handdator

Visa fullständig version : HarD avslöjar vinterformen!


HarD
2004-11-21, 18:28
Äntligen fick man tag på en som kunde ta lite pics.
Jag har tränat sedan September 2003.

Vikt: 89 kg i fredagskväll med jeans och t-shirt.
Längd: 184 cm
Ålder: 17 år

Min träningsjournal: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=27673

Enjoy! :devil:
Får erkänna att jag känner mig ganska slät. :rolleyes:

HarD
2004-11-21, 18:30
Dubbelbiceps bakifrån.

HarD
2004-11-21, 18:32
Sidechest.

HarD
2004-11-21, 18:33
Sidechest igen. Lite annan posering.

HarD
2004-11-21, 18:36
Dubbelbiceps framifrån.

HarD
2004-11-21, 18:38
Latsspread.

HarD
2004-11-21, 18:40
En bild på benen. Lite små kanske.

Allan
2004-11-21, 18:41
Du ser större ut i verkliga livet.

allan

HarD
2004-11-21, 18:41
Vaderna.

HarD
2004-11-21, 18:43
Du ser större ut i verkliga livet.

allan

Vi säger det! :)

mystic[-_-]
2004-11-21, 18:46
Tycker axlar, armar, tuttar ser bra ut! Tycker inte det är något fel på benen, med din träning så kommer de växa mycket :thumbup: Du behöver som jag sätta extra fart på vaderna och så måste vi trycka till några extra marklyft. Ser riktigt lovande ut och bara 17 år :kickass:

Zakath
2004-11-21, 19:00
']Tycker axlar, armar, tuttar ser bra ut! Tycker inte det är något fel på benen, med din träning så kommer de växa mycket :thumbup: Du behöver som jag sätta extra fart på vaderna och så måste vi trycka till några extra marklyft. Ser riktigt lovande ut och bara 17 år :kickass:


Jag håller med!

Men tycker också att du ska träna en hel del posering :D
Dessutom bör du nog träna på att flyga lite mer! D.v.s ryggen behöver mer vidd! ;)

Stabil kille! Du har tränat 1 månad mer än mig, ungefär. Väger nästan lika mycket fast är lite kortare. Stabilt säger jag :cheers:

Gudfadern
2004-11-21, 19:54
Bra axlar, bröst och armar!:thumbup: Lite mer vidd på ryggen, men det är nog poseringen som förstör.

Du ser större ut på riktigt tycker jag också.

Edit: Du måste göra någonting åt den där fula vänster tutten. :naughty:

Bjorne
2004-11-21, 20:25
Tycker du har fått jäkligt fina armar för att bara ha tränat i lite mer än ett år, önskar att jag om fem månader (då har jag tränat lika länge som du tränat nu) har lika stora muskler :D

Vad tar du i olika triceps/biceps/axel-övningar när du kör snuskigt tungt? Även om du kanske tränar efter massa kan det vara intressant, riktigt maffiga armar vara fall :)

Jorgen
2004-11-21, 20:34
Vaderna pöjk, vaderna. I övrigt är det bara att kötta på jämt på allt. :thumbup:

//Jörgen

Knäböj
2004-11-21, 20:58
Ser stabilt ut :thumbup:
Dock tycker jag att baksida axel ligger efter redan,eller?

;)

s_himself
2004-11-21, 23:01
Ser stabilt ut :thumbup:
Dock tycker jag att baksida axel ligger efter redan,eller?

;)



nä, lats och vader tycker jag ligger efter :)

HarD
2004-11-21, 23:24
Mystic: Tackar! Mjo benen är inte så stora men ganska starka. :P

Zakath: Du är en inspirationskälla. Jag jobbar på latsen, om inte så jättemkt. Jag vill också då den massiva rygg du har. :smokin: När du kör chins, kör du mycket med underarmsgrepp?

Gudfadern: Tack, jag vet att jag har en bitchtitt, men jag har iallafall större axlar än dig. :angel:

Björne: Haha, kul att du tycker jag har maffiga armar. På biceps brukar jag köra med ganska mkt cheat. Om jag ska köra hyfsat kontrollerat i stångcurl kör jag på 50 kg. Triceps är jag väl inte så jättestark. Jag reppade på 80 kg i smalbänk innan, klarade 5-6 reps på +25 kg i dips. För tillfället kör jag liggande tricepsextension med ganska smalt grepp. Förra passet klarade jag en 6a på 40 kg. Axlar har jag provat att köra tungt på, men det har inte funkat. Inte klarat mer än en 4a på 55 kg i militärpress. Jag tror det är sidolyft som fixat massan. Om du vill kika mer så kan du ju kolla in min träningsjournal.

Jörgen: :) Vaderna ser riktigt mini ut jag vet. Men i "verkligheten" är de större. :D ... De mäter ju hela 42.5 cm :P. Inte så bra definerade. ;)

Knäböj: Tack! Det är bara fettet som döljer musklerna på baksida axel, tror jag.

s_himself: Jo vader och lats är kanske aningen efter, men jag ska jobba på det.

Xatzer
2004-11-22, 07:58
vackert min unge herre!

Ser ju fint ut det där, lite mindre hår på magen så hade man ju kunnat se magrutorona, men tyvärr en ren omöjlighet i dagsläget då du har en mycket manlig matta där :) Va tvungen att skriva det, första jag tänkte på :P

Nä men bara att kötta på! Lift hard, go pro, eller vad cs-spelarna hade sagt ;=)

HarD
2004-11-22, 11:22
Klaga inte på mitt manliga hår. Jag är stolt över det. :D

Till alla som klagat på vaderna. :P Det är poseringen som är kass, jag tryckte inte upp dem helt. Ska försöka ta någon ny bild på vaderna snart.

Zakath
2004-11-22, 12:23
Zakath: Du är en inspirationskälla. Jag jobbar på latsen, om inte så jättemkt. Jag vill också då den massiva rygg du har. :smokin: När du kör chins, kör du mycket med underarmsgrepp?




Just lats är ju inte min starka sida, så du ska nog inte lita på mig för mycket där ;)
Jag kör aldrig med underhandsgrepp där längre. Det enda jag kommit fram till är att man ska köra helt strikt, inte hjälpa till med mage/ben. Iaf om man vill träna latsen :D