handdator

Visa fullständig version : Finn (minst) ett fel! Hur jävla korkad får man bli!?


scythe
2004-12-05, 19:06
Herrejävlar! :rolleyes:

http://www.steakandcheese.com/downloads/Baby%20Can't%20Hear%20Herself%20Cough.jpg










var övertygad om att den var photoshoppad, men enligt snopes.com är den riktig

JustinCredible
2004-12-05, 19:10
:laugh: :smash: :smash:

mini_Arnold
2004-12-05, 19:10
Jag blir inte upprörd över så mycket men rökande/drickande gravida kvinnor är det nåt fel på.
Vad tänker dom med? Hur tänker dom? Dom tänker inte va?

Men annars en komisk bild

Yankeee
2004-12-05, 19:14
Jag blir inte upprörd över så mycket men rökande/drickande gravida kvinnor är det nåt fel på.
Vad tänker dom med? Hur tänker dom? Dom tänker inte va?

Men annars en komisk bild

:thumbup:

Något mer själviskt får man leta länge efter.

Pdaddy
2004-12-05, 19:25
Jag har sett många sådana där puckon..

I sommras en utanför ikea, sen 2 st utanför BB..

M

JustinCredible
2004-12-05, 19:30
Jag har sett många sådana där puckon..

I sommras en utanför ikea, sen 2 st utanför BB..

M

Jag skulle sparkat dom i magen. (10 kr till er som fattar skämtet.)

Froddan
2004-12-05, 19:33
Fy fan! Avskyr kvinnor som dricker eller röker när de har ett barn i magen. :insane:

ölobrännvin
2004-12-05, 20:17
Fy fan! Avskyr kvinnor som dricker eller röker när de har ett barn i magen. :insane:
Fyfan avskyr kvinnor som äter bilantenner när dom är gravida. :(

Jag är inte förvånad över bilden direkt puckon finns det gott om och det där var nog ett tag sen ....Nej det var det inte ser jag nu efter att ha läst igen.....

AcidSleeper
2004-12-05, 20:21
:laugh: :smash: :smash:

Instämmer!

Metal_boy_
2004-12-05, 20:35
straffet mot dom som gör så borde ju va att få ta hand om ett gravt handikappat barn pga deras handlingar...vilket fallet kan bli...men det är barnet det är synd om då..så kärringjävlarna borde inte få ha barn som röker när dom e gravida...dom ska gå på en koll eller nått om det finns så dom inte röker..det borde vara olagligt

Griip
2004-12-05, 20:57
Hur är det man säger? "Den största idioten är ännu inte född" är ju innebörden iaf :D

MojjMojj
2004-12-06, 00:12
Min halvsyrras morsa smygrökte flera gånger.. fick reda på det efter "mysan" var född.. :( Mysan är därför väldigt liten som 3-åring... växer inte ordentligt.

Garnax
2004-12-06, 01:19
Man ska behöva ta skiten innan man är född, och inte blir det bättre efter...

Griip
2004-12-06, 01:48
Min halvsyrras morsa smygrökte flera gånger.. fick reda på det efter "mysan" var född.. :( Mysan är därför väldigt liten som 3-åring... växer inte ordentligt.

Jo, det är något som mödrar borde ta på fullaste allvar. Tycker verkligen synd om dem som är så svaga att dem inte ens kan ge sig när det gäller ens barns hälsa.

Garnax
2004-12-06, 02:01
Jag skulle aldrig skaffa barn med en kvinna som röker...

Rökfri minst 1 år skulle jag säga till henne om hon tjatar om barn...

Griip
2004-12-06, 02:02
Jag skulle aldrig skaffa barn med en kvinna som röker...

Rökfri minst 1 år skulle jag säga till henne om hon tjatar om barn...

Yep, antingen det eller :whipped: för varje bloss :)

JAM
2004-12-06, 02:06
Vansinnigt. Bara jag som tycker att det ser ut som att bilarna på bilden är på väg att krocka?

Yep, antingen det eller :whipped: för varje bloss :)
Vem vet, hon kanske gillar just :booty::whipped:...? :D

AFanatic
2004-12-06, 02:19
Ta bort den rökande blivande mamman, och det skulle kunna vara en bild från trafikskolans teoridel om högerregeln osv :D

tejpis
2004-12-06, 05:48
min mamma rökte med mig i magen, det är därför jag är som jag är

alyosha
2004-12-06, 09:38
Min morsa rökte när jag låg där, därför föddes jag en månad för tidigt och vägde typ 2,5kg :D

internethjälten
2004-12-06, 10:47
...och sen undrar kvinnorna varför de har lägre lön etc

cVi
2004-12-06, 10:48
min morsa rökte 5-6 cigg per dag när jag låg i magen, konstigt att jag var större än normalstorleken om man lyssnar på resten här. ;)

AFanatic
2004-12-06, 10:59
...och sen undrar kvinnorna varför de har lägre lön etc

Och där blev alla kvinnor rökande morsor. :rolleyes:

Tricklev
2004-12-06, 15:00
Och där blev alla kvinnor rökande morsor. :rolleyes:

:D

Yankeee
2004-12-06, 15:43
Och där blev alla kvinnor rökande morsor. :rolleyes:

Förmodligen rökte hans mamma när han låg i magen.

