handdator

Visa fullständig version : nån som har lika tråkigt som jag? :-/


petersson
2004-12-10, 19:49
Är sjuk idag. Skulle egentligen åkt på julbord på eckerölinjen med klassen men jag kan inte följa med :-(
nån annan som har lika tråkigt?

Fultjack
2004-12-10, 19:51
kom hem från jobbet nu, ska äta lite choklad å kolla nån film, känns väl så där halvtråkigt måste jag erkänna

Chris
2004-12-10, 20:04
Blev typ dumpad igår, inte nått seriöst förhållande... 2veckor bara, men jag hade iaf förhoppningar de kunde blitt nått. Och nu sitter jag med en kall pepsi. Kunde ju vart bättre...

Jense
2004-12-10, 20:18
sitter och äter ryggbiff i mörkret.. inget händer

jwzrd
2004-12-10, 20:19
Jag har astråkigt.

kalle_banan
2004-12-10, 20:19
jag ska meditera ikväll, det är kul!
så jag kan inte hålla med er....

Garnax
2004-12-10, 20:32
Jag har legat i influensan i 10 dagar, nu 2 dagar senare så kan jag fortfarande inte äta ordentligt.

Så jag har tappat en massa kilos och kommer nu mer i byxor jag inte haft på ett år.

Ligger juh i deff för att få bort fläsket man bulkat på sig men sjukan här gav det hela en ordentlig knuff. Inte optimalt men skönt iaf.

Så jag är ganska glad nu, rutor är alltid välkommet :) Har saknat de jävlarna...

Zodd
2004-12-10, 20:38
Jag har förbannat tråkigt, vet inte vad jag ska göra. Har fått ROTK Extended idag, men jag känner inte för att se på den själv. :( :furious: :( :cryout: :insane:

JustinCredible
2004-12-10, 20:58
jag har haft lite kul.

Mitt ex och hennes fjortiskompisar vill låna "jag vet vad du gjorde förra sommaren." Så jag tog skyddsalva på fingrarna och gned in min koreanska vattenödla på omslaget. Nu kommer hon få salmonella när hon tar på omslaget. Sen sätter hon händerna i popcornen och sprider salmonellan så alla hennes kompisar blir smittade.

http://server2.uploadit.org/files/justincredible-DSC07153.JPG

Ingen dumpar mig.

Köttbullen
2004-12-10, 20:59
sitter och äter ryggbiff i mörkret.. inget händer

jävla svin... ryggbiff

petersson
2004-12-10, 21:02
haha verkar inte som om jag är ensam om att ha tråkigt alltså :-P

Halldin
2004-12-10, 21:02
jag har haft lite kul.

Mitt ex och hennes fjortiskompisar vill låna "jag vet vad du gjorde förra sommaren." Så jag tog skyddsalva på fingrarna och gned in min koreanska vattenödla på omslaget. Nu kommer hon få salmonella när hon tar på omslaget. Sen sätter hon händerna i popcornen och sprider salmonellan så alla hennes kompisar blir smittade.

http://server2.uploadit.org/files/justincredible-DSC07153.JPG

Ingen dumpar mig.
:laugh:
Först hudvårdsprodukterna och nu de smått psykopatiska dragen, du får ta och spela in Swedish Psycho.

Frantic
2004-12-10, 21:29
Båda min föräldrar är ute men själv sitter jag hemma. Allt för att spara en krona eller två.
Såg nyss på Newlyweds. Jessica Simpson är söt som få men kanske inte den smartaste människan på jorden:D

Menigar
2004-12-10, 21:37
Jag hade ganska tråkigt till alldels nyss, då jag fick höra det här:

"delat nobelpris, ere for assistenten då eller?" Då vart det kul en stund. Men nu är det tråkigt igen :(

christian
2004-12-10, 21:38
Själv har jag djävulusilskt ont i ryggen o knaprar smärtlindrande.

