handdator

Visa fullständig version : Reklam banners


trubaduren
2004-12-08, 22:15
Nån som vet nåt ställe där man kan köpa olika reklam banners.. tänkte ha nåt å sätta upp på väggen i rummet... lr nåt annat man kan ha på väggen, pallar inte nån sorts tavla/konst då det inte skulle passa alls.

typ en fet San Miguel :hbang: flagga el liknande

Pez
2004-12-08, 22:18
Nån som vet nåt ställe där man kan köpa olika reklam banners.. tänkte ha nåt å sätta upp på väggen i rummet... lr nåt annat man kan ha på väggen, pallar inte nån sorts tavla/konst då det inte skulle passa alls.

typ en fet San Miguel :hbang: flagga el liknande
Enda anledningen jag ser som du skulle kunna rädda din heder på nu är om du skulle vara 15 år eller yngre...

Pdaddy
2004-12-08, 22:26
Enda anledningen jag ser som du skulle kunna rädda din heder på nu är om du skulle vara 15 år eller yngre...

HAhaha bra svar pez :D

:booty:

Everest
2004-12-08, 23:15
De e väl bara att sno skiten :angel: ja har flera sånna hemma..

Jense
2004-12-08, 23:17
anmälde dig nyss everest.


Du kan köpa på www.google.com

MunsöHustla
2004-12-08, 23:24
Jag har ett stort utbud av diverse mcdonalds banderoller hemma som kommit med hem efter nattliga aktiviteter för många år sen, bland annat "Big Mac 19kr" och gamla klassiker som "Chessburgare 9spänn" BJUD!

MacLeod
2004-12-09, 00:07
Ja, vem minns inte glory days när det var tufft att ha sprit i hyllan o reklam för skiten på väggarna? Som svar på frågan så är det bara att ringa bryggerier eller barer och fråga.

trubaduren
2004-12-09, 00:27
hehe pez du fick mig där , så :thefinger

ska inte direkt ha det på kontoret... till gillestugan på päronens sommarställe

mm antar det blir till å ringa runt då.. danke