10 - 10
dips max - max - max
triceps varierar va jag kanner for...tva sett

trym
16-04-2005, 06:08
ok nu ar jag trott pa er! Ingen som har natt alls att kommentera?
stavningsfel? for mycket smilys? natt?!

trym
18-04-2005, 08:17
da var sissta snabbmaten koncumerad o den striktaste fasten av diet 2005 inledd:) dude thats sucks bigtime...! :whipped:
jag brukar vara duktig pa att hitta ursakter for den darra goda mackan fran subway eller quiznose deliz... *popcorn*
men nu javlar, blir internetstrejk 3 dagar for varje onyttig pryl innan 28 maj sa hor ni inte av mig har pa ett tag sa vet ni varfor:)

trym
19-04-2005, 07:56
Hemskt Pass
Hemskt Pass
Hemskt Pass

Bankpressen:
20 * 20
20 * 45
12 * 70
5 * 85
3 * 105
3 * 115 tio kg mindre and forra passet! blak
3 * 115
4 * 105 + tva negativa repps

Beror dock pa att jag inte hade mer an ett par timmars somn inatt...
gaspa :sleep:

Marklyft:
massa uppvarming, orkar inte oversatta pounds pa lagvikterna langre
9 * 125
5 * 150
4 * 165
8 * 125

Chins:
12
10

Dips:
20 - vart arg
24 ... hehe

de var dagens pass de, var inget bra pass idag fast thaiboxningen vart desto battre, korde 6 ronder sparring med en 115kgs kille, enbart boxning...
kommer kannas imorgon, korde tre ronder med bara kroppsslag:)

Nu ar de dags for en valbehov vila, droppade min first hour class fore jul, nu droppade jag min second hour class ocksa sa jag ska fa nog somn o vila infor fighten... *screwy*

Mystline
19-04-2005, 18:25
Hemskt Pass
Hemskt Pass
Hemskt Pass

Bankpressen:
20 * 20
20 * 45
12 * 70
5 * 85
3 * 105
3 * 115

gaspa :sleep:

Marklyft:
massa uppvarming, orkar inte oversatta pounds pa lagvikterna langre
9 * 125
5 * 150
4 * 165
8 * 125

Chins:
12
10

Dips:
20 - vart arg
24 ... hehe

de var dagens pass de, var inget bra pass idag fast thaiboxningen vart desto battre, korde 6 ronder sparring med en 115kgs kille, enbart boxning...
kommer kannas imorgon, korde tre ronder med bara kroppsslag:)

Nu ar de dags for en valbehov vila, droppade min first hour class fore jul, nu droppade jag min second hour class ocksa sa jag ska fa nog somn o vila infor fighten... *screwy*

"5 * 85" :booty:

Haha. Ja du hade fan rätt. Lite glad blev jag allt. :P

Angående det där att du vill tappa vikt.. Köp en burk Stacker 7, det vet jag funkar. Ta 30-45 minuter långa promenader på morgonen på tom mage, och senare på dagen när du kör kardio tar du stacker 45 minuter innan. Dock så kanske det inte är så bra idé att ta stacker just innan thai-boxningen, för man får en sån jävla boost av självförtroendet så du slår väl ihjäl någon. :P

Nu kommer det säkert någon moral-nisse och gnäller om att det är samma aktiva ämne i stackers som i amfetamn.. Men stackers är ju iaf lagligt. Kommer dom kräva urinprov och sådant innan? Isåfall kan det ju hända att det visar något skumt på det.

trym
19-04-2005, 21:02
hehe ska kolla de dar med stackers med Chris, min coach...
han har tavlat mot de basta i valrden i MMA o jobbar nu som personlig coach o kostrodgivare sa han har sakert koll pa va de darra ar...
okar forbranningen pa natt vi anntar jag?

jadu de var efter 5an pa 85 som jag tankte, nafan nu kommer mr. Malmberg bli glad... *cry*

sa nar kor du igang en trad sa jag kan gladja mig nar du har ett sunkigt pass?:P

trym
20-04-2005, 08:22
Kara dagbok, idag har jagstyrketranat.

Ett ratt hyfsat pass idag, okningarna kommer i planerd tackt, vet att jag kan ga ratt mycket tyngre men vill inte pressa benen... Axlarna o nacken kors hardcore dock:)

Squats:
20 * 20 2 ggr
15 * 42.5 2 ggr
12 * 68.5
8 * 90
8 * 98 plussat 5,5 kg, dvs jag haller planerad takt med vikterna
8 * 98 o haller reppsen
23 * 80 - lakt pa 5 kg o korde 2 extra repps fran forra veckan

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
11 * 20,5
11 * 20,5
10 * 18Axlarna fick sitt senare pa thaiboxningspasset dock, 600 slag pa 3 minuter pa tung sandsack, 2 ronder... senn sa jag blak o gick hem... nasta vecka har jag 4 ronder sa Adrian *screwy*
Axelhav, skivstang
11* 20
10 * 45
9 * 45

15 * 125
15 * 150

Hantelshruggs med gymmets tyngsta handlar! :hbang:
15 * 22.5
15 * 22.5

hehe... de ar de sunkigaste med gymmet jag ar pa, kan reppa bicepscurls med gymmets tyngsta hantlar utan problem=/
Annars fick jag mig en badass boxningslektion, hittade bade de ena o de andra jag maste jobba pa med boxningen... Tror jag har blivit lite for bekvam med fotterna o koncentrerat mig for mycket pa dem, sa nu vands de pa steken har o korst stenhart med boxningen!

trym
21-04-2005, 01:17
Idag satte forsta personbastat pa over ett ar!
Sedar, schemaandringen kanske inte var sa tokig

Cleans, kass teknik...

