handdator

Visa fullständig version : BB = bög??


Metal_boy_
2004-12-10, 00:49
snackar me polarn i bland om styrketräning och han vet att jag gillaqr bodybuilding....han gillar me styrketräning visserligen men inte bb...
han och många andra bara garvar åt bodybuilding och säger att man måsste vara homo om man ställer sig framför folk i sånna där bögiga kalsonger och spänner....aldrig att jag skulle ta på mig sånna kallingar säger han....Är det så folk som inte har intresset tycker om bb?? jag menar även om man inte har intresset brukar det ju ändå kunna finnas en respekt för en viss sport men det är väl där skon klämmer när det kommer till bb?? alltid varit så verkar det som och inte blir det bättre... :furious:

Prankie
2004-12-10, 00:51
Och det är helt okej för miss world eller universum att vika ut sig. ;)
There is no justice.

Yankeee
2004-12-10, 00:52
Det brukar låta så när osäkra män med dåligt självförtroende öppnar munnen.

MacLeod
2004-12-10, 01:04
I Frankrike anses det vara gay att öht gå till ett gym och träna sig fit..

Cupofcoffee
2004-12-10, 01:10
I Frankrike anses det vara gay att öht gå till ett gym och träna sig fit..

Herregud.

I ett land där varannan kille hete Jeanne, Maurice eller Pierre och älskar att sluta läpparna runt rejäla baguetter borde man inte få ha en åsikt.

randig
2004-12-10, 01:14
jag gilade bb förut när jag var yngre förvirad o inte visste bätre

Griip
2004-12-10, 01:20
Eftersom du frågar så ja, jag tycker det är fjolligt. Nej, tänker inte förklara varför förutom det här: Varför skulle en man vilja ta på sig tighta badbyxor, olja in sig och sen gå ut på en scen med massa andra inoljade grabbar för att få kommentarer som "snygga mage, snygg stjärt, osymmetriska bröstmuskler"..

jwzrd
2004-12-10, 07:10
Eftersom du frågar så ja, jag tycker det är fjolligt. Nej, tänker inte förklara varför förutom det här: Varför skulle en man vilja ta på sig tighta badbyxor, olja in sig och sen gå ut på en scen med massa andra inoljade grabbar för att få kommentarer som "snygga mage, snygg stjärt, osymmetriska bröstmuskler"..

Ja det manliga hos män i allmän ligger i att fnysa åt allting dom själva inte vågar, eftersom det kanske påverkar deras egen, eller andras syn på deras sexuella läggning. Bögsträck mao. "Nejmen vågar jag få komplimanger av andra grabbar? Är man inte bög då?".

Manligt är att göra vaffan man vill och inte bry sig om någon tror man är bög.

Yankeee
2004-12-10, 07:14
Manligt är att göra vaffan man vill och inte bry sig om någon tror man är bög.


:bow: :hbang: :thumbup:

Baan
2004-12-10, 07:29
klassiska problemet där man inte vet vad gränsen går mellan att inte vara homofob och våga göra lite grejer och när man gått över gränsen och faktiskt är gay :P

angående att folk kan tycka att BB snubbar är gay... det är ju inte bara i Frankfrike som folk tycker det är fel ens gå till gymmet (även om det inte ens syns)..., jag har ju kompisar/bekanta som tycker ens gå till gymmet är fel/gay, speciellt en lumparpolare tyckte ju att man skulle bygga muskler naturligt genom "hård arbete" och inte genom fejkat hårt arbete på gymmet. Kan väl tillägga att han själv är lat som fan och super maximalt :)

Action
2004-12-10, 07:55
Ja det manliga hos män i allmän ligger i att fnysa åt allting dom själva inte vågar, eftersom det kanske påverkar deras egen, eller andras syn på deras sexuella läggning. Bögsträck mao. "Nejmen vågar jag få komplimanger av andra grabbar? Är man inte bög då?".

Manligt är att göra vaffan man vill och inte bry sig om någon tror man är bög.

För min del så brukar de komplimanger man får från homosexuella vara de som man tar åt sig mest av! De är enormt kräsna och om de säger något till mig så menar de det verkligen!! Och så länge man är säker på sin egen sexualitet så ser jag inga problem med det, ett tack är på sin plats vid de tillfällen. :D

Sen får allmänheten tycka vad de vill om Fitness o Bodybuilding! De som säger så som din polare gör, är de som är mest osäkra på sin egen sexualitet och aldrig själva skulle våga ge en komplimang till en killpolare angående kropp eller utseende.

