handdator

Visa fullständig version : scootern försökte med nånting !!!!!!!


ölobrännvin
2004-12-05, 10:32
Igår så åkte jag iväg med scootern till jobbet för att svetsa ihop central stödet som hade gått av för att det inte var ditmonterat rätt, nåväl svetsningen går finfint och så lägger jag mej ner på golvet, sätter i stödet och så ska jag då sätta dit den förbannade fjädern som är så jävla trög. Jag använder mej av en tång och ett läderband, krokar i fjädern ena änden och börjar dra neråt. Det är trögt som fan och jag tar i allt vad jag har sista biten så vrålar jag av ilska och då händer det, läder bandet går av och jag slår huvet hårt i golvet samt drar tummen i stödet så att blodet sprutar samtidigt som scooter jäveln vinglar till och jag inser efter en stund att jag var borta nån sekund eller 2. Det snurrade rätt bra en stund efteråt kan en säga....
Detta kommer jag minnas som Dagen som en sak försökte döda mej utan anledning........ ÄR DETTA EN DEL AV MASKINERNAS KAMP FÖR ATT TA ÖVER JORDEN ELLER ? vad har ni själva råkat ut för som stöder min teori ?

mini_Arnold
2004-12-05, 11:14
puch dakota -75

Gick i första ring och hade precis köpt denna underbara moped.
Körde till och från skolan i några dagar men så en fredag när jag skulle hem så bestämmer sig den för att slockna, helt utan anledning.
Jag var då halvvägs hem, tog iof sig bara 30min att gå hem men det är inte kul att gå igenom rosengård med en "attraktiv" moped :)

Om detta stöder din teori vet jag inte men jag tog det som att moppen försökte jävlas med mig.
Kände inte att mitt liv var i fara precis.. om man inte räknar med promenaden igenom rosengård..

aliquis
2004-12-05, 12:27
Få se nu...

* bilkrockar
* stötar av amigan med låtsastrafo ("elektrisk" utan transformator, den lätta varianten) på baksidan när man flippar in scartkabeln
* spisar som kokar slut på vattnet för att försöka orsaka en eldsvåda
* datorn som lurar mig att sitta här, bli förslappad o fet och dö i förtid ;D
* högtalare som försöker förstöra min hörsel

Nej, jag finner inget som stödjer din teori.

ölobrännvin
2004-12-05, 13:34
Jag vet en historia till fast inte självupplevd då jag fortfarande lever...
På ett stort bygge svetsas det inne i nån slags kammare, en stor järntunnel kan man säga, det blir lunch och folket går iväg och äter utom en för han är där inne och gör nånting, en svets går mystiskt nog igång och börjar mata ut tråd som som når dörren och gör hela kammaren till en stor bastu och gubben därinne dör ! Om inte det är bevis så..... Och tänk på alla bromsar som plötsligt slutar att funka i hopp om att en krock ska ske, självmords bilar !

Pdaddy
2004-12-05, 14:24
Fyyfaan asså ölis.. låter som en tuff strid :D, hoppas du inte får några kvarstående meen av detta elelr mardrömmar :smokin:

det straffar sig, så säger ja till frugan när hon gör illa sig..

M

Frantic
2004-12-05, 14:32
Det är inte maskinerna som spökar utan Döden själv... När det är din tur att gå så är det så. Sätt dig och se på de två Final Destination filmerna så vet du vad jag menar:D

ölobrännvin
2004-12-05, 20:14
Jo så är det nog, men jag hade nog bara fått väldigt ont om den hade ramlat över mej så det kanske inte var döden utan scoterjäveln som ville hotas lite. Final Destination filmerna är visst verklighets baserade har jag hört !