handdator

Visa fullständig version : Skulle du trycka om det va ofarligt och lagligt?


Metal_boy_
2004-12-10, 00:55
så erkänn nu :D

JustinCredible
2004-12-10, 00:57
Ja, självklart. Det är ju därför man inte gör det.

skulle trycka som en ko.

edit; se där, en poll. proppmätt skulle jag bli.

Yankeee
2004-12-10, 00:58
Om det var helt utan biverkningar så skulle jag förmodligen göra det.

Prankie
2004-12-10, 00:59
Om det inte finns några som helst bieffekt är det inte som att käka mat då? Eller förbättring av gener. Jag skulle allafall ha gjort det om jag kunde få muskler lättare och samtidigt minska fettsamlingen.

Om bieffekter kvarstod men det blev laglig skulle jag ändå inte gjort det, det är inte värt besväret.

Griip
2004-12-10, 01:03
Tränar främst för att se hur långt jag kan komma på den tid jag lägger ner så nej, tror inte det.

Fors
2004-12-10, 01:07
Skulle tryckt som fan jag också. Snarast är det pengarna som är hämskon för min del.

Zodd
2004-12-10, 01:34
Nej, jag vill att det ska ta lång tid att bli stor och stark, och jag vill inte bli för stor heller.

Lyset
2004-12-10, 01:41
Ja absolut. Ett preparat som ökar ens fysiska förmåga utan att ha några som helst bieffekter, det är ju ett livselixir. Det borde alla ta om det fanns.

TCOG
2004-12-10, 02:10
skulle gå runt så här ;)

http://prodtn.cafepress.com/8/6658598_F_tn.jpg

Hobbes
2004-12-10, 02:17
Nope

Men a andra sidan en ratt hypotetisk fraga med manga vinklar, om om om om om ....men eftersom du fragar NU, sa blir svaret NEJ!!

RobbeliRobban
2004-12-10, 10:48
Nej, tränar alldeles för lite för att jag tror att det skulle göra någon skillnad ändå.

pellepedal
2004-12-10, 11:03
Ja självklart.

mini_Arnold
2004-12-10, 11:07
Enda som hindrar mig just nu är pengarna, skulle antagligen ha varit lika dyrt då?
Så nej.

abjorn
2004-12-10, 11:26
Ja

mystic[-_-]
2004-12-10, 11:30
Klart som fan

Mart|n
2004-12-10, 11:33
Absolut inte!

Fredszky
2004-12-10, 11:35
ja

Piranha
2004-12-10, 11:40
Okej om man tar bort de 2 kriterierna som gör att folk jusst inte dopar sig så
vad tror du svaret blir ..


Skulle du äta kodynga om det var gott och innehöll 90% protein ?

John M
2004-12-10, 11:44
Vad finns det för kriterier för att INTE trycka diverse grejer om det nu inte är olagligt och helt utan biverkningar :confused: Det är därför det inte är allmänt accepterat, just för att det är olagligt och har biverkningar. Nu menar jag alltå att det även skulle vara lagligt i tävlingssammanhang, annars skulle jag absolut inte göra det!

aliquis
2004-12-10, 12:31
klart

Überbiffen
2004-12-10, 12:32
Om AAS hade varit utan biverkningar och lagligt, vad hade skillnaden varit på det och andra prestationshöjande preparat man kan köpa ? Det hade inte varit någon. Varför skulle då folk som köper kreatin inte köpa AAS ? Det enda jag kan tänka mig är som boFFen säger, kostnaden.

Metal_boy_
2004-12-10, 12:40
Okej om man tar bort de 2 kriterierna som gör att folk jusst inte dopar sig så
vad tror du svaret blir ..


Skulle du äta kodynga om det var gott och innehöll 90% protein ?

kan inte gämföra koskit som inte har hälften så mycke påverkningar

det är ett bra sätt att se att de flesta här som är emot steroider o för det förklarar att det är fusk bara snackar bajs...saken e det att dom själva skulle använda det om dom vågade...nu är det olagligt och riskfyllt o det är den riktiga spärren hos folk...inte att det är fusk som det annars bara pratas om ;)

Piranha
2004-12-10, 12:42
Ehhuymmm ... du skrev OFARLIGT !!!!

