handdator

Visa fullständig version : några bilder på mig och andra i -80 seniorer


mr ruhl
2004-12-07, 00:12
pumpar upp, inget tryck i kroppen :(

mr ruhl
2004-12-07, 00:13
del av linen..

mr ruhl
2004-12-07, 00:14
jag till vänster, 2an i mitten..

mr ruhl
2004-12-07, 01:16
denna bild skulle vara i den förra rutan..

mr ruhl
2004-12-07, 01:17
en märkbart trött Mr ruhl..

mr ruhl
2004-12-07, 01:18
för er som inte försod så är jag den bleka killen, luciapokalens blekaste tror jag.. :cryout:

jakke
2004-12-07, 01:32
för er som inte försod så är jag den bleka killen, luciapokalens blekaste tror jag.. :cryout:
placering?

JustinCredible
2004-12-07, 01:38
dude! de va inte mkt färg lr solarie? :)

ser bra ut hur som helst, har du tävlat förut?

Big Al
2004-12-07, 05:02
Grattis till 4e placeringen Janne! :thumbup: , mycket bra gjort, jag är impad som vanligt!!,...ska å trampa lite nu så kanske jag kan hänga med på fotograferingen!

Xatzer
2004-12-07, 07:16
blek men fin, det kompenserar, men då vet du att du ska pensla mer färg till nästa gång :) Tycker det ser ut som du var i grym form och om du är janne(?) Så kom du fyra och det är riktigt grymt bra. Grym form hade du iaf ;D

Börje H
2004-12-07, 08:32
Jävligt bra jobbat :thumbup:
Bara att satsa vidare inför kommande år :eating:

mr ruhl
2004-12-07, 12:25
tack allihopa! jo jag kom 4a, är väldigt nöjd med placeringen men det hade varit roligt att stå på pallen=) hade en färg som hette quick bronze som såg ut som skit på mig, köpte sen en flaska protan men då verkade det som om färgen inte ville fästa pga av att jag hade den dåliga färgen under, nu vet man till nästa gång iallafall...har inte tävlat förut, nu blev man av med oskulden=)

tinus
2004-12-07, 12:43
Grattis till 4:e platsen! :thumbup: Alltid lite tråkigt att hamna precis utanför pallen, men du tar dem nästa gång ist! :hbang: :kickass:

Piranha
2004-12-07, 12:48
Verkligen stort grattis ..

klassen var hård ... så du måste vara mycket nöjd !!

:thumbup:

HenrY
2004-12-07, 13:03
Härligt jobbat!!
Du är en stor inspiration! :hbang:

kelk
2004-12-07, 14:50
Snyggt! Tror du att den icke befintliga färgen påverkade din placering något?

Haakan
2004-12-07, 16:01
härligt jobbat :hbang: ...grattis till 4de platsen mycket bra jobbat...

blir det mer tävla nästa år? glöm inte färgburken då bara :nono:

måste bara lägga in en sån här :eek: det såg mycket bättre ut än jag trodde :thumbup:

rossi
2004-12-07, 16:05
Såg riktigt grymt ut, tycker dock du borde fått pallplats av det jag såg på scenen !!! Nästa gång kommer du in större och hårdare :thumbup: :hbang:

mr ruhl
2004-12-07, 17:05
t6ack för kommenater, klart att man hade velat hamna på pallen men jag är ändå skitnöjd! var en riktigt bra line, vet inte om jag hade fått nån bättre placering om jag haft bättre färg men man vet ju aldrig, var säkert lite separationer mm som syntes sämre men det var inte sista gången jag står på en scen, precis som rossi skrev så ska jag komma in större och hårdare..hoppas jag...

Inzza
2004-12-08, 11:19
hihiiii, och jag såg dig live ;) satt o dregglade på läktaren.

:hbang: :hbang:

palme
2004-12-08, 13:47
Synd på färgen kompis men grymt att du stog där på scen! Grattis och lycka till i fortsättningen!

Pez
2004-12-08, 14:32
Grattis till tävlingsdebuten, en fjärdeplats är inget att skämmas för med det motståndet - tvärtom. :cheers:
Jämn line, synd på färgen. Men man lär så länge man lever eh? :thumbup:

mr ruhl
2004-12-09, 21:25
hihiiii, och jag såg dig live ;) satt o dregglade på läktaren.

:hbang: :hbang:


du borde kommit fram och pratat lite ;)

tack palme my friend! känns skönt att man äntligen tog sig upp..

