handdator

Visa fullständig version : Bort med Bitchtits?


Naom
2004-12-10, 20:15
Hej, jag undrar va det är jag måste träna för att få bort mina bitchtits..
Jag fick dem någ för att jag körde lite för mycket bänkpress :(
Försvinner dem om jag pumpar på övre delen av brösten eller ska jag bara lägga av med att träna bänkpress och annars fortsätta som vanligt med bröst träningen? :confused:

jwzrd
2004-12-10, 20:18
Err... fick bitchtits av att köra för mycket bänkpress? Antingen är du ett troll, eller så .. ja. För att inte dryga mig mer idag: man får inte bitchtits av att köra bänkpress.

Om du menar att du saknar muskler på övre delen av bröstet så rekar jag plan och sned hantelpress.

kalle_banan
2004-12-10, 20:18
bitchtits är ju kvinnobröst man får av anabola steroider....inget man får av bröstträning direkt.
eller har jag levt i ovisshet hela mitt liv nu, det vore fanimej otroligt isf!

Naom
2004-12-10, 20:19
alltså mina bröst hänger ner lite på kanterna, som om de vore en fettklump, hur får jag bort dem da??

Allan
2004-12-10, 20:20
Du har inte fått dem att köra bänk. Oftast handlar det om att du lagrat in fett där. Hur gammal är du? Ofta kan det också vara svullna körtlar hos pojkar i puberteten.

allan

Naom
2004-12-10, 20:21
jag är 17 år.

wreka
2004-12-10, 20:21
är det gyno så lär det bli så att du får ta bort dom kirurgiskt

Allan
2004-12-10, 20:22
Jag klistrar in litegrann:

"Normalt har män ingen bröstkörtel. Under fosterutvecklingen finns hos varje foster anlag för både kvinnliga och manliga organ. I ett senare skede under fosterutvecklingen styr arvsanlagen könsutvecklingen och de könsbundna organen utvecklas medan de andra tillbakabildas. Det förekommer dock att rester av de icke könsbundna anlagen kan finnas kvar.
De könsbundna hormonerna finns normalt kvar i kroppen men brytes ned av levern och utövar så ingen styrning av organet ifråga. Vid leversjukdomar kan denna nedbrytning störas och män kan t.ex. börja utveckla bröstkörtlar. Detta kan även förorsakas av vissa mediciner.
Väldefinierade bröstkörtlar hos män kallas gynekomasti.
En annan form av bröst hos män utgörs av fettrika bröst som således har med energiomsättningen i kroppen att göra.

allan

Allan
2004-12-10, 20:23
Det rimligaste är ju att du har en del babyhull på kroppen och skulle behöva göra dig av med det.


allan

Naom
2004-12-10, 20:24
okej... men kan jag få bort dem genom träning? :bpump:

jwzrd
2004-12-10, 20:31
Om du bara tränat bänkpress kan du behöva komplettera träningen så som jag förslog högre upp i tråden. För att bli av med fett är det lite mer förbränningsträning som gäller. Men om du inte är tung/överviktig så tycker jag du ska lägga mer energi på att lära dig träna effektivt, äta effektivt osv nu när du är 17. Det är bortkastat att slösa "det-är-kul-att-träna"-energi på att deffa så tidigt. Kör på och lär dig hur man tränar dom olika muskelgrupperna bara! :hbang:

Glen
2004-12-10, 20:31
okej... men kan jag få bort dem genom träning? :bpump:

Om det är babyhull så ja, lämpligen genom att du gör dig av med det överflödiga fettet. Om det är specifikt genom styrketräning du menar så borde det rimligtvis fungera att bygga större bröstmuskler så att fettet slätas ut så att säga men det kan nog ta ett tag

Köttbullen
2004-12-10, 21:07
tror du ökat i din fett mängd lite