handdator

Visa fullständig version : Skulle detta funka!


Mac
2004-11-19, 20:33
Jag hade tänkt att använda mig av kreatinpyruvat ca 1h innan träning och efter träning tillsammans med protte/kolhydrat drink tänkte jag ta 5g kreatin mono! skulle detta funka bra tror ni?

Hade isåfall tänkt använda mig utav:
Eiselt kreatinpyruvat
Exells protein
Dextropur
Kreatin Mono - men märke vet jag ej..vad rekommenderas?

tacksam för svar :bow:

tokke
2004-11-19, 21:23
Med tanken på "kvaliten" på dina andra kosttilskott kanske det räcker med enbart Kreatin Monohydrate? Jag har aldrig provat KreatinPyruvat men får bra effekt av enbart Monohydrate...

Sverker
2004-11-20, 07:37
Varför inte prova KCG istället 45 minuter innan träningen !

Lite beroende på vad du vill få ut av det men tränar du hårt och målmedvetet så kommer KCG säkert ge dig en hel del.

EiseltUK
2004-11-20, 11:09
Du kan ta alla, men eventuellt är de olika kreatinsorterna lite kaka på kaka. Du bör i så fall ta k-pyruvat före träning och k-mono direkt efter träningen med kolhydrater och vassle.

/ Henrik

J_Hells
2004-11-20, 11:25
Du kan ta alla, men eventuellt är de olika kreatinsorterna lite kaka på kaka. Du bör i så fall ta k-pyruvat före träning och k-mono direkt efter träningen med kolhydrater och vassle.

/ Henrik

Man behöver inte kolhydrater till k-pyruvat alltså? Kan man ta det till ett mellanmål ca 1 timme innan träning eller minskar det upptaget något?

Mac: Jag kan rekommendera ett kreatin-mono baserat på Creapure. Jag använder Eiselt just nu. Blandar sig bra och jag får inte magproblem. :thumbup: Och så ger det resultat också.

Mac
2004-11-20, 15:02
ok...ska kolla in de