10 * 45
12 * 62.5
9 * 66.5
9 * 70
4 * 66.5
Chins,
18 !!! PB!!! Har jag inte lyckats med senn jag var 15!!! Den du mr. Malmberg!:P
9...schhh lever pa meriter genom detta settet
Close grip chinups
9
8
Seated Row fast staende :)
10 * 25
10 * 35
10 * 44
10 * 54
10 * 54

Bicepscurls:
16 * 18
16 * 18
9 * 52.5 maskin

trym
21-04-2005, 10:42
Bommar torsdags program...igen! dumt for de har ngra av de ovningarna dar jag behover okningar, bla cleans o hamstringsovningar...
aker till Montana i ngra dagar sa...menmen, de laggs vall pa i slutet anntar jag, ska ha 6 resultat pa varje dag sa jag kan jamfora.
nu pyses de isang har, godnatt!

adeleine
21-04-2005, 11:31
hejsan..Har du tävlat ngn gång i BJJ?lite nyfiken bara....ska köra min första om drygt en månad... *spy* nervös..

trym
21-04-2005, 16:53
nae jag har inte hunnit med de an, borjade trana BJJ seriost for 4 manader senn eller natt, har gatt riktigt bra, har lite mer nytta utav stor muskulatur dar an i thaiboxningen sa, det var tankt att jag skulle kora en pancrationfight, typ MMA/UFCtavling har den 28onde maj, senn fick jag mojligheten att ta en kickboxningsfight som vid vinst skulle vara ett stort steg i Noth Westbaltet 180 pounds... Men killen jag skulle mota har skadat sig o fatt dra sig ur sa jag vet inte langre riktigt hur det blir med den saken...=/

va skoj! hur lange har du hallt pa? ar det bara BJJ eller ar de fler moment?

adeleine
21-04-2005, 20:22
va skoj! hur lange har du hallt pa? ar det bara BJJ eller ar de fler moment?

aha ok...hrmpf, jag har tränat i typ 1½ månad...helt sjukt...jag vill egentligen inte iväg för jag är inte redo nånstans, men min tränare säger att vi kommer hinna en bit på väg och vi ska köra 1 timme om dan....ska köra för att se hur det går till mer...har endast tränat judo innan så en del e ju samma, men som sagt....EN DEL.. *slap* ;)

trym
25-04-2005, 02:28
aha ok...hrmpf, jag har tränat i typ 1½ månad...helt sjukt...jag vill egentligen inte iväg för jag är inte redo nånstans, men min tränare säger att vi kommer hinna en bit på väg och vi ska köra 1 timme om dan....ska köra för att se hur det går till mer...har endast tränat judo innan så en del e ju samma, men som sagt....EN DEL.. *slap* ;)

en o en halv manad o du ska upp redan? schyyyst!:)
har ni lite tid mellan invagningen o tavlingen sa fuska med vatten:) schyyst att ha 5-6 kg:n pa sin motstandare nar man tavlar!
o ingen stollthet i forsta fighten, har du en knackt axel sa tap:ar man ut istallet for att fa 4 rotationer pa den innan man ger sig:)
Lycka till horru!

trym
26-04-2005, 07:41
Ok, andringar i Thaiboxningen...
Jag har att valja pa att fightas i 180 eller 185 pounds, typ 2,5 kg skillnad vilket ar mycket med tanke pa att jag ar en manad ut... vet inte hur jag ska gora, min motstandare drog sig namligen ur o promotorn letar nu efter en ny...
hmmm kom just att tanka pa, undrar om det tar mig ett snapp narmare baltet utan att ha gatt matchen mot honom :confused:

weeeell heres todays deal....

liggande brostknuff:
20 * 20
15 * 45
12 * 65
6 * 95
5 * 112
4 * 120
1 * 125
9 * 100

deadlift:
10 * 80
8 * 100
5 * 145
4 * 165
3 * 165

Chins:
12 brukar ha svart efter deadliftsen med att fa ivag nann fart pa chinsen...
9 18 forra veckan, lever pa gammla meriter :sleep:
4closgrip utan nagon lust alls...

Dips:
25
22
Annars fick jag bokstavligen talat stryk idag av Chalie... Det var skoj:D *screwy* vi sparrades en massa idag o det visade sig inte vara min dag idag,
fick avsluta i 4de ronden efter att han traffa mig rakt pa nosen med en grym hoger.

trym
26-04-2005, 18:17
hur lange har jag extra vikt vatskevikt i kroppen fran kreatin efter att jag har slutat ta de?

trym
27-04-2005, 01:18
Another tuesday passed bye...
idag var lite skummt...har tva fragor till er...

Nar man borjar lukta amoniak, ar de for att man haller pa o bli sjuk/ar sjuk/har varit sjuk eller ar de for att man branner fettresurser eller ar bada tva feta myter? :confused:

Fraga tva:
Nar jag kor squats kanns de som om jag klammer nannting i de nedre magmusklerna eller natt sannt typ 10 cm under naveln pa varje sida,
gor ratt ont faktiskt o ibland far jag lust av avsluta reppsen pga av de...
??????????

ok, sa till dagens program:

Squat like 1/4 of ronnie...:
20 * 20
15 * 45
12 * 65
8 * 88
8 * 100
8 * 100
25 * 84

Axelhuxflax med hantlar:
15 * 7.5
10 * 14
11 * 20.5
12 * 20.5
8 * 20.5

Axelgrejjs med skivstang upp till hakan: closegrip...va heter den ovningen?!
11 * 20
10 * 45
10 * 45

