handdator

Visa fullständig version : En helt vanlig dag på Aftonbladet


Hades
2004-11-15, 13:58
Rubriker som kan få vem som helst att höja på ögonbrynen och säga saker som: "No shit, Sherlock!" och "Vem faaaaaaaaaan bryr sig?"

http://img28.exs.cx/img28/98/bestofaftonbladet.jpg

Yankeee
2004-11-15, 13:59
Tycker synd om människorna som läser sånt där.

Froddan
2004-11-15, 14:02
Tycker jag med...

palme
2004-11-15, 14:27
Fan jag har missat mycket! Måste hänga med bättre :D

hampaN
2004-11-15, 14:57
jag har läst alla ;) Sitter på min praktik och har inget att göra, har nog läst alla trådar på kolozzeum och hela aftonbladet :em:

Krub
2004-11-15, 16:46
Bara jag som upptäckt att Rosings länk är en lite annorlunda färg än dom andra..? ^^

jwzrd
2004-11-15, 17:45
Det är så enkelt. SLUTA LÄSA AFTONBLADET! Det är så enkelt. www.dn.se är en ypperlig nyhetssida, praktiskt taget fri från aftonbladismer.

kal_erixon
2004-11-15, 20:11
dom borde bannlysa dokussåpor.

Hades
2004-11-16, 00:02
Bara jag som upptäckt att Rosings länk är en lite annorlunda färg än dom andra..? ^^
Var ju någon här som länkade till den artikeln för några dagar sedan ;)

scythe
2004-11-16, 00:12
Det är så enkelt. SLUTA LÄSA AFTONBLADET! Det är så enkelt. www.dn.se är en ypperlig nyhetssida, praktiskt taget fri från aftonbladismer.
Word. :thumbup:

Garnax
2004-11-16, 00:42
Väljer man att läsa under "nöje" får man skylla sig själv.

Att gnälla om att det är om såpor o skvaller under "nöje" är som att klaga att det är reklam på reklamsidorna.

Hades
2004-11-16, 00:48
Väljer man att läsa under "nöje" får man skylla sig själv.

Att gnälla om att det är om såpor o skvaller under "nöje" är som att klaga att det är reklam på reklamsidorna.
Håller jag verkligen med om! Poängen med den här tråden var inte på något sätt att gnälla. Jag tyckte mest att rubrikerna var roliga.

scythe
2004-11-16, 00:54
Rubriker av den typen finns tyvärr inte bara under Aftonbladets nöjessektion utan på även deras löpsedlar. Det är skrämmande att sådant säljer.

Garnax
2004-11-16, 12:31
Som Jan Gillou sa om löpsedlar, de står alltid om något kvaller eller annat igentligen ointressant, men skulle de skärpa sig och skriva mer ordentliga löpsedlar så skulle deras försäljning sjunka.

Expressen tycker jag är makalös dock på den frågan, skriver Aftonbladet Anna Lindh Död skirver expressen BB-linda i sexskandal. Eller skandia chef avslöjad så skriver expressen Så bantar du 5kg på 5 veckor...osv dag efter dag

Kolla får ni se, få undantag tycker jag där expressen har en ordentlig nyhet på löpet än aftonbladet. Det händer ibland, o ibland har dom samma typ.

Expressen tål jag inte för att de alltid ska göra sådan reklam för sig själva.
Ibland kan dom ha interjuver med expressens VD och fråga vad han tycker om de enorma ökningarna expressen havt på senare tid.

Alltid så finns det en "Expressen ökar mest" sida i tidningen, gärna helsida.

Alltid ska de skylta med att dom ökar mest, trotts att dom ligger ordentligt under aftonbladet iaf.