Sve
2004-12-10, 08:05
jag menar även om man inte har intresset brukar det ju ändå kunna finnas en respekt för en viss sport men det är väl där skon klämmer när det kommer till bb?? alltid varit så verkar det som och inte blir det bättre... :furious:

Nu är ju inte BB någon sport....

Fultjack
2004-12-10, 08:17
jepp känner igen det där, fått förklara både en och två gånger mot polarna som klagar på det, men dom lyssnar ändå inte :MrT:

Thony
2004-12-10, 08:20
Herregud.

I ett land där varannan kille hete Jeanne, Maurice eller Pierre och älskar att sluta läpparna runt rejäla baguetter borde man inte få ha en åsikt.



haha :D

hampaN
2004-12-10, 08:53
Nu är ju inte BB någon sport....


Vad är det då?

stefannn
2004-12-10, 09:08
Vad är det då?


det är ett rfsl möte och av en händelse har alla straigth people fått för sig att det skulle vara nån slags tävling...

stefannn
2004-12-10, 09:09
nej allvar .. som någera tidigare sagt tror jag bara det är homofober som är osäkra på sin läggning som säger så... och i övrigt är fottboll bara bögar som spelar för dom vill titta på varandra i omklädningsummet¨

Bolio
2004-12-10, 09:32
Ja det manliga hos män i allmän ligger i att fnysa åt allting dom själva inte vågar, eftersom det kanske påverkar deras egen, eller andras syn på deras sexuella läggning. Bögsträck mao. "Nejmen vågar jag få komplimanger av andra grabbar? Är man inte bög då?".

Manligt är att göra vaffan man vill och inte bry sig om någon tror man är bög.


WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD.

Alltså, är folk verkligen SÅ dumma? Bögeri och bögighet går ut på att en man blir kåt på andra män. Att en man är feminin behöver inte nödvändigtvis betyda att han är bög. Vad som för närvarande anses vara manligt och kvinnligt är en i lika hög grad en social konstruktion som att Buffalo-skor en gång i tiden var mode bland småtjejer...

Och folk som tycker att bodybuilding är en "bögig" sport men ändå styrketränar är ju oftast bara avundsjuka på bodybuilders. Väl på gymmet mår dem dåliga över att bodybuildarna är så pass mycket starkare och har så pass mycket snyggare kroppar och gör allt för att bli som bodybuilders. Fast när det blir frågan om att värdera - ja då råder det inget tvivel om att det är "bögigt" och "löjligt"! Avundsjukan yttrar sig alltid på samma sätt...

RobbeliRobban
2004-12-10, 10:42
Skit samma BB är bögigt eller inte, det är kul att titta på (dock inte live för publiken beter sig som en flock apor). Däremot tror jag att det är en större andel som är homosexuella bland BBs o dyl, än hos gemene man.

jwzrd
2004-12-10, 10:45
Lika intressant att/om någon/man själv är bög som om någon gillar spagetti eller inte. Det är fan skit samma. Alla borde bry sig mindre och vara mindre rädda för sig själv.

Herkulez
2004-12-10, 12:01
JWRZD och BOLIO: :bow: :bow: :bow:

Griip
2004-12-10, 12:20
Frågan var ställd ungefär "Vad tycker icke BBare som sporten?". Tror det är ytterst få som inte håller på med BB som verkligen respekterar det. Sen att det skulle ha något med homosexualitet att göra är bara larvigt, visst är det lite ifrågasättande men.. :D

Ursäkta min ärlighet, om nu någon byggare tog åt sig..

Überbiffen
2004-12-10, 12:21
Ja, alla som sysslar med BB är bögar. Jag är mest bög, überbögen.

Griip
2004-12-10, 12:24
BadpojksBicepsBögBodyBuilder...

Lasse Kongo
2004-12-10, 12:39
Vemfan bryr sig om vad andra tycker!

Jag tycker Herkulez är snygg o har en fin kropp, är jag bög för det? Nej knappast!

