handdator

Visa fullständig version : Party i Malmö?


Adrian
2004-12-02, 12:16
hejsan
Hade tänkt å dra ner med kompisarna till malmö nästa helg. Vill gärna ha förslag på klubbar,pubbar, ställen där man kan träffa folk, dansa, och ha kul helt enkelt, har läst ett tidigare inlägg om pubbar,, men jag letar mer efter party ställen.. har hört talats om Etage,, men jag vet inte åldersgränsen. i övrigt så är jag och gänget mellan 18-19...

iofs alla förslag är välkommna... vad kan man göra i malmö på en lördag? förutom att gå på en stadsvandring osv

MVH Adrian

Jay-Z
2004-12-02, 12:42
hejsan
Hade tänkt å dra ner med kompisarna till malmö nästa helg. Vill gärna ha förslag på klubbar,pubbar, ställen där man kan träffa folk, dansa, och ha kul helt enkelt, har läst ett tidigare inlägg om pubbar,, men jag letar mer efter party ställen.. har hört talats om Etage,, men jag vet inte åldersgränsen. i övrigt så är jag och gänget mellan 18-19...

iofs alla förslag är välkommna... vad kan man göra i malmö på en lördag? förutom att gå på en stadsvandring osv

MVH Adrian


Ett killgäng på 18-19 kommer ju inte in på så många bra ställen, tyvärr, enligt min erfarenhet. Blir väl sunkhak. Nu kan jag iofs inget om Malmö så jag borde egentligen hålla klaffen. :thumbup: Tycker ni nästan borde dra över till Köpenhamn istället, det känns gemytligare. :)

Einar
2004-12-02, 13:00
Du kanske kan testa Klub Privé? Om ni är snyggt klädda och om ni kan stå rakt och prata rent så kommer ni nog in.

Ralle
2004-12-02, 15:03
Du kanske kan testa Klub Privé? Om ni är snyggt klädda och om ni kan stå rakt och prata rent så kommer ni nog in.

Hur kommer då dom från malmö in? :D

Jense
2004-12-02, 15:12
Du kanske kan testa Klub Privé? Om ni är snyggt klädda och om ni kan stå rakt och prata rent så kommer ni nog in.


nä gör inte det. bara massa späda bögar som går där, ingen som hellst pondus på det stället.

Etagé går, slagt går, tunnlen, hipp och heartbreak är klubbarna, min rekomendation är heartbreak. kanske för att jag trivs där pga musiken, vad vet jag. ska du ha brudar får du gå någon annanstans, rekomendation: lilla torg - resturang b&b där är fullt med småflickor :D

edit: glömde wonderland om du är gay, där kan du alltid träffa din blivande man. :D

sen finns det massa slappt, på möllan, och sir tobys osv.. fråga på

Jay-Z
2004-12-02, 15:21
edit: glömde wonderland om du är gay, där kan du alltid träffa din blivande man. :D



Vaddå han kanske bara vill ha ett skott i krysset och inte slå på stora trumman med giftermål? :D

Edit: Ta inte illa upp Adrian.

Jense
2004-12-02, 15:36
Vaddå han kanske bara vill ha ett skott i krysset och inte slå på stora trumman med giftermål? :D

Edit: Ta inte illa upp Adrian.


nä men jag nämnde det för att man bör veta att där är en del sliskiga läderbögar som stöter på nästan alla., men samtidigt finns där pinglor som är mkt, mkt vackra

Snubben
2004-12-02, 17:17
Jense:

Är hearthbreak lungt nu då?
Vad jag har hört skall det vara ett massa jävla piss där, iallafall innan.
Alltid bråk och skit.


Hur ser det ut nu?

Einar
2004-12-02, 19:11
Jense: Själv går jag inte ut på Privé längre. Men med tanke på sällskapets ålder så finns det ju inte så mycket som kan funka. Jag tror knappast de kommer in på étage som du föreslog, där är de mycket mer stränga med ålder.

Jense
2004-12-02, 19:13
Jense:

Är hearthbreak lungt nu då?
Vad jag har hört skall det vara ett massa jävla piss där, iallafall innan.
Alltid bråk och skit.


Hur ser det ut nu?


jag tycker där är lungt. har kanske att göra med vem man är där med osv. men om du är där som vilken jävel som hellst så är där lungt, såvida man kan hålla sig i styr.

einar, beror på vem man känner osv, hans polare måste väl känna någon som känner någon bla bla bla som känner vakterna. jag har tränat med 2 av vakterna, därför kommer jag in där gratis och förbi kön o hela faderullan :D

men det är som du säger ont om platser för dom under 20.. ni kan gå in på beckis :D haha

Adrian
2004-12-06, 12:56
tjaba Dröjde ett tag innan jag svarade tyvärr datorn är paj och skolans datorer e begränsade

IAF Tack allihopa för förslagen.. har nu iaf lite att välja på. iofs finns ett par anledningar till att jag ska ner dit. Inte bara för att festa... räcker nog att jag visar denna smilen :love: .... vore Skysst om ni kunde komma med lite adresser till ställena ni berätta om eller ligger alla mitt inne i stan?? inom räckhåll från central stationen?

om vi ändå är på G angående Malmö.. så undrar jag om det finns något Nöjesfält/Park.i Malmö??. och i sånna fall VART ligger det och vad heter det? En ""kompis"" ska jobba där hade tänkt å överraska henne om jag ändå är där nere..

MVH Adrian