handdator

Visa fullständig version : Gymetikett


Being_A_Spotter
2004-11-20, 20:27
På mitt gym finns det en liten läbbig gubbe fast med en stor mage. Han har inte så mycket hår, på huvudet, men en hel del på axlarna och ryggen. Han har jämt ett alldeles för stort linne på sig och ett par gulvita byxor som förut har varit helvita skulle jag tro. Hur han klär sig eller ser ut är upp till honom och egentligen inte rätt av mig att kommentera men jag är irriterad på fanskapet.

Denna lilla läbbiga gubbe kör set om ca 20 repetitioner. Och nu till varför han är så läbbig. Han är en stönare, inte en skrikare men en stönare. Redan på första repetitionen låter han "Uuuhhhmmm" som sedan vid varje påföljande repetition åtföljs av ett nytt "Uuuhhhmmm" hela vägen från rep nummer ett till rep nummer 20 och från set nummer ett till set nummer tre. Jag är inte särskillt förtjust i skrikare men efter att ha hamnat bredvid denna gubbe vid ett flertal tillfällen så tror jag att jag faktiskt föredrar skrikare framför stönare.

Jag blir asförbannad när jag mitt i ett set för höra hans stön. OK om man låter lite eller rentav mycket men att höra hans stön hela tiden gör mig riktigt irriterad.

Jag är vanligtvis en rätt väluppfostrad kille men ena dagen kommer jag att lacka ur på honom. Kan man be honom att sluta stöna så förbaskat eller är det då jag som uppför mig illa? Han låter ju trots allt inte så mycket utan det är mera hur han låter som är störande.

Jag är i en prekär situation då gubben egentligen inte gör något fel men jag stör mig något så fruktansvärt på honom. Snälla bullen svara på min fråga, kan jag be honom att sluta stöna hela tiden eller bör jag uppsöka psykolog för att få hjälp med mitt humör.

(Vill bara påpeka att killen i brevfilmen inte har skrivit brevet)

Pussar Being_A_Spotter

abjorn
2004-11-20, 20:29
Köp en mp3spelare :thumbup:

Löjtnant Blank
2004-11-20, 22:41
så tror jag att jag faktiskt föredrar skrikare framför stönare.
Vad tycker du om kuddbitare?

Prankie
2004-11-20, 23:25
Är det så att du blir lite osäker på din sexualla ställning när du hör de? :D

Karl_alfred
2004-11-20, 23:47
Kommer du från Gävle?

henke_in_training
2004-11-20, 23:48
nån du känner igen alfred?? :D

Karl_alfred
2004-11-20, 23:49
nån du känner igen alfred?? :D
Låter så! Men de är inte du :thefinger

skaparn
2004-11-20, 23:49
Det kanske är så att gubben tar i så mycket på varje rep att han måste stöna, isf är det respektingivande att maxa 20 ggr i rad i ett set.

henke_in_training
2004-11-21, 00:03
Låter så! Men de är inte du :thefinger

trodde det var skuggan :D

Karl_alfred
2004-11-21, 00:10
trodde det var skuggan :D
:laugh:

physique
2004-11-21, 00:31
Använd all ilska och frustration du känner när han gnyr till att klämma några extra reps själv! :thumbup:

Jorgen
2004-11-21, 01:54
Hur kan man höra något mitt i ett set?
Då är man väl så koncentrerad på sig själv att man inte märker något alls.

//Jörgen

scudmissile
2004-11-21, 02:08
Hörrö tänk till nu... det enda du kan göra om du vill få han att sluta stöna på DITT gym är att gå ned dit och skrika på han samtidigt som du slår sönder en spegel med ett basebollträ framför han så han fattar vad fan det är som gäller, sen säger du att det var han som råkade släppa taget om en hantel när han curlade så slipper du betala spegeln. Du verkar vara lite sjuk så det här blir nog inga problem att utföra :thumbup:

Droog
2004-11-21, 02:16
Jag tycker du ska göra dig lustig på hans bekostnad. Börja stöna du med redan i uppvärmningsseten. Försök gärna efterhärma hans ljud så exakt det går, kanske med en egen liten touch på slutet? Det borde göra att ni blir kompisar och att han stönar mindre. :thumbup:

Annars kan du ju alltid prata med någon vuxen...

internethjälten
2004-11-21, 06:29
som ngn annan skrev : skaffa en Mp3-spelare så slipper du höra allt mingel, surr, stön och skrik i gymmet... samt att du slipper sura över dåligmusik =)

blekfet2
2004-11-21, 07:10
vafan det är väl bara att be mig stöna mindre...uhuhuhuhu...=D

Survivor
2004-11-21, 07:19
Låter faktiskt rätt så provocerande. Ok om det låtit "uuungh" eller "mmmm". men "uhhmmmm", där går fan gränsen. Låter ju precis som om det "går" för gubben.
Allvarligt, det verkar faktiskt provokativt, jag hade blivit tokförbannad. Säg åt gubben, bli förbannad på'n. Be honom bita ihop och hålla käften öppen, så kan det iaf inte låta "uhhhhhhhhhmmmmmmmmmmm"!!!