Är Herkulez bög, ja det är rätt troligt :notme:

Metal_boy_
2004-12-10, 12:45
Vemfan bryr sig om vad andra tycker!

Jag tycker Herkulez är snygg o har en fin kropp, är jag bög för det? Nej knappast!

Är Herkulez bög, ja det är rätt troligt :notme:


haha :laugh:

RobbeliRobban
2004-12-10, 13:37
BadpojksBicepsBögBodyBuilder...

Griip är bäst no protäst

Herkulez
2004-12-10, 14:29
Vemfan bryr sig om vad andra tycker!

Jag tycker Herkulez är snygg o har en fin kropp, är jag bög för det? Nej knappast!

Är Herkulez bög, ja det är rätt troligt :notme:
Yep im gay :thumbup: :D

RobbeliRobban
2004-12-10, 14:40
Egentligen är inte hotpantsen de har i AF bögigare än fillingarna i BB? Bänktröjan (särskilt den där avarten de där gubbarna i USA har) och sockiplasten i SL är väl inte direkt ofjolliga de med? För att inte snacka om OL en tight dress i sittet i ryck är väl inte direkt det mest heterosexuella ögonblicket i den sporten?

Edit: Kom o tänka på en sak till, i LGC den där "Vertical-Bar" lyftet borde väl få riktiga män att fundera lite? Man behöver inte många grå för att få obehagliga associationer där inte.

jwzrd
2004-12-10, 14:53
"Bögigt" är att oroa sig över vad som är bögigt eller inte.














Japp, jag ser ironin.

RobbeliRobban
2004-12-10, 15:12
Ignorerar Jwzrds pik. Det finns fler idrotter som är rejält bögiga. Ta tex skidåkarnas kläder och inzoomningen på deras bakdelar när de ger sig ut i backen, är inte det bögigt så är Christer Lindarw höjden av maskulinitet.

Strongman, kombinera atlas "stenar" med fingals "fingrar" (ja visst, att man reser fingrar i den disciplinen, mer tydlig fallossymbol finns inte).

Brottning, två män med erigerade öron gnider sig emot varandra i tighta kläder (som ibland är skurna så att bröstvårtorna "råkar" titta fram)

jwzrd
2004-12-10, 15:15
Men förhelvete robbeli, försöker du komma ut ur garderoben eller varför alla skrevuppmärksamhet från dig?

RobbeliRobban
2004-12-10, 15:17
Men förhelvete robbeli, försöker du komma ut ur garderoben eller varför alla skrevuppmärksamhet från dig?

Jag smyger inte och gömmer mig i garderoben, jag sparkar upp dörren och flyger ut som en superman i kvinnokläder.

jwzrd
2004-12-10, 15:21
Jag smyger inte och gömmer mig i garderoben, jag sparkar upp dörren och flyger ut som en superman i kvinnokläder.

Whoa! :hbang: :kinky:

adde
2004-12-10, 15:25
"Homosexuals are gay"
- Homer Simpson

/adde

Metal_boy_
2004-12-10, 15:54
homofobi tror jag inte ofta beror på osäker läggning, snarare en ursäkt av homofobers åsikter från folk som respekterar homosexuella eller själva är det.

en del blir äcklade av det helt enkelt och det är nått man också måsste respektera...jag personligen skiter i folk vad dom har för läggning men det är klart jag själv tycker det är äckligt om jag tänker på ollonfäktning efter som jag är hetero :D

Griip
2004-12-10, 16:03
jag själv tycker det är äckligt om jag tänker på ollonfäktning efter som jag är hetero :D


Du är bara osäker på din läggning :D

Metal_boy_
2004-12-10, 16:54
Du är bara osäker på din läggning :D


:laugh:

ölobrännvin
2004-12-10, 17:13
Men tänk på att i dagens jävla samhälle får man inte tycka att det är äckligt med bögar för det är inte politiskt korrekt, jag tycker det är lite olustigt med alla bögar som finns överallt, fast det är nog min undertryckta bögighet som vill ut. OnT. jag har aldrig hört att det skulle vara bögigt med bodybuilding, mest underligt och det är ju en underlig företeelse för den oinsatte.