Pez. jo jag är faktiskt riktigt nöjd, klart att det fanns mycket med laddning, färg mm som kunnat göras mycket bättre men som du skrev så var det ett riktigt bra motstånd, får hoppas att man lärt sig nåt! :thumbup:

Baan
2004-12-09, 21:42
grattis!

men du är inte blekheten ett försök att leva upp till nicket ruhl ändå, jag menar ruhl, brukar väl se rätt blek ut på olympia :P

mr_ray5
2004-12-10, 12:15
hae j dude... sola solarie tre veckor innan två veckor innan använder du brun utan sol
och dagen innan använder du jan tana eller vad du nu använder och låter färgen torka in och sen ett lager tidigt på morgonen och ett lager efter inv. sen e du brun.

TCOR
2004-12-12, 11:39
Grattis till 4:e platsen! starkt jobbat.... bra att lule-bor visar framfötterna

//TCOR

Herkulez
2004-12-12, 11:48
grymt bra insats :thumbup:

ztaphy
2004-12-12, 21:01
Bra jobbat, mannen!!! :bow: :thumbup:

mr ruhl
2004-12-27, 23:11
nu blev jag nyfiken som vanligt=)..tcor är du oxå lulebo?

tackar herkulez! verkar som om det blir några fler som kör nästa år från luleå, blir du med? massan finns ju :bpump:

tack ztaphy!

pellepedal
2004-12-28, 09:42
Ser br aut. Förutom färgen.

Synd att man inte kunde åka dit... Men kommer nästa år.

BTW... Hur lång är du? Vad låg off-vikten på? Vad hamnade tävlingvikten på?
Kul att veta bara...

Herkulez
2004-12-28, 12:18
nu blev jag nyfiken som vanligt=)..tcor är du oxå lulebo?

tackar herkulez! verkar som om det blir några fler som kör nästa år från luleå, blir du med? massan finns ju :bpump:

tack ztaphy!
massan finns inte, men den kommer :devil:


nja vore kul och vara med, ska försöka iaf beroende på hur allt ser ut efter hösten =)

mr ruhl
2004-12-29, 12:02
Ser br aut. Förutom färgen.

Synd att man inte kunde åka dit... Men kommer nästa år.

BTW... Hur lång är du? Vad låg off-vikten på? Vad hamnade tävlingvikten på?
Kul att veta bara...

tack! är inte nån basketspelare precis :em: 1.70m vägde 102 i våras när jag började dieten och vägde ca 78kg på tävlingen, 2 kg mindre på tävlingsvågen, trodde att jag tappat massa och blev riktigt deppad när jag vägde mig men sen efter att jag pratat med en massa folk så verkade det som om alla vägde 2kg mindre på den vågen..ska du tävla nästa år eller kommer du som publik?

Herk aka mr megarexi :D finns ju hur mycket massa som helst! tror att du får deffnoja så fort du börjar dieta bara..kör hårt!

pellepedal
2004-12-29, 15:25
tack! är inte nån basketspelare precis :em: 1.70m vägde 102 i våras när jag började dieten och vägde ca 78kg på tävlingen, 2 kg mindre på tävlingsvågen, trodde att jag tappat massa och blev riktigt deppad när jag vägde mig men sen efter att jag pratat med en massa folk så verkade det som om alla vägde 2kg mindre på den vågen..ska du tävla nästa år eller kommer du som publik?

Herk aka mr megarexi :D finns ju hur mycket massa som helst! tror att du får deffnoja så fort du börjar dieta bara..kör hårt!

Förhoppningsvis kommer jag tävla. Annars publik i alla fall.

TCOR
2004-12-29, 16:40
Ruhl: jupp, är Lulebo...... :thumbup:

mr ruhl
2004-12-29, 21:16
Ruhl: jupp, är Lulebo...... :thumbup:

vars tränar du då? har jag sett dig på gymet? (en mr ruhl som är löjligt nyfiken) :D

TCOR
2004-12-30, 15:27
Kör på Inpuls..... tränar ensam oftast... har sett dig nån gång där.... vi tränar nog på lite olika tider... är ingen beefcake som du ;) har dock inte tränat under december pga skada... ska börja igen efter min stundande flytt till Kallkällan..... :thumbup:

ztaphy
2005-01-14, 22:46
Hörde att Ruhl skulle börja träna på Arctic? :D :D :D

TCOR
2005-01-15, 14:30
Var ligger det gymmet?

mr ruhl
2005-01-15, 15:26
Hörde att Ruhl skulle börja träna på Arctic? :D :D :D


back to basic! :thumbup: försöker övertala mig om att det ska bli kul att flytta och jag som sagt att jag aldrig mer ska bo där igen! :cryout:

mr ruhl
2005-01-15, 15:27
Var ligger det gymmet?

ett källargym i gällivare, skön känsla där men inte blir det lika kul att träna där som på inpuls..

ztaphy
2005-01-28, 20:58
back to basic! :thumbup: försöker övertala mig om att det ska bli kul att flytta och jag som sagt att jag aldrig mer ska bo där igen! :cryout:
Säger detsamma, ALDRIG MER!

