handdator

Visa fullständig version : (poll) Brad Pitt


RobbeliRobban
2004-11-16, 11:34
Brad Pitt är ju ett stort diskussionsobjekt här på Kolozzeum, men vad tycks om Brads fysik?

Froddan
2004-11-16, 11:36
Jag tycker hans fysik i Troja var jävligt schysst. Men sen dess har det ju gått utför...


http://webplaza.pt.lu/icaro/Brad%20Pitt.jpg

Fultjack
2004-11-16, 11:37
du glömde pollen eller? :)

Frantic
2004-11-16, 11:39
Jag tycker att han har en snygg fysik. Han har genetiskt snygga rutor och bröstmuskler. Eller hur man ska uttrycka det...

RobbeliRobban
2004-11-16, 11:40
du glömde pollen eller? :)

Nej, det sista alternativet var så svårt att klura ut. :cool:

tinus
2004-11-16, 11:41
Alldeles för liten och tanig för min smak..Men ansiktet är det inget fel på ;)

mini_Arnold
2004-11-16, 11:50
"Alldeles för grov i fight club " Alltså.. va?

palme
2004-11-16, 11:51
Klart mansideal.

Überbiffen
2004-11-16, 12:20
Jag vote'ade "Brad Pitt är inte grov!!! FJOLLA!!! LILLPITT!!!" men hade kunnat hoppa över biten om fjolla och lillpitt (det senare vet jag juh iofs inget om).

Hades
2004-11-16, 12:30
Jag tycker att han har ruggigt snygg kropp, men det är inget ideal jag strävar efter själv.

JustinCredible
2004-11-16, 12:59
Tacka vet jag TRAVIS FIMMEL! Helt klart min nya idol.

Jag tycker pitt har grymma rutor, men hans pecs har underlig form. Jag tycker han ser bäst ut i Snatch.

Officer
2004-11-16, 13:32
Brad Pitt är uppenbarligen mer vältränad utseendesmässigt än kanske 70% av de som postar bilder i Medlemsbilder, så jag tycker de små som tycker att han är en fjolla ska ta och sikta på hans nivå först till att börja med.

Slartibartfast
2004-11-16, 13:45
Brad Pitt är uppenbarligen mer vältränad utseendesmässigt än kanske 70% av de som postar bilder i Medlemsbilder, så jag tycker de små som tycker att han är en fjolla ska ta och sikta på hans nivå först till att börja med.

jag har då ännu inte sett någon som har Brads naturliga symmetri och låga kroppsfett i medlemsbilder, med undantag för FlexOnline.

I troja är han ett fulländat föredöme för oss som inte vill se ut som en offseasonbyggare.

Dav0d
2004-11-16, 13:50
I Usa så lider 60% av fetma, och utav dom som tränar så dopar sig 2-3 miljoner där på andra sidan. Det betyder att många dopar sig jämfört med hur många som tränar, och faktum att Brad Pitt också isåfall tagit lite skit är ju ganska stor. Med tanke på vad det skulle göra för hans karriär om han inte hade samma fysik o.s.v.

Så för anledningen att han troligtvis har testat något som är värre än kreatin så säger jag "SKIT!" till hans fysik... :thumbup:

RobbeliRobban
2004-11-16, 13:54
I Usa så lider 60% av fetma, och utav dom som tränar så dopar sig 2-3 miljoner där på andra sidan. Det betyder att många dopar sig jämfört med hur många som tränar, och faktum att Brad Pitt också isåfall tagit lite skit är ju ganska stor. Med tanke på vad det skulle göra för hans karriär om han inte hade samma fysik o.s.v.

Så för anledningen att han troligtvis har testat något som är värre än kreatin så säger jag "SKIT!" till hans fysik... :thumbup:

Men herrejesus, tror du att det är nödvändigt att dopa sig för att väga (vad kan Brad väga i troja???) 85kg med en BF på lägst 10% ???

Metal_boy_
2004-11-16, 14:08
Men herrejesus, tror du att det är nödvändigt att dopa sig för att väga (vad kan Brad väga i troja???) 85kg med en BF på lägst 10% ???


fattar du inte att han trycker och tränar bara ibland me prylar ifrån Rusta :D

King Grub
2004-11-16, 14:10
Brad Pitt är uppenbarligen mer vältränad utseendesmässigt än kanske 70% av de som postar bilder i Medlemsbilder, så jag tycker de små som tycker att han är en fjolla ska ta och sikta på hans nivå först till att börja med.

http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/stupid.gif

RobbeliRobban
2004-11-16, 14:15
fattar du inte att han trycker och tränar bara ibland me prylar ifrån Rusta :D

:D :laugh:

adde
2004-11-16, 14:15
I Usa så lider 60% av fetma, och utav dom som tränar så dopar sig 2-3 miljoner där på andra sidan. Det betyder att många dopar sig jämfört med hur många som tränar, och faktum att Brad Pitt också isåfall tagit lite skit är ju ganska stor. Med tanke på vad det skulle göra för hans karriär om han inte hade samma fysik o.s.v.

Så för anledningen att han troligtvis har testat något som är värre än kreatin så säger jag "SKIT!" till hans fysik... :thumbup:

Din slutlednigsförmåga :thumbup:

/adde

Yankeee
2004-11-16, 14:45
Brad Pitt är uppenbarligen mer vältränad utseendesmässigt än kanske 70% av de som postar bilder i Medlemsbilder, så jag tycker de små som tycker att han är en fjolla ska ta och sikta på hans nivå först till att börja med.

:thumbup:

Det är ju ändå styrkan som räknas :D

Slartibartfast
2004-11-16, 15:00
Här har jag sammanställt en runkbild bara för er.

Zodd
2004-11-16, 15:02
Brad Pitt är inget speciellt, finns ju ett antal medlemmar på Kolozzeum med snyggare fysik.

King Grub
2004-11-16, 15:03
Brad Pitt är inget speciellt, finns ju ett antal medlemmar på Kolozzeum med snyggare fysik.

