handdator

Visa fullständig version : Gelé shots!


B-jay
2004-12-17, 11:29
Nån som vet hur man fixar till sådana?
Man ser ofta i amerikanska collegefilmer att dom dricker, eller snarare äter sånt.

det är ju nån form av gelé med sprit i.
Blev lite flummigt förklarat, men är det mot förmodan någon som vet hur man gör en sådan så är jag er evigt tacksam!

JJ
2004-12-17, 11:32
Gelatin borde funka. Står på förpackningen hur man gör. Du vet att du från och med nu är en fjortis? :)

rossi
2004-12-17, 11:33
Vanlig gelatin, karamellfärg och en rejäl dos alkoholhaltig drycker :D

Droog
2004-12-17, 11:43
Såga hellre ut ett hål i en vatten melon, gröp ur lite fruktkött och häll i mycket vodka. Låt stå ett par timmar i kyl, häll ut allt innehållet och ge det åt tjejerna (svagdricka). Skär upp och mumsa på de 30% melonbitarna. Precis så hardcore som det låter. :D

mini_Arnold
2004-12-17, 11:44
Såga hellre ut ett hål i en vatten melon, gröp ur lite fruktkött och häll i mycket vodka. Låt stå ett par timmar i kyl, häll ut allt innehållet och ge det åt tjejerna (svagdricka). Skär upp och mumsa på de 30% melonbitarna. Precis så hardcore som det låter. :D
Det där lät gott t.o.m för mig som är nykterist! :)

mmartin
2004-12-17, 11:46
jag blir nyfiken hur både såna gelèshots och melonbomben smakar nu!!!

Zlin
2004-12-17, 11:52
Såga hellre ut ett hål i en vatten melon, gröp ur lite fruktkött och häll i mycket vodka. Låt stå ett par timmar i kyl, häll ut allt innehållet och ge det åt tjejerna (svagdricka). Skär upp och mumsa på de 30% melonbitarna. Precis så hardcore som det låter. :D

Jamie Oliver all the way!

z_bumbi
2004-12-17, 12:15
jag blir nyfiken hur både såna gelèshots och melonbomben smakar nu!!!

Sprit och den smaksättning man använder?

christian
2004-12-17, 12:27
Såga hellre ut ett hål i en vatten melon, gröp ur lite fruktkött och häll i mycket vodka. Låt stå ett par timmar i kyl, häll ut allt innehållet och ge det åt tjejerna (svagdricka). Skär upp och mumsa på de 30% melonbitarna. Precis så hardcore som det låter. :D

Glöm det där med att skära ur ett litet hål och gröpa ur lite kött.

Skär av hela toppen och gröp ur så mkt kött det går, lägg det i andra behållare och blanda med sprit och lägg sedan tillbaka i melonen samt tillbringare. Låt sedan stå minst över natten. Senast så täckte två meloner gott och väl drickabehovet hos 20 pers.. ;) (med rätt alkoholhalt på spriten..)

Är det någon här som fått en "äkta" spritmelon att fungera? Dvs karva ett litet håll och stoppa dit en flaska upp-o-ner? Antar att det måste vara lite varmt?

perarvid
2004-12-17, 12:44
Jag har bara en sak att säga om det här:
http://www.rocky-digital.com/img/strippar/109.gif