Big Al
2005-01-28, 22:40
Släng upp nån fin offseasonbild nu Janne! *flex*

blekfet2
2005-01-28, 22:51
skulle va intressant å få se vad du åt samt tränande under deffe...=)

mr ruhl
2005-07-29, 09:50
skulle va intressant å få se vad du åt samt tränande under deffe...=)

började nästan varje morgon med en promenad på ca 1 timme eller 20-30 min intervall-löpning beroende på om jag jobbade förmiddag (började 05.30 på mina förmiddagar och då var det skönt att sova 30min längre) *screwy* tränade sen på eftermiddagen, det blev tungt och till failure ingen skillnad från offseason, på kvällen så promenerade jag 20-30min och sen stretchade jag eller poserade ett tag i samband med promenaden..

kosten då: frukost efter morgonpromenad..3dl havregryn, 20g sojamjöl 30gram vassle, och ett glas äppelcidervinäger (har ätit samma frukost i säkert 5 år nu), vet inte om det är optimalt men då slipper jag tänka på vad jag ska äta på morgonenen, man går på rutin=)

lunch: ris o kyckling eller tonfisk eller nåt kött..har ingen aning om mängderna..

mellanmål: drink med lite kolissar och ca 35-40g protte

mellanmål 2: 2dl havregryn eller några ägg

träning: efter träningsdrink, på slutet så minskade jag kollisarna och ökade prottet i den som minst 30gram och som mest kanske 50gram

middag: samma som lunch men med lite mindre kollisar

mellanmål 3: några ägg, åt hela ägg nästan hela dieten men på slutet så åt jag bara hälften av gulorna.

kvällsfika: kessella och lite vassle alt tonfisk och lite vassle

åt omega 3 till någraq av målen som inte innehöll fett..

Sverker
2005-07-29, 11:31
Jag har ju inte gratulerat dig till en bra prestation :em:

Har du något på gång nu ?





Grattis till en fin 4:e plats på Lucia :thumbup:

mr ruhl
2005-07-29, 13:26
Jag har ju inte gratulerat dig till en bra prestation :em:

Har du något på gång nu ?





Grattis till en fin 4:e plats på Lucia :thumbup:

tackar! sugen till hösten, ev lucia igen eller sm-kval kanske? själv då?

Sverker
2005-07-29, 17:29
Det blir inget SM-kval så du får ta SM direkt.





Jag :confused:
Jag har 100 olika ursäkter och undanflykter men Lucia och -87.5 känns rätt lockande faktiskt. Blir det så signalerar jag 3 månader innan.

X-Change
2005-07-30, 00:58
Tycker det ser skitbra ut! Ser mer naturligt ut med inte så mycket "bränna". Lite förvånad att du inte hamnade på pallen bara, kanske är bilderna men tycker du ser ut att vara bland de grövsta, plus att de andra poserar som krator i jämförelse!

Nästa gång blir det medalj! Lycka till! :thumbup:

mr ruhl
2005-07-30, 08:40
Det blir inget SM-kval så du får ta SM direkt.

jaha då var det sant som jag har hört, då är det ju förstört med sm om vemsomhelst kan ta sig dit, hade ju känts betydligt mer värt om man fått kämpa för att ta sig till ett sm, nä då blir det nog lucia för min del om det nu blir nåt tävlande för mig..anars hade det ju varit en rolig merit att ha varit med på ett sm om man hade lyckats kvala sig in..

mr ruhl
2005-07-30, 08:45
Tycker det ser skitbra ut! Ser mer naturligt ut med inte så mycket "bränna". Lite förvånad att du inte hamnade på pallen bara, kanske är bilderna men tycker du ser ut att vara bland de grövsta, plus att de andra poserar som krator i jämförelse!

Nästa gång blir det medalj! Lycka till! :thumbup:

nackdelen med så lite färg är att det är hemskt starka strålkastare så att det kan ta bort markeringar, separationer mm om man är för ljus i hyn..

ang placering så la jag ju bara ut några få bilder och när jag lägger ut bilder så tar man ju dom där man ser bäst ut=) nä, men bla 1an och 2an såg riktigt bra ut och 2ans ben framifrån bla var nåt i hästväg, snacka om svep! hade dock velat slå 3an och hamna på pallen=) tyckte jag såg lite bättre ut men det är domarna som bestämmer och dom har nog erfarenhet och är duktiga så det var nog rättvist dömt..

edit: glömde nämna 1an som blev omnämnd till lucias bästa byggare av bla body, såg redan på invägningen att första platsen var tagen, ruskigt snygg fysik *flex*