handdator

Visa fullständig version : Foto tävlingen ??


Pdaddy
2004-12-16, 21:59
Jaha, när kommer den riktiga inbjudan å anmälningstråd mm ?

Börjar bli lite nervös ju, upp me de nu så ja kan anmäla mig innan ja ångrar mig :D

M

Matte_Maiden
2004-12-16, 22:02
Jaha, när kommer den riktiga inbjudan å anmälningstråd mm ?

Börjar bli lite nervös ju, upp me de nu så ja kan anmäla mig innan ja ångrar mig :D

M

Off-topic:
Markus, send me your msn.

Jarod
2004-12-16, 22:33
Den ligger i säkert förvar och bara väntar på att "dyka upp"... ;-)

Pdaddy
2004-12-16, 22:39
Mkeeey Big J !!!

Matte, mess skickat

M

Prankie
2004-12-16, 22:47
Undrar vilka ursäkta man kommer få höra den här gången. :D

Fick inte tag på kamera, sjuk, mamma glömde mata mig, flickvännen dumpa mig, blev tagen av the gimp.

Pdaddy
2004-12-16, 22:51
Undrar vilka ursäkta man kommer få höra den här gången. :D

Fick inte tag på kamera, sjuk, mamma glömde mata mig, flickvännen dumpa mig, blev tagen av the gimp.

:laugh: Glömde lämna in bilderna i tid, fick påssjuka, elefant-pung mm mm.

eller varför inte, råka överdeffa mig ;)
Haha

M

abjorn
2004-12-16, 22:58
tur man inte ska tävla så man slipper komma med ursäkter ;) Om ni har samma tävlning om 5 år kanske man vågar ställa upp

Muskelgodis.com
2004-12-16, 23:00
Även om man inte tänker ställa upp så är det alltid kul att kolla på bidragen.

abjorn
2004-12-16, 23:29
Även om man inte tänker ställa upp så är det alltid kul att kolla på bidragen.

och höra alla bortförklaringar

Pez
2004-12-16, 23:34
Undrar vilka ursäkta man kommer få höra den här gången. :D

Fick inte tag på kamera, sjuk, mamma glömde mata mig, flickvännen dumpa mig, blev tagen av the gimp.
"Fick inte tag på en kamera" var den vanligaste och egentligen den mest underhållande ursäkten förra rundan.. får väl se vilken det blir denna gång. :D

Vi är nöjda så länge antalet deltagare ökar, vi hoppas mest att ni medlemmar kommer tycka att det är kul - vare sig ni deltar eller bara följer den från "läktarplats".

Makk
2004-12-16, 23:41
Klart man ska delta... alltid kul att bli bedömd på ett proffsigt sätt! Och så får man ett mål att jobba för! Ska bli grymt kul! :thumbup:

aliquis
2004-12-17, 08:11
Fick inte tag på kamera, sjuk, mamma glömde mata mig, flickvännen dumpa mig, blev tagen av the gimp.
Ja, precis så var det :(

stridis
2004-12-17, 08:59
yep, den här tävlingen kommer rocka :hbang: , så dra inte er ur, fegisar.
Hehe om alla andra skulle dra sig ur så vinner jag! Om alla utom två andra (herrar) drar sig ur så blir det pallplats...

Om jag drar mig ur så blir det väl ursäkter som studier, sinnesförvirring, ingen (vettig) kamera, inga muskler, finne på näsan.

Herkulez
2004-12-17, 09:26
"Fick inte tag på en kamera" var den vanligaste och egentligen den mest underhållande ursäkten förra rundan.. får väl se vilken det blir denna gång. :D

Vi är nöjda så länge antalet deltagare ökar, vi hoppas mest att ni medlemmar kommer tycka att det är kul - vare sig ni deltar eller bara följer den från "läktarplats".
var faktiskt väldigt spänd på att få se resultaten, kul initiativ helt klart....sen var det ändå fler som fullföljde tävlingen än jag trodde, var ju ändå första gången kolo anordnade det.

lycka till nu alla som ska tävla :)