handdator

Visa fullständig version : Försvunnen AF/Doping/gräl/mycket underhållande tråd?


RobbeliRobban
2004-12-08, 18:12
Vart/varför försvann den? Jag som hade ett så ytterst intellektuellt inlägg på G, och nu är den borta?

mystic[-_-]
2004-12-08, 18:15
För att doping inte existerar :rolleyes: :D Eller så kom man ingen vart :P

z_bumbi
2004-12-08, 18:22
Det var inte för att "dopning inte existerar", då hade den försvunnit tidigare iom att vi var minst två moderatorer som skrev i tråden.

Exakta skälen kanske dyker upp och kanske inte, den som väntar får se. :)

RobbeliRobban
2004-12-08, 18:30
Det var inte för att "dopning inte existerar", då hade den försvunnit tidigare iom att vi var minst två moderatorer som skrev i tråden.

Exakta skälen kanske dyker upp och kanske inte, den som väntar får se. :)

Jag väntar, men under tiden så gissar jag, var det för att:

Någon fick ett nervöst sammanbrott, och anklagade folk för att vara dopade till höger och vänster?

Någon blev arg och skrev fula ord med caps-lock intryckt?

Kolozzeum inte vill associeras med dopingdiskussioner?

Någon spionerade på mig, och såg att jag hade ett mycket intelligent inlägg klart och tryckt på reply knappen, som jag hade jobbat en kvart på och lagt ner hela min själ i, enbart för att få mig att bli frustrerad och uppgiven när jag såg felmeddelandet för att glädjas åt min olycka, samtidigt som denne någon att förstog att jag inte skulle komma ihåg att trycka ctrl+c för att göra min besvikelse än större?

z_bumbi
2004-12-08, 18:33
Någon spionerade på mig, och såg att jag hade ett mycket intelligent inlägg klart och tryckt på reply knappen, som jag hade jobbat en kvart på och lagt ner hela min själ i, enbart för att få mig att bli frustrerad och uppgiven när jag såg felmeddelandet för att glädjas åt min olycka, samtidigt som denne någon att förstog att jag inte skulle komma ihåg att trycka ctrl+c för att göra min besvikelse än större?

:smokin: