handdator

Visa fullständig version : Creative MuVo Micro N200 256MB


johnnytex
2004-12-10, 19:21
I år hade jag tänkt önska mig en Mp3-spelare; Creative MuVo Micro N200 256MB av tomen. Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av denna? Är den bra? Hur e ljudet, man kan ha HÖGt ljud? Hur är det med skakminnet? Helt enkelt är denna bra :D ?

Prankie
2004-12-10, 19:52
Glöm muvo, beställ en Network Walkman™ Player NW-E99 från SONY STYLE USA för bara 200dollar. 1GB minne och 70timmar batteritid på varje AAA batterie! Har du tur slipper du tullen. Går också att beställa från Sony style UK men då kostar det runt 2300kr... att det ska skilja 1000 spänn inom och utanför EU.

EDIT: Såg just att de skicka inte utanför USA. :(

Mindek
2004-12-10, 20:16
Glöm muvo, beställ en Network Walkman™ Player NW-E99 från SONY STYLE USA för bara 200dollar. 1GB minne och 70timmar batteritid på varje AAA batterie! Har du tur slipper du tullen. Går också att beställa från Sony style UK men då kostar det runt 2300kr... att det ska skilja 1000 spänn inom och utanför EU.

EDIT: Såg just att de skicka inte utanför USA. :(


Kan beställas från Tyskland för runt 200 euro...

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=352655

Baan
2004-12-10, 20:22
annars, om man nu inte måste ha en mp3 spelare som måste hänga runt halsen, så köper man en hårddisk (heheh) - mp3 spelare för ca 2000 i USA på ca 30-40 gb... tror dom flesta märkerna kostar så mycket. Problemet är vlä ta sig dit.. beställer man så kanske frakten kostar för mycket hmpf.
Alldelles för dyrt med mp3 spelare i sverige iaf

mmartin
2004-12-10, 20:55
icke. Köp en Iriver här i sverige, har kollat runt som sa-an själv och detta märke hade definitivt mest lovord av samtliga märken följt av JOS.
Köpt en och är hur nöjd som helst, skulle aldrig byta ut den.

Sve
2004-12-10, 21:11
I år hade jag tänkt önska mig en Mp3-spelare; Creative MuVo Micro N200 256MB av tomen. Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av denna? Är den bra? Hur e ljudet, man kan ha HÖGt ljud? Hur är det med skakminnet? Helt enkelt är denna bra :D ?

skakminne på en mp3-spelare?? :thumbup:

raZmus
2004-12-10, 21:36
Ja, skakminne på mp3spelare, inte på "flashspelare" dock.

Yankeee
2004-12-10, 21:45
icke. Köp en Iriver här i sverige, har kollat runt som sa-an själv och detta märke hade definitivt mest lovord av samtliga märken följt av JOS.
Köpt en och är hur nöjd som helst, skulle aldrig byta ut den.

JOS? Sämre skit får man väl leta länge efter.

Baan
2004-12-10, 22:31
iriver är ett hyfsat märke, folk talar iaf väl om dera mp3 spelare, har ingen egen erfarenhet

min egen jukebox zen xtra 40 gb fungerar riktigt bra, bra ljud och massa utrymme enda jag kan klaga på är programvaran till den, den ska ju kunna användas som extern hårddisk men stora filer funkar riktigt kassst på den, dvs överförandet från hårddisk till spelaren och vice-versa. annars inga problem... eller jo... batteriet dog ju efter bara ca 4 månader, det är ändå ett litium batteri som försäljaren sa skulle hålla minst ett år om man använde det flitigt vilket jag inte alls har gjort, så fyra månader är rätt så dåligt med tanke på löftet. Klagade dock och fick ett nytt gratis

mmartin
2004-12-10, 23:36
JOS, skit?? enligt vem, och av vilka erfarenheter? jag har iaf kollat runt x antal sidor på nätet samt ringt och besökt en hel del kvalificerade butiker där de kunde sina varor, och givetvis provlyssnade jag massor av modeller.

Iriver var inte endast den bättre enligt mig och av precis alla rescensioner jag hittade utan den var MYCKET bättre.

Efter var JOS, kort och gott.