MojjMojj
2004-12-10, 17:25
Varför ska bögigt och bögar komma upp som diskussion så ofta här?
Är inte 10% av alla män homosexuella eller bisexuella?
Fan skärp er. att vara homosexuell är inget negativt och bara för att en viss del i en sport påminner ER om två killar som har sex så behöver inte det påminna någon annan.

Smyghomofober är ni allihopa. allihopa :D

Fan att stå med ballen i ansiktet på killen man hjälper i bänk/scul-crushers är inte det BÖGIGT då? vi får helt enkelt sluta gymma då det är mest män där och då måste det vara bögar där också... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie *grinar och springer för livet*

För övrigt är dryga 70% av dem jag arbetar med (30 pers) homosexuella..

:angel: :hbang:

Arne Persson
2004-12-10, 17:38
Faktum kvarstår: Man har INTE bögskräck bara för att man tycker att Brad Lillpitt mfl är några rediga fjollor. :) Sådärja då var Pittdebatten igång igen! He he he :)

Griip
2004-12-10, 17:38
För övrigt är dryga 70% av dem jag arbetar med (30 pers) homosexuella..

:angel: :hbang:

Bartender på The blue Oister?

Everest
2004-12-10, 18:53
Faktum kvarstår: Man har INTE bögskräck bara för att man tycker att Brad Lillpitt mfl är några rediga fjollor. :)

Ne det vore ju lite konstigt eftersom han är hetero ;) Däremot kan jag inte förstå hur du kan tycka att han är en fjolla när du i/vad jag vet?) inte känner honom :rolleyes:

EDIT: ontopic: byggare är oftast inte bögar :D

Arne Persson
2004-12-10, 18:57
Ne det vore ju lite konstigt eftersom han är hetero ;) Däremot kan jag inte förstå hur du kan tycka att han är en fjolla när du i/vad jag vet?) inte känner honom :rolleyes:

EDIT: ontopic: byggare är oftast inte bögar :D


Du har uppenbarligen inte sett vissa bilder publicerade på honom mm.

Everest
2004-12-10, 18:59
Du har uppenbarligen inte sett vissa bilder publicerade på honom mm.

Skulle ja få mycke pengar för de skulle ja ställa upp på det också, är tillräckligt säker på min läggning så det skulle inte några bilder göra någon skillnad på :thumbup:

Sve
2004-12-10, 19:02
Vad är det då?

Beauty contest...

annars kan du ju förklara var just den sportsliga eller idrottsliga delen består av.
eller du kanske tycker att en snyggt formad biceps är det ultimata i idrotts- eller sport-prestation?

Arne Persson
2004-12-10, 19:08
Skulle ja få mycke pengar för de skulle ja ställa upp på det också, är tillräckligt säker på min läggning så det skulle inte några bilder göra någon skillnad på :thumbup:


Vissa prostituerar sig för pengar och andra inte. Jag skulle aldrig gjort det bara för att sedan skämmas, det är det definitivt inte värt.

Everest
2004-12-10, 19:10
Vissa prostituerar sig för pengar och andra inte. Jag skulle aldrig gjort det bara för att sedan skämmas, det är det definitivt inte värt.


Om man jämför prostitution med påklädda bilder är det upp till dig.. Lägger ner diskutionen nu, ska ut och feeesta :cheers:

Edit:stavfel

Jorgen
2004-12-10, 19:13
Beauty contest...

annars kan du ju förklara var just den sportsliga eller idrottsliga delen består av.
eller du kanske tycker att en snyggt formad biceps är det ultimata i idrotts- eller sport-prestation?
Den sportsliga biten är vägen fram till tävling. Väl där så visar man resultatet av slitet. I AF så finns det fö prestationsbitar.

//Jörgen

Klein
2004-12-10, 19:17
Ja! BB är homo-erotiskt. Och jag måste få tillägga att det är det absolut inget fel med. Det enda som spelar någon roll är att man gillar det man sysslar med. Olympiska spelen var ytterest homo-erotiska i sitt ursprung där deltagarna var ganska exakt lika avklädda som dagens byggare på scenen. Idrotten och den kroppsliga uppvisningen har gått skilda vägar sen dess men personligen tycker jag att de borde förenas igen då underhållningsvärdet skulle bli större.

Sve
2004-12-10, 19:20
Den sportsliga biten är vägen fram till tävling. Väl där så visar man resultatet av slitet. I AF så finns det fö prestationsbitar.

