handdator

Visa fullständig version : Kan jag träna?


Metal_boy_
2004-11-16, 15:56
har som torr och svidig känsla i näsborren och ner i svalget..precis som man skulle vilja hälla nått genom näsborren och genom för attför att fukta upp det....är det teken på förkylning? borde jag träna?

EDIT: jag känner av det mest när jag sväljer

King Grub
2004-11-16, 15:58
Låter exakt som första symptomen på en begynnande infektion (förkylning).

borde jag träna?

Nej, du borde inte.

Tricklev
2004-11-16, 15:58
Du borde INTE träna.

Metal_boy_
2004-11-16, 16:00
så de e nu jag ska pumpa i mig lite extra c-vitamin och vitlök...nu i början??

JJ
2004-11-16, 16:05
så de e nu jag ska pumpa i mig lite extra c-vitamin och vitlök...nu i början??

Nä, du borde ha börjar tidigare för att få någon effekt :)

Metal_boy_
2004-11-16, 16:07
Nä, du borde ha börjar tidigare för att få någon effekt :)

har gjort det lite också :(

King Grub
2004-11-16, 16:11
så de e nu jag ska pumpa i mig lite extra c-vitamin och vitlök...nu i början??

Det finns inget som gör att en eventuell förkylning som redan har brytit ut går över fortare.

Jense
2004-11-16, 16:55
Fan vad du blir sjuk stup i kvarten. äter du inte bra mat eller vad beror det på? dålig motståndskraft bara?

Metal_boy_
2004-11-16, 18:15
Fan vad du blir sjuk stup i kvarten. äter du inte bra mat eller vad beror det på? dålig motståndskraft bara?


hade ju maginfluensa o feber för nån vecka sen..innan dess va det länge sen jag va sjuk....äter ju mina vitaminer och nån grönsak om dagen hehe

Garnax
2004-11-16, 22:36
förkylning är ett virus och går alltså inte att bota, bara bädda ner sig o soffan och njuta av att ligga o ta hand om sig själv några dagar med exempelvis några favorit filmer.

Värsta jag vet är när gamla kärringar säger till en att man måste klä sig mer för annars blir man förkyld. Ingen människa har någonsin blivigt förkyld för att man inte haft nog med kläder på sig under vintern.

jakke
2004-11-16, 22:55
förkylning är ett virus och går alltså inte att bota, bara bädda ner sig o soffan och njuta av att ligga o ta hand om sig själv några dagar med exempelvis några favorit filmer.

Värsta jag vet är när gamla kärringar säger till en att man måste klä sig mer för annars blir man förkyld. Ingen människa har någonsin blivigt förkyld för att man inte haft nog med kläder på sig under vintern.

Öhh? Kyla sänker ju imunförsvaret så tanterna har delvis rätt

Metal_boy_
2004-11-28, 22:57
kan jag träna nu då tror ni? e lite snorig bara fortfarande men de e väl alla vid den här årstiden och jag hostar bara ibland???

aliquis
2004-11-28, 23:56
Jag hostar inte men har irriterad hals, eller har haft, men det blir nog bra snart, varit så i över 2 veckor för att jag inte vilar dock ;/

Megatuttarna
2004-11-29, 00:33
Öhh? Kyla sänker ju imunförsvaret så tanterna har delvis rätt

Samt gör slemhinnorna i näsa och svalg mindre effektiva på vad det de nu fan gör för att stoppa viruset i fråga. Så visst bottnar allt jävla tjafs i nånting.

Metal_boy_
2004-11-29, 22:51
har nu endast lite hosta ibland...vad tror ni om morgondagen?? kan jag träna då?

Halldin
2004-11-29, 23:05
har nu endast lite hosta ibland...vad tror ni om morgondagen?? kan jag träna då?
Om du tittar så långt upp med huvet du kan och skjuter ut hakan, kittlar det då i halsen och/eller hostar du?

Metal_boy_
2004-11-29, 23:21
Om du tittar så långt upp med huvet du kan och skjuter ut hakan, kittlar det då i halsen och/eller hostar du?

ne inte direkt...men när jag hostar så är det för att det kittlar lite och för att det är lite slem

Metal_boy_
2004-11-29, 23:38
jag väntar o ser på torsdagen...det har väl då gått i två veckor me förkylning snart...men de e många nu som dras me skiten o aldrig blir av me det..

Halldin
2004-11-29, 23:43
Jag åkte på samma skit på gymmet (fan att folk ska träna när dom är förkylda) och har även jag haft det i över två veckor.

Siktar på att träna imorgon, men blir det inte bättre så :(

Metal_boy_
2004-11-29, 23:46
Jag åkte på samma skit på gymmet (fan att folk ska träna när dom är förkylda) och har även jag haft det i över två veckor.

Siktar på att träna imorgon, men blir det inte bättre så :(

du och jag kan sitta o deppa nånstans imorn tillsammans ;) muntra upp varandra lite hehe

kharon
2004-11-30, 10:48
har nu endast lite hosta ibland...vad tror ni om morgondagen?? kan jag träna då?

LOL @Metal_boy, du är som ett barn på julafton... Kan jag öppna paketen nu? Kan jag öppna paketen nu då?

Men jag lider med dig, har själv varit sjuk och borta från träningen i flera veckor...

Metal_boy_
2004-11-30, 10:50
LOL @Metal_boy, du är som ett barn på julafton... Kan jag öppna paketen nu? Kan jag öppna paketen nu då?

Men jag lider med dig, har själv varit sjuk och borta från träningen i flera veckor...

hehe det stämmer :D men jag är så träningssugen :)