handdator

Visa fullständig version : nytt upplägg


Jimbo
2004-12-16, 21:55
kör för närvarnade såhär
mån:Bröst/triceps/hiit
tis:rygg/Underarmar
Ons:vila
tors:Axlar/traps/mage/hiit
Fre:Armar/hiit
Lör:Ben/vader
Sön:vila

skulle vilja köra Biccar 2gr i veckan men vart ska jag lägga dom efter ryggen orkar jag inte köra biceps brukar bli några set omvändstångcurl och handledscurlbakomryggen för underarmarna. tar ju lite på biccarna men vill straffa dom ordentligt 2gr i veckan

Baan
2004-12-16, 22:09
tycker det enda vettiga verkar vara på tisdag, visst blir lite segt klämma in ännu fler muskelgrupper där, men om du nu vill köra två gånger i veckan så kan du ju köra ett mer "seriöst" pass med fler övningar/sett och ett extra pass.. du kan ju visserligen köra hårt på båda, men tycker själv det är lite slitande.

Men iaf, tisdag verkar funka okej, du har ju vilodag efter å så, blir lagom vila till nästa riktiga bicepsaktivering smo är på fredag

Jimbo
2004-12-16, 22:12
kanske ska tilllägga att dagarna inte behöver vara som dom är nu utan jag kan ändra hela upplägget

Baan
2004-12-16, 22:16
hm fan då är det ngo ändå personlig preferens, blir nog svårt för mig och andra att föreslå något.. bättre om du kommer med alternativ så kan man komma med synpunkter på dom, annars kan man ju kombinera träningen på väldigt många sätt..

Jimbo
2004-12-16, 23:09
funderar på det här typ

Sön:Bröst/Biceps/HIIT
Mån:Vila
Tis:Rygg/Underarmar
Ons:Vila
Tor:Axlar/Trapz/Mage/HIIT
Fre:Armar/HIIT
Lör:Ben/vader

slobban
2004-12-17, 00:09
Tja.
Jag tycker det första såg bättre ut med ett lite "lättare" bic efter ryggen på tisdagen.
En fråga bara, funkar det bra för dig att köra armar och axlar så tätt inpå?

Jimbo
2004-12-17, 00:57
det funkar kanon trissarna gillar att plågas ökat bra i triceps sedan jag började köra dom 2gr i veckan brukar köra dom först på fredagar fast man kanske ska köra biccarna först ett tag nu

aliquis
2004-12-17, 08:18
varför köra biceps två ggr i veckan men inget annat?

Baan
2004-12-17, 12:59
tycker ditt egna förslag verkar vettigt, ser inget jag själv inte skulle tycka om, alltså muskelgurpper som överlappar varandra och lite sånt, så det är väl bara testa och se hur det funkar, går ju alltid byta sen :smokin:

Jimbo
2004-12-17, 14:56
varför köra biceps två ggr i veckan men inget annat?

vill lägga lite mer krut på biccarna har slarvat med dom mkt eftersom jag tycker det inte är kul att köra biceps tänkte köra baksida axlar 2gr också några set på ryggdagen och några set på axeldagen som jag bara kört sporadiskt nån gång då och då

slobban
2004-12-17, 16:35
Det är bra skit att köra 2ggr i veckan!!
Ett tag iaf.