handdator

Visa fullständig version : Mysko daydream


Prankie
2004-12-18, 17:14
Jag hade min vilodag och ätardag samtidigt. Åt två hembakade baguetter och nästan en hel grillade kyckling. Blev trött och tänkte vila en stund i min säng.

Då började jag drömma direkt, efter mycket Farcry och Doom3 spelande har jag blivit van vid att döda allt som rör sig. I drömmen hade jag ett samuraisvärd från Pulp Fiction och ett fantasysvärd som liknar halvmåne. I flera timmar höll jag på döda tusentals människor som värsta American Psycho, tills jag kom till ett villa. Där sprang jag upp och ner och slaktade hela familjen, även små barn som bara är några år. Då kommer storbrosan hem, en he-man aktig typ med hockeyfrilla för att rädda sin sista lillebror. När jag börjae hugga järnet insåg jag att han har ätit en devil fruit. (Bara bara fruit) Ni som har sett One piece vet vad det är, kroppen kan separera sig så svärd funkar inte. Hur som helst höll jag på skära han i bitar i oändlighet tills jag gav upp. Då skulle vi avgöra slaget i en match dance dance revolution. Efter jag har förlorat kom det en afroneger och de började dansa. Och nu vaknade jag utan att veta vilken dag och tid det är.

Vill bara dela med mig min konstiga dröm, och tipsa om ät inte allt för mycket färdigrillade kött från Ålidhem, man få hallucinationer. :D

morbror_sven
2004-12-18, 17:21
jaha.

Pdaddy
2004-12-18, 17:42
:D

Way out maaan !!!

Get real :D

M

Dav0d
2004-12-18, 17:50
klockren! nu är du "hypad" till träningen förhoppningsvis :P

mini_Arnold
2004-12-18, 17:54
sånt där drömmer jag varje natt.
Känns som en blandning mellan film, spel och verklighet.
Drömmer inte ens om träning eller arnold numera när jag väl drömmer utan om´vampyrer, vapen och mord

så den där åldersgränsen på vissa spel hjälper då inte mig som är 18+ :(

Wahlgrenus
2004-12-18, 18:03
http://picture.funnyjunk.com/pics/scaredkitty.jpg