handdator

Visa fullständig version : Umeå-bo som vill dela ett Exell Vassle 10kg?


skaparn
2004-12-03, 15:57
Som rubriken lyder. Tänkte beställa ett pack om 10 kilo men det tar mig ändå ett halvår att göra slut på det så jag tänkte kolla om det fanns någon som vill köpa en 4-5 kilo.

PM eller något liknande funkar.

internethjälten
2004-12-04, 01:25
ugghh... jag köpte 10kg i somras och konstaterade efter första drinken att det smakade skit, var ej lättlösligt... bla bla bla..

köp annat pulver...

Spiffy
2004-12-04, 01:26
Mitt löser sig väldigt lätt, och smakar helt ok.

alle
2004-12-04, 01:29
Jag tycker det är skitgott :D

Spiffy
2004-12-04, 01:31
Tyckte jag med för 30 kg sedan :D

alle
2004-12-04, 01:34
Tyckte jag med för 30 kg sedan :D
Jag är nog bara inne på mitt 7:e typ, men känns som jag ska klara många kilon till :)

Wahlgrenus
2004-12-04, 02:01
Inget ont om vassle...


Sloow protein däremot... vidrigt!

abjorn
2004-12-04, 08:57
inte dricker man det för att det ska vara gott. smakar det bra är det en bonus ;)

internethjälten
2004-12-04, 09:23
Jordgubb : smakar lika illa som TwinLab's produkter...
Choklad : har tillverkaren någonsin smakat på riktigt choklad ?
Vanilj : hade funkat om inte skiten klumpat sig...

Allan
2004-12-04, 09:47
Nu handlade inte tråden om huruvuda Exell smakade illa eller inte, utan om nån ville samköpa....

allan

skaparn
2004-12-04, 09:50
Nu handlade inte tråden om huruvuda Exell smakade illa eller inte, utan om nån ville samköpa....

allan

Pling!
Äntligen nån som förstod det. Respekt!

Niklas
2004-12-04, 13:54
impegas.org, om du köpte det i somras så kan det ha varit påsar från den batch som det var lite problem med lösligheten. Detta åtgärdades dock rätt snabbt och i dag kan du blanda pulvret lika lätt som vilket annat som helst. Smakerna är ju mindre söta nu så är man van vid "godisshakes" så kan man ha problem att vänja sig dom första drinkarna. Det är som att sluta med socker i kaffet typ!

Mvh Niklas

alle
2004-12-04, 14:00
impegas.org, om du köpte det i somras så kan det ha varit påsar från den batch som det var lite problem med lösligheten. Detta åtgärdades dock rätt snabbt och i dag kan du blanda pulvret lika lätt som vilket annat som helst. Smakerna är ju mindre söta nu så är man van vid "godisshakes" så kan man ha problem att vänja sig dom första drinkarna. Det är som att sluta med socker i kaffet typ!

Mvh Niklas

Det är lungt så länge man har dextrosol i :) ljuvligt sött.

internethjälten
2004-12-04, 15:33
impegas.org, om du köpte det i somras så kan det ha varit påsar från den batch som det var lite problem med lösligheten. Detta åtgärdades dock rätt snabbt och i dag kan du blanda pulvret lika lätt som vilket annat som helst. Smakerna är ju mindre söta nu så är man van vid "godisshakes" så kan man ha problem att vänja sig dom första drinkarna. Det är som att sluta med socker i kaffet typ!

Mvh Niklas

är nog troligvis det pulvret då för hur man än gör så klumpar det sig och det är sorgligt då det både var billigt, kom i 1kg påsar, bra värden etc.

ska göra en ny beställning om ett par veckor för att ge "er" en chans till =)

Mvh Nicklas

(jajaja Allan - måste kännas bra att vara bäst och aldrig göra fel va ?)

internethjälten
2004-12-04, 15:36
Pling!
Äntligen nån som förstod det. Respekt!

sitter på 5kg (5 påsar) som jag INTE tänker annvända - pyntar du porto kan du ta skiten... (men det klumpar sig)

Droog
2004-12-04, 15:43
Borde du inte snacka med Nicklas om att få skicka tillbaka det du har? Han säger ju själv att det var fel på batchen. :)

internethjälten
2004-12-04, 15:54
Borde du inte snacka med Nicklas om att få skicka tillbaka det du har? Han säger ju själv att det var fel på batchen. :)

...och kvittot har man lagt ? sen att komma 6månader efter att man köpt det känns lite väl sent...

Droog
2004-12-04, 15:56
Var det min webbutik skulle jag vilja hålla mig väl med kunderna, maila och fråga vetja. Exell säljs väl ingen annanstans heller kan jag tro?

I konsumenternas tjänst - Droog :D

z_bumbi
2004-12-04, 17:38
Jag skulle lätt kunna förbruka 5 kg pulver om det enda felet är att det klumpar sig (Mixer?) men jag skulle först testa och se om det går att fixa på något annat sätt. Nicklas är en snäll människa. :)

Droog: Exell säljs på en rad andra ställen iofs.

påven
2004-12-04, 18:27
sitter på 5kg (5 påsar) som jag INTE tänker annvända - pyntar du porto kan du ta skiten... (men det klumpar sig)

ge dom till mig, du kan ta med dom till jobbet