handdator

Visa fullständig version : Det är helt förståligt


Garnax
2004-12-11, 21:33
Att ni alla är avundsjuka på mig för jag har nu i min hand:

The Ultimate Matrix Collection.

10 DVD skivor

över 35 timmar bonus material

En massa aldrig tidigare visat material...

The Matrix
The Matrix Reloaded
The Matrix Revolutions
The Animatrix
The Matrix Experience

Så nu kan ni alla sitta där gröna av avund och önska att ni gick i mina skor...

:hbang: :hbang:

Zakath
2004-12-11, 21:35
1 och 3e filmen är ju riktigt bra.
1an är dock oslagbar!

Är allt bonusmaterial något att ha?

John M
2004-12-11, 21:35
Vågar man fråga vad den kostade? :D

Rataxes
2004-12-11, 21:37
Meh, skulle klara mig med The Matrix och Animatrix. Reloaded och Revolutions är kassa båda två tycker jag. ;)

Garnax
2004-12-11, 21:37
Vet faktiskt inte, tjejen jobbar juh på videobutik så utöver att jag fick den innan release så betalar vi bara inköpspris...tror det är en 450-500 den lär väl ligga på en 700 i butik sen...

Är allt extramaterial värt det? Självklart det är The Matrix vi talar om inte något piss Chuck Norris (stavning?) har gjort :)

Förövrigt är boxen JÄVLIGT snygg...

John M
2004-12-11, 21:40
Var ju inte så jäkla dyr ändå :hbang:

ante
2004-12-11, 21:41
yadayadayada

Förövrigt är boxen JÄVLIGT snygg...

härligt, det är iaf nånting!

sitter du och tittar på så mycket extramaterial?
hoppas det inte är 10h kommentatorspår bara, det kan ju inte bli tråkigare än så. :rolleyes:

Men om det är någon sorts dokumentär om den så låter det ju bra :thumbup:

Garnax
2004-12-11, 21:50
1: The Matrix

Ny digital överföring och 2 nya kommentarspår

2: The Matrix Revisited

En spelfilmslång häpnadsväckande titt på The Matrix från födelse till fenomen. Plus 17 featurettes

3: The Matrix Reloaded

Två nya kommentarspår

4: The Matrix Reloaded Revisited

Gå djupt in i det andra kapitlet via 21 featurettes, plus 23 spännande extra scener filmade för tv-spelet Enter The Matrix.

5: The Matrix Revolutions

Två nya kommentarspår

6: The Matrix Revolutions Revisited

Den kataklysmiska konfrontationen berättas genom 29 featurettes.

7: The Animatrix

Nio kortfilmer från pionjära animè-regissörer som utforskar världen inom Matrix

8: The Roots Of The Matrix

Historiska, filosofiska och teknologiska inspirationer utforskas i insiktsfulla dokumentärer.

9:The Burly Man Chronicles

Profilerar "samhället" av yrken, skådespelare och filmmakare som formade filmtrilogin och tv-spelet Enter The Matrix genom 21 featurettes

10: The Zion Archive

Produktionstillgångar skapade för Matrix universum, inklusive koncept artwork, storyboards, ritningar, musikvideos, tv-spotar och trailers. Inkluderar också en förhandstitt på The Matrix Online multiplayer spel.

backflash
2004-12-11, 21:56
är det denna du menar? :D

http://www.axelmusic.com/resources/covers/back/085393367220.jpg

Garnax
2004-12-11, 21:59
Fast den är utan bysten...

Och ser lite annorlunda ut.

Är en box med filmerna instuckna i. Och mycket snyggare omslag på var o en av filmerna än orginalen när de släpptes 1 och 1...värt att notera :)

blekfet2
2004-12-11, 22:48
alltså hur fan kan ni gilla de här filmerna...ok 1:an var kul när den just kommit...men 2,3:an är juh så satans världelösa så man bara spyr...usch fyfan Hugh Grants är fan mer manlig än reeves (???)....usch.......USch =)

ErikWrestlingFreaket
2004-12-11, 23:21
Skulle jag vara avundsjuk på dig? :confused:
Jag har The Ultimate Ric Flair Collection Dvdnhttp://www.silvervision.co.uk/images/products/WWE1082_L.JPG


:thefinger

JJ
2004-12-12, 00:20
Ettan var bra, resten var skit.

Wahlgrenus
2004-12-12, 00:34
DVD!...


ARGH imorgon ska jag inhandla nya gift boxen :)

Return of the king extended edition of course. Någon som sett EE?, Coolare? :)

bosse_brutal
2004-12-12, 00:35
tycker matrix filmerna är grymt överskattade...

Chris
2004-12-12, 00:43
Den finns ju att köpa på webhallen för typ 550 spänn? :)

Pez
2004-12-12, 01:05
Den finns ju att köpa på webhallen för typ 550 spänn? :)
Garnax tjej kanske dejtar webbhallen också..? ;)

Fö håller jag med de flesta om att ettan är bra och att resten är skit, känns som att dom aldrig riktigt trodde på att få köra hela trilogin och därför inte brydde sig om att knåpa ihop hållbara manus till uppföljarna. Ren skit är de i vilket fall som helst.

Arnesson
2004-12-12, 03:16
Tycker första filmen var tok bäst, dock så var uppföljarna inte lika bra. Tycker inte att dem var så kassa som många skriver här, tror många uppfattar dem så av de stora förväntningarna alla hade.

Sängen nästa!

aliquis
2004-12-12, 11:09
Äsch, jag blir inte avundsjuk, jag har första filmen som orginal och resten som dvd-r, de förtjänar ingen orginalversion ;D

aliquis
2004-12-12, 11:11
alltså hur fan kan ni gilla de här filmerna...ok 1:an var kul när den just kommit...men 2,3:an är juh så satans världelösa så man bara spyr...usch fyfan Hugh Grants är fan mer manlig än reeves (???)....usch.......USch =)
Det snygga är ju att the thirtheen floor kom "precis samtidigt" som the matrix och bygger på liknande sak, men den har väl inte fått i närheten av så mycket uppmärksamhet, bra film den med dock ;D

aliquis
2004-12-12, 11:12
Garnax tjej kanske dejtar webbhallen också..? ;)

Fö håller jag med de flesta om att ettan är bra och att resten är skit, känns som att dom aldrig riktigt trodde på att få köra hela trilogin och därför inte brydde sig om att knåpa ihop hållbara manus till uppföljarna. Ren skit är de i vilket fall som helst.
"jag håller också med om att alien är bättre" ;D