Oxnacke: frontbar
10 * 115 latt

Oxnacke 2: maskin
10 * 122.5
8 * 163

trym
27-04-2005, 08:00
Nice, jag ska ga i 185poundsklassen nu istallet:D
nu innleds sparringturnee over hela seattle:o)
ska tydligen mota en kille med bakrund fran lite olika stilar, darbland teakwondo o karate se jag ska sparras mot nagra coacher har runtom i omradet for att bli van med lite ksumma sparkar o vinklar...
Ska bli grymmt skoj! dock maste jag lagga om styrkeschemat o grejjer i fortid=/

horni, once again, hur lange har jag extra vatskevikt i kroppen pa ett ungefar efter en kreatinkur?

trym
28-04-2005, 05:45
Trak-onsdag:

Cleans:
10 * 45
12 * 66
9 * 70
4 * 75
8 * 66

Chins: Lite besviken har, hade siktat pa 16 pa forsta atminstonde eftersom jag klammde ivag ett PB pa 18 forra veckan menmen...forra veckan missade jag nagrad agar i borjan sa jag kom helt utvilad till depasset...
13
10
6
5

Seated Row: ful maskin
10 * 57.5
10 * 77.5
10 * 97.5
10 * 120
10 * 120

Bicepcurld:
18 * 18
16 * 18
10 * 52.5 maskin

trym
29-04-2005, 20:36
helgen blir lugna pa traningsfronten iaf, prom o grejjer pa gang har sa, sissta fyllar...igen... innan matchen!:) torsdagens resultat kommer framat morgonen for er

Bas:tape
1. jab right roundhouse
2. jab cross left roundhouse
3. jab cross left hook right roundhouse
4. jab cross left hook right hook left roundhouse

jab 45 left levershot left hook right roundhouse
right set up upercut right overhand
jab right knee ...cross

trym
01-05-2005, 23:05
hah amerikanare ar sjuka grejjer...
Mike ska pa rattegang for rattfylla, han o en kompis korde hem fran enn bar, vart pakorda av en nykter person, dom far skit for de, docka r fallet komplicerat for dom va sa fulla sa ingen vet vem som korde bilen o enda vittnet var en patand nativ american som nu ar avliden av en overdos...
steven aker troligtvis pa juvenile for cowtipping, den sovande kon han vallte landade pa en sprinkler o dog.
oooch pa tal om sprinklers, haromdan svammade skolgarden over
av sprinklersystemet, resulterade i att guldfiskaffaren vart tomd och vi har numera 250 guldfiskar simmande runt pa skolgarden:D

jaja, de har varit en kul vecka hittills och prom igar var pricken over i:t

Torsdag:

inclines:
15 * 45
8 * 65
8 * 75
8 * 80
6 * 80
8 * 75
skumma inclines:
10 * 140

Deadlifts: raka ben
10 * 65
10 * 100
10 * 125

Hamstringcurls:
9 * 65
9 * 65

Dips
12 + 12kg

40 dagar kvar tills hemresan!

trym
03-05-2005, 04:35
Viva Las Vegas, 136 i banken gick upp idag!

Bank:
20 * 45
10 * 65
5 * 90
1 * 115
1 * 136 PB
7 * 115
7 * 100

Deadlifts:
25 * 60
8 * 100
5 * 145
4 * 165
4 * 145

Chins:
13
11

Dips: + 12 kg
15
15

och senn, fy satan va de kors har nu infor matchen... jag ar helt dod pa kvallarna! var forvand att jag fick bra resultat for det har varit fest o prom...and we all know what comes after that...sa de vart inte mycket somn i helgen o kosten halls vall inte pa topp heller...menmen, dagens thaiboxning, 2 o en halv timme cardio/padwork/bagwork rackte bra nog...!

Bounga
03-05-2005, 17:56
riktig cool journal och lycka till på tävlingen!
btw. hur länge har du kört muay thai?

trym
03-05-2005, 20:50
Tackar!
Jag ar haller pa o avrunda ar numer 4 o ge mig pa femman snart tror jag med Muay Thai. Tranar du sjalv eller? la marke till att du anvande muay thai istallet for thaiboxning sa...

Bounga
03-05-2005, 22:59
hehe.. har kört thai i 1½ år. Just nu håller jag dock på med krav maga men har planer att ta upp thaien (det är ju så jävfla skoj) till höstterminen.

trym
04-05-2005, 02:06
Bounga: ok, du lar juuh ha en schyst forsprang pa kravmagagruppen nar du faktiskt vet hur man sparkar o slar pa riktigt;o)

Idag skippades gympasset, var helt enkelt for trott...
blir muay thai ikvall dock...
natti :sleep:

trym
04-05-2005, 07:28
hur gor ni for att lagga upp filmer? jag har fran sparring o grejjer pa datan som hade varit skoj att lagga upp...

grindelund
04-05-2005, 09:01
Grattis till PB i bänken.
Du tar ju 140kg lätt nästa gång.

trym
05-05-2005, 05:44
Tackar! jag ar lite forvanad over de eftersom jag har tappat 2 kg i vikt men anda lagt pa en massa kilon pa mina styrkeovningar i allmanhet senn jag bytte programet.
140 utlovas innan sommarn!:D

som sagt, nagon som vet hur man laddar upp filmer sa ni kan kika?

idag skippades styrketraningen igen...sket i att ga till skolan o lararna haller ofta till i gymmet efter skolan sa...menmen, gjorde 250 squats utan extravikter idag pa thaiboxningen for att sedan efter en latt spark pa skenbenet fick avbryta traninge efter en stor javla galen svullnad pa skenbenet...maste ha kapat nagot som inte ksulle kapas dar nere, sitter med foten hogt o is o grejjer nu... annars borjar vikten ga at ratt hall,inte manga kilon kvar nu, morghonpromenaden idag kanndes riktigt skont...

trym
06-05-2005, 06:46
Tror jag far rakna detta som en halv vilovecka fran styrketranandet...kanske lika bra iofs, banntingen gar grymmt bra, samtidigt som jag har okat i styrka har fettprocenten gatt ner markant vilket jag inte trodde jag skulle lyckas med... menmen

Lordag blir en skoj dag, ska sparras mot nann koreansk teakwondomastare och nann stor rackare, tredje grads svartballte teakwondo ocksa... ska bli skoj att visa dem vad riktig fullkontakt ar;)
hoppas dom gar me pa thaiboxning/kickboxningsregler annars blir de trakigt...
Annar ar jag radd att jag har skadat skenbenet, svullet som fan, har isat o legat med foten hogt nu dom senaste 2 dagarna.... hoppas de ar bra tills lordag!

trym
07-05-2005, 19:41
Gaaah teakwondopussyn backade ur!

