handdator

Visa fullständig version : Ang kändistrådar


Allan
2004-12-11, 23:15
Det har varit mycket trådar på sistone som handlat om huruvida vissa kändisar tar si eller så mycket i bänk, om de väger si eller så mycket....och det är jättekul trådar. På nåt annat forum. Här kan de lagras in under samlingsnamnet : JÄVLA TRAMS!
Kolozzeum kommer icke att förvandlas till nåt slags skvallerforum kring folk som tränar; det finns andra ställen där man kan ta sånt. Vi kommer därför att ha en kändisfri vecka till att börja med - där alla såna trådar kommer att kapas och låsas.

allan

Slartibartfast
2004-12-11, 23:21
Synd. Jag som just grävt fram en bra länk. :D

Vic_1981
2004-12-11, 23:36
Tror fan inte hans wiklund kör en åtta på 100 iaf..max en sexa..max.. :thumbup:

Pudzianovski
2004-12-11, 23:38
Man kan ju undra vad som skiljer de tramstrådarna om kändisar från många andra här som handlar om betydligt tramsigare saker.

Allan
2004-12-11, 23:52
Man kan ju undra vad som skiljer de tramstrådarna om kändisar från många andra här som handlar om betydligt tramsigare saker.

Så....använd den förbannade reportfunktionen då...


allan

JJ
2004-12-12, 00:19
Så....använd den förbannade reportfunktionen då...


allan

Du kommer ge min vän musarm.

Pudzianovski
2004-12-12, 00:19
Så....använd den förbannade reportfunktionen då...


allan


Men jag läser inte alla tramstrådar. Dessutom är väl allmänt forum bla. till för tramssnack.

Allan
2004-12-12, 00:25
Men jag läser inte alla tramstrådar.....

Så...hur vet du?


allan
som måste läsa det mesta men emellanåt måste saker stramas till

Pez
2004-12-12, 00:36
Men jag läser inte alla tramstrådar. Dessutom är väl allmänt forum bla. till för tramssnack.
Gränsen måste dras nånstans.. visst är det godtyckligt och "orättvist", men så är det.

Lipos
2004-12-12, 03:06
Det jag ville med min tråd var att få veta hur lång och tung Hans Wiklund var...för jag kunde nämligen inte hitta något om honom på google...Sedan hur mycket han tar eller inte tar i bänk spelar mindre roll. Söker man på honom så får man bara fram en massa filmlänkar. :(

JustinCredible
2004-12-12, 04:50
This Is A Very Serious Matter (http://fat-pie.com/serious_matter.mp3)

Slartibartfast
2004-12-12, 13:54
Håller med Pudzi.

Tror det är vissa mods som stör sig särskilt på kändistrådarna. Det finns mycket dummare och mindre intressanta trådar än dem. Men jag tycker forumet ska få innehålla ALLT så jag klagar aldrig på några trådar.

Tycker det hela är löjligt. Klart man ska få diskutera hur mycket Hasse Viklund tar i bänk.

Allan
2004-12-12, 14:12
Jag har problem med det, ja - därför att de där trådarna alltid spårar ut till att handla om personens privatliv i en utsträckning som inte är okey på Kolozzeum. Så jävla enkelt är det. Det har också att göra med att ni vanliga medlemmar sällan hinner se de inlägg som vi raderar...och varnar för.


allan

Tolkia
2004-12-12, 14:17
Klart man ska få diskutera hur mycket Hasse Viklund tar i bänk.
Jo, det kan jag också hålla med om; jag har svårt att se vad i en sådan fråga som skulle placera den avgrundsdjupt under nivån på resten i allmänt (undantaget möjligen personliga preferenser när det gäller hur man "bör" se ut, vad man "bör" ta i bänk osv. ...). Vad som emellertid i mina ögon helt klart är ett problem med den sortens trådar är att det på varje inlägg i ämnet går tio eller femton oerhört relevanta briljanser av typen "Va fan, han ser ju ut som ett sugrör ..."; "Vem fan orkar bry sig (tydligen brydde sig skribenten ändå mycket nog för att foga ett inlägg till tråden ... min anm.)"; "Det är bara småbarn som bryr sig om hur mycket kändisar väger/bänkar/tränar ..." etc. I tråden om Hasse Wiklund såg jag två eller tre svar som var relaterade till frågan - hur många som bara var skrivna för att någon ville spela allan (hoppsan; no offense, Allan) orkade jag inte ens överväga att räkna.

Jag undrar överhuvudtaget varför man, om man nu stöter på en tråd som man tycker är allmänt korkad eller onödig, måste göra sitt bästa för att försämra den ytterligare genom att skriva ett mindre välartikulerat bidrag om vilken värdelös tråd det är ...?

Edit: Hoppsan, någon kom emellan ..."två själar samma tanke (tycker jag det verkar som)", som det brukar heta.

Allan
2004-12-12, 14:30
Folk får gärna spela allan - originalet sitter ändå här!!!!!! :cool:

allan