//Jörgen

Så egentligen kan tex skidåkare också posera på en scen? Idrottsprestationen var den träning de utförde vägen fram till poseringen på scenen. Nej du, BB är och kommer aldrig att bli någon sport eller idrott.

AF innehåller ju iaf några bitar det håller jag med om.

jwzrd
2004-12-10, 19:43
Så egentligen kan tex skidåkare också posera på en scen? Idrottsprestationen var den träning de utförde vägen fram till poseringen på scenen. Nej du, BB är och kommer aldrig att bli någon sport eller idrott.

AF innehåller ju iaf några bitar det håller jag med om.

Följdaktligen är heller ej: simhopp, hästhoppning, konståkning, osv osv heller varken sport eller idrott?

Sve
2004-12-10, 19:53
Följdaktligen är heller ej: simhopp, hästhoppning, konståkning, osv osv heller varken sport eller idrott?

Följdaktligen anser du att Miss Universum är en sport eller idrott?

Jorgen
2004-12-10, 20:00
Följdaktligen anser du att Miss Universum är en sport eller idrott?
Skillnaden mellan Miss Universum och en byggartävling är att Miss Universum inte behöver prestera något för att komma dit hon är. Där räcker det med att vara vacker, något som man kan vara naturligt.
Vad anser du om simhopp, gymnastik, hästhoppning, konståkning osv då?

//Jörgen

jwzrd
2004-12-10, 20:04
Följdaktligen anser du att Miss Universum är en sport eller idrott?

Nej det är en modelltävling :D

Käften nu böghora, BB är en sport blahblah. :cool:

Sve
2004-12-10, 20:42
Skillnaden mellan Miss Universum och en byggartävling är att Miss Universum inte behöver prestera något för att komma dit hon är. Där räcker det med att vara vacker, något som man kan vara naturligt.
Vad anser du om simhopp, gymnastik, hästhoppning, konståkning osv då?

//Jörgen

Miss universum behöver nog fan prestera. operationer etc etc. att jämföras med BB's synthol, vad-inlägg och ANABOLAS I MÄNGDER.
Miss universum får nog fan också träna en hel del du. Eller tror du att dom ser ut så normalt???

Vad gäller de sporter du nämnde så UTFÖR de något mer än att stå på en scen och flexa.

Jorgen
2004-12-10, 20:52
Miss universum behöver nog fan prestera. operationer etc etc. att jämföras med BB's synthol, vad-inlägg och ANABOLAS I MÄNGDER.
Miss universum får nog fan också träna en hel del du. Eller tror du att dom ser ut så normalt???

Vad gäller de sporter du nämnde så UTFÖR de något mer än att stå på en scen och flexa.
Ehm, du glömmer en ganska viktig sak när det kommer till byggartävlingar. Man måste faktiskt träna för att kunna tävla. Man måste inte heller ha vadinlägg eller använda synthol och steroider för att kunna tävla i byggning. Inte ens om man vill tävla framgångsrikt. Jag tror inte heller att man måste operera sig för att kunna tävla på Miss Universum.
Nu vet inte jag hur pass insatt du är i byggartävlingar, men har du någon gång testat att stå och posera så vet du att det är ganska svårt och kräver en hel del träning. Precis som simhopp odyl.
Men jag orkar inte fortsätta diskutera med dig, det kommer inte att leda någonvart ändå, eller hur?

//Jörgen

Köttbullen
2004-12-10, 20:52
oljan o all solning e väl lite överdrivet...
en del ser ju hel sjuka ut...

Sve
2004-12-10, 20:57
Men jag orkar inte fortsätta diskutera med dig, det kommer inte att leda någonvart ändå, eller hur?

//Jörgen

exakt.
jag anser att BB är det värsta som hänt inom järnskrotsindustrin.

Jorgen
2004-12-10, 21:52
oljan o all solning e väl lite överdrivet...
en del ser ju hel sjuka ut...
Hade du ställt dig helt blek och utan olja på en scen så hade det inte sett bra ut alls.

//Jörgen

Allan
2004-12-10, 22:07
exakt.
jag anser att BB är det värsta som hänt inom järnskrotsindustrin.

