handdator

Visa fullständig version : bilder efter 9mån träning


wepp
2004-12-21, 21:39
har styrketränat 9mån, är 16år, 190cm lång och 84kg tung. här kommer nåra dåliga bilder som är tagna med mobilkamera... kommentera gärna... :hbang:

Mago
2004-12-21, 21:47
Inte för att vara grinig.. men hur ska man kunna ge nån kritik med så dåliga bilder? :)

wepp
2004-12-21, 21:54
har tyvärr inget bättre, ska införskaffa en digitalkamera inom kort! men försök kommentera så bra det går iaf :booty:

Jorgen
2004-12-21, 22:00
Jag vill gärna vara grinig.
Kom med bättre bilder annars raderar jag tråden! !

Du kan inte få någon som helst bedömning på dom bilderna.

Gör om, gör rätt.

//Jörgen

JAM
2004-12-21, 22:11
Det var faktiskt rätt dåliga bilder. Visst, mobilkameran ger dålig bildkvalité, men du kunde väl i alla fall ha gett dig på de obligatoriska poserna...? ;)
Läs igenom http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=14738

Metal_boy_
2004-12-21, 23:31
ni skrämmer ju fan iväg grabben..ska hans första intryck på kolo va det här???

killen! ta gärna lite bilder när du spänner bitarna lite, och va inte rädd för maten den behövs när du bygger och den behövs mycke :eating: :eating: :thumbup:

hultman
2004-12-22, 14:32
kunde inte sagt det bättre själv metal_boy :)

Matte_Maiden
2004-12-22, 14:33
Tjaba!

Man ser inte så mycket, men du kan ju skriva ut lite stats och träningsvikter så att du i alla fall få någon respons. Kör hårt! :thumbup:

Jorgen
2004-12-22, 14:38
Ber man om kommentarer på sin fysik, och nu antar jag att konstruktiv kritik kan räknas in där så är det väl en rejäl fördel om man kan se något som man kan kommentera på bilderna? Eller?

Hultman/Metal: Vad skulle du/ni komma med för konstruktiv kritik baserat på dom bilderna som wepp har lagt upp?

//Jörgen

CroCop
2004-12-22, 17:46
Ber man om kommentarer på sin fysik, och nu antar jag att konstruktiv kritik kan räknas in där så är det väl en rejäl fördel om man kan se något som man kan kommentera på bilderna? Eller?

Hultman/Metal: Vad skulle du/ni komma med för konstruktiv kritik baserat på dom bilderna som wepp har lagt upp?

//Jörgen
Ingen alls, radera tråd. Palla med alla mobilbilder dom är bara irriterande..

RobbeliRobban
2004-12-22, 21:45
En stor eloge för bra och lättbedömda bilder. Gissar att du gillar att träna triceps, mindre bra med uppfällt toalock om du inte gillar att bli gnatad på.

wepp
2004-12-22, 21:55
ursäkta för bilderna än en gång, ska försöka få tag i en digitalkamera o ta några riktiga bilder...

robban: jo triceps är min bästa muskelgrupp får inte riktigt kontakt med biceps :| no comments om toaletten!

Haakan
2004-12-22, 23:09
ursäkta för bilderna än en gång, ska försöka få tag i en digitalkamera o ta några riktiga bilder...

robban: jo triceps är min bästa muskelgrupp får inte riktigt kontakt med biceps :| no comments om toaletten!


forumets grövsta? förmodligen :cheers:

bara pumpa vidare kusin! ge det några år bara :thumbup:

Pez
2004-12-22, 23:11
ni skrämmer ju fan iväg grabben..ska hans första intryck på kolo va det här???

killen! ta gärna lite bilder när du spänner bitarna lite, och va inte rädd för maten den behövs när du bygger och den behövs mycke
Som vanligt får jag gå in och köra lite skadereglering när den där Jürgen varit framme... *suck* :D

När folk klagar på kvaliteten på bilderna, främst är det väl vi mods som gör det, så är det inte för att vara taskiga på något sätt - det finns enklare och mer effektiva sätt att vara det på.. utan det är snarare så att det ligger i medlemmen ifrågas egna intresse att lägga upp bilder som faktiskt ger en sann och rättvis bild av hans/hennes fysik. Visst - vi tycker att det är kul att folk lägger upp bilder, det är ju inte enbart i syfte att få kritik utan även ett sätt att öppna upp sig på gentemot Kollo-communityn i många fall.

Dock så måste gränsen sättas nånstans, är det poseringsbilder det är fråga om så ska det fan poseras! :D

PS. Jürgen är bara grinig för att han är skåning.


Nåja - wepp, fixa lite nya bilder så ska du se att kommentarerna/kritiken flödar. :thumbup:

Jorgen
2004-12-22, 23:22
Som vanligt får jag gå in och köra lite skadereglering när den där Jürgen varit framme... *suck* :D

PS. Jürgen är bara grinig för att han är skåning.

Håll truten din jäkla nollåtta. :furious:

:D

Givetvis gnäller jag inte för att jag vill vara otrevlig, det är inget kul att vara det på nätet ändå. Vill man ha kommentarer ang sin fysik så blir lättare att ge sådana om man kan se något av fysiken.

//Jörgen

Metal_boy_
2004-12-23, 00:20
nä asså jag vet ju att ni inte är griniga igentligen , men snubben kanske får den uppfatningen , så man kan ju lägga fram det me lite vänligare ton och ändå va ärlig. Funkade för mig iaf :)

skäms jörgen, annars bannar jag både dig och dina kärleksbrev till mig ;)