handdator

Visa fullständig version : KÖpa !!


balboa
2004-11-16, 21:45
Maltodextrin - 25 Kg // Köpa
Rapid Hydro Blend eller Rapid Recovery ? (help) // Köpa
kreatin vet ja inte va ja ska köpa för nått (help) // Vet ej
här är lite produkter ja läst om som verkar vara bra.. // Vet ej
Omega-3
ALA
ALC
KCG
Kreatin Booster
Skulle va trevligt om nån som kan en hel del om kostillskot hjälper mej å få ordning på det här..
*pris spelar ej roll*

20 år / 178cm / 76 Kg

kelk
2004-11-16, 21:52
Börja med maltodextrin och rapid hydro blend:-)

Knäböj
2004-11-16, 22:06
Börja med maltodextrin och rapid hydro blend:-)
Precis,sen köper du omega-3,ALA och 1kg kreatinmonohydrat.Du behöver inget av det andra. Du kommer bli stooor mannen ;)

Tjuckot
2004-11-16, 22:06
Hade lite funderingar här med.. så jag kapar tråden lite ;)

Verkar stå på nån sorts platå nu, och ska öka cardio yes, yes ;) Men ska göra storköp på kolo nu och funderar på o köpa ALA också, eftersom det ska hjälpa förbränningen? Verkar det vettigt eller inte alls? :s

Knäböj
2004-11-16, 22:07
Hade lite funderingar här med.. så jag kapar tråden lite ;)

Verkar stå på nån sorts platå nu, och ska öka cardio yes, yes ;) Men ska göra storköp på kolo nu och funderar på o köpa ALA också, eftersom det ska hjälpa förbränningen? Verkar det vettigt eller inte alls? :s
Vettigt,absolut.

Tjuckot
2004-11-16, 22:18
Vettigt,absolut.


så ALA kan hjälpa mig ur en "platå" utan att jag ändrar kosten och så eller?
Äter mina 5-6 mål om dagen osv. någorlunda vettigt iaf.

balboa
2004-11-16, 22:26
Hade lite funderingar här med.. så jag kapar tråden lite ;)

Verkar stå på nån sorts platå nu, och ska öka cardio yes, yes ;) Men ska göra storköp på kolo nu och funderar på o köpa ALA också, eftersom det ska hjälpa förbränningen? Verkar det vettigt eller inte alls? :s


va göru man ??
skapa en egen tråd ??

:insane:

balboa
2004-11-16, 22:30
Maltodextrin - 25 Kg // Köpa
Rapid Hydro Blend eller Rapid Recovery ? (help) // Köpa
kreatin vet ja inte va ja ska köpa för nått (help) // Vet ej
här är lite produkter ja läst om som verkar vara bra.. // Vet ej
Omega-3
ALA
ALC
KCG
Kreatin Booster
Skulle va trevligt om nån som kan en hel del om kostillskot hjälper mej å få ordning på det här..
*pris spelar ej roll*

20 år / 178cm / 76 Kg

Tjuckot
2004-11-16, 22:38
beror väl lite på också vad du vill åstakomma? muskelmassa eller deff osv.

sorry för kapning then =p

balboa
2004-11-16, 22:48
beror väl lite på också vad du vill åstakomma? muskelmassa eller deff osv.

sorry för kapning then =p


vill bli biffig = )
muskelmassaa amigo !!

har letat å haft problem med va ja ska köpa ett bra tag nu.. därför ja inte vill att folk ska ta tråden bara sådär..
Lungt annars man :)

Tjuckot
2004-11-16, 22:56
tja, jag e väl ingen expert men :p
bra mat + kreatin med rätt träning osv ska ju peppa upp muskelmassan en bit iaf :P så kan nu några smartare personer än mig utala sig 0_o

balboa
2004-11-17, 01:44
hmm har tänkt köpa det här.. ja tycker det verkar va bra.. eller ?
(ja är en nybörjar på det här med tillskott)


Kreatin Monohydrate 1000 gr ?? :confused:
Maltodextrin - 25 Kg
Rapid Hydro Blend
Omega 3


men är tveksam till ALA har hört lite saker om den som ja tror ej ja vill va med om..
gå på toa lite extra orkar ja ej med // å sen är ja en kille som är glad hela tiden så tror ej den passar mej..
men nån som vet något annat som kan ta ALA:s plats ? :)
:bow:

Beast
2004-11-17, 02:25
Varför inte köra ALA? ALA ÄR bra! Lite halsbränna klarar du väl av!

Skaffa malto, vassle samt kasein protein, kreatin skippa kreatin booster och kör det med maltot innan/efter träning istället. Omega 3, glutamin, en bra vitaminare,.... finns hur mycket som helst.

Fangface
2004-11-17, 02:31
Tycker det räcker med maltodextrin, vassle (hydrolysat om nu inte priset spelade nå´n roll), kreatin och vitamin/mineraltillskott. Det räcker långt.

Niklas
2004-11-17, 09:02
hmm har tänkt köpa det här.. ja tycker det verkar va bra.. eller ?
(ja är en nybörjar på det här med tillskott)


Kreatin Monohydrate 1000 gr ?? :confused:
Maltodextrin - 25 Kg
Rapid Hydro Blend
Omega 3



balboa: En bra kombination för muskeltillväxt detta. Lugna dig med resten och utvärdera om hur detta fungerar för dig först.


