handdator

Visa fullständig version : Chris Cormier - The Real Deal släpper en film.


TCOG
2004-11-29, 13:40
http://store1.yimg.com/I/homegym_1820_77449

This is the most anticipated DVD release of the year. Chris' hardcore training workouts just days before 2004 Mr.Olympia. Witness Chris' incredible preparation before bodybuilding's most anticipated show of the year. Chris Cormier AKA Real Deal is one of the most popular bodybuilders of all time shows you at 270lbs. what being huge and shredded to the bone looks like up close and personal.

Bonus Features include:
1. After the Shows Party at Club Ra in Luxor, Las Vegas.
2. Chris at the Muscletech Booth and the Expo, with fans and other athletes.
3. Exclusive Photo Session for Muscular Development Magazine with Victor Martinez and much, much more.


Running Time: 120 minutes

Available December 2004 - Order you copy today for CHRIS-MASS!


notera: mits har inte gjort den det är en kille som heter Van Seagal och han verkar vara bra. tycker mits är lat och nu får han iaf lite konkurrens. Seagal har för övrigt gjort också Tommi Thorvildsens DVD.

rossi
2004-11-29, 13:42
Härligt !!!! :bpump: :thumbup:

Diggler
2004-11-29, 13:46
Coolt.

Hade gärnat velat se en offseason-träningsfilm med något proffs i, det verkar alltid vara "vägen till Olympia etc något år megadeff trött som fan", aldrig hur de tränar, äter osv offseason.

abjorn
2004-11-29, 13:56
måste ha. Finns det nånstans i Sverige man kan köpa byggarfilmer förrutom b&k ?

Fultjack
2004-11-29, 14:24
har tommi släppt en dvd oxo?

internethjälten
2004-11-29, 16:06
gött, kul med byggarfilmer och frågan är ju bara när RC släpper sin nästa... ngn som vet ?

Megatuttarna
2004-11-29, 19:48
gött, kul med byggarfilmer och frågan är ju bara när RC släpper sin nästa... ngn som vet ?

Hoppas han gör det till ett seriöst projekt. Att filma med fjantkinesen som inte ens har utrustning för att fånga ljudet i bilen ordentligt ger inget bra intryck.

aliquis
2004-11-29, 20:11
Jag vill ha en lee priestoffseason dvd ;D

internethjälten
2004-11-29, 20:13
Hoppas han gör det till ett seriöst projekt. Att filma med fjantkinesen som inte ens har utrustning för att fånga ljudet i bilen ordentligt ger inget bra intryck.

kan inte annat än att hålla med - ska man producera film så får man helt enkelt ta och hyra in vetig utrustning för endamålet och inte bara ta semsterkameran och springa in på ett gym och tro att det ska bli en bra rulle...

(vems tuttar på din avatar ?)

Megatuttarna
2004-11-29, 20:17
kan inte annat än att hålla med - ska man producera film så får man helt enkelt ta och hyra in vetig utrustning för endamålet och inte bara ta semsterkameran och springa in på ett gym och tro att det ska bli en bra rulle...

(vems tuttar på din avatar ?)

Hehe nån tjej bara, googlade fram en avatar och så dök dessa praktexempel fram!

Vet inte hur många kåta PM jag har fått av nya medlemmar, fast de kanske vet om att jag är grabb. Hmmm... :(

mr ruhl
2004-11-29, 23:21
Jag vill ha en lee priestoffseason dvd ;D

finns en sån..kollat på hans hemsida? vet inte om den finns där men jag har haft den i min gamla dator som pajjade..

JustinCredible
2004-11-29, 23:50
Jag hade en grej på datorn då Priest var hur tjock som helst. Fast han tränade inte.. han stod och pratade inför nåt gäng på ett gym.

Hur som helst kan säkert cormiers vara mkt bra. Har är stark som ett svin. I en road to the olympia film gör han ju hantelpressar med 90 kg.. om än väldigt skakigt :)

Metal_boy_
2004-11-30, 00:34
vem köper filmer igentligen :D

drkrupp
2004-11-30, 00:42
Priest off-season: "Lee Priest - Training Camp and Career Highlights"

Chrilleman
2004-11-30, 07:42
Coolt.

Hade gärnat velat se en offseason-träningsfilm med något proffs i, det verkar alltid vara "vägen till Olympia etc något år megadeff trött som fan", aldrig hur de tränar, äter osv offseason.


Colemans nya film, "The cost of redemption" är ju precis en sådan film.
Cutlers film, "New, improved..." är typ under mellansäsongen. Varken riktig bulk eller riktig deff.

TCOG
2004-11-30, 12:28
NEW TOMMI THORVILDSEN - VIKING STRONG DVD
INCREDIBLE NEW RELEASE OF THE YEAR!

Special Pre-order sale. Ships December 15, 2004.
Be one of the first to get it for Holidays. Makes an awesome gift!

This DVD has it all. Viking Strong - Reloaded is an incredible new release. Tommi is in awesome shape before The 2004 European Grand Prix.
Witness his hardcore workouts in the Mecca of Bodybuilding - Gold's Gym, Venice.
Special training tips for all levels of bodybuilders, voice over commentary, super heavy weights, dietary tips, apearances by top bodybuilders, inside secrets to achieve your goals and much more.

Special Bonus Footage includes:

Shoulder Workouts in Gold's - Las Vegas at The 2004 Mr. Olympia.
Food Shopping and dieatry tips.
Exclusive footage of Tommi at the Weider Booth at The 2004 Mr. Olympia.

Follow Tommi's advices and achive higher levels of muscular development!

We can ship this DVD worldwide please email for details.


FORMAT: PAL (EUROPE)
TIME: 90 min.
CONDITION: New
RETAIL PRICE: GBP 39.95

TCOG
2004-11-30, 12:29
Dim ska också släppa en snart...

http://www.dimvasion.com/images/dimvasiondvd.jpg

påven
2004-11-30, 14:58
varför är dom så satans jävla dyra? Inte undra på att folk aladdar ner dom istället för att köpa. Skulle aldrig betala 40pund för en film

TCOG
2004-11-30, 15:12
Heiko har också en ny ute, kan köpas på hans hemsida.

http://www.heiko-kallbach.com/bilder/news/cover.jpg