John M
2004-12-10, 12:46
kan inte gämföra koskit som inte har hälften så mycke påverkningar

det är ett bra sätt att se att de flesta här som är emot steroider o för det förklarar att det är fusk bara snackar bajs...saken e det att dom själva skulle använda det om dom vågade...nu är det olagligt och riskfyllt o det är den riktiga spärren hos folk...inte att det är fusk som det annars bara pratas om ;)

Största anledningen till att jag inte använder det är förmodligen för att det är fusk. Hatar folk som sätter sig över andra
:insane:

Überbiffen
2004-12-10, 12:51
Jag är nyfiken på en sak.

Om en person använder AAS och tävlar så fuskar han/hon.
Om en person använder AAS och inte tävlar, fuskar han/hon ?

Blir AAS acceptabelt om man inte tävlar ?

Metal_boy_
2004-12-10, 12:58
Ehhuymmm ... du skrev OFARLIGT !!!!

jepp...fördin kropp kan jag ju lägga till, va det det som du misstolka? eller trodde du att jag menade om det va ofarligt för att bli upptäckt? ;)

Piranha
2004-12-10, 13:08
Aha .... du var lite otydlig där.


Nej , svarar jag då , det är lifsfarligt

Bolio
2004-12-10, 13:14
Jag skulle i vilket fall som helst, det är fan dumt att _inte_ göra det om man tränar. Ungefär lika dumt som att inte dricka sin efterdrink, tycker jag. Och det är självklart min högst personliga och blabla åsikt, etc osv. Fast jag tycker att man ska vänta ett tag med att göra det, typ ett år eller så.

Metal_boy_
2004-12-10, 13:14
Aha .... du var lite otydlig där.


Nej , svarar jag då , det är lifsfarligt

men alltså situationen va ju ifall det va ofarligt, inga risker eller biverkningar eller nått sånt...eller driver du me mig bara? :D

Shadow Warrior
2004-12-10, 13:19
Typ ett år eller så!!?? :laugh:

Den va bra! :thumbup:


Annars så... Var jag inte så liten samt rädd för bieffekter så.... kanske.
Om det vore bieffektsfritt? Givetvis... vad tränar man för om inte för resultat?

Mago
2004-12-10, 13:27
Med ofarligt menar du väl att de negativa effekterna skulle försvinna?

Och vad fan snackar du om? Det är ju fusk just p.g.a. att det är OLAGLIGT. Är det lagligt så kan det ju omöjligt vara fusk.

Shadow Warrior
2004-12-10, 13:29
Fusket är väl att du bygger onaturligt snabbt eller ska vi säga över din kroppsliga förmåga...

Prankie
2004-12-10, 13:30
Vadå fusk, om det vore utan biverkningar och laglig så skulle allmänheten accptera det. Det vore som anklaga de som trycker kreatin för fuskare.

internethjälten
2004-12-10, 13:33
Vadå fusk, om det vore utan biverkningar och laglig så skulle allmänheten accptera det. Det vore som anklaga de som trycker kreatin för fuskare.

...precis, och eftersom efterfårgan skulle öka skulle priset sjunka - alla hade kurat :thumbup:

TTT
2004-12-10, 13:38
...precis, och eftersom efterfårgan skulle öka skulle priset sjunka - alla hade kurat :thumbup:

Ja ingen tvekan om det. Jag hade gjort det om det inte fanns bieffekter, även om det inte vore lagligt.

Metal_boy_
2004-12-10, 13:39
fusk kan det ju vara ändå...det kan anses att man ska bygga med hjälp av de naturliga fördelarna endast

Shadow Warrior
2004-12-10, 13:40
Ja ingen tvekan om det. Jag hade gjort det om det inte fanns bieffekter, även om det inte vore lagligt.

men alltså även om skiten i sej inte skulle vara farligt så skulle du fortfarande få högre blodtryck och skit för att det inte är bra för kroppen att bära på onödig massa.... osv.

TTT
2004-12-10, 13:43
men alltså även om skiten i sej inte skulle vara farligt så skulle du fortfarande få högre blodtryck och skit för att det inte är bra för kroppen att bära på onödig massa.... osv.