Jag vet vem damerna skulle välja... ;)

Slartibartfast
2004-11-16, 15:03
Grejen är ju den att Brad är väldigt snyggt ihopsatt. Till skillnad från t.ex Eric Bana som är byggd ungefär som en flaska Lapin Kulta. Rent komsikt hur smala axlar man kan ha.

Slartibartfast
2004-11-16, 15:04
Brad Pitt är inget speciellt, finns ju ett antal medlemmar på Kolozzeum med snyggare fysik.

Nämn någon förutom FlexOnline. :MrT:

JustinCredible
2004-11-16, 15:08
Nämn någon förutom FlexOnline. :MrT:

Age, Action och Peter Jönsson som exempel.

RobbeliRobban
2004-11-16, 15:09
kolla slartis "runkbild" vad är det för speciellt med Brad Pitt? Nu kan jag inte uttala mig om eventuell attraktionskraft el dyl. Men helt ärligt, en sån där mängd muskelmassa, och liknande fysik skulle vilken prepubertal mager grabb som helst kunna fixa, genom att äta en ordentlig skollunch samt göra några taffliga armhävningar några kvällar i veckan.

tinus
2004-11-16, 15:10
Nämn någon förutom FlexOnline. :MrT:


Big Al, Piranha, Herkulez :D för att nämna några... ;)

Fultjack
2004-11-16, 15:12
´han har helt okej kropp, men absolut inget ideal

Slartibartfast
2004-11-16, 15:14
Ni nämner ju en massa tävlingsbyggare :rolleyes: Vissa som ni nämner skulle jag absolut inte säga ha en bättre fysik än brad. Men, vad som är en bra fyik är ju i betraktarens ögon.

Slartibartfast
2004-11-16, 15:15
Tacka vet jag TRAVIS FIMMEL! Helt klart min nya idol.
.

Skämtar du? :MrT:

HAN om någon är ju en räka. Som Jude Law ungefär. :rolleyes:

Zodd
2004-11-16, 15:22
AdrenalineRush har också bättre fysik IMO.
Plus att jag har snyggare ansikte... (fast kanske inte)

tinus
2004-11-16, 15:23
Ni nämner ju en massa tävlingsbyggare :rolleyes: Vissa som ni nämner skulle jag absolut inte säga ha en bättre fysik än brad. Men, vad som är en bra fyik är ju i betraktarens ögon.


:thumbup: Så sant! Och tur är väl det, vad tråkigt det skulle vara om alla tyckte lika ;)

Yankeee
2004-11-16, 15:25
Ok, eftersoma att alla på forumet lyssnar på mig (:rolleyes: ) så känner jag att jag måste dra till med dödsstöten.

Brad Pitt ÄR tanig. Tjejerna gillar honom för att ser bra ut (i ansiktet) och för att han är KÄND! Alla vet väl att alla kändisar blir snyggare än vad de är egentligen.

Jag väntar med spänning på de förmodade påhoppen :)

palme
2004-11-16, 15:27
Klart pitten dopar sig, de där svärden i troja väger säkert 7kg. Inget en fjolla skulle orka svinga omkring :D

Tinus är jag snygg då? Du ska få en idolbild att sätta på...kylskåpet.

mini_Arnold
2004-11-16, 15:28
Brad Pitt är uppenbarligen mer vältränad utseendesmässigt än kanske 70% av de som postar bilder i Medlemsbilder, så jag tycker de små som tycker att han är en fjolla ska ta och sikta på hans nivå först till att börja med.

Det är det jag gör. Till att börja med.
I mina ögon är han liten och jag är ännu mindre.
Då kan du tänka dig vad jag tycker om mig själv ;)

Skulle jag en dag ha liknande fysik som Brad pitt skulle jag fortvarande inte vara nöjd, det är för lite muskler.

Tack

tinus
2004-11-16, 15:29
Klart pitten dopar sig, de där svärden i troja väger säkert 7kg. Inget en fjolla skulle orka svinga omkring :D

Tinus är jag snygg då? Du ska få en idolbild att sätta på...kylskåpet.

Det är du säkert,men eftersom jag aldrig sett dig så är det lite svårt att veta :D Så hit med idolbilden så ska jag avgöra det :naughty:

RobbeliRobban
2004-11-16, 15:30
Ok, eftersoma att alla på forumet lyssnar på mig (:rolleyes: ) så känner jag att jag måste dra till med dödsstöten.

Brad Pitt ÄR tanig. Tjejerna gillar honom för att ser bra ut (i ansiktet) och för att han är KÄND! Alla vet väl att alla kändisar blir snyggare än vad de är egentligen.

Jag väntar med spänning på de förmodade påhoppen :)

:thumbup: Vi två brukar "disagreea" rätt hårt, men idag är du min hjälte!

palme
2004-11-16, 15:31
Det är du säkert,men eftersom jag aldrig sett dig så är det lite svårt att veta :D Så hit med idolbilden så ska jag avgöra det :naughty:

Jag behöver din adress, så levererar jag den personligen :mallan:

Yankeee
2004-11-16, 15:33
:thumbup: Vi två brukar "disagreea" rätt hårt, men idag är du min hjälte!

:love:

AFanatic
2004-11-16, 15:39
Ok, eftersoma att alla på forumet lyssnar på mig (:rolleyes: ) så känner jag att jag måste dra till med dödsstöten.

Brad Pitt ÄR tanig. Tjejerna gillar honom för att ser bra ut (i ansiktet) och för att han är KÄND! Alla vet väl att alla kändisar blir snyggare än vad de är egentligen.

Jag väntar med spänning på de förmodade påhoppen :)

Han är en bra skådis, framför allt i Snatch, California och andra inte fullt så inom-Hollywood-regler-filmer.
Sedan skiter jag i hur han ser ut...tror snarare att det är ni killar haha som har hakat upp er lite ;) ENBART pga att han är ihop med Aniston. Nä fn dags att plugga......

