handdator

Visa fullständig version : Träna i Stockholm på julafton


bear.flowertwig
2004-12-15, 01:22
Nån som vet ett gym som har öppet på julafton här i Stockholm? Vill ju inte missa mitt pass bara för att det är jul

Nämen tänkte att det kunde var mysigt med ett pass nån gång mitt på dan. Är det nån eller några som är sugen att ta ett pass så säg till!

:D

Olsson
2004-12-15, 01:38
jag glömde visst copyright-skydda min text :rolleyes:

Dav0d
2004-12-15, 05:42
Mitt gym har stängt i 7 dagar för en stor renovering utav alla maskiner och utbyggnad. Så under den tiden har jag ett ute gym här i solna och 2 sjöar jag kan springa runt som en tok. Perfekt träning i -10 grader :thumbup:

Lillgrabben
2004-12-15, 06:00
Bensinbad av ungdomar framhåller säkerligen träningslokalens positiva stämning för de bestämmande på ett bra sätt! :thumbup:



Än är inte den sista fårskallen född verkar det som.....

maccan_sth
2004-12-15, 07:46
Gymkedja, vars namn består av 4 bokstäver och alla älskar att hata, har öppet, i alla fall på Odenplan, Östermalm och Söder!

Action
2004-12-15, 07:58
Gymkedja, vars namn består av 4 bokstäver och alla älskar att hata, har öppet, i alla fall på Odenplan, Östermalm och Söder!

Japp.. den gymkedjans öppettider är lätta att älska iaf... :thumbup: :D Så länge de informerar i tid om ändringar från det normala körschemat, vilket inte alltid är fallet.. :insane:

bear.flowertwig
2004-12-15, 15:54
Fanns ju en på Sveav som körde 24/7. Var där och körde en gång mitt i natten bara för att... :D

King Grub
2004-12-15, 17:17
Kom sju mil norrut så kan du träna axlar med mig på julaftonsmorgonen. Garanterat öppet. ;)

bear.flowertwig
2004-12-15, 18:50
Åk sju mil söderut så kan du köra axlar med mig ikväll ;)

Arnesson
2004-12-15, 18:54
Öppettider??
Stackare som måste passa sånna :thefinger

Skönt att kunna träna när man vill. (Exhale, Uppsala)

n1tro
2004-12-15, 18:54
hehe

swarre
2004-12-15, 19:29
Nämen tänkte att det kunde var mysigt med ett pass nån gång mitt på dan.

Mitt på dagen? Låter lyxigt tycker jag, hos mig har dom öppet mellan 07.00-09.00 på julafton, bara att ställa väckarklockan ;)

TCOG
2004-12-15, 19:49
kär några mil till på eftermiddan så kan du träna med mig på kvällen också :thumbup:

z_bumbi
2004-12-15, 20:19
Öppettider??
Stackare som måste passa sånna :thefinger

Skönt att kunna träna när man vill. (Exhale, Uppsala)

Jo men det måste ju finnas något att träna med också, eller har de fått ordning på gymet de sista veckorna?

Arnesson
2004-12-15, 20:32
Jo men det måste ju finnas något att träna med också, eller har de fått ordning på gymet de sista veckorna?

Nej, inte hänt så mycket. Dock finns det saker så det räcker för mig. Saknar inget direkt, förutom nån bättre lutande bänk kanske.

Dock lite jobbigt att de inte har nån värme på, var 8 grader där igår. Så det är mössa och tjocktröja som gäller. Men man slipper ju dock betala, så ska inte vara så kräsen.
Skulle vart värre om det kostade pengar.

z_bumbi
2004-12-15, 20:49
Skulle vart värre om det kostade pengar.

Det gör det för Emmzan, hennes kort går ut i janurari. Ett kort som hon har betalat i förskott..

Arnesson
2004-12-15, 21:04
Det gör det för Emmzan, hennes kort går ut i janurari. Ett kort som hon har betalat i förskott..

Men gör de inte så de räknar bort denna tid som gymmet varit utan maskiner, värme o så?

Känns ju inte som man som kund har fått vad man blev lovad annars.

aliquis
2004-12-15, 21:49
På julafton ska du ju äta choklad inför morgondagens pass

GymTT
2004-12-15, 22:16
Nån som vet ett gym som har öppet på julafton här i Stockholm? Vill ju inte missa mitt pass bara för att det är jul

Nämen tänkte att det kunde var mysigt med ett pass nån gång mitt på dan. Är det nån eller några som är sugen att ta ett pass så säg till!

:D


Jag bangar nog inte på ett pass då. ?

MVH TT

Halib
2004-12-15, 22:35
Finns det något öppet i Lödde då? Vill oxå pumpa innan julbordet!

GymTT
2004-12-16, 15:54
Hur är det nu med något öppet gym i Sthlms trakten på julafton?
Och är det någon som vill pumpa lite? :bpump:
Kollade just på mitt gym, de har stängt :(


MVH TT

kelk
2004-12-16, 15:58
Skip kanske har förmodligen öppet, eller jag har inte sett något om att det ska vara stängt rättare sagt. :-)

z_bumbi
2004-12-16, 16:17
Men gör de inte så de räknar bort denna tid som gymmet varit utan maskiner, värme o så?

Känns ju inte som man som kund har fått vad man blev lovad annars.

OT Inte enligt vad som har kommit fram hittils, Lilian hade bara fått reda på att det är de kort som det dras pengar för varje månad som man stoppat. De andra korten hade hon inte fått något besked om när vi pratade med henne.

Iofs kvittar det just nu, innan då får in en riktig stång och ett bra squatrack eller powerrack så är gymet inget alternativ. /OT

bear.flowertwig
2004-12-16, 19:33
Hmm, vore lite kul om vi lyckades få ihop några stycken...