Ja visst, men frågan är väl hur nyttigt det är att bulka? =P

Tycker nog att kroppsbyggning på hög nivå även utan AAS är ganska ohälsosamt.

kim
2004-12-10, 13:52
Hade det varigt helt ofarligt så hade jag knapprat utan att tvecka en sekund men dok så har jag inte som mål att bli coleman så i lite mindre mängder hade jag tryckt :thumbup:
Vad lagen säger hade jag skitigt fullständigt i.

bosse_brutal
2004-12-10, 13:57
för mig är svaret ett självklart JA!

nottis
2004-12-10, 14:02
Självklart hade jag det. Jag dricker ju gainer och käkar kreatin.

Tricklev
2004-12-10, 14:05
Varför skulle man inte göra det? var det ofarligt och lagligt skulle det alltså kunna gämnföras med Kreatin och dylikt, hoppas att alla ni som sagt nej aldrig har smakat på det.

Hur i helvete kan det vara fusk om det är lagligt? dvs, ALLA skulle ju ta det, klart som fan det inte är fusk, hadde lagarna tillåtet det så klart som fan man skulle passa på, om det inte vore för bieffecterna, men dom finns ju inte i detta falet.


Dum fråga, den bevisar ingenting.

Mehdi
2004-12-10, 14:39
Haha fyfan, om ni tränade hälften så mycket som ni la energi på forumet så skulle ni inte behöva oroa er för att "trycka" det ena eller det andra.

TrIff
2004-12-10, 14:42
Men det är väl klart som fan att jag skulle.

jwzrd
2004-12-10, 14:43
Haha fyfan, om ni tränade hälften så mycket som ni la energi på forumet så skulle ni inte behöva oroa er för att "trycka" det ena eller det andra.

Amen to that alphewnda.

Bolio
2004-12-10, 14:44
Haha fyfan, om ni tränade hälften så mycket som ni la energi på forumet så skulle ni inte behöva oroa er för att "trycka" det ena eller det andra.

Jag tränar 1-1.5 timme fem gånger i veckan, vill du att jag ska lägga ner mer tid på träningen? Vad snackar du om kompiz? Är du själv speciellt stark eller stor?

jwzrd
2004-12-10, 14:51
Jag tränar 1-1.5 timme fem gånger i veckan, vill du att jag ska lägga ner mer tid på träningen? Vad snackar du om kompiz? Är du själv speciellt stark eller stor?

Grattis till att totalt missa poängen.

*räcker över priset för Trådens Ignoramus*

Bolio
2004-12-10, 14:56
Grattis till att totalt missa poängen.

*räcker över priset för Trådens Ignoramus*

Man ska nog vara försiktig med att vara så pass fördomsfull. Tänk om jag "fattade" poängen och ville poängtera hur dum den var genom ett dubbelt infångande?

jwzrd
2004-12-10, 14:59
Man ska nog vara försiktig med att vara så pass fördomsfull. Tänk om jag "fattade" poängen och ville poängtera hur dum den var genom ett dubbelt infångande?

Ingen risk.

Pez
2004-12-10, 15:00
Man ska nog vara försiktig med att vara så pass fördomsfull. Tänk om jag "fattade" poängen och ville poängtera hur dum den var genom ett dubbelt infångande?
Ingen risk.

*mjaauu*

Get it on ladies.. :D

Bolio
2004-12-10, 15:02
Ingen risk.

Jag tar mer än dig i bänk.

jwzrd
2004-12-10, 15:03
*mjaauu*

Get it on ladies.. :D

Snart så, fick lite degbånge av bolio där. Vad säger du bolio?

TCOG
2004-12-10, 15:03
Jag tar mer än dig i bänk.

:hbang:

jwzrd
2004-12-10, 15:04
Jag tar mer än dig i bänk.

Jag har muskelmassa på fler ställen än bröstkorgen. :D

Bolio
2004-12-10, 15:04
Snart så, fick lite degbånge av bolio där. Vad säger du bolio?

Jag har legat med Pez.

Bolio
2004-12-10, 15:05
Jag har muskelmassa på fler ställen än bröstkorgen. :D

Jag har större snopp? :/

Shit, man kan inte ens hävda sig på Internet längre. :/

:)

RobbeliRobban
2004-12-10, 15:05
Mogna killar, (jag spöar er alla i militärpress)

Jense
2004-12-10, 15:05
Jag har legat med Pez.