JustinCredible
2004-11-16, 15:39
Skämtar du? :MrT:

HAN om någon är ju en räka. Som Jude Law ungefär. :rolleyes:

Tycker han ser likadan ut som Pitt iaf.
http://www.travisfimmel.homestead.com/files/320.JPG

+ att han lär ha hyffsade gener eftersom han bara tränat ett par ggr då han var 16. Dock inget jag kan eftersträva då jag redan är större. Nu är det marky mark all the way :smokin:

Yankeee
2004-11-16, 15:43
Han är en bra skådis, framför allt i Snatch, California och andra inte fullt så inom-Hollywood-regler-filmer.
Sedan skiter jag i hur han ser ut...tror snarare att det är ni killar haha som har hakat upp er lite ;) ENBART pga att han är ihop med Aniston. Nä fn dags att plugga......

Japp han är en bra skådis.
Du kanske skiter i hur han ser ut, väldigt många tjejer gör inte det.
Hur många gånger har man inte hört "men brad pitt (insert snygg killes namn) är ju med" eller "vem vill du helst spendera en natt med?".

Att han är ihop med Aniston berör mig inte det minsta, då alla hollywood:are är överskattade. Även tjejerna.

adde
2004-11-16, 15:45
Brad Pitts fysik skall ju såklart sättas i relation till hans behov av densamma. Tror ni på fullt allvar att han skulle få samma roller om man var 10 kg tyngre?

Kan någon nämna en BRA skådespelare med BRA gage som är riktigt bitig, Arnold? - knappast en bra karaktärsskådespelare, får bra betalt för speciella roller.
Stallone - fläckvis bra skådespelare (cop land tex ) och manusförfattare (Rambo I)
Vin Diesel - knappast va?
Edvard Norton - uppumpad inför american history X, BRA skådis dock.

/adde

JustinCredible
2004-11-16, 15:49
Brad Pitts fysik skall ju såklart sättas i relation till hans behov av densamma. Tror ni på fullt allvar att han skulle få samma roller om man var 10 kg tyngre?

Kan någon nämna en BRA skådespelare med BRA gage som är riktigt bitig, Arnold? - knappast en bra karaktärsskådespelare, får bra betalt för speciella roller.
Stallone - fläckvis bra skådespelare (cop land tex ) och manusförfattare (Rambo I)
Vin Diesel - knappast va?
Edvard Norton - uppumpad inför american history X, BRA skådis dock.

/adde

Vin Diesel är en mkt bra skådespelare. Han har stått på teaterscen och fått högsta betyg av Francis Ford Coppola. Svårt att visa sig bra när man gör skitfilmer :)

adde
2004-11-16, 15:51
Vin Diesel är en mkt bra skådespelare. Han har stått på teaterscen och fått högsta betyg av Francis Ford Coppola. Svårt att visa sig bra när man gör skitfilmer :)

Precis, då har vi ju ett bra exempel på att "fel" fysiska attribut kan ligga en i faten när det handlar om rollbesättning.

/adde

z_bumbi
2004-11-16, 16:14
Stallone - fläckvis bra skådespelare (cop land tex ) och manusförfattare (Rambo I)

/adde

Han var även varit involverad i manuset till Staying Alive samt regisör till den filmen så han har mycket fläckvisa insatser som manusförfattare och regisör också. :D

heinz
2004-11-16, 16:22
brad ser väl bättre ut än 99 procent av usa befolkning. både i kroppen och i ansiktet, han är 182cm vilket är längre än 99 procent av alla byggare, han har en snyggare tjej än 99 procent av alla, mer pengar än 99 procent av alla, en bättre och mer välbetald hollywoodkarriär än 99 procent av alla andra i hollywood osv osv
dom enda som inte gillar brad pitt är folk med marcus ruhl-ideal eller liknande.
brad pitt är större än jesus helt enkelt.

Tricklev
2004-11-16, 16:23
Heinz, tror faktiskt du sammanfattade rätt gött vad det hela handlar om, avundsjuka.

mini_Arnold
2004-11-16, 16:40
Heinz, tror faktiskt du sammanfattade rätt gött vad det hela handlar om, avundsjuka.
Avundsjuk? Ja.
Har min avundsjuka nånting att göra med att han, i mina ögon, har för lite muskler? Nej ;)

Tricklev
2004-11-16, 16:48
Avundsjuk? Ja.
Har min avundsjuka nånting att göra med att han, i mina ögon, har för lite muskler? Nej ;)

När folk säger att byggare är fula osv, så är det pga avundsjuka(enligt er), men när byggare går lösa på MINDRE killar som får MER tjejer, nää då kan det inte vara avundsjuka.

Jense
2004-11-16, 16:53
brad pitt, föredömme i troja, där ser han hälsosam ut med respektabel mängd muskler. Det som är bra är att folk ser filmen och tänker "sådär vill jag se ut" och gör ngt åt det, kanske sin fetma. vem har gjort det bättre till den breda massan än Brad Pitt? nej precis. all heder

Fultjack
2004-11-16, 16:57
aa men pollen var faktiskt om han har mycket muskler eller inte..
jag skulle gärna byta liv med han, han ser grymt bra ut i ansiktet, har snuskigt mkt pengar, och en underbart vacker fru, men fortfarande inte idealkroppen enligt mig ;)

heinz
2004-11-16, 17:00
vad som är idealkropp måste ju först förklaras. utseendemässigt i ett historiskt perspektiv och ett modernt perspektiv så har han nog idealet (gamla grekerna osv), hälsomässigt likaså, och funktionsmässigt (balansen mellan styrka och kondition t ex)
sen har han ju mindre lårsvep än t ex ronnie coleman, men frågan är om man anser det är ett ideal, och kanske viktigare varför man anser det...

mini_Arnold
2004-11-16, 17:02
När folk säger att byggare är fula osv, så är det pga avundsjuka(enligt er), men när byggare går lösa på MINDRE killar som får MER tjejer, nää då kan det inte vara avundsjuka.
Jag är inte en av dem.