"im MAAAASTER Angel, owner of the gym.
- oh, Angel huh? Im Trym, you can call me Trym"

Bounga
08-05-2005, 17:08
hårt. Men var nog bra för honom att slippa bli förnedrad av en thaiboxare =)

trym
08-05-2005, 21:32
mjo de sog fast pa ett annat satt tror jag de var lika bra for jag har en skenbensskada som inte tycks verka vilja bli natt battre...
heh var skoj for MAAAAster Angel *bs* som chefen for teakwondostallet refererade till sig sjalv som, vi reffade henne som Angel, var den mest bitchiga instruktor jag nagonsinn trffad o hon snackade hela tiden om att dom korde full kontakt osv, senn backar hennes "fighter" ur:)
wuzz

trym
10-05-2005, 01:31
Montag: full av kaaaaffe, ingen somn och en 2 kg lattare Trym vandrar in pa gymmet. En bank, den ser bekvam ut, golvet ser ocksa ut som en potentiell platts att sova...menmen, Scott kommer inskuttande i gymmet o tvinngar ner mig under skivstangen och 50 kg laggs upp...20 reps...storry goes on:
10*70
5 * 87
1 * 115
6 * 120
7 * 112.5
8 * 97.5

Deadlifts:
12 * 60
12 * 100
4 * 145
4 * 165
4 * 145

Chins:
16
11

Dips + 12,5 kg
20
15 - digitalkamera i fickan pa detta settet sa de var tuuungt!

trym
10-05-2005, 06:47
Mandagar, sammanstallning 5 veckor, 1 kvar:

Bankpressen:
20 * 20 kg
10 * 75 kg
5 * 100 kg
5 * 115 kg
4 * 120 kg
2 * 125 kg
10 * 100 kg

Marklyft: (kom ihag avsliten hamstring innan ni skrattar! )
10 * 70
7 * 95
8 * 125
5 * 150
2 * 165
9 * 125

Chins:
10
10

closegrip chins
10
9

15 - 20 kg

---------------------------------------------------------------------

Bankpressen:
20 * 20
20 * 45
12 * 70
5 * 85
3 * 105
3 * 115

gaspa

Marklyft:

9 * 125
5 * 150
4 * 165
8 * 125

Chins:
12
10

Dips:
20 - vart arg
24 ... hehe

liggande brostknuff:
20 * 20
15 * 45
12 * 65
6 * 95
5 * 112
4 * 120
1 * 125
9 * 100

deadlift:
10 * 80
8 * 100
5 * 145
4 * 165
3 * 165

Chins:
12
9

Dips:
25
22

Bank:
20 * 45
10 * 65
5 * 90
1 * 115
1 * 136 PB
7 * 115
7 * 100

Deadlifts:
25 * 60
8 * 100
5 * 145
4 * 165
4 * 145

Chins:
13
11

15
15

Bank:
10*70
5 * 87
1 * 115
6 * 120
7 * 112.5
8 * 97.5

Deadlifts:
12 * 60
12 * 100
4 * 145
4 * 165
4 * 145

Chins:
16
11

Dips + 12,5 kg
20

trym
11-05-2005, 01:43
Tisdag

squats: hamstringskada...

20 * 20
15 * 42.5
12 * 68.5
6 * 86.5
8 * 86.5
8 * 86.5
18 * 68.5

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
10 * 18.5
11 * 18.5
11 * 18.5

Axelhav, skivstang,
10 * 20
10 * 45
7 * 45

25 * 115
20 * 127.5
10 * 127.5
10 * 127.5

-----------------------------------------------------------------------

squats: hamstringskada
20 * 20 2 ggr
15 * 42.5 2 ggr
12 * 68.5
6 * 92.5
18 * 68.5

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
10 * 20
11 * 20
11 * 20

Axelhav, skivstang

6 * 45
8 * 45
7 * 45

10 * 85
10 * 122.5
10 * 140

Squats:
20 * 20 2 ggr
15 * 42.5 2 ggr
12 * 68.5
8 * 90
8 * 98 o haller reppsen

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
11 * 20,5
11 * 20,5
10 * 18

Axelhav, skivstang
11* 20
10 * 45
9 * 45

15 * 125
15 * 150

Hantelshruggs med gymmets tyngsta handlar!
15 * 22.5
15 * 22.5

20 * 20
15 * 45
12 * 65
8 * 88
8 * 100
8 * 100
25 * 84

Axelhuxflax med hantlar:
15 * 7.5
10 * 14
11 * 20.5
12 * 20.5
8 * 20.5

Axelhav skrivstang:
11 * 20
10 * 45
10 * 45

10 * 115 latt

10 * 122.5
8 * 163

Squats:

20 * 20
15 * 45
12 * 65
8 * 88
8 * 100
8 * 100
8 * 90

Axelhuxflux:

15 * 7.5
10 * 14
11 * 20.5
10 * 22.5
11 * 20.5

Axelhav skrivstang: VA HETER OVNINGEN FFS?!