Det har vi alla.


Robbelirövben, rolig du va där! vad gör du i militärpress?

jwzrd
2004-12-10, 15:08
Jag har större snopp? :/

Shit, man kan inte ens hävda sig på Internet längre. :/

:)

Du har nog större snopp :(

Medusa
2004-12-10, 15:14
I want to be a freak, A FREAK I TELL YOU!!!

RobbeliRobban
2004-12-10, 15:15
Robbelirövben, rolig du va där! vad gör du i militärpress?

Min humor är det bara jag som skrattar åt. Femmor på åttio, utan benpush.

Jense
2004-12-10, 15:22
Min humor är det bara jag som skrattar åt. Femmor på åttio, utan benpush.


då får du ju spö av mig klenfis. fast jag tarfan mer i militärpress än bänk.. väldigt bra bröstmuskulatur :D

jwzrd
2004-12-10, 15:25
Min humor är det bara jag som skrattar åt. Femmor på åttio, utan benpush.

Du får nog spö av mig med, trots aningen dålig presstyrka hos mig.

Bolio
2004-12-10, 15:25
Du har nog större snopp :(

:/

Medusa: Shit vad töntig du är. Herrejezuz.

Medusa
2004-12-10, 15:33
Medusa: Shit vad töntig du är. Herrejezuz.

Yoy better stay out of my way chump.... :D

Metal_boy_
2004-12-10, 15:46
Varför skulle man inte göra det? var det ofarligt och lagligt skulle det alltså kunna gämnföras med Kreatin och dylikt, hoppas att alla ni som sagt nej aldrig har smakat på det.

Hur i helvete kan det vara fusk om det är lagligt? dvs, ALLA skulle ju ta det, klart som fan det inte är fusk, hadde lagarna tillåtet det så klart som fan man skulle passa på, om det inte vore för bieffecterna, men dom finns ju inte i detta falet.


Dum fråga, den bevisar ingenting.

som jag sa!

det är ett bra sätt att se att de flesta här som är emot steroider o för det förklarar att det är fusk bara snackar bajs...saken e det att dom själva skulle använda det om dom vågade...nu är det olagligt och riskfyllt o det är den riktiga spärren hos folk...inte att det är fusk som det annars bara pratas om

alltså visar frågan nått

Loke
2004-12-10, 15:50
Vadå fusk, om det vore utan biverkningar och laglig så skulle allmänheten accptera det. Det vore som anklaga de som trycker kreatin för fuskare.

Jag tycker faktiskt det är fusk med kreatin. Jag gnäller inte på andra som använder kreatin, men om jag gjorde det skulle jag inte känna att mina resultat var rättvisa.

Sen är det ju en annan sak om man tävlar, då håller man sig ju till reglerna, och använder sig av allt som är tillåtet.

jwzrd
2004-12-10, 15:50
som jag sa!

det är ett bra sätt att se att de flesta här som är emot steroider o för det förklarar att det är fusk bara snackar bajs...saken e det att dom själva skulle använda det om dom vågade...nu är det olagligt och riskfyllt o det är den riktiga spärren hos folk...inte att det är fusk som det annars bara pratas om

alltså visar frågan nått

Hur fasen tänker du nu? Förutom att själva frågeställningen är trasig, iom att en effekt av att använda AAS både kan vara en biverkning och "god" effekt samtidigt.

Om anledningen till att man kan tänka sig använda AAS ligger i att man vill se ut som Hulken OCH anledningen till att man låter bli beror på att det är Fusk(tm). Så blir resultatet "falskt", dvs, det blir inget använt sålänge AAS är Fusk(tm). Om du trollar bort hela mot-aspekten så kommer ju alla som har Fusk(tm) som enda anledning att inte använda det att tycka att det är helt ok. Dom som fortfarande är emot ett användande har då logiskt sett andra anledningar till att inte göra det. Tex att man anser att vägen mot Hulken är viktigare än målet. Man gillar att lyfta tunga grejer, man gillar just att det är en stor utmaning att lägga på sig ett par gram till kött.

Om du ställer en sån där fråga så borde du kanske kunna tolka svaren också.

Bolio
2004-12-10, 15:57
Yoy better stay out of my way chump.... :D

Vad ska du göra din 18-årige gangster som tränat i 2 år... Ska du slå mig? DET skulle vara FETT spännande att se... :)

Metal_boy_
2004-12-10, 16:04
Hur fasen tänker du nu? Förutom att själva frågeställningen är trasig, iom att en effekt av att använda AAS både kan vara en biverkning och "god" effekt samtidigt.

Om anledningen till att man kan tänka sig använda AAS ligger i att man vill se ut som Hulken OCH anledningen till att man låter bli beror på att det är Fusk(tm). Så blir resultatet "falskt", dvs, det blir inget använt sålänge AAS är Fusk(tm). Om du trollar bort hela mot-aspekten så kommer ju alla som har Fusk(tm) som enda anledning att inte använda det att tycka att det är helt ok. Dom som fortfarande är emot ett användande har då logiskt sett andra anledningar till att inte göra det. Tex att man anser att vägen mot Hulken är viktigare än målet. Man gillar att lyfta tunga grejer, man gillar just att det är en stor utmaning att lägga på sig ett par gram till kött.

Om du ställer en sån där fråga så borde du kanske kunna tolka svaren också.


som jag även sa!

fusk kan det ju vara ändå...det kan anses att man ska bygga med hjälp av de naturliga fördelarna endast

Medusa
2004-12-10, 16:50
Vad ska du göra din 18-årige gangster som tränat i 2 år... Ska du slå mig? DET skulle vara FETT spännande att se... :)

Slår ingen!!!

PROTEIN!!!!

Posedown On the street!!!!

:sleep:

Bolio
2004-12-10, 16:51
Slår ingen!!!

PROTEIN!!!!

Posedown On the street!!!!

:sleep:

k... :)

Zakath
2004-12-10, 16:53
Aldrig. Vill inte ha några resultat jag inte förtjänar. Isåfall är jag hellre svagast och sämst.

Metal_boy_
2004-12-10, 16:55
Aldrig. Vill inte ha några resultat jag inte förtjänar. Isåfall är jag hellre svagast och sämst.

go for the bananas :hbang:

Zakath
2004-12-10, 16:58
go for the bananas :hbang:



Hell yeah :eating: :eating:

:MrT:

Arne Persson
2004-12-10, 17:00
No way! Jag vill att mina resultat skall komma av min vansinniga träning och inget annat (undantag kosten förståss). Annars så hade jag inte kännt mig nöjd!

Kebab-Arne
2004-12-10, 17:00
Lägg till billigt så... :)

ölobrännvin
2004-12-10, 17:04
Jag skulle kanske käka om det var lätt tillgängligt och det vart roligare att träna, musklerna ger jag fan i jag behöver inte bli som hulken men som vanligt några kilon till skulle inte skada. Om jag sen skulle tappa en stor del av det jag lagt på mej efter avslutad kur så skulle jag inte röra skiten för då misstänker jag att det är lätt att tappa sugen på träningen. Svår fråga och inte helt lätt att dra slutsatser av, som Metalboy så lättvindigt gjorde och trodde att han hade oss alla i sin lilla ask av fördomar......

Metal_boy_
2004-12-10, 17:12
Jag skulle kanske käka om det var lätt tillgängligt och det vart roligare att träna, musklerna ger jag fan i jag behöver inte bli som hulken men som vanligt några kilon till skulle inte skada. Om jag sen skulle tappa en stor del av det jag lagt på mej efter avslutad kur så skulle jag inte röra skiten för då misstänker jag att det är lätt att tappa sugen på träningen. Svår fråga och inte helt lätt att dra slutsatser av, som Metalboy så lättvindigt gjorde och trodde att han hade oss alla i sin lilla ask av fördomar......

menade inte alla, sa jag det så ber jag om ursäkt

Überbiffen
2004-12-10, 21:29
Aldrig. Vill inte ha några resultat jag inte förtjänar. Isåfall är jag hellre svagast och sämst.
Nu vet jag inte om du pratar enbart för dig själv. Isf kan du strunta i den här frågan då det för mig är helt ointressant.