Trance
2004-11-16, 17:19
Brad Pitt är inte taning, speciellt inte i Troja. Detta är såklart en jämförelse med "vanliga" människor.

Om man jämför med byggare så är han så klart tanig, det är de flesta. Därför är det meningslöst att posta bilder för varje byggare eller folk som har det som ideal säger att de är taniga och inte "riktiga män".

Jag tycker han har riktigt bra kropp i troja, ganska bra proportioner(förutom benen har jag hört) och bra synliga muskler. Jag tycker en sådan fysik är grymt bra, men och andra sidan tycker inte jag alltid att "mer massa, du är ju mindre än Ronnie!".

Trance
2004-11-16, 17:21
brad pitt, föredömme i troja, där ser han hälsosam ut med respektabel mängd muskler. Det som är bra är att folk ser filmen och tänker "sådär vill jag se ut" och gör ngt åt det, kanske sin fetma. vem har gjort det bättre till den breda massan än Brad Pitt? nej precis. all heder


Bra post, har inte tänkt på det så. Tror fler kan relatera till en sådan kropp än Arnold som känns lite väl omöjlig att få.

cVi
2004-11-16, 17:23
Nej han är inte grov som en byggare men nog fan är han grövre än dom flesta här. :hbang:

Yankeee
2004-11-16, 17:54
När folk säger att byggare är fula osv, så är det pga avundsjuka(enligt er), men när byggare går lösa på MINDRE killar som får MER tjejer, nää då kan det inte vara avundsjuka.

Jag stör mig på folk som säger att man avundsjuk för att man rackar ner på någon som enligt andra är "bättre" än en själv.

Seriöst, varför skulle man vara avundsjuk på Pitt?
Det enda han har som jag vill ha är pengar, men det finns det fler som har.

Tricklev
2004-11-16, 17:57
Seriöst, varför skulle man vara avundsjuk på Pitt?
Det enda han har som jag vill ha är pengar, men det finns det fler som har.

Seriöst, varför skulle folk vara avundsjuk på Ronnie Coleman?
Det enda han har är en kropp så stor att han knappt kan röra sig, finns andra sätt att bli handikappad på.

Tricklev
2004-11-16, 17:58
Jag stör mig på folk som säger att man avundsjuk för att man rackar ner på någon som enligt andra är "bättre" än en själv.

Seriöst, varför skulle man vara avundsjuk på Pitt?
Det enda han har som jag vill ha är pengar, men det finns det fler som har.


Plus det faktum att han får ändligt med tjejer :D

Jense
2004-11-16, 18:00
Plus det faktum att han får ändligt med tjejer :D


Tjejer betyder inte allt. speciellt inte när man, som han, har en tjej man älskar.

Yankeee
2004-11-16, 18:01
Plus det faktum att han får ändligt med tjejer :D

Det är inget jag är avundsjuk på. Till skillnad från andra så vill jag ha kvalitet inte kvantitet. Vad får man ut av att dra på 48 snygga brudar? Då är jag hellre älskad av någon jag älskar.

heinz
2004-11-16, 18:18
man får ut en hel del av att dra på 48 tjejer. prova får du se

Metal_boy_
2004-11-16, 18:23
Brad Pitt ser ut som en präriehund i ansiktet....skulle jag va brud så skulle jag hellre ta Tom Cruise...hans ansikte skulle jag inte tackat nej till vid födseln

Tricklev
2004-11-16, 18:24
man får ut en hel del av att dra på 48 tjejer. prova får du se

:laugh: så ska det låta :thumbup:


Kanske är lättare att hitta någon som du älskar när dom är lite mer lättillgängliga, lär ju slippa att fjortisar spelar svåråtkomliga iaf.

heinz
2004-11-16, 18:25
vet inte om jag tycker det är så stor skillnad

http://www.facade.com/celebrity/photo/Tom_Cruise.jpg
http://www.wam.umd.edu/~morrisk/brad%20pitt.jpg

Yankeee
2004-11-16, 18:26
Kanske är lättare att hitta någon som du älskar när dom är lite mer lättillgängliga, lär ju slippa att fjortisar spelar svåråtkomliga iaf.

Mycket möjligt, men du lär inte veta varför personen vill vara med dig. Pengar? Kändisskap? Osv. Finns kanske en anledning till att hollywoodfolk dejtar varandra.

Tricklev
2004-11-16, 18:29
Mycket möjligt, men du lär inte veta varför personen vill vara med dig. Pengar? Kändisskap? Osv. Finns kanske en anledning till att hollywoodfolk dejtar varandra.


Eller pga ens stora ådriga häst penis?

Vad spelar det för roll, du märker för eller senare, orka vara paranoid, njut av det du har.

Yankeee
2004-11-16, 18:32
Eller pga ens stora ådriga häst penis?

Vad spelar det för roll, du märker för eller senare, orka vara paranoid, njut av det du har.

:rolleyes:

Jag är inte paranoid. Om jag skulle ha samma "status" som Brad Pitt så skulle jag vara det. Det verkar väldigt onödigt att slösa tid på en person som bara vill ha dig för dina pengar och kändisskapet.

Du kan väl iaf hålla diskutionen lite högre än mellanstadienivå.

Tricklev
2004-11-16, 18:40
Jag är inte paranoid. Om jag skulle ha samma "status" som Brad Pitt så skulle jag vara det. Det verkar väldigt onödigt att slösa tid på en person som bara vill ha dig för dina pengar och kändisskapet.


Eftersom man aldrig kan veta så kör man bara på, är inte svårare än så, skulle gärna vara rik och gifta mig med en 23årig strippa när jag är 80.

Skiter väll i varför hon vill ha mig. Man kan ju aldrig veta så man kör bara på.
En del saker är inte värda att tänka på.

