handdator

Visa fullständig version : Nån som testat detta program?


TrIff
2004-12-11, 13:35
Det är ju ganska mycket snack om att folk tränar efter schemat Arne brukar lägga upp här på brädan då och då. Men är det nån som kört efter schemat han lagt upp på maxx.nu som kan säga lite om hur bra eller värdelöst det är?

http://www.maxx.nu/bodybuilding/traningsprog/arnes.htm

GORR GORR

jwzrd
2004-12-11, 14:07
Det där är ett Pojkrumsschema(tm). Sånna som alla grabbar gör/gjort hemma på kammaren när dom inte kan träna själva pga sjukdom eller nånting annat. Eller som Medusa som skapar det ena befängda schemat efter det andra.

Författaren till schemat kan ju försöka inbilla någon att han kört det där schemat mer än nån vecka för 20 år på sin höjd.

TrIff
2004-12-12, 17:58
Men kom igen nu!!!!!

Allan
2004-12-12, 18:13
Vore bra om du skrev vad tråden handlade om från början. Så jag slapp. Periodvis kan man köra så där - jag är definitivt ingen lågsettare men jag skulle nog tycka att passet blev för lågintensivt med så många set på armarna. Det är megatrist att träna armar i varje fall.

allan

Trytter
2004-12-12, 18:25
Blev lite nyfiken nu.
Är det Arne som i gripper-Arne som finns på det här forumet som gjort det där schemat?

RobbeliRobban
2004-12-12, 19:17
Tycker att för det schemat krävs nog att man är rejält vältränad för att orka.

Triceps får pisk i varenda pass. Repsen är väldigt höga. Det är väldigt många övningar.

z_bumbi
2004-12-12, 21:48
Blev lite nyfiken nu.
Är det Arne som i gripper-Arne som finns på det här forumet som gjort det där schemat?

Ja eller så har någon kopierat hans upplägg ganska rakt av. Har dock för mig att Arne har "erkänt" att det är hans träningsprogram vid något tillfälle.