Började i tisdags, tror det beror på för korta hötledsböjare samt dålig stretchning efter senaste benpasset och missat måndagspass. =(

Kändes lite bättre efter naprapaten men inte mkt. Jaja, fick iaf en 4-dagarshelg... alltid något. :devil:

Yankeee
2004-12-10, 21:40
Såg nyss på Newlyweds. Jessica Simpson är söt som få men kanske inte den smartaste människan på jorden:D

Vi behöver inte dra upp någon diskution. Allt jag kan säga är att det går att framställa vem som helst som dum om man följer dem hela dagarna.

muddler
2004-12-10, 21:44
har inte en alltför upphetsande kväll jag heller... sitter och lirar alfapet på nätet med en tjejpolare, mina andra polers är ute och super, har ingen deg så jag kunde inte hänga med, sitter och tröstäter en pizza nu för att kompensera lite :cool:

mangemani
2004-12-10, 21:48
visst har jag tråkigt,men det kunde ha varigt värre...folket på jobbet ska inventera hela butiken idag och imorgon(idag till kl 21.00 och imorn från 8 tills dom är klar)vilket jag slapp*phew*,kunde ha blivigt lite drygt och tråkigt.

Frantic
2004-12-10, 21:49
Vi behöver inte dra upp någon diskution. Allt jag kan säga är att det går att framställa vem som helst som dum om man följer dem hela dagarna.

jag vill bara ge ett litet svar om jag får:D
Det är möjligt, men bara för det så behöver ju inte hon vara smart. Har du sett programmet? Favoriten är ju när hon sitter och äter tonfisk och säger: Jag vet att jag äter tonfisk, men är det fisk eller fågel?

christian
2004-12-10, 21:55
jag vill bara ge ett litet svar om jag får:D
Det är möjligt, men bara för det så behöver ju inte hon vara smart. Har du sett programmet? Favoriten är ju när hon sitter och äter tonfisk och säger: Jag vet att jag äter tonfisk, men är det fisk eller fågel?

Jag såg trailern och "råkade" se programmet.. hon försökte alltså skämta till det lite som jag förstod eftersom det på burken står "Tuna, the chicken of the sea".

Yankeee
2004-12-10, 22:05
jag vill bara ge ett litet svar om jag får:D
Det är möjligt, men bara för det så behöver ju inte hon vara smart. Har du sett programmet? Favoriten är ju när hon sitter och äter tonfisk och säger: Jag vet att jag äter tonfisk, men är det fisk eller fågel?

Jodå, jag har sett nästan alla avsnitt. Bäst är ändå "buffalo wings" :D
Hur som helst, alla säger ju fel ibland och jag kan garantera att både du och jag skulle kunna framställas som än dummare.

s_himself
2004-12-10, 22:08
ja, min kväll har sett ut som såhär: kom hem från jobbet och slängde ihop lite mellanmål och kolla på simpsons, somna och vakna 9...
suttit och irc:at fram tills nu då jag håller på med lite käk och ska snart lira lite q3. . .

så fick jag även syn på mig själv i spegeln och tänkte "fan va snygg jag är" sånt som händer ibland... :D

Frantic
2004-12-10, 22:14
Hur som helst, alla säger ju fel ibland och jag kan garantera att både du och jag skulle kunna framställas som än dummare.

jag kan ju prata för mig själv å säga att det är inte omöjligt:D

Men om ni tror att ni har tråkigt.... jag ska sitta i 8 timmar både på lördag och söndag och glo på när småungar åker skidor.... stå vid liften på en skidanläggning... lätta pengar iofs men inte allt för skoj!

Löjtnant Blank
2004-12-10, 22:46
Jag har varit på julbord med jobbet. Gratis sprit hela kvällen, alla var glada. Jag gick hem klockan tio, nu sitter jag och lyssnar på Nina Simones version av Strange Fruit. Fuk. Jag fixar inte att vara social längre, det tar tvärstopp när jag försöker.

tejpis
2004-12-10, 23:27
Jag har också tråkigt. Tänkte att jag skulle vara duktig och vända rätt på dygnet så jag somnade runt 6-7 (trodde jag skulle vakna runt 6 på morgonen) och vaknade för 30 minuter sen. Nu kommer jag vara vaken hela natten och ha tråkigt -- sucks.
Ska nog kolla på ROTK Extended tror jag.