Yankeee
2004-11-16, 18:45
Eftersom man aldrig kan veta så kör man bara på, är inte svårare än så, skulle gärna vara rik och gifta mig med en 23årig strippa när jag är 80.

Skiter väll i varför hon vill ha mig. Man kan ju aldrig veta så man kör bara på.
En del saker är inte värda att tänka på.

Om du gifter dig med en 23 årig strippa när du är 80 så utnyttjar ju du henne lika mycket som hon utnyttjar dig.

Om du inte bryr dig om varför din eventuella flickvän vill vara med dig så tycker jag synd om dig. Du lär väl växa upp någon dag du också.

Tricklev
2004-11-16, 18:57
Om du inte bryr dig om varför din eventuella flickvän vill vara med dig så tycker jag synd om dig. Du lär väl växa upp någon dag du också.

Jag utgår ifrån att hon är med mig av samma skäl som jag är med henne, tänker inte mer på det än så.

scythe
2004-11-16, 19:00
Jag är tanigare än Brad Pitt. Ska jag då känna mig förolämpad av den här tråden? :( ;)

Yankeee
2004-11-16, 19:00
Jag utgår ifrån att hon är med mig av samma skäl som jag är med henne, tänker inte mer på det än så.

Nej, självklart inte. Du har ju inget att erbjuda förutom dig själv.
Du har inga miljoner, kontakter, osv osv.

Tricklev
2004-11-16, 19:01
Nej, självklart inte. Du har ju inget att erbjuda förutom dig själv.
Du har inga miljoner, kontakter, osv osv.

Måste du få mig att låta så tarvlig? :D

Nepp, men även då hadde jag varit istortsätt tvungen att utgå ifrån samma, finns inget skäl att fundera på en gåta utan svar.

Yankeee
2004-11-16, 19:07
Måste du få mig att låta så tarvlig? :D

Nepp, men även då hadde jag varit istortsätt tvungen att utgå ifrån samma, finns inget skäl att fundera på en gåta utan svar.

Bara att inse sanningen :)
Vi vanliga dödliga har inget att erbjuda, därför funderar man inte på det.
Hade man haft något att erbjuda så hade man funderat på det.

Jet
2004-11-17, 07:04
Jag tycker Brad är jättesnygg, och hade jag varit tjej hade han fått kn--la mig både fram coh bak......









































Intressant topic :hbang:

stefannn
2004-11-17, 08:50
Brad Pitts fysik skall ju såklart sättas i relation till hans behov av densamma. Tror ni på fullt allvar att han skulle få samma roller om man var 10 kg tyngre?

Kan någon nämna en BRA skådespelare med BRA gage som är riktigt bitig, Arnold? - knappast en bra karaktärsskådespelare, får bra betalt för speciella roller.
Stallone - fläckvis bra skådespelare (cop land tex ) och manusförfattare (Rambo I)
Vin Diesel - knappast va?
Edvard Norton - uppumpad inför american history X, BRA skådis dock.

/adde


svarta killen i gröna milen...han är väl rätt bitig...
sen får nog stora killar bara action roller i övrigt för dom passar nog inte in att ligga och kela i en säng

adde
2004-11-17, 09:13
svarta killen i gröna milen...han är väl rätt bitig...
sen får nog stora killar bara action roller i övrigt för dom passar nog inte in att ligga och kela i en säng

Svarte killen i gröna milen är en bra skådis (gör i alla fall en bra rolltolkning). Men varken du eller jag vet ju tydligen vad han heter, vilket ytterligare stärker min teori.

Inte lär vi se honom i ett kostymdrama signerat Jane Austin i alla fall :D

/adde

Slartibartfast
2004-11-17, 09:24
svarta killen i gröna milen...han är väl rätt bitig...
sen får nog stora killar bara action roller i övrigt för dom passar nog inte in att ligga och kela i en säng

Men sen är han ju också en helt skit skådis.

Slartibartfast
2004-11-17, 09:24
tror snarare att det är ni killar haha som har hakat upp er lite ;) ENBART pga att han är ihop med Aniston. Nä fn dags att plugga......

Fulaste haggan i hollywood? Nej, tack!

Skulle hellre knyla med Brad än med henne.

Slartibartfast
2004-11-17, 09:27
Brad Pitt ÄR tanig. Tjejerna gillar honom för att ser bra ut (i ansiktet) och för att han är KÄND! Alla vet väl att alla kändisar blir snyggare än vad de är egentligen.

Glöm inte att Brad har den typ av kropp som 99% av tjejerna tycker är optimal. Resterande 1 % gillar byggare. Och då tar jag i i underkant.

dude
2004-11-17, 09:49
Brad pitt har inte så snygg kropp, mitt ideal är att vara större iallfall. Vet inte om jag är det nu men det är skit samma jag kommer vara det.

Jag är inte avundsjuk osv, det är bara vad jag tycker.

mystic[-_-]
2004-11-17, 09:54
Räknar han som tränad men inte grov. Det är ju inge fel på fysiken men jag vill iaf vara större än så :D

AngelLove
2004-11-17, 10:52
Killen i The Green Mile heter Michael Clarke Duncan och har bl a medverkat i följande filmer:
Brother Bear, Daredevil, Planet of The Apes, Cats & Dogs, The Whole Nine Yards, A Night At The Roxbury, Armageddon....

Mao har han gjort roller eller lånat rösten till en hel del filmer som klart ligger långt utanför "muskelknuttes-action-rullar".

Så teorin stämmer säkert i vissa fall, men inte alls i andra fall.... Som livet i övrigt vill säga.

Gällande Brad Pitt....
Ni som klankar ner på att han inte är grov, gör ni likadant på gymmet mot alla som inte är av kaliber Brad och uppåt ?? Sitter ni där innan set och stör er på att andra människor inte är muskulära som Coleman/Ruhl eller hur gör ni ?
Gör ni det tycker jag ni missat poängen med att träna..