Hade lite funderingar här med.. så jag kapar tråden lite

Verkar stå på nån sorts platå nu, och ska öka cardio yes, yes Men ska göra storköp på kolo nu och funderar på o köpa ALA också, eftersom det ska hjälpa förbränningen? Verkar det vettigt eller inte alls? :s

Tjuckot: Du skall helt klart prova en maträtt i vår nya Meny “ Train clean - be LEAN” (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=133) En kombination av ALA och Fairings nya LEAN som enligt vissa tv-gurus skall vara en "optimal" fettförbrännare med dess unika sammansättning.

Mvh Niklas

Tjuckot
2004-11-17, 10:22
Tjuckot: Du skall helt klart prova en maträtt i vår nya Meny “ Train clean - be LEAN” (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=133) En kombination av ALA och Fairings nya LEAN som enligt vissa tv-gurus skall vara en "optimal" fettförbrännare med dess unika sammansättning.

Mvh Niklas[/QUOTE]

Mjo jag kollade på den, blir det väldigt stor skillnad om man lägger till detta LEAN med ALA än om man bara kör med ALA?

muskelbyggarn
2004-11-17, 11:05
Som ren fatburner kommer LEAN säkert vara bättre, ALA är inte något som jag klassar som fettförbrännare. LEAN och tillskott som denna produkt är mer inriktade på just öka den termogena effekten och öka metabolismen.

ALA tycker jag personlingens skall ses som en antioxidant och framförallt för att hjälpa till lagra mer näring i muskelcellen ex. kreatin där ALA är helt suveränt på att förbättra kreatineffekten!

Vänl,,,
Tobbe

Niklas
2004-11-17, 11:13
LEAN är ju en "Fettförbrännare" i den meningen att den hjälper till att öka fettomsättningen + att den ger extra energi vilket är bra för din träning.
ALA kan man väl säga verkar på ett förebyggande sätt genom att bla hålla din insulinnivå på en låg och jämn nivå vilket resulterar i att kroppen lagrar mindre fett. Kombinationen av dessa två är därför ett väldigt bra verktyg i din kamp mot dom överfödiga kilon som skall bort tycker jag.

Mvh Niklas

Tjuckot
2004-11-17, 11:43
så om jag skulle välja endast en (ekonomi :) ) i syfte att bränna fett.. så skulle det bli.. lean?

Niklas
2004-11-17, 11:54
Det stämmer nog, det bästa du kan göra är att testa och utvärdera själv.
Då du skulle göra ett "storköp" så kan det nog ändå vara värt att lägga den extra tvåhundringen för ALA't också. Precis som Tobbe skrev så har ALA många andra fördelar än att bara hålla ner insulinet, det kan du läsa mer om HÄR (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=24&products_id=100).

Mvh Niklas

aliquis
2004-11-17, 12:24
LEAN är ju en "Fettförbrännare" i den meningen att den hjälper till att öka fettomsättningen + att den ger extra energi vilket är bra för din träning.
ALA kan man väl säga verkar på ett förebyggande sätt genom att bla hålla din insulinnivå på en låg och jämn nivå vilket resulterar i att kroppen lagrar mindre fett. Kombinationen av dessa två är därför ett väldigt bra verktyg i din kamp mot dom överfödiga kilon som skall bort tycker jag.

Mvh Niklas
Någon ge mig bästa priset på ala i pulverform ;D (ej här dock, ni får väl maila det, aliquis@link-net.org).
Vad gäller LEAN o dylikt, visst att man kan träna intensivare osv, men adrenalinnivåer osv ger inte fler negativa effekter än positiva? (vet inte vad lean innehåller dock). Likaså om det är vattendrivande.

balboa
2004-11-17, 13:01
Kreatin Monohydrate 1000 gr ??
Maltodextrin - 25 Kg
Rapid Hydro Blend
Omega 3


då blir det det här då ?
ja är tveksam till det här kreatinet men men,, ( v12, KCG ? )

Ciiaoo
*tack för svaren*

Niklas
2004-11-17, 13:10
Kreatin Monohydrate 1000 gr ??
Maltodextrin - 25 Kg
Rapid Hydro Blend
Omega 3


då blir det det här då ?
ja är tveksam till det här kreatinet men men,, ( v12, KCG ? )

Ciiaoo
*tack för svaren*

Som sagt finns det egentligen inga raka och definitiva svar.
Vet inte hur länge du har hållt på men om du har tränat ett tag och känner din kropp väl och vad du presterar osv, så prova ett Kreatinmonohydrat. Då kommer du att kunna göra en bra utvärdering på om det är något för dig.

Mvh Niklas

balboa
2004-11-17, 13:13
Som sagt finns det egentligen inga raka och definitiva svar.
Vet inte hur länge du har hållt på men om du har tränat ett tag och känner din kropp väl och vad du presterar osv, så prova ett Kreatinmonohydrat. Då kommer du att kunna göra en bra utvärdering på om det är något för dig.

Mvh Niklas



yes man..
har tidigare spelat fotboll på en rätt så hög nivå.
men ska börja gymma hårt nu..

men va är skillnaden på monohydrat å dom andra kreatin produkterna ?

Niklas
2004-11-17, 13:32
Finns mycket om det i detta forum, "seek and you skall finna!".
Eller surfa in på www.fairing.se (http://www.fairing.se) och gå till "Näringslära" -> "Kreatin" och läs den texten, för övrigt dom andra texterna också då dom är mycket matnyttiga.

Mvh Niklas