handdator

Visa fullständig version : Haha...detta är helt galet!


Jarod
2004-11-26, 07:11
Jag sitter just nu i lägenheten fast jag började jobba för tio minuter sen... Anledningen är att låsen på min ytterdörr av någon anledning har pajjat så jag kommer inte ut!! :laugh:

Trodde aldrig sånt här skulle hända...haha... Inlåst i sin egen lägenhet... Jag vill tacka ASSA (http://www.assa.se/) för deras überkvalitetslås!! :smash:

Prankie
2004-11-26, 07:14
hahaha, ägd. :D

jwzrd
2004-11-26, 07:16
Jag sitter just nu i lägenheten fast jag började jobba för tio minuter sen... Anledningen är att låsen på min ytterdörr av någon anledning har pajjat så jag kommer inte ut!! :laugh:

Trodde aldrig sånt här skulle hända...haha... Inlåst i sin egen lägenhet... Jag vill tacka ASSA (http://www.assa.se/) för deras überkvalitetslås!! :smash:

Vad väntar du dig av ett företag som heter AssA ? Är "arsla" en bra översättning? :D

Prankie
2004-11-26, 07:17
Hota med att ringa aftonbladet eller expressen. :D

NYA SÄKERHET SHOCK! Mannen inlåst i sin lägenhet!

Mago
2004-11-26, 07:20
Hota med att ringa aftonbladet eller expressen. :D

NYA SÄKERHET SHOCK! Mannen inlåst i sin lägenhet!

Hovet rasar! :D

Bite
2004-11-26, 07:51
Hovet rasar! :D
Forumkändis utsatt för låskupp! :D

Chris
2004-11-26, 08:43
Har du provat vrida på nyckeln åt båda hållen? :laugh:

Froddan
2004-11-26, 08:52
Haha! :thefinger

s_himself
2004-11-26, 10:37
hahaha! hur ofta händer en sån sak!?
visst är det jävligt surt, Men samtidigt minst lika kul om inte ännu roligare :laugh:

Sparrisen
2004-11-26, 10:55
Det är inte bara du som har problem med lås Jag gick nyss ut till cykeln och upptäckte att någon satt dit ett nytt bygellås... skitkul. 2 cm stål typ.

:insane:
:insane:

mmartin
2004-11-26, 11:02
ha ha f-n vad kungligt, trodde inte det var möjligt! :D

Det kan bli ren katastrof.. missa träning..inga morgonpromenader.. maten börjar ta slut om några dagar.. missar julafton om en månad.. alla studentfester...

nåväl du kommer kanske ut innan dess.. :thumbup:

jakke
2004-11-26, 11:04
Det är inte bara du som har problem med lås Jag gick nyss ut till cykeln och upptäckte att någon satt dit ett nytt bygellås... skitkul. 2 cm stål typ.

:insane:
:insane:
Går bort med hjälp av en domkraft :smokin:

Metal_boy_
2004-11-26, 11:05
det där är jag van vid sen både jag med mina föräldrar och min brorsa bodde i lägenheter i ett hyreshus som va sådär gammal struktur och högt till tak i...I dom lägenheterna låste man med nyckel både på utsidan och insidan och ibland åkte nån iväg med en nyckel för mycke :D

EDIT: hade iofs en lös nyckel som i regel satt på insidan hela tiden så man bara kunde vrida om o låsa på insidan som en vanlig dörr men ibland tog nån bort den av nån anledning

Jay-Z
2004-11-26, 11:11
Haft en toalettdörr som gått i baklås en gång. På en toalett utan fönster. :thumbup:

Metal_boy_
2004-11-26, 11:32
Haft en toalettdörr som gått i baklås en gång. På en toalett utan fönster. :thumbup:

skulle få panik i ett sånt trångt utrymme...fastnade i en gammal hiss en gång som det va smala fönster på varje dörr på, som tur var så va ett fönster där precis när den stannade så jag kunde sparka ut det för det lättar när det känns som man inte får luft..så blev det ett jävla liv om att jag hade haft sönder rutan,,men inte en idiot kom ju när vi ringde på klockan, bara ett gammalt spöke som tittade ut o gnällde på att det va ett jävla liv..behövde aldrig betala rutan sen för min far kom med sånna här >: ögonbryn som han alltid har iofs och då gav sig fastighetsskötaren haha

Fatalist
2004-11-26, 12:19
HAHAHA :laugh:

Pwnad av ditt egna ytterdörrslås! :D

Shadow Warrior
2004-11-26, 12:27
Bara jag som tänker på Silent Hill 4: The Room?

Tyvärr så kommer ingen att släppa ut Jarod eftersom hans lägenhet är avskillt från den vanliga världen... kolla efter mystiska hål i väggarna istället! :thumbup:

mini_Arnold
2004-11-26, 12:29
Bara jag som tänker på Silent Hill 4: The Room?


Fyfan.. får rysningar bara jag tänker på det spelet..

Jense
2004-11-26, 15:07
HAAAAAHAHAHAHAHA http://users.wpi.edu/~codyrank/sa/own3.jpg