11 * 20
10 * 45
10 * 55

trym
12-05-2005, 01:55
Onsdagar

Cleans:
8 * 45
8 * 45
12*52.5
9 * 62.5
9 * 62.5
10*52.5

Chins, traaaningsverk!
11
9
Close grip
9
8

Seated Row
8 * 25
8 * 44
12*57.5
12*57.5
10*57.5
10*44

--------------------------------------------------------------------------

Cleans:

8 * 45
8 * 45
12*56.5
9 * 62.5
4 * 66.5

Chins:
12
10

Close grip chinups8
7

Seated Row fast staende:)
10 * 25
10 * 35
10 * 44
10 * 54

Bicepscurls:
16 * 18
14 * 18
9 * 52.5 maskin

Cleans, kass teknik...

10 * 45
12 * 62.5
9 * 66.5
9 * 70
4 * 66.5

Chins,
18 !!! PB!!! (kor i vanliga fall med validgt brett grepp,hogrepparna pa chinsen kommer nar jag kor normalbrett)
9

Close grip chinups
9
8

Seated Row fast staende
10 * 25
10 * 35
10 * 44
10 * 54
10 * 54

Bicepscurls:
16 * 18
16 * 18
9 * 52.5 maskin

Cleans:
10 * 45
12 * 66
9 * 70
4 * 75
8 * 66

Chins:
13
10

Closegrip:
6
5

10 * 57.5
10 * 77.5
10 * 97.5
10 * 120
10 * 120

Bicepcurls:
18 * 18
16 * 18
10 * 52.5 maskin

trym
12-05-2005, 05:34
SATAN!
Jag har akt pa en taskig skenbensskada... Bonebruse vatskeuppsamling och en taskigt skadad muskel som inte drar ihop sig...so fight is off! FUCK!!!!!!!
:cryout: *grr* *cry* Kommer vara ihoplakt tills ungefarligt da fighten skulle varit om jag fortsatter med ultraljud is varme o massage osv men fan...jag kommer inte ha mojligheten att trana thaiboxning infor sa... O mr. Kanda ar duktig sa jag gar inte garna in oforberedd till fighten...

Thaiboxningssparringsklipp (http://rapidshare.de/files/1710148/lekstuga.mpg.html)

dar har ni mig, leker med en av nyborjarna i gymmet...
heh har typ 3 kleena huvudssparkar som jag far slappa innan dom traffar menmen, alla ska juuh borja i en ande...

trym
12-05-2005, 19:47
*grr27* *cry* *grr27* :cryout: *grr27*

trym
13-05-2005, 21:31
*grr* *grr* :cryout: :cryout:

skenbenshelvete...!
hmpft far inte trana benen heller nu...
Torsdagarna redovisas ikvall, dock har jag bara 3 pass dar...
menmen, nu kan jag kora igang kreatingrejjs iaf o sattsa pa styrektraning for ett tag

trym
14-05-2005, 03:49
Torsdaginclines:
15 * 45
10 * 52.5
10 * 62
8 * 66
5 * 71
6 * 71
10 * 56
kommentar:
buuuuu

Deadlift, raka ben:
10 * 60
10 * 60
10 * 85
10 * 110
10 * 110
10 * 110kommentar:

Hamstringscurls: skumm maskin, inte den valiga

9 * 30
9 * 30

Dips:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Torsdag:

inclines:
15 * 45
8 * 65
8 * 75
8 * 80
6 * 80
8 * 75
skumma inclines:
10 * 140

10 * 65
10 * 100
10 * 125

Hamstringcurls:
9 * 65
9 * 65

Dips
12 + 12kg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inclines:
15 * 45
8 * 65
8 * 75
8 * 80
6 * 80
8 * 75

Deadlift:
skenbensskada
far inte gora natt me benen for farbror docktor...

Hamstringcurls...:
same shit

Dips:
13 + 12.5 kg
11 + 12.5kg

trym
14-05-2005, 20:18
*grr27* :furious: *grr27*
har inte handt sedan tre fyra ar bakat i tid, varfor skulle
skadan komma tre veckor innan match for!>!>>

trym
17-05-2005, 21:32
gardagen antecknades inte sa nogrant tyvvarr...var en bra dag...:
Bank:
3 * 125
3 * 125 lite hjalp pa sissta
10 * 100
senn minns jag inte mer

Chins:
10 reps med 11,5 kg extra vikt
7 resps -"-

dips:
16 med 20 kg extra
14 -"-

trym
18-05-2005, 00:49
motivationen forsvann med skenbenet....
och benen far jag inte trana for min kara sjukgymnast o doktor sa...
vart enbart triceps idag.

http://dl2.rapidshare.de/files/1825787/17321238/DSC00512.JPG

trym
21-05-2005, 19:50
traningen ligger lite nere, flickvannen pa top ;o)
sorry gubbs, no disrespect here men fan...hehe

chinsen har skjutit i taket, gor tio st * 2 med 12,5 kg extravikt...
malet blir 20 innan sommarlovet...
har borjat kora riktigt strikt nuschemat ar snart over, ska ha in ett resultat till/dag senn ar de klart...utvardering pa g

trym
23-05-2005, 02:09
*grr* *grr27* :furious:

trym
24-05-2005, 01:03
nu ar jag forjavla trott pa de har forumet menmen, antecknar for egen vinst inte eran sa...!