Being_A_Spotter
2004-11-21, 10:28
Ska fixa en mp3 spelare! Får försöka att lugna ner mig lite. Rätt töntig att bry sig om andra... Han är ju bara en motionär som är där för att träna och må bra. Och "what if " han låter lite Uuuhhhmmm, vad spelar det för roll egentligen? Eller att han håller upp utrustningen med sina brölset om tjugo rep.
Det är väl kul att han trivs så med sin kropp att han efter varje jävla set måste stå och spegla sig och posera i ett par minuter innan han fortsätter med nästa onaniset. Uuuuhhhhmmmm!!! Jag känner jag börjar bli lite irriterad igen. Och varför kan han inte byta kläder nångång? En jutesäck eller nåt. Då kan han ligga i sin säck nere bland madrasserna och stöna. Nä nu drar jag ner till gymmet och väntar på den dumputten. Jag ska slå honom med mitt paraply! :insane:

Jag ska boka tid hos farbrorn med skinnsoffan...

Officer
2004-11-21, 11:03
Lär dig ignorera vissa saker på gymet!


Själv har man ett par på gymet som brukar passa varandra från rep 1 oavsett om det är 30-reps set de ska köra, bara för att de ska få tillfälle o tafsa på varandra. Och att tjejen stönar från början till slut precis som i en tysk djursexfilm under seten gör inte saken bättre. Överdriver fan inte!!

Allan
2004-11-21, 11:32
Lär dig ignorera vissa saker på gymet!


Själv har man ett par på gymet som brukar passa varandra från rep 1 oavsett om det är 30-reps set de ska köra, bara för att de ska få tillfälle o tafsa på varandra. Och att tjejen stönar från början till slut precis som i en tysk djursexfilm under seten gör inte saken bättre. Överdriver fan inte!!

Du är bara avundsjuk!

allan

LItaFord
2004-11-21, 11:33
På mitt gym finns det en liten läbbig gubbe fast med en stor mage. Han har inte så mycket hår, på huvudet, men en hel del på axlarna och ryggen. Han har jämt ett alldeles för stort linne på sig och ett par gulvita byxor som förut har varit helvita skulle jag tro. Hur han klär sig eller ser ut är upp till honom och egentligen inte rätt av mig att kommentera men jag är irriterad på fanskapet.

Denna lilla läbbiga gubbe kör set om ca 20 repetitioner. Och nu till varför han är så läbbig. Han är en stönare, inte en skrikare men en stönare. Redan på första repetitionen låter han "Uuuhhhmmm" som sedan vid varje påföljande repetition åtföljs av ett nytt "Uuuhhhmmm" hela vägen från rep nummer ett till rep nummer 20 och från set nummer ett till set nummer tre. Jag är inte särskillt förtjust i skrikare men efter att ha hamnat bredvid denna gubbe vid ett flertal tillfällen så tror jag att jag faktiskt föredrar skrikare framför stönare.

Jag blir asförbannad när jag mitt i ett set för höra hans stön. OK om man låter lite eller rentav mycket men att höra hans stön hela tiden gör mig riktigt irriterad.

Jag är vanligtvis en rätt väluppfostrad kille men ena dagen kommer jag att lacka ur på honom. Kan man be honom att sluta stöna så förbaskat eller är det då jag som uppför mig illa? Han låter ju trots allt inte så mycket utan det är mera hur han låter som är störande.

Jag är i en prekär situation då gubben egentligen inte gör något fel men jag stör mig något så fruktansvärt på honom. Snälla bullen svara på min fråga, kan jag be honom att sluta stöna hela tiden eller bör jag uppsöka psykolog för att få hjälp med mitt humör.

(Vill bara påpeka att killen i brevfilmen inte har skrivit brevet)

Pussar Being_A_Spotter

Hej!

Om jag vore du skulle jag peka med hela handen och tala med människan.
Kanhända han inte är medveten om sina "läten". Men han själ din träningsenergi och sabbar dina pass, så ta ett vänligt snack med honom. Kanske tar han illa vid sig av ditt raka sätt, men man kan
inte vara lags till alla!

Kommunikation brukar lösa problem eller åtminstone göra slut på dem. :cheers: eller :furious:

Mvh. Sara med :whipped:

Being_A_Spotter
2004-11-21, 13:15
Tack för alla fina och rara förslag på hur jag kan lösa mitt problem. Det känns helt underbart att jag äntligen har tagit mig för att registrera mig hör på mysKollozzeum och NI är allihopa alldeles, alldeles..... alldeles underbara. :love:

Jag tror dock att jag nöjer mig med att slå honom med mitt paraply tills han slutar (kanske stönar jag även lite själv medan jag gör det). :devil:

Hmm tror ni det finns en marknad för filmer där någon slår en annan med ett paraply och båda stönar ikapp? Jag kanske kan tjäna lite stålar... :naughty:

s_himself
2004-11-21, 13:27
Nåt jag inte gilla va en hårig gubbe, hårig på rygg, axlar osv kör redigt fina discoövningar, typ i hantelcurlsen så vek han upp hanteln lite och gick ner och mötte med bröstet nånstans vid knäskålarna :D han stöna också för allt han gjorde.. ÄVEN när han tvåla in sig i duschen :( Jag och några kompisar ila iväg illa kvickt!

Han träning va inte så irriterande, mest komisk :thumbup: