handdator

Visa fullständig version : Då har man pratat med Pudzi då :)


mr_ping2
2004-12-04, 19:30
Träffa pudzianowki eller hur det nu stavas ida... jag fråga om han skulle tävla imorgon på super series... han sa "maybe" hahaha

pellepedal
2004-12-04, 19:33
Är inte han avstängd? :confused:

Pudzianovski
2004-12-04, 19:35
Är inte han avstängd? :confused:

Han är avstängd men ingen har meddelat det personligen till honom.

Han har fått en inbjudan till Sweden GP.

Om han ska vara med vet jag inte än....Vi får väl se imorgon.

mr_ping2
2004-12-04, 19:43
Det var ju det som var det roliga!

Jag visste ju att han var avstängd... hahah

Pudzianovski
2004-12-04, 19:49
Det vore märkligt om han åkte ända till Göteborg bara för att kolla och sen åka hem. Han kan iof vara coach åt Dymek.

:rolleyes:

TCOG
2004-12-04, 21:34
såg också pudzi och dymek, de såg ut som turister :D

kom nyss hem, det var en bra tävling och roligt att kolla.

Axon
2004-12-05, 00:25
Ibland önskar man att man inte bodde på den här j-vla ön asså ;)

AFanatic
2004-12-05, 00:31
såg också pudzi och dymek, de såg ut som turister :D

kom nyss hem, det var en bra tävling och roligt att kolla.

Pudz såg ju måttligt road ut där han satt på stolen ... :D

mr_ping2
2004-12-05, 02:03
För dom som inte tror mig:

http://www.uxconsulting.com/private/bilder/muskler/Jag%20och%20min%20polare%20Mariusz%20Pudzianowski. jpg

Hades
2004-12-05, 02:34
För dom som inte tror mig:

http://www.uxconsulting.com/private/bilder/muskler/Jag%20och%20min%20polare%20Mariusz%20Pudzianowski. jpg
Bra bild! :thumbup:

För övrigt är det lite "who wants to fucking touch me" över den här tråden.

Lillgrabben
2004-12-05, 04:29
För dom som inte tror mig:

http://www.uxconsulting.com/private/bilder/muskler/Jag%20och%20min%20polare%20Mariusz%20Pudzianowski. jpg


Det går bättre att fota om man tar av linsskyddet först...... :thumbup:


Kosmiskt mörk bild, man ser fan just ingenting.

Doctor Snuggles
2004-12-05, 06:38
Han är avstängd men ingen har meddelat det personligen till honom.

Han har fått en inbjudan till Sweden GP.

Om han ska vara med vet jag inte än....Vi får väl se imorgon.

Detta stämmer inte. Han vet om att han har blivit avstängd, men det finns vissa problem med hela situationen.

1. Han gick ur polska IFSA och allierade sig med Dymeks nya strongman organisation, eftersom polska IFSA är riktiga korrumperade skojare som gav alla slavkontrakt. (Vilket iof är läget i polen överhuvudtaget för tillfället, massa skandaler hit och dit.)

2. IFSA har redan diskat Mariusz en gång ett halv år sen, och har bannlyst Dymek. Det finns en rätt stor sannolikhet att de vill statuera exempel.
(Vilket iof inte har något att göra med om han tar vitamin S eller inte, lite naivt att tro att toppatleter inte gör det. Anser jag.)
Detta har inte hindrat honom från att fortsätta tävla.

3. Det första som hände var att han överklagade beslutet, och det slutgiltiga beskedet skall komma den 25:e dec. Han skulle avstängts i ett år.
Nu så verkar det bara gälla i 2 månader, och det verkar handla om prispengar. IFSA vill straffa Pudzian genom att slå honom där det känns. I pengapungen.
Jag vet inte riktigt hur det funkar med IFSA och alla de nya organisationer som poppar upp, men han har iaf alternativ.

Rörigt.

Pudzianovski
2004-12-05, 07:08
Detta stämmer inte. Han vet om att han har blivit avstängd, men det finns vissa problem med hela situationen.

1. Han gick ur polska IFSA och allierade sig med Dymeks nya strongman organisation, eftersom polska IFSA är riktiga korrumperade skojare som gav alla slavkontrakt. (Vilket iof är läget i polen överhuvudtaget för tillfället, massa skandaler hit och dit.)

2. IFSA har redan diskat Mariusz en gång ett halv år sen, och har bannlyst Dymek. Det finns en rätt stor sannolikhet att de vill statuera exempel.
(Vilket iof inte har något att göra med om han tar vitamin S eller inte, lite naivt att tro att toppatleter inte gör det. Anser jag.)
Detta har inte hindrat honom från att fortsätta tävla.

3. Det första som hände var att han överklagade beslutet, och det slutgiltiga beskedet skall komma den 25:e dec. Han skulle avstängts i ett år.
Nu så verkar det bara gälla i 2 månader, och det verkar handla om prispengar.
IFSA vill straffa Pudzian genom att slå honom där det känns. I pengapungen.
Jag vet inte riktigt hur det funkar med IFSA och alla de nya organisationer som poppar upp, men han har iaf alternativ.

Rörigt.


Ja, du har nog rätt. Jag skrev bara vad någon översatte från hans hemsida.

Axon
2004-12-05, 13:22
auuuu du har till och med kramat han :D

Karl_alfred
2004-12-05, 13:26
:laugh: Bra kort Ping!

Beast
2004-12-05, 16:53
Han var ju ganska trevlig, men fåordig som fan :)

Lepras
2004-12-06, 00:46
här har vi honom på ett bättre kort..
(inte jag som står bredvid, vill inte lägga ut någon som jag inte känner) :cool:




den andra vet jag inte vad han heter,, men stor va han! nån som vet hans namn? ;)