Varför skulle jag inte förtjäna resultaten ? Hade jag brukat AAS hade jag inte slitit mindre på gymmet än vad jag gör i nuläget så jag kan faktiskt inte se någon skillnad på om jag förtjänar 3kg muskler/år eller 30kg muskler/år.


fusk kan det ju vara ändå...det kan anses att man ska bygga med hjälp av de naturliga fördelarna endast
Låt säga att AAS skulle vara lagligt och att jag börjar bruka det. Om det fortfarande skulle vara förbjudet inom tävling spelar ingen roll eftersom jag inta tävlar och har inga som helst planer på att göra det.

Fuskar jag då tycker du ? Om så, vilka regler bryter jag mot (för det krävs juh trots allt något som förbjuder mig till en aktion för att jag ska kunna bryta mot den/fuska) ?

Zakath
2004-12-10, 21:38
Nu vet jag inte om du pratar enbart för dig själv. Isf kan du strunta i den här frågan då det för mig är helt ointressant.

Varför skulle jag inte förtjäna resultaten ? Hade jag brukat AAS hade jag inte slitit mindre på gymmet än vad jag gör i nuläget så jag kan faktiskt inte se någon skillnad på om jag förtjänar 3kg muskler/år eller 30kg muskler/år.


Jag tyckte jag skrev "jag" i texten. Läs lite noggrannare, för varför skulle jag bestämma vad du fick och inte fick..

Überbiffen
2004-12-10, 21:43
Jag tyckte jag skrev "jag" i texten. Läs lite noggrannare, för varför skulle jag bestämma vad du fick och inte fick..
Meningen kan tolkas på mer än ett sätt, något du inte ser. My bad

Zakath
2004-12-10, 21:50
Meningen kan tolkas på mer än ett sätt, något du inte ser. My bad


Nej det tycker jag inte.

Frågan innehåller ett du, och mitt svar ett jag.
Det var nog bara ett litet missförstånd :cheers:

Überbiffen
2004-12-10, 21:56
Nej det tycker jag inte.

Frågan innehåller ett du, och mitt svar ett jag.
Det var nog bara ett litet missförstånd :cheers:
En kanske väldigt dum men även tydlig jämförelse.

Allan: Jag är dum i huvudet för att jag har köpt en Volvo.
Tolkar jag som att även jag skulle vara dum i huvudet om jag köpte en Volvo.

Hur som helst. Cheers mate ! :cheers:

X-Change
2004-12-10, 22:19
Man kan inte ställa den frågan tycker jag.

Dels så börjar man med att göra något som är klassat som olagligt att bli "laglit" och automatiskt så tänker då alla att det där är olagligt just NU och därför gör jag det inte!

Om någon hade klassat protteinpulver som olagligt för låt oss säga 10 år sen så hade folk låtit bli det och det hade varit tabu än idag!
Då hade alla gått och frågat om du "käkar pulver" istället för "du går på bola va?"

Frågan är fel ställd! Den borde vara "Skulle du dopa dig om det inte var olagligt?" dock att det fortfarande finns en stor risk att du förstör kroppen med det!

Mitt svar är nej då! Jag vill kämpa mig fram! Kampen är det enda som räknas, inte resultatet! Resultatet är belöningen som får dig att fortsätta framåt!

För ärligt talat? Vad fan gör man när man är störst?

Shadow Warrior
2004-12-10, 23:25
För ärligt talat? Vad fan gör man när man är störst?

När man e störst går man runt o softar med fett mycket respekt samt att man har en storbystad brud vid sin sida som följer en vart man än går :smokin:

TCOG
2004-12-10, 23:40
tycker många i denna tråden har en uppfattning att dom tror AAS är ett mirakelpiller ;) och att du vaknar som coleman nästa dag.

Allan
2004-12-10, 23:45
Jamen vad är det för frågeställning? OM det var lagligt och OM det var ofarligt? Ja då vore det ju som kreatin och alltså inte doping.
Vad blir nästa fråga - skulle du råna banker om det var lagligt?

allan

Karl_alfred
2004-12-10, 23:52
skulle du råna banker om det var lagligt?


Ja!