136*3 i bank idag var tyngsta lyftet
10 chins med 12,5kg extravikt
8 dips med 40,8 kg extravikt, u cant beet that one...!

trym
25-05-2005, 06:11
nu ar jag inne pa sissta veckan pa programmet o ar fullkomligen motivationslos o kolozzeum ar iofs pisstrakigt ocksa numera sajag far se om jag orkar fortsatta har inne...

idag var de ...hmmm....
squats..:
inga tunga vikter, korde snabbhet med dem -med saka ner o vanda, saaaaaaaaaakta dvs, o senn ett hopp upp...massa repps

axelhuxpflux:
samma omsom forra veckan forutom plus 5 pounds pa 3e settet

axellyft:
fuck me sideways sa jag o sket i de

shurggs med stan:
4 ton, knackte stangen o doda en president med resterna av stangen
tyckte jag var roligt o motiverande

shruggs med maskin:
helsnygg tjej vandra in i gymmet sa vikterna flog upp...maxvikt pa mskine, dvs 14 * 20kgs plattor....vilket blir massa kg:n vet inte hur mycket...sann var de bara ett fakutm att de vart 3 tvingade repps pressat fran benen menmen....hon var snygg anda

pocoloco
25-05-2005, 11:18
hur länge har du tränat thaiboxning?

trym
26-05-2005, 07:10
hur länge har du tränat thaiboxning?

paborjade nyss 5te aret o passionen blir bara storre for varje ar=)
Boxats lite o kort lite BJJ parralellt i perioder, just nu, senaste manaden har jag bara kunna boxas for jag har nann taskig skenbensskada som inte laker ihop alls som den ska....far oltraljud o grejjer pa den...=/

Tranar du?vart?

pocoloco
26-05-2005, 09:41
Jag tränar på VBC ifall du vet vilken klubb det är, den absolut bästa klubb jag har hört talas om / sett till i Stockholmsområdet. Tränade tidigare på Magnus Cederblads klubb i S:t eriksplan och det var ingen höjdare. Bara tränat ett år men tycker det går riktigt bra, förutom att sparkarna blir lite smått handikappade ibland men jag skyller hellre på att jag har en del stretchande kvar än att det är fel på tekniken :hbang:

Mystline
26-05-2005, 13:03
Stånghäv=axelrodd! :D

Jag tycker du har ökat som fan i axlar också! 2 kilo minst har du fått på hantlarna på jäkligt kort tid. Själv kör man på onämnbart skämmiga vikter. *grr*

trym
27-05-2005, 00:41
Jag tränar på VBC ifall du vet vilken klubb det är, den absolut bästa klubb jag har hört talas om / sett till i Stockholmsområdet. Tränade tidigare på Magnus Cederblads klubb i S:t eriksplan och det var ingen höjdare. Bara tränat ett år men tycker det går riktigt bra, förutom att sparkarna blir lite smått handikappade ibland men jag skyller hellre på att jag har en del stretchande kvar än att det är fel på tekniken :hbang:

VBC kanner jag igen ja, hort att de ska vara ratt schyst!
Jag har kort hemma i Kalmar ngra ar tillsammans me en thailands foredetting med massa tunga titlar fran bankok o grejjer o hans traningskamrater. var riktigt schyst o nu har jag varit o tranat i usa ett ar

handikappade sparkar ?! hehe jadu streching verkar man inte kunna fa nog av, kommer ihag de, jag borjade som fotbollsspelare o larmuskler som var ratt stora man ingen elasticitet alls pa typ...over midjan kunde man juuh bara dromma om;) annars ar handikappade sparkar ofta ett resultat av att man inte vander pa foten man fortfarande har plantad i marken nar man sparkar...

pocoloco
27-05-2005, 10:37
jupp, du får skriva din msn eller nåt i ett privat meddelande så kan vi byta lite träningserfarenhet, fast du har nog en del mer att ge :)

trym
27-05-2005, 17:56
Stånghäv=axelrodd! :D

Jag tycker du har ökat som fan i axlar också! 2 kilo minst har du fått på hantlarna på jäkligt kort tid. Själv kör man på onämnbart skämmiga vikter. *grr*

2 kg blir en ratt hog procent ja fasten de inte later sa mycket!:)
axlarna rent estetiskt har bara svallt upp sa nu borjar nacken antligen se lite proportionell ut:)

avslutade denna traningsfasen nu, 6 veckor sa nu ar de en vilovecka som ska spenderas i Las Vegas for leverar traning med mycket onyttigheter;)
senn blir de tillbaka till de gammla schemat i ngra veckor, far se va jag hittar pa har nu....

trym
27-05-2005, 20:48
jupp, du får skriva din msn eller nåt i ett privat meddelande så kan vi byta lite träningserfarenhet, fast du har nog en del mer att ge :)

trym_86@hotmail.com
alltid skoj att snacka med andra som tranar!

trym
28-05-2005, 04:10
Mandagar

Bankpressen:
20 * 20 kg
10 * 75 kg
5 * 100 kg
5 * 115 kg
4 * 120 kg
2 * 125 kg
10 * 100 kg

Marklyft: (kom ihag avsliten hamstring innan ni skrattar! )
10 * 70
7 * 95
8 * 125
5 * 150
2 * 165
9 * 125

Chins:
10
10

closegrip chins
10
9

15 - 20 kg

Bankpressen:
20 * 20
20 * 45
12 * 70
5 * 85
3 * 105
3 * 115

gaspa

Marklyft:

9 * 125
5 * 150
4 * 165
8 * 125

Chins:
12
10

Dips:
20 - vart arg
24 ... hehe

liggande brostknuff:
20 * 20
15 * 45
12 * 65
6 * 95
5 * 112
4 * 120
1 * 125
9 * 100

deadlift:
10 * 80
8 * 100
5 * 145
4 * 165
3 * 165

Chins:
12
9

Dips:
25
22

Bank:
20 * 45
10 * 65
5 * 90
1 * 115
1 * 136 PB
7 * 115
7 * 100

Deadlifts:
25 * 60
8 * 100
5 * 145
4 * 165
4 * 145

Chins:
13
11

15
15

Bank:
10*70
5 * 87
1 * 115
6 * 120
7 * 112.5
8 * 97.5

Deadlifts:
12 * 60
12 * 100
4 * 145
4 * 165
4 * 145

Chins:
16
11

Dips + 12,5 kg
20

Mandag:

Bank:
8 * 45
8* 65
4 * 90
1 * 112.5
3 * 136 PB
4 * 120
6 * 100

Deadlift:-
-Skadad
-
-

Chins:
10 + 12,5 kg
10
Closegrip Chinups:
7 + 12.5 kg

Dips:
4
10 + 20.4kg
8 + 40.8kg
5 + 35kg

Tisdag

squats: hamstringskada...