Garnax
2004-12-06, 16:33
min morsa rökte 5-6 cigg per dag när jag låg i magen, konstigt att jag var större än normalstorleken om man lyssnar på resten här. ;)

Skönt o veta att var gång din mamma säger att hon älskar dig så ljuger hon.

Hon älskar ciggen först och dig sen, och det spelar ingen roll vad som händer med dig eller vad du tycker du är #2.

Zozza
2004-12-06, 16:35
Skönt o veta att var gång din mamma säger att hon älskar dig så ljuger hon.



:rolleyes:

Tricklev
2004-12-06, 16:37
:rolleyes:

Han har faktiskt en poäng :D

Även om det var en överdrift.

Yankeee
2004-12-06, 16:39
Skönt o veta att var gång din mamma säger att hon älskar dig så ljuger hon.

Hon älskar ciggen först och dig sen, och det spelar ingen roll vad som händer med dig eller vad du tycker du är #2.

Det är ju inte cigaretterna det handlar om egentligen. Utan det faktum att hon sätter sig själv före sitt barn. Det betyder inte att hon inte älskar sitt barn, bara det att hon älskar sig själv mer.

ölobrännvin
2004-12-06, 16:59
Med tanke på mina dåliga gener så tror jag att morsan både knarka och rökte med mej i magen den kärringfan !

Garnax
2004-12-06, 17:07
Det är ju inte cigaretterna det handlar om egentligen. Utan det faktum att hon sätter sig själv före sitt barn. Det betyder inte att hon inte älskar sitt barn, bara det att hon älskar sig själv mer.

Det är totalt omöjligt att säga att man älskar sitt barn o mena det samtidigt som man blossar cigg medans barnet ligger i magen.

Det är inte kärlek...

Om jag står med min unge och använder denne som slägga för betongpålar till altanen och samtidigt säger: Pappa älskar dig, det vet du. Så är det inte helt trovärdigt.

Med tanke på skadorna och riskerna ett barn får av rökning i magen så är liknelsen inte helt orimlig...

Man kan inte medvetet utsätta sitt barn för sådana risker samtidigt som man bedyrar sin kärlek till sina barn. Det måste vara den totala motsägelsen...

cVi
2004-12-06, 17:39
Skönt o veta att var gång din mamma säger att hon älskar dig så ljuger hon.

Hon älskar ciggen först och dig sen, och det spelar ingen roll vad som händer med dig eller vad du tycker du är #2.
Hade det kommit från någon annan än dig så hade jag kanskte brytt mig.

För övrigt tycker jag synd om dina eventuella framtida barn. :bow:

Yankeee
2004-12-06, 18:40
Det är totalt omöjligt att säga att man älskar sitt barn o mena det samtidigt som man blossar cigg medans barnet ligger i magen.

Det är inte kärlek...

Om jag står med min unge och använder denne som slägga för betongpålar till altanen och samtidigt säger: Pappa älskar dig, det vet du. Så är det inte helt trovärdigt.

Med tanke på skadorna och riskerna ett barn får av rökning i magen så är liknelsen inte helt orimlig...

Man kan inte medvetet utsätta sitt barn för sådana risker samtidigt som man bedyrar sin kärlek till sina barn. Det måste vara den totala motsägelsen...

Det är inte svart eller vitt. Man kan älska någon som man skadar.

Niclaaas
2004-12-06, 19:03
Det är totalt omöjligt att säga att man älskar sitt barn o mena det samtidigt som man blossar cigg medans barnet ligger i magen.

Det är inte kärlek...

Om jag står med min unge och använder denne som slägga för betongpålar till altanen och samtidigt säger: Pappa älskar dig, det vet du. Så är det inte helt trovärdigt.

Med tanke på skadorna och riskerna ett barn får av rökning i magen så är liknelsen inte helt orimlig...

Man kan inte medvetet utsätta sitt barn för sådana risker samtidigt som man bedyrar sin kärlek till sina barn. Det måste vara den totala motsägelsen...


och du var otrogen mot din flickvän samtidigt som du sa att du älskade henne

Tricklev
2004-12-06, 19:04
och du var otrogen mot din flickvän samtidigt som du sa att du älskade henne

Men då älskar man henne väll inte? ;)

Niclaaas
2004-12-06, 19:15
Men då älskar man henne väll inte? ;)

garnax skadade henne (psykiskt) och kan därför inte ha älskat henne. alltså är han en lögnare

eller oerhört inkonsekvent

Tricklev
2004-12-06, 19:18
garnax skadade henne (psykiskt) och kan därför inte ha älskat henne. alltså är han en lögnare

eller oerhört inkonsekvent

Visste inte ens att han sagt att han älskat en tjej o varit otrogen sen.

Garnax, testa följa dina egna regler före du försöker mata dom på andra, och detta är bara ett exempel ur mängden.

scythe
2004-12-06, 21:08
Skönt o veta att var gång din mamma säger att hon älskar dig så ljuger hon.

Hon älskar ciggen först och dig sen, och det spelar ingen roll vad som händer med dig eller vad du tycker du är #2.
New low. Idiot.