Metal_boy_
2004-12-11, 00:19
Jamen vad är det för frågeställning? OM det var lagligt och OM det var ofarligt? Ja då vore det ju som kreatin och alltså inte doping.
Vad blir nästa fråga - skulle du råna banker om det var lagligt?

allan

nej jag tycker det är fel för det...det är inte mina pengar....liksom det kan vara fusk ändå..om regler säger att man ska ta sig till den kroppen på naturlig väg...

Metal_boy_
2004-12-11, 00:20
Nu vet jag inte om du pratar enbart för dig själv. Isf kan du strunta i den här frågan då det för mig är helt ointressant.

Varför skulle jag inte förtjäna resultaten ? Hade jag brukat AAS hade jag inte slitit mindre på gymmet än vad jag gör i nuläget så jag kan faktiskt inte se någon skillnad på om jag förtjänar 3kg muskler/år eller 30kg muskler/år.


Låt säga att AAS skulle vara lagligt och att jag börjar bruka det. Om det fortfarande skulle vara förbjudet inom tävling spelar ingen roll eftersom jag inta tävlar och har inga som helst planer på att göra det.

Fuskar jag då tycker du ? Om så, vilka regler bryter jag mot (för det krävs juh trots allt något som förbjuder mig till en aktion för att jag ska kunna bryta mot den/fuska) ?

nej jag snackade tävling...för din egen skull, så go for it
för dig själv är det ju bara du som bestämmer om det är fusk

Prankie
2004-12-11, 00:32
Ni som tycker det är fusk, definera "fusk". Om alla tävla och träna på samma vilkor, varför är det fusk?

edgen_ÖSD
2004-12-11, 00:36
Tycker det näst intill skulle vara dumt att utelämna ett sådant grymt preparat om det varken ger bieffekter eller var olagligt. Alla som tar tillskott idag skulle iaf med största säkerhet ta det.

X-Change
2004-12-11, 00:39
nej jag tycker det är fel för det...det är inte mina pengar....liksom det kan vara fusk ändå..om regler säger att man ska ta sig till den kroppen på naturlig väg...

Isf kan ju alla rannsaka sig själva och slopa proteinpulvret! För det är jättenaturligt att gå ut i skogen och hitta en lite buske av slaget "whey 80", märkt jordgubb och bara plocka! ;)

Är det lagligt så kan det inte vara fusk! Eftersom lagliga medel oftas brukar vara ofarliga och finns på naturlig väg! Vilket innebär att steorider skulle finnas naturligt!

fat_joe
2004-12-11, 02:54
tycker många i denna tråden har en uppfattning att dom tror AAS är ett mirakelpiller ;) och att du vaknar som coleman nästa dag.


Ja? det är ju självklart... den som tryckt i sig mest steroider är störst... skulle jag använda mig av colemans medeciner skulle jag var precis lika stor som han
:thefinger

Shadow Warrior
2004-12-11, 09:37
Ja? det är ju självklart... den som tryckt i sig mest steroider är störst... skulle jag använda mig av colemans medeciner skulle jag var precis lika stor som han
:thefinger

Du skulle troligtvis vara död... Coleman är Mr O pga av sin otroliga förmåga att bygga musekler samt höga resistens emot drogernas bieffekter.

Hades
2004-12-11, 10:08
Du skulle troligtvis vara död... Coleman är Mr O pga av sin otroliga förmåga att bygga musekler samt höga resistens emot drogernas bieffekter.
Jag tror han skojade...

aliquis
2004-12-11, 11:21
vadå "nej det är fusk", på vilket sätt vore det fusk? mer fusk än proteinpulver? druvsocker? mat?

Hardcore_pb
2004-12-11, 11:22
ni som har sagt nej det är fusk tycker ni också proteinpulver, gainer, gainomax äe fusk ?

/Hardcore

aliquis
2004-12-11, 11:24
vore intressantare om man såg:

1) hur många om det vore lagligt och ofarligt?
2) om det vore ofarligt?
3) om det vore lagligt?
4) även om det vore olagligt och farligt?

tror lagen är skitsamma för de flesta, men vad vet jag.

fat_joe
2004-12-11, 15:36
Jag tror han skojade...


och du tror väldigt rätt :)