20 * 20
15 * 42.5
12 * 68.5
6 * 86.5
8 * 86.5
8 * 86.5
18 * 68.5

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
10 * 18.5
11 * 18.5
11 * 18.5

Axelhav, skivstang,
10 * 20
10 * 45
7 * 45

25 * 115
20 * 127.5
10 * 127.5
10 * 127.5

squats: hamstringskada
20 * 20 2 ggr
15 * 42.5 2 ggr
12 * 68.5
6 * 92.5
18 * 68.5

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
10 * 20
11 * 20
11 * 20

Axelhav, skivstang

6 * 45
8 * 45
7 * 45

10 * 85
10 * 122.5
10 * 140

Squats:
20 * 20 2 ggr
15 * 42.5 2 ggr
12 * 68.5
8 * 90
8 * 98 o haller reppsen

Sidolyft axlar:

15 * 7.5
10 * 14
11 * 20,5
11 * 20,5
10 * 18

Axelhav, skivstang
11* 20
10 * 45
9 * 45

15 * 125
15 * 150

Hantelshruggs med gymmets tyngsta handlar!
15 * 22.5
15 * 22.5

20 * 20
15 * 45
12 * 65
8 * 88
8 * 100
8 * 100
25 * 84

Axelhuxflax med hantlar:
15 * 7.5
10 * 14
11 * 20.5
12 * 20.5
8 * 20.5

Axelhav skrivstang:
11 * 20
10 * 45
10 * 45

10 * 115 latt

10 * 122.5
8 * 163

Squats:

20 * 20
15 * 45
12 * 65
8 * 88
8 * 100
8 * 100
8 * 90

Axelhuxflux:
15 * 7.5
10 * 14
11 * 20.5
10 * 22.5
11 * 20.5

Axelhav skrivstang: VA HETER OVNINGEN FFS?!

11 * 20
10 * 45
10 * 55

Tisdag:

squats: princips samma som forra veckan, maste tillbaka till rehabkliniken
20 * 20
15 * 45
12 * 65
8 * 88
8 * 100
8 * 100
8 * 95

Axelhuxflax:
15 * 705
10 * 15
10 * 22.5
11 * 22.5
13 * 20

Shoulderlifts: bar axelhav:)
10 * 20
8 * 50
8 * 52.5

Shruggs: fronbtbar
10 * 136
10 * 100 back bar
machine:
10 * 125 kg
8 * 163.5 kg

Onsdagar

Cleans:
8 * 45
8 * 45
12*52.5
9 * 62.5
9 * 62.5
10*52.5

Chins, traaaningsverk!
11
9
Close grip
9
8

Seated Row
8 * 25
8 * 44
12*57.5
12*57.5
10*57.5
10*44

Cleans:

8 * 45
8 * 45
12*56.5
9 * 62.5
4 * 66.5

Chins:
12
10

Close grip chinups8
7

Seated Row fast staende
10 * 25
10 * 35
10 * 44
10 * 54

Bicepscurls:
16 * 18
14 * 18
9 * 52.5 maskin

Cleans, kass teknik...

10 * 45
12 * 62.5
9 * 66.5
9 * 70
4 * 66.5

Chins,
18 !!! PB!!!
9

Close grip chinups
9
8

Seated Row fast staende
10 * 25
10 * 35
10 * 44
10 * 54
10 * 54

Bicepscurls:
16 * 18
16 * 18
9 * 52.5 maskin

Cleans:
10 * 45
12 * 66
9 * 70
4 * 75
8 * 66

Chins:
13
10

Closegrip:
6
5

10 * 57.5
10 * 77.5
10 * 97.5
10 * 120
10 * 120

Bicepcurls:
18 * 18
16 * 18
10 * 52.5 maskin

Onsadag:
Cleans:
10 * 50
8 * 65
6 * 75
3 * 75 blaaak

Chins:
10 + 12.5kg
13
Closegrip chinups:
8 + 12.5 kg
8

Seated Row:
10 * 25
10 * 35
10 * 45
10 * 65
10 * 75

Bicepcurls:
16 * 18.5
16 * 18.5

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onsag:
Cleans:
10 * 50
7 * 65
8 * 75
8 * 75

Chins:
9 + 12.5 kg
11
Closegripp:
10 + 12.5 kg
10

Seated Row:
10 * 25
10 * 50
10 * 55
10 * 77.5
10 * 55

Bicepcurls:
16 * 18.5
16 * 18.5 (hamercurls)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Torsdag

inclines:
15 * 45
10 * 52.5
10 * 62
8 * 66
5 * 71
6 * 71
10 * 56
kommentar:
buuuuu

Deadlift, raka ben:
10 * 60
10 * 60
10 * 85
10 * 110
10 * 110
10 * 110kommentar:

Hamstringscurls: skumm maskin, inte den valiga

9 * 30
9 * 30

Dips:

Torsdag:

inclines:
15 * 45
8 * 65
8 * 75
8 * 80
6 * 80
8 * 75
skumma inclines:
10 * 140

10 * 65
10 * 100
10 * 125

Hamstringcurls:
9 * 65
9 * 65

Dips
12 + 12kg
11

Inclines:
15 * 45
8 * 65
8 * 75
8 * 80
6 * 80
8 * 75

Deadlift:
skenbensskada
far inte gora natt me benen for farbror docktor...