Alla till samma gym och sen kör vi ett gemensamt pass med lite bisarra/sköna tävlingsmoment. Kunde bli ett återkommande inslag i julfirandet. Så att tillslut blir en-arms-häng-i-chins-räck och flest-bicepscurl-med-halva-kroppsvikten ett lika självklart inslag i julfirandet som gran, julskinka, glögg och Ernst :D

Nej förresten, glöm Ernst :insane:

GymTT
2004-12-16, 19:54
Hmm, vore lite kul om vi lyckades få ihop några stycken...

Alla till samma gym och sen kör vi ett gemensamt pass med lite bisarra/sköna tävlingsmoment. Kunde bli ett återkommande inslag i julfirandet. Så att tillslut blir en-arms-häng-i-chins-räck och flest-bicepscurl-med-halva-kroppsvikten ett lika självklart inslag i julfirandet som gran, julskinka, glögg och Ernst :D

Nej förresten, glöm Ernst :insane:


Ah föfan ! gymma lite kollo folk på julafton vore inte fel!! men skippa mitt namn i tävlingarna, så vältränad e jag inte än :em:
Nej men seriöst, vilka e på att träna i stockholm på julafton?
Skriv in ditt namn i listan under!
1. GymTT
2. bear.flowertwig
3. ?

kelk
2004-12-16, 20:39
Finns väl ingen anledning att träna i en grupp? Okej om man vill ha en passare men fan... ska ni ha med hela familjen så blir det så jävla mycket snack.

bear.flowertwig
2004-12-16, 20:54
Finns väl ingen anledning att träna i en grupp?

Ha kul...? :rolleyes:

swarre
2004-12-16, 21:39
Varför inte köra ett pass på nyårsafton? Har ni någon koll på om det finns något ställe som är öppet då?

bear.flowertwig
2004-12-16, 21:57
Varför inte köra ett pass på nyårsafton? Har ni någon koll på om det finns något ställe som är öppet då?

JUST den tanken slog mig faktiskt då jag var ute och sprang för en halvtimma sen. Man kanske skulle TRÄNA IN det nya året :D

GymTT
2004-12-16, 22:07
JUST den tanken slog mig faktiskt då jag var ute och sprang för en halvtimma sen. Man kanske skulle TRÄNA IN det nya året :D


Julafton, nyårsafton, spelar ingen roll för mig, tyckte det verkade kul med lite Kolozzeum folk att träna / snacka lite med efter kanske.
Jag ska träna båda dagarna så bestäm en av dem ni bara :thumbup:
Träna hårt gubbar så hörs vi !

MVH TT

kelk
2004-12-16, 22:12
Ha kul...? :rolleyes:
Jag trodde att man tränade på gymmet och hade kul utanför gymmet.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

GymTT
2004-12-16, 22:39
Inga mer som är intresserade? :S

MVH TT

Pez
2004-12-16, 23:56
Jag trodde att man tränade på gymmet och hade kul utanför gymmet.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Hey.. who died and made you cranky Mr. Sourpuss? :D

kelk
2004-12-17, 06:50
Mr Hanky har dött och julen är nu förstörd. :(

z_bumbi
2004-12-17, 09:04
Jag trodde att man tränade på gymmet och hade kul utanför gymmet.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Du måste ha det jobbigt om du tycker träningen är så tråkig. :)

Träning är kul för att inte säga alldeles underbart, jag skulle kunna göra om det ännu mer till en disneyparodi men det gör jag inte.. eller jo..
Har den äran! :D

Jag tycker det är alldeles för lite folk som träffas och tränar ihop, hur ska man annars lära sig något nytt? Bara att byta gym några pass är också en höjdare.
Det måste ju inte bara vara vid kurstillfällen eller andra organiserade träffar som man utbyter erfarenheter.

kelk
2004-12-17, 11:33
Du måste ha det jobbigt om du tycker träningen är så tråkig. :)

Träning är kul för att inte säga alldeles underbart, jag skulle kunna göra om det ännu mer till en disneyparodi men det gör jag inte.. eller jo..
Har den äran! :D

Jag tycker det är alldeles för lite folk som träffas och tränar ihop, hur ska man annars lära sig något nytt? Bara att byta gym några pass är också en höjdare.
Det måste ju inte bara vara vid kurstillfällen eller andra organiserade träffar som man utbyter erfarenheter.

Jag tycker att träning är underbart även jag, men när man ska umgås i grupp så anser jag att man gör det bäst utanför gymmet! ;)
Men det är upp till var och en så ja... Hoppas att ni har roligt tillsammans!

GymTT
2004-12-18, 22:09
Kom igen nu grabbar, tagga till för träning på julafton och skriv ert namn på "listan" som jag tidigare ordnade i tråden. Vi hittar ngt gym i innerstockholm och pumpar? :cool:

MVH TT

GymTT
2004-12-20, 23:38
??...

Mvh Tt

Menigar
2004-12-20, 23:40
Vad är det för fel på Sollentuna Kraftsportsklubb?
Det påstår sig ha öppet alla dagar 7-22 iaf :) Har inte kollat upp det än.

GymTT
2004-12-22, 13:40
Vad är det för fel på Sollentuna Kraftsportsklubb?
Det påstår sig ha öppet alla dagar 7-22 iaf :) Har inte kollat upp det än.



Hm okejj, bra gym? Vart ligger det mer exakt? Kan du inte PMa mig eller skriva i tråden när du får reda på deras öppettider under jul? eftersom du tränar där :thumbup: Vore kanon!..

MVH TT

Pellefant
2005-03-20, 19:23
Blev det någon träning på julafton?

daja
2005-03-21, 10:45
Ja hur blev det egentligen? Skynda dig och svara, vi är många som sitter som på nålar här nu.
*rolleyes*