Tanken har heller aldrig slagit er att Brad kanske själv anser att han nått det han vill nå i träningssyfte (muskuläritet etc) och därför inte tar sin träning längre eller så att säga större ? Bara för att erat mål är att bli stora som Coleman måste inte alla som tränar (märk skillnaden mellan att träna och att bygga för att bli BB) ha viljan att bli så stor som möjligt..

Så mao, han har kanske uppnått sitt mål med hur han vill att sin kropp skall se ut, vilket är långt ifrån vad man kan säga om många som klagar på hans fysik eftersom ni skriver att "jag kommer nog någongång att bli större än Brad"....

Ot: Jenses inlägg var kanon... Det är bara att hoppas att det finns några som blir inspirerade av att träna och låta sin kropp må bättre av att se ex Troja...

Ot2: Att få många tjejer handlar inte bara om utseende & pengar... Det finns något som heter personlighet och karisma som betyder en sjujäkla massa oxå.

hobbitar
2004-11-17, 11:09
Brad är snygg, Vin Diesel är snyggare.....

dude
2004-11-17, 11:09
Ja men vad i helvete handlade denna tråd om då??? Den handlade väl om vad man tyckte om Brads kropp? Får man inte säga att man inte tycker han är grov nu eller? Skiter i övrigt om Brad vill bli större osv vi skulle väl bara säga vad vi tryckte om hans kropp?

Klo
2004-11-17, 11:12
Jag tycker Brad är jättesnygg, och hade jag varit tjej hade han fått kn--la mig både fram coh bak......



:laugh: :laugh: :laugh:

mini_Arnold
2004-11-17, 11:36
Ja men vad i helvete handlade denna tråd om då??? Den handlade väl om vad man tyckte om Brads kropp? Får man inte säga att man inte tycker han är grov nu eller? Skiter i övrigt om Brad vill bli större osv vi skulle väl bara säga vad vi tryckte om hans kropp?
Tack för den.
Känns som vissa fuckers har missat trådens poäng.

mangs
2004-11-17, 11:47
Jag tycker Brad är jättesnygg, och hade jag varit tjej hade han fått kn--la mig både fram coh bak......


Hmmm, har Arne smugit sig in på jets konto nu igen? ;)



:D :D

Hardcore_pb
2004-11-17, 11:48
Visst var pollen till för att säga vad man tycker MEN det är ganska konstigt att varje gång det postas en bild på en kändis/skådespelare som har en bra fysik om vi räknar bort rena byggare alltså. Då är det ett jävla liv om att den personen inte alls är stor utan tönt å det ena med det andra men sen om nån postar en bild på sig själv och har en fysik som kan liknas vid säg Pitts då lovordar hela kolozzeum den personen det är "kanon fyisk" "skit snyggt" "så där vill jag se ut"

Det tyder ju på att många vill klaga bara för att det är en kändis alltså verkar ni vara avundsjuka ! jag ser inget fel i brads fysik visst han är inte störst men han har en hälsosam fysik som många kan sträva efter när dom börjar träna.
Sen tycker såklart det är bra att man peppar medlemmar som lägger upp bilder men det är en ganska tydlig dubbelmoral beroende på om det är en medlem här eller en kändis !

/Hardcore

heinz
2004-11-17, 12:02
brad pitt skulle nog kunna bli rätt grov men han har ju inget att vinna på det.

Slartibartfast
2004-11-17, 13:15
Då är det ett jävla liv om att den personen inte alls är stor utan tönt å det ena med det andra men sen om nån postar en bild på sig själv och har en fysik som kan liknas vid säg Pitts då lovordar hela kolozzeum den personen det är "kanon fyisk" "skit snyggt" "så där vill jag se ut" /Hardcore

WÖRD!

AngelLove
2004-11-17, 13:55
Tack för den.
Känns som vissa fuckers har missat trådens poäng.

Känns som om vissa missförstått hur man bedömmer andras fysik... :rolleyes:

mini_Arnold
2004-11-17, 14:41
Känns som om vissa missförstått hur man bedömmer andras fysik... :rolleyes:
Exakt VAD menar du?

Jag tycker han är liten och klen, punkt slut.
Inget mer med det.
Att trådskaparen valde att tillsätta "mes fjolla och lill pitt" får han stå för, det var det alternativet som jag tyckte passade bäst. "KLEN"

Peace

Yankeee
2004-11-17, 14:56
Visst var pollen till för att säga vad man tycker MEN det är ganska konstigt att varje gång det postas en bild på en kändis/skådespelare som har en bra fysik om vi räknar bort rena byggare alltså. Då är det ett jävla liv om att den personen inte alls är stor utan tönt å det ena med det andra men sen om nån postar en bild på sig själv och har en fysik som kan liknas vid säg Pitts då lovordar hela kolozzeum den personen det är "kanon fyisk" "skit snyggt" "så där vill jag se ut"

Det tyder ju på att många vill klaga bara för att det är en kändis alltså verkar ni vara avundsjuka ! jag ser inget fel i brads fysik visst han är inte störst men han har en hälsosam fysik som många kan sträva efter när dom börjar träna.
Sen tycker såklart det är bra att man peppar medlemmar som lägger upp bilder men det är en ganska tydlig dubbelmoral beroende på om det är en medlem här eller en kändis !

/Hardcore

JAG tycker att det är konstigt att folk som tycker att han är tanig. (Vilket han ÄR, vad ni än säger. Vad väger han 70kg på 175cm? Han ser ut som vilken ungdom som helst i kroppen.)
Alltid ska bli påhoppade av någon wannabe som ska skipa rättvisa. Läs mina inlägg om avundsjuka, så förstår du att det inte alls handlar om det.

Visst, det är larvigt att skriva tönt osv det håller jag helt med om. Det säger väl en del om den personen. Men alla som rackar ner på pitt är inte avundsjuka fjantar.

vattenbuffel
2004-11-17, 15:31
Målet med hela min träning är att se ut som brad pitt i fight club!