Tänk jag trodde det var du.....


allan :D

High1ander
2004-12-10, 23:29
Jag håller med om att det är lite "fjolligt" att gå upp på scen insmord så man reflekterar mer än en spegel, i tajta kallingar...
Dock inte sagt att de som gör det är bögar.

Sen får väl alla klaga på min sexualitet o vafan de vill, om de nu är så jävla säkra kan de ju posa för en bögporrtidning eller två, eftersom de är ju ändå inte homosexuella, så vadfan gör de då om de visar upp sig, de vet ju att sin läggning?

Überbiffen
2004-12-10, 23:36
Är det inte mer eller mindre nödvändigt att vara deffad, väldigt brun, inoljad och bära minimal klädsel för att man ska kunna göra en bedömning ?

Det jag vill ha sagt är att även om man nu inte har intresse av just själva biten med att stå på scen så är man illa tvungen om man vill få bekräftat att man är "bäst".. eller på väg dit.

Fjolligt ?

Action
2004-12-11, 06:23
Jag håller med om att det är lite "fjolligt" att gå upp på scen insmord så man reflekterar mer än en spegel, i tajta kallingar...
Dock inte sagt att de som gör det är bögar.

Sen får väl alla klaga på min sexualitet o vafan de vill, om de nu är så jävla säkra kan de ju posa för en bögporrtidning eller två, eftersom de är ju ändå inte homosexuella, så vadfan gör de då om de visar upp sig, de vet ju att sin läggning?

Jag har en bild som publicerats på i en bögtidning (obs ej porr), samt att jag är med i ett väldigt stort magasin i Australienmed bilder på "Dream Boys"

Inga problem alls för mig om det nu är bögar som sitter o drömmer om mig. Låt dem göra det! Vad anser du är manligt??

Tolkia
2004-12-11, 20:38
... han och många andra bara garvar åt bodybuilding och säger att man måsste vara homo om man ställer sig framför folk i sånna där bögiga kalsonger och spänner....aldrig att jag skulle ta på mig sånna kallingar säger han...
Låter som ett skolexempel på omogna mäns/killars/grabbhalvors förtvivlade försök att få något som får dem att känna sig underlägsna som något som de i alla fall egentligen står högt över ... Eller "Surt sa räven om rönnbären", för den som är bekant med Aisopos fabler.

F.ö. är det en sak sso jag undrar över när det gäller den mystiska kopplingen bögar-fjollighet-femininitet som många killar verkar göra automatiskt. En heterokille som attraherar bögar antas vara exceptionellt feminin/fjollig/omanlig eftersom han attraherar andra män - och det verkar ju som en rimlig tolkning om det vore andra heteromän (som ju söker kvinnlighet hos en partner) han attraherade, men när han attraherar män som söker manlighet hos en partner ...? Varifrån kommer idén om att bögar bara är intresserade av män som bara är något slags kvinnor med penis och testiklar ?

TCOG
2004-12-11, 21:10
Johnie Jackson har gjort gay-porr bilder för att tjäna pengar.

ska se om jag kan hitta hemsidan.

Fultjack
2004-12-11, 21:15
minns att nån Master O deltagare samma år som Anders var med har gjort bögporrfilmer :thumbup:

ville bara säga det.

Baha
2004-12-11, 21:36
95% av alla som läser träningsforum eller tävlar i BB är bögar, inget fel med det dock.

Hade själv aldrig satt på ngn kille innen jag började med BB, men nu tycker jag det är helt ok, skithål som skithål. :thumbup:

Allan
2004-12-11, 22:29
Höjning av nivån tack annars drar jag igen tråden!

allan

High1ander
2004-12-12, 05:18
Jag har en bild som publicerats på i en bögtidning (obs ej porr), samt att jag är med i ett väldigt stort magasin i Australienmed bilder på "Dream Boys"

Inga problem alls för mig om det nu är bögar som sitter o drömmer om mig. Låt dem göra det! Vad anser du är manligt??
Vettefan inte vad jag anser är manligt, tyvärr är inte bodybuilding det första som dyker upp i huvudet...

Sen respect till dig som "vågar" göra det, vissa upp kroppen så, inte så att jag skäms för min kropp, men jag vill då fan inte att män ska fantisera om den :)

Ja vart går gränsen för att vara hetero eller homo? Sen måste man ha en perfekt gräns, är det inte upp till var o en att definera sin läggning?

