handdator

Visa fullständig version : Kolo julklapp exchange. :D


Prankie
2004-11-24, 01:03
Vad sägs som att vi skriver på en lista av de som är intresserade av en julklappsbyte? De som skriver upp sig köper en liten present på 20kr. Sen lottas vem ska ge vem present så alla ge bort en och få en present. Vore det inte ganska trevlig? :D

Problemet är bara det är svårt att kontrollera att alla skicka en present också. Hur som helst, nån som är intresserad?

Einar
2004-11-24, 02:16
Man kan välja ut något ur Klas Ohlssons sortiment. Sen kan man säga att jag ger nummer 2010 till Prankie, så får du gå och köpa den produkten och sedan tacka den snälle personen som gav den till dig. Sen kommer du på något till någon annan :)

Proteus
2004-11-24, 02:48
Man kan välja ut något ur Klas Ohlssons sortiment. Sen kan man säga att jag ger nummer 2010 till Prankie, så får du gå och köpa den produkten och sedan tacka den snälle personen som gav den till dig. Sen kommer du på något till någon annan :)

Haha, underbar idé! :thumbup:
Sen borde man få ge till vem man vill, så alla ger till samma person, och han får handla julklappar till sig själv för flera tusentals kronor och kommer hem med enbart skit :booty:

Prankie
2004-11-24, 03:04
Man kan välja ut något ur Klas Ohlssons sortiment. Sen kan man säga att jag ger nummer 2010 till Prankie, så får du gå och köpa den produkten och sedan tacka den snälle personen som gav den till dig. Sen kommer du på något till någon annan :)

Jag vill ge dig en bang olofsen 52tums widescreen tv. :D

Yankeee
2004-11-24, 06:05
Lite lamt att köpa något för 20kr för att sen betala frakt för 100kr för att skicka det :) Annars måste man ge till någon i samma stad, men inte fan vill jag ge något till t.ex pez eller allan.

Jense
2004-11-24, 10:36
alla köper för vars 100, och skicka till mig. sen får ni inget tillbaka

hobbitar
2004-11-24, 10:41
alla köper för vars 100, och skicka till mig. sen får ni inget tillbaka

Jense, det låter inte som en bra idè. Jag tycker det är bättre om tex Jense bestämmer vad jag ska köpa till någon i min familj så bestämmer jag vad han ska köpa till sina nära och kära.

Jense
2004-11-24, 10:42
Jense, det låter inte som en bra idè. Jag tycker det är bättre om tex Jense bestämmer vad jag ska köpa till någon i min familj så bestämmer jag vad han ska köpa till sina nära och kära.


ja det va ju ganska coolt. du kan börja

hobbitar
2004-11-24, 10:44
Jag tycker du ska köpa en stjärna till din mamma på www.mystar.se . Den kostar 600 spänn, hon kommer bli överlycklig! :love:

Jense
2004-11-24, 10:48
Jag tycker du ska köpa en stjärna till din mamma på www.mystar.se . Den kostar 600 spänn, hon kommer bli överlycklig! :love:


du ska köpa en uppblåsbar Antonio Banderas till din mor.

mmartin
2004-11-24, 11:04
jag vill ha en resa, typ till australien. Ni kan ju lägga ihop så är det lugnt :D

Jag skickar en burk makrill till trådskaparen i julklapp he he

kharon
2004-11-24, 14:40
Varför inte göra nåt kul online? Rita en snygg bild och posta här? äh vafanvetjag...

Glen
2004-11-24, 14:45
Jag önskar mig en ryggrad, går det att ordna?

Cupofcoffee
2004-11-24, 15:39
Vad sägs som att vi skriver på en lista av de som är intresserade av en julklappsbyte? De som skriver upp sig köper en liten present på 20kr. Sen lottas vem ska ge vem present så alla ge bort en och få en present. Vore det inte ganska trevlig? :D

Problemet är bara det är svårt att kontrollera att alla skicka en present också. Hur som helst, nån som är intresserad?

Vad sägs om att vi skriver en lista med de som är intresserade av julklappsbyte? Då får man skriva upp sig, och ange vilken julklapp man fått som man vill byta bort. Om någon här vill byta julklapp med dig så kan denne bara PMa och arrangera bytet.

Metal_boy_
2004-11-24, 15:44
Jag önskar mig en ryggrad, går det att ordna?

är det inte finare med julgran? ;)