Hamstringcurls...:
same shit

Dips:
13 + 12.5 kg
11 + 12.5kg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Torsdag:
inclines:
8 * 50
6 * 68.5
8 * 75
6 * 80
8 * 80

Footballmachine:
8 * 75
senn va jag trott pa gymmet o gick hem...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Torsdag:
Inclines :
8 * 45
8 * 65
8 * 80
8 * 85
Footballmachine:
8 * 90
7 * 90
Deadlift Raka ben:
10 * 60
10 * 100
10 * 140

Hamstringcurls
10 * 25
10 * 50
10 * 60
Dips:
8 + okg anpassning/uppvarming
8 + 41 kg!!! u cant beat me in dips suckers!:P
4 + 20 kg anpassning/uppvarming

trym
02-06-2005, 22:32
Varit i Vegas, gjort av med en massa pengar, druckigt lite for mycket, hallsat pa farbror polis osv sa de far vall raknas som en vilovecka de har:)

trym
03-06-2005, 09:14
no disrespect har men fan, at helvete me traning!
har rostar ni for traning o underarmar man fan.... *screwy*
ser bara fjantigt ut med dom dara stora vuxna tollparna som vandrar runt med linne o tar minsta lilla mojlighet att peka ut nagot for att fa chansen att psanna en armmuskel.... fuck that!
flickan vann horrni! tjaaaaa

trym
05-06-2005, 10:49
....9 dagar tills jag kommer hem till sverige, jag har kommit fram till att jag ska finna det magiska programmet som tar mig over 90strecket i vikt genom forumets brutalaste ben....har manga kilon jag kan lagga pa dar o fortfarande ha nytta av nar jag fightas sa. overkroppen ska inte bli sa mye storre, bennen ska jobbas pa dock efter alla skador

trym
05-06-2005, 20:46
slangt upp MRI/Magnetrontkenbilder nu pa forstasidan...den ar tagen ratt lange efter skadan sa muskulaturen har borjat rata ut sig o grejjer istallet for innan da de var klumpar...

trym
08-06-2005, 09:16
igar"
banken tyngsta settet var en 6a pa 270 pounds, lite hjalp pa sissta... ar vall 120 eller 122,5 kg kan jag tanka mig...senn gjorder de en 8 i djupa dips med 75 pounds som tybgsta dar,.,,ar vall 32 kg eller natt sannt...

ar de ngn som slar mig i dipsen har forresten? har bara sett tollpiga singlar pa dom extravikterna fran folk:P

chins"
17
14
4 sloooooa

trym
08-06-2005, 23:08
jag ar hungrig

mela
08-06-2005, 23:18
jag ar hungrig

tips.. ät nått eller drick något varmt.. typ thé :thumbup:

trym
08-06-2005, 23:31
nejje huffa, nu vart de ingn tavling for mig sa jag stoppa forbi pizzerian pavagen hem:)

trym
10-06-2005, 07:21
ok idag testades dipsen... punkt punkt punkt.... ;)

efter ngr uppvarmingsgrejjer forst utan vikt, sedan 25 kg gick jag pa
45.5 kg extravikt... 9 reps
vilade ngn minut osenn:
50 kg - 5 reps...

har videofilmat "lyften" eller va de nu ska kallas for eventuella onskemal....

nasta gang nar du de blir ar de 55 kg extravikt som galler

Mystline
15-06-2005, 03:02
ok idag testades dipsen... punkt punkt punkt.... ;)

efter ngr uppvarmingsgrejjer forst utan vikt, sedan 25 kg gick jag pa
45.5 kg extravikt... 9 reps
vilade ngn minut osenn:
50 kg - 5 reps...

har videofilmat "lyften" eller va de nu ska kallas for eventuella onskemal....

nasta gang nar du de blir ar de 55 kg extravikt som galler

Några chins till sen är det AF som gäller tycker jag. :)

trym
17-06-2005, 01:58
Några chins till sen är det AF som gäller tycker jag. :)

far nastan tas some en komplimang juuh=)
back on track i sverige nu! ska bli skoj att skutta in pa Fitness o se alt som handt...!!imorn blir nog forsta passet!

horru igang me din trad igen!

pocoloco
17-06-2005, 02:14
Welcome back to Sweden! Du tillhör fan elitens elit i styrka :)

trym
18-06-2005, 01:09
Welcome back to Sweden! Du tillhör fan elitens elit i styrka :)

tackar tackar=)
jag ska nog lagga ner styrkan pa overkroppen nu, ska forstatta kora axlarna men annars droppa ner vikterna ratt rejalöt o korta fler repps snabbt....benen ska koras natt bruatl dock, har mycket rehabjobb att gora pa dem...ska snacka med Chris, thaicoachen har o höra me honom om han vill hjalpa mig lite pa travet... horru hur blir de me din polare hari Kalmar?

trym
30-06-2005, 13:09
millitarpressen med hantlar har gatt upps ig rejalt utan att jag har tranat den!
haromdan vart de:
MIllitarpress hantlar:
35 * 10 , latt
42,5 * 3, tungt

just nu kor jag uppvarming o en tvasettare for att fa kroppen lite van vid arbete utan hemsk traningsverk...

cleansen gick vall sadar, tyngsta settet vart
6 * 80 kg utan nagra storre problem dar...

till hosten instruerar jag ocksa Thaiboxning pa fitness fick jag reda pa nu igar...
ska bli riktigt ksoj!

trym
07-08-2005, 21:48
*flex*