Nej, tyvärr i mitt huvud så är BB lite halvfjolligt (tävlingsformen), fast själva tränandet är manligt.

Allan
2004-12-12, 14:10
Jag vill bara påpeka att det INTE är okey att säga att bög= dåligt. Bara så ni vet. Vi har medlemmar på forumet som är öppet homosexuella och som skulle krossa i stort sett vem som helst här under ett hårt träningspass.

allan

Tolkia
2004-12-12, 14:28
Jag undrar ju fortfarande vad som är kopplingen mellan manlig homosexualitet och kvinnlighet/svaghet/vekhet/fjollighet? Förvisso finns det inom den homosexuella världen en "transvestitkultur" (eller skall man säga att det finns en homokultur inom transvestitvärlden?), men de är ju inte mer representativa för böggruppen än Paris Hilton et consortes är för gruppen heterosexuella kvinnor. Babsan i all ära, men sedan när blev egentligen Babsan inkarnationen av begreppet kvinnlighet? Och majoriteten inom böggruppen - som ju som sagt tänder på män och manliga egenskaper - lär inte tycka att Babsan skulle vara någon vidare attraktiv partner.

bosse_brutal
2004-12-12, 15:21
95% av alla som läser träningsforum eller tävlar i BB är bögar, inget fel med det dock.



får man fråga vad du baserar det påståendet på?

Hardcore_pb
2004-12-12, 19:03
Orka diskutera vad som är manligt, bögigt osv. när alla ändå har olika deffenitioner på det, men en sak är ju ganska säker homosexuell är man när man tänder på endast killar sen om vissa tycker det är gay att gå omkring i tajta kläder, eller sola solarium ja då får den personen tycka det men att ta en diskussion om saken leder ju ytterst sällan någonstans...

/Hardcore

Hunken
2004-12-15, 16:48
För min del så brukar de komplimanger man får från homosexuella vara de som man tar åt sig mest av! De är enormt kräsna och om de säger något till mig så menar de det verkligen!! Och så länge man är säker på sin egen sexualitet så ser jag inga problem med det, ett tack är på sin plats vid de tillfällen. :D

Sen får allmänheten tycka vad de vill om Fitness o Bodybuilding! De som säger så som din polare gör, är de som är mest osäkra på sin egen sexualitet och aldrig själva skulle våga ge en komplimang till en killpolare angående kropp eller utseende.

ett tag tyckte jag det var lite väl mycket "hö-hö"-attyid och halvhomofobiskt här inne, och det är det väl fortfarande.... men det är härligt att höra lite sunda åsikter, som den här. klockrent sagt, Action. det glädjer oss bögar. men passa er som vanligt för att tappa tvålen i duschen. alla vet ju hur det går då... ;-)

jwzrd
2004-12-15, 16:52
Orka diskutera vad som är manligt, bögigt osv. när alla ändå har olika deffenitioner på det, men en sak är ju ganska säker homosexuell är man när man tänder på endast killar sen om vissa tycker det är gay att gå omkring i tajta kläder, eller sola solarium ja då får den personen tycka det men att ta en diskussion om saken leder ju ytterst sällan någonstans...

/Hardcore

:thumbup:

jwzrd
2004-12-15, 16:52
ett tag tyckte jag det var lite väl mycket "hö-hö"-attyid och halvhomofobiskt här inne, och det är det väl fortfarande.... men det är härligt att höra lite sunda åsikter, som den här. klockrent sagt, Action. det glädjer oss bögar. men passa er som vanligt för att tappa tvålen i duschen. alla vet ju hur det går då... ;-)

*tappar tvålen*

bear.flowertwig
2004-12-15, 19:16
95% av alla som läser träningsforum eller tävlar i BB är bögar, inget fel med det dock.

Hade själv aldrig satt på ngn kille innen jag började med BB, men nu tycker jag det är helt ok, skithål som skithål. :thumbup:

"En röv är en röv"/Iggy Pop :cool:

bear.flowertwig
2004-12-15, 19:20
...men passa er som vanligt för att tappa tvålen i duschen. alla vet ju hur det går då... ;-)

Åhh nej! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh!!!! Vadå vadå vadå???? :booty:




















:D