handdator

Visa fullständig version : Lindor eller tejp för handleder


Big_Vik
2004-12-04, 21:43
Tjena, skulle vilja testa lindor eller tejp för min handleder, om ni inte förstod rubriken ;) Vet ni var man kan köpa bra lindor eller sånhär tejp för att tejpa med? Antar att det inte är vanlig eltjep. =)

Deadlift
2004-12-04, 21:59
Tjena, skulle vilja testa lindor eller tejp för min handleder, om ni inte förstod rubriken ;) Vet ni var man kan köpa bra lindor eller sånhär tejp för att tejpa med? Antar att det inte är vanlig eltjep. =)


Gaslindor på apoteket är kanonbra :thumbup: billigt dessutom.

Big_Vik
2004-12-04, 22:20
Gaslindor på apoteket är kanonbra :thumbup: billigt dessutom.

bindor eller lindor? ;)

lauria
2004-12-04, 23:22
Gaslindor på apoteket är kanonbra :thumbup: billigt dessutom.
Det kör jag oxå med på vänster handled :thumbup: Funkar bra...

n1klas
2004-12-04, 23:29
Kan det användas för boxning då? om man vill gå ut i garaget nån dag å boxas lite?

Big_Vik
2004-12-05, 01:02
tack grabbar, men den här frågan kvarstår. (kul att quota sig själv)
bindor eller lindor? ;)

Hur mycket av underarmen ska man linda? 10 nedersta centimeterna? :D

Jimbo
2004-12-05, 01:06
tack grabbar, men den här frågan kvarstår. (kul att quota sig själv)


Hur mycket av underarmen ska man linda? 10 nedersta centimeterna? :D

Vik nu är du på fel spår det är blöjor som gäller :thumbup:

Big_Vik
2004-12-05, 01:10
Vik nu är du på fel spår det är blöjor som gäller :thumbup:
:laugh: Så ung är jag väl inte?
Men aldrig hört ordet gaslindor eller har jag medfött fel på hörseln? Alltid trott det var gasbindor. :confused::rolleyes:

stahlberg
2004-12-05, 01:15
I min ålder är man inte så UNG utan så GAMMAL att man använder blöjor. Och detta gäller i synnerhet då jag inte gjort min specialövning reverse neck extension på länge ; då får jag gå med blöja på huvudet. En gång kom det en gammal kärring och frågade om jag hette Bin Laden.

Big_Vik
2004-12-05, 01:16
I min ålder är man inte så UNG utan så GAMMAL att man använder blöjor. Och detta gäller i synnerhet då jag inte gjort min specialövning reverse neck extension på länge ; då får jag gå med blöja på huvudet. En gång kom det en gammal kärring och frågade om jag hette Bin Laden.
:laugh:

Det bor visst en liten spammare inom oss alla :angel: