handdator

Visa fullständig version : Please, make it stop!!


mangs
2004-11-26, 11:28
http://www.expressen.se/index.jsp?a=211155

Historien fortsätter.


Fyfan vad denna människa är vidrig :insane:

Metal_boy_
2004-11-26, 11:34
jävla idioter...precis som att få barn är en garanti!!!! dom leker med liv

jwzrd
2004-11-26, 11:34
Men Sluta LÄs Och Sluta Posta Om Det HÄr DÅ?!

ante
2004-11-26, 11:35
trodde det skulle vara om Dr.Mengele, men det var nästan lika illa.

Solle
2004-11-26, 11:42
Hon lär ju inte varit gravid från början :MrT:

RobbeliRobban
2004-11-26, 11:52
Det är ju lagligt med abort i Sverige, så jag undrar vad problemet är? Linda R0sing hade ju även en bra orsak. Det är ju inte heller direkt otraumatiskt att behöva göra en abort så det är bra strongt av henne att gå ut med det i pressen.

aliquis
2004-11-26, 12:19
jävla idioter...precis som att få barn är en garanti!!!! dom leker med liv
uhm, nu skaffade de ju INTE barn, inte tvärtom?

Halldin
2004-11-26, 12:25
Om folk slutar göra trådar och/eller snacka om idioterna hela tiden kanske kvällspressen fattar att ingen bryr sig. För det gör ni inte, eller?

Yankeee
2004-11-26, 12:29
Om folk slutar göra trådar och/eller snacka om idioterna hela tiden kanske kvällspressen fattar att ingen bryr sig. För det gör ni inte, eller?

:thumbup:

Jag är så otroligt trött på folk som gnäller över något de har på läst på aftonbladet eller expressen. Förstår de inte att de enda som är pantade är de själva?

Metal_boy_
2004-11-26, 12:32
uhm, nu skaffade de ju INTE barn, inte tvärtom?

nä men jag tycker det är fel...hon är gravid o typ..nähe jag tror inte jag vill ha det här barnet just nu så tjoff bort med det för jag kan ju skaffa nytt sen när jag känner för...den inställningen gillar inte jag...det är inte garanterat att man får ett barn över huvud taget..så hoppas hon inte kan bli gravid nästa gång

Yankeee
2004-11-26, 12:35
nä men jag tycker det är fel...hon är gravid o typ..nähe jag tror inte jag vill ha det här barnet just nu så tjoff bort med det för jag kan ju skaffa nytt sen när jag känner för...den inställningen gillar inte jag...det är inte garanterat att man får ett barn över huvud taget..så hoppas hon inte kan bli gravid nästa gång

Tänker du någonsin efter innan?

Tycker de att oönskade barn ska födas "bara för att"?
Det är 40 gånger bättre att de väntar med barn till de är redo och kan ge barnet den uppväxt det förtjänar.

Metal_boy_
2004-11-26, 12:36
:thumbup:

Jag är så otroligt trött på folk som gnäller över något de har på läst på aftonbladet eller expressen. Förstår de inte att de enda som är pantade är de själva?

jag reagerade på själva grejen..inte att det va just hon för henne skiter jag totalt i..fattar inte varför alla skriver om den där tanten

Metal_boy_
2004-11-26, 12:39
Tänker du någonsin efter innan?

Tycker de att oönskade barn ska födas "bara för att"?
Det är 40 gånger bättre att de väntar med barn till de är redo och kan ge barnet den uppväxt det förtjänar.


har mn kärlek till barnet så går det bra...man behöver inte guld och gröna skogar och om det e fråga om pengar i det här fallet (vilket jag inte tror) så vad skulle det då bero på? varför skulle då barnet få det bra senare..jag menar paret är ju inte direkt unga och hon har ju barn sen tidigare

Fangface
2004-11-26, 12:40
Dom kanske kunde tänkt på det INNAN hon blev gravid.....
Fattar inte att folk som bara varit tillsammans i 4 månader ens kan överväga att skaffa barn. Då känner man ju knappt varandra....
Nej, man ska nog vänta tills "förälskelsen" har lagt sig innan man börjar planera så stora saker...

Metal_boy_
2004-11-26, 12:41
sen borde en gubbe och gumma i 30-40års åldern ha klart för sig att det finns preventivmedel om barn är så himla oönskade

EDIT: shit, det är bara 8år kvar tills jag fyller lillgubbe!! :D

Langster
2004-11-26, 13:34
Fan jag skulle aldrig läst nåt om BB-Linda om det inte skrevs så mycket om det här... Sluta med det snälla! Man mår ju illa.

Angående vad hon gjort nu så håller jag med Fangface... Kanske hade varit smart att tänka till före man blir med barn. Specielt innan man går ut i media med att man är gravid kanske man ska tänka efter om man inte är säker på att man vill ha barn.

Zodd
2004-11-26, 14:07
Hon hade väl redan en unge? vad hände med den?

Tricklev
2004-11-26, 14:08
Hon hade väl redan en unge? vad hände med den?

Hon glömde han i sandlådan, har inte tid för den nu när hon har Fadde.

Vidrigare människor får man leta efter.

hampaN
2004-11-26, 15:08
Jag säger grattis till barnet som slapp födas.