handdator

Visa fullständig version : SNAJPAh 19nov 2004


SNAJPAh
2004-11-19, 23:03
Här är jag! Lite nybörjarbilder, bara för att varna er, så här blir ni om ni spelar CS för mycket. PASSA ER! :thefinger

RobbeliRobban
2004-11-19, 23:16
Bra definition kan man skymta i mörkret. Är det burst-fire med glocken som gör så att man får lågt bf?

Chris
2004-11-19, 23:20
Axlar & armar ser bra ut tycker jag, du får jobba mer på ryggen, speciellt latsen så du får lite bredd. Sen behöver du "fälla ut" ryggen mer o inte dra ihop den när du posar!

Hur länge har du tränat?

Capone
2004-11-19, 23:44
PCW på g snajpah? :rolleyes:

SNAJPAh
2004-11-19, 23:49
Robbelirobban;

Haha. Jo, visst har jag mycket bf ;) Inte ska jag bulka heller. Ska ju bara öka i muskelmassa, cool som jag är. Blir säkert bra. Började faktiskt att bulka för nån vecka sen, men gick åt skogen när jag börja räkna på hur mycket det skulle kosta, med tanke på att jag smällde i mig mer eller mindre en burk jävel om dan som kostade dryga 150 spänn skulle det bli ganska knapert i plånkan min, eller mammas. ;)

Chris;

Haha, jadu, hur länge har jag tränat? inte är det länge, iaf inte seriöst. Sammanlagt har jag tränat 5 månader, men värt och nämna är att jag tränade alla muskelgrupper varje dag, hela veckan, dvs jag var inte så himla kunnig. Dock är jag inte det nu heller, men lite smartare har man blivit. Men nu har jag iaf börjat tränat seriöst, dvs, för dagbok och annat dylikt. Tänkte börja prioritera vissa muskler och så nu också, tex, rygg, ben, bröst. Brösten sackar efter, REJÄLT. Och benen verkligen. Sen så är inte min pose så jävla bra heller, är ju inte direkt kingen på att posa, det kan ni nog intyga. ;) Hehe, men men. Lats är nånting jag än inte ens har lärt mig att spänna fullt ut tror jag, har inte heller så bra kontakt med dom rackarna. Inte heller bögbrösten. Ska exprimentera lite med nya övningar och så framöver.. =) Kommer även lägga upp bilder på mig efter 2-3 månader, så stay tuned. ;)