AFanatic
2004-11-17, 15:53
Fulaste haggan i hollywood? Nej, tack!

Skulle hellre knyla med Brad än med henne.

Ok! Då vet jag det. :smokin:

heinz
2004-11-17, 16:07
brad pitt är 182-183cm och väger nog 80-82kg i troja

Jense
2004-11-17, 16:09
Fulaste haggan i hollywood? Nej, tack!

Skulle hellre knyla med Brad än med henne.


om det är din uppfattning vill jag aldrig ens komma nära till att se bild på din flickvän.

Slartibartfast
2004-11-17, 16:12
om det är din uppfattning vill jag aldrig ens komma nära till att se bild på din flickvän.

Du menar att om Anuston är FUL så måste ju min flickvän vara VADÅ? :D

Du har nog sett henne, misstänker jag.

Jense
2004-11-17, 16:16
Du menar att om Anuston är FUL så måste ju min flickvän vara VADÅ? :D

Du har nog sett henne, misstänker jag.

ja jo men alla kan se normala ut på bild..

ja exakt så menade jag! typ som en grottmänniska,, vårtor överallt, mustach.. hårtussar .. grå hud, ett ben, en penis

heinz
2004-11-17, 16:23
aniston ser väl helt ok ut
http://jodorowski.free.fr/girls/Aniston.jpg

Jense
2004-11-17, 16:26
aniston ser väl helt ok ut
http://jodorowski.free.fr/girls/Aniston.jpg


hon är så jävla vacker!

mmartin
2004-11-17, 16:30
naturligtvis ser han bra ut annars hade inte denna och miljoner andra disskussioner om honom funnits. Bitig? nja mellanting antagligen, men tillräckligt uppenbarligen.

Däremot kan man ju påpeka hur sagolikt söt aniston är.. vad är oddsen att man springer på henne och konkurerar bort pitten? :D :angel:

Hardcore_pb
2004-11-17, 16:32
JAG tycker att det är konstigt att folk som tycker att han är tanig. (Vilket han ÄR, vad ni än säger. Vad väger han 70kg på 175cm? Han ser ut som vilken ungdom som helst i kroppen.)
Alltid ska bli påhoppade av någon wannabe som ska skipa rättvisa. Läs mina inlägg om avundsjuka, så förstår du att det inte alls handlar om det.

Visst, det är larvigt att skriva tönt osv det håller jag helt med om. Det säger väl en del om den personen. Men alla som rackar ner på pitt är inte avundsjuka fjantar.

nu blev man wannabe också :rolleyes: wannabe vad förresten ?

Alltså avundsjukan behöver inte vara på hans fysik den är väll inte så mycket att vara avundsjuk på eftersom nästan alla kan få den om man vill däremot så tror jag (observera jag tror) att många är avundsjuk på att han tjänar lite för många miljoner han är lite för mycket kändis för vissa och att han har blivit framröstad som en av dom sexigaste männen sådant har en förmåga att leda till att många blir avundsjuk på han och då vill man hitta ett sätt att trycka ner på den personen vilken hans fysik går att hitta brister i utmärkt lägga att säga att han är tanig och skratta åt hans fysik !

Men vad bra att hittar nåt dåligt med han synd bara att lite för många som tycker så ser sämre ut själv, gör man det så kanske man borde ordna en hyffsad fysik själv innan man börjar klaga.

Yankeee: okej att du tycker han är tanig visst kanske med dina ideal sätt men det är konstigt att inte alla medlemstrådar med ett par undantag innehåller 70 kommentarer med att personen är en liten tanig, tanig, aldrig ser ut att rört en vikt osv. det är vad jag tycker är det konstiga för ingen klagade ju på brad för att dom var avundsjuk var det ju, så då måste det ju finnas en annan orsak...

/Hardcore

mini_Arnold
2004-11-17, 17:01
Yankeee: okej att du tycker han är tanig visst kanske med dina ideal sätt men det är konstigt att inte alla medlemstrådar med ett par undantag innehåller 70 kommentarer med att personen är en liten tanig, tanig, aldrig ser ut att rört en vikt osv. det är vad jag tycker är det konstiga för ingen klagade ju på brad för att dom var avundsjuk var det ju, så då måste det ju finnas en annan orsak...

/Hardcore

Börjar tröttna på det här..

Tråden handlar om vad vi tycker om Brads fysik.

Medlems avdelningen är till för att få KONSTRUKTIV kritik! Right?
Visst finns det MÅNGA som sitter och garvar åt taniga medlemmar för att dem är så små och klena, men det betyder inte att man inte kan ge KONSTRUKTIV kritik. I den här tråden slipper den konstruktiva biten, vilket jag är glad för. För brad är fortvarande klen :)

Peace

AngelLove
2004-11-17, 18:00
Exakt VAD menar du?

Jag tycker han är liten och klen, punkt slut.
Inget mer med det.
Att trådskaparen valde att tillsätta "mes fjolla och lill pitt" får han stå för, det var det alternativet som jag tyckte passade bäst. "KLEN"

Peace

Att säga att Brad Pitt är klen och ynklig är inget som direkt visar att man har en objektiv uppfattning. Inte i mina ögon. Att Brad Pitt inte har mycket att hämta gentemot Ruhl/Yates/Nasser/Ronnie and so on är där väl ingen som ens har påstått..?? Dock får man ju jämföra med något som är liknande eller som har samma mål..

Ex Herk, Mr Ruhl, Flex etc här på Kolo (tog er bara som exempel, inget illa menat mot er personligen), kallar du oxå dem för små och klena eftersom jämte Ronnie har de nada att hämta. Men jämfört med mig är de monsterstora typ... :em:

Vad vi påstår är att Pitt har en vältränad fysik som är långt mer än "medel eller normalt", han kan inte anses som KLEN... Men nej, han är ju inte värsta muskelberget heller. Han har en symmetrisk (undantaget benen då??), vältränad snygg kropp och har fördelen att se förbannat bra ut i ansiktet.
Har inga problem i att många tjejer dreglar över honom, vi killar dreglar över många tjejer... ;)

Att trådskaparen lägger till visa ord efteråt, ja det är ju hans egna problem eller hur ?? :rolleyes:

Vad jag menar till syvende och sist, jämför Brad med dig själv... Kan du då med handen på hjärtat och objektivt säga att han jämfört med dig är liten och klen... Ja då har du ju belägg för det rent kroppsligt förmodar jag...
Om han skulle vara mer vältränad än dig, varför kalla honom klen utan istället säga: jo, han har en vältränad kropp men mitt mål med träningen är att bli större / mer vältränad än det..

Betydligt mer objektivt, låter betydligt bättre..

Men det är min åsikt, du får gärna ha din åsikt och argumentera för den. Dock behöver du iaf inte kalla mig för "fuckers" för det har du inga belägg att göra, inte än iaf...

Peace :cheers:

mini_Arnold
2004-11-17, 18:24
I mina ögon är han liten.
I mina ögon är jag mindre ochj klenare än honom, har heller inte påstått något annat`?!


Att ta med herk, och flex i en tråd om brad pitt förstår jag itne varför du gjorde då dem är "något" större... stort steg från brad till en av dem grabbarna ska du veta. Så det där var onödigt.

Sen jämröfr jag varken nån eller jig själv med dagens byggare eller någon annan byggare. Jag har ett eget ideal som jag strävar efter. Brad är långt ifrån det idealet.

Sen att jag väljer kalla honom för liten och klen, vad spelar det för roll`?
Det är så jag ser på honom.



Excuze the stavning, sitter på jobb..

Nåt jagmer`?Ah jo.. ber om ursäkt till dig och alla andra som kände sig träffade när jag kallade er för fuckers. En ful och omogen vana jag har.

Peace!

Trance
2004-11-17, 18:39
Folk som säger att han är liten och klen har lite lustiga värderingar, de som säger att han är liten och klen och är mindre själva är bara patetiska.

Jag säger inte att Brad Pitt skall vara idealet för alla, speciellt folk på ett byggarforum har ofta mycket mer muskler som ideal. Men det är bara löjligt att kalla en person liten och klen.

Jag kan uppskatta en -70 fysik lika mycket som en +100, hur det passar in med kroppen..vad målet är osv. Jag kan se att en fotbollspelare har en bra fysik, trots han inte har lats som täcker hela målet.

Jag personligen kan säga: Ronnie Coleman har en jäkligt imponerande fysik, trots att det är jävligt långt från mina ideal.

mini_Arnold
2004-11-17, 18:49
Folk som säger att han är liten och klen har lite lustiga värderingar, de som säger att han är liten och klen och är mindre själva är bara patetiska.

Jag säger inte att Brad Pitt skall vara idealet för alla, speciellt folk på ett byggarforum har ofta mycket mer muskler som ideal. Men det är bara löjligt att kalla en person liten och klen.



Nej, det kallas att ha en annorlunda åsikt, inget patetiskt med drt överhuvudtaget.
Men försöka duger ;)

AngelLove
2004-11-17, 18:50
Att ta med herk, och flex i en tråd om brad pitt förstår jag itne varför du gjorde då dem är "något" större... stort steg från brad till en av dem grabbarna ska du veta. Så det där var onödigt.

Nåt jagmer`?Ah jo.. ber om ursäkt till dig och alla andra som kände sig träffade när jag kallade er för fuckers. En ful och omogen vana jag har.

Peace!

Anledningen att jag nämnde Flex, Herk etc var att de är personer som finns i "vår vardag" i Sverige, och dessutom har de lagt ut bilder på sig själva på Kollo.. Och de är i mina ögon jäkligt vältränade, men sätt dem bredvid Coleman så är de ganska små.. Vad jag ville få fram med min jämförelse var att allt är relativt och vad man jämför med. Du tog det så långt så du jämförde med dig själv (det kunde ju inte jag eftersom jag inte sett dig på bild och ett antagande från min sida hade varit ett rent påhopp på dig då jag inte vet hur du ser ut...)

Har någon av dem tagit illa vid sig så är jag den förste att be om ursäkt, dock kan jag inte se vad i mitt inlägg som de skulle bli arga för eftersom jag säger att de är vältränade och lyckats med sin träning.

Ursäkt godtagen :cheers:

aliquis
2004-11-17, 18:55
kolla slartis "runkbild" vad är det för speciellt med Brad Pitt? Nu kan jag inte uttala mig om eventuell attraktionskraft el dyl. Men helt ärligt, en sån där mängd muskelmassa, och liknande fysik skulle vilken prepubertal mager grabb som helst kunna fixa, genom att äta en ordentlig skollunch samt göra några taffliga armhävningar några kvällar i veckan.
nåja, jag klarar inte, uppenbarligen ;D

heinz
2004-11-17, 19:30
fuckers :cryout:

JJ
2004-11-17, 19:35
Jag ser framför mig hur RobbeliRobban sitter och myser åt den här tråden. Uppfyllde den dina förväntningar? :D

RobbeliRobban
2004-11-17, 20:02
Jag ser framför mig hur RobbeliRobban sitter och myser åt den här tråden. Uppfyllde den dina förväntningar? :D

mer än väl, mer än väl. :D :D :D :D

Jense
2004-11-17, 20:27
mer än väl, mer än väl. :D :D :D :D

även för mig, då du är en jense wannabe

Slartibartfast
2005-01-06, 17:01
Tycker han ser likadan ut som Pitt iaf.
http://www.travisfimmel.homestead.com/files/320.JPG

+ att han lär ha hyffsade gener eftersom han bara tränat ett par ggr då han var 16. Dock inget jag kan eftersträva då jag redan är större. Nu är det marky mark all the way :smokin:

Helt sjuka gener! Jag ser ut som ett jävla skämt om jag är helt otränad. :(