handdator

Visa fullständig version : Brenner


Brenner
2004-11-14, 11:15
Tjo

Jag är en kille på 17 år och jag har tränat i drygt ett år nu "seriöst"
Jag väger 77 kilo och jag är 174 cm LÅNG

Men i alla fall jag körde ett pass med en kompis igår, det gick ganska bra tyckte jag men min kompis blev la lite missnöjd men men....

Igår hade jag tänkt att jag skulle köra rygg och axlar (koncentrera mig på bakisida axel)

Jag börja med att köra lite chins, jag brukar oftast ta ett brett grepp, det känns som att jag får bättre kontakt i latsen och det blir mindre press på bicepsen, men jag växla lite mellan att hålla brett och lite mer än axelbrett och det känndes bäst att köra brett.

Chins
första sett: 12 rep (med lite hjälp på slutet)
Andra sett: 8 rep misstänker jag där
Tredje sett: 6 rep med lite smalare grepp
Fjärde sett: 5-6 rep tror jag med lite hjälp

Sen blev det en ny övning för mig för baksida axel då som min kompis visade mig. Jag vet inte riktigt namnet men jag får la kalla det för kärringövningen (som dock tar väldigt bra) då man ska stå framåt lutad, armarna ca 30 cm ut från kroppen och putte upp axlarna och föra dom lite bakåt ialla fall...

Kärrnigövningen
3 set samanlagt runt 7-8 rep varje gång vikter på 3 kilo


Tredje övningen för dagen är en av mina favoriter, Hantelpress bakom huvet. Jag kan inte säga mer än att denna övningen får mig att få ett riktigt pump i axlarna :bpump:. Jag körde på en smithmaskin, dock inga vikter för att jag har en skadad axel och stången den väger den med.

Hp bakom huvet
Första sett: 8-9 rep
Andra sett: 8-9 rep där med
Tredje sett: 7-8 rep


Nu var det dax för en ryggövning stång råd och t-bar efter det men min kompis lyckades övertala mig för att köra ett power sett elle något sånt hette det. Det gick då ut på att när jag var klar med mitt första sett på stången skulle jag gå direkt till T-baren och köra ett sett där, sen vila.
Det va ganska kul, riktigt trött blev man.

Stång rodd
Första sett: 8 rep (dålig kontroll) 80 kg
8-9 rep 40 kilo (tbar)
Andra sett: 8-9 rep (bättre) 70 kg
8-9 rep 40 kilo (tbar)
Tredje sett: 8 rep 70 kg
9-10 rep 40 kilo (tbar)


Nu kommer vi till FAVVO övning nr 1 :D SHRUGS!!!!
Här lasta jag på 90 kilo, ett problem som jag har är att lillesnorre jobbar sig hela tiden då han blockar vikten när jag försöker dra upp den så att jag måste ha lite framåt lutade axlar, min kompis klagade lite på det men men....

Shrugs
Första sett: 9 rep
Andra sett: 8-9 rep
Tredje sett: 8 rep


Jag körde också någon cp övningar för axlen men den orkar jag inte nämna!


Japp då va mitt pass klart sen va det bara att cykla hem mixa ihop min super mass fuel lite mjölk och en banan. Sen steka lite köttbullar och pasta MUMS, sen spelade jag lite halo 2 med en polare :bow: Och nu idag har jag jävligt go träningsvärk :kickass:

Zakath
2004-11-14, 13:42
Heh kul att du också startar en journal :cheers:

Kärringövningen kallas framåtlutade hantellyft!

Det du körde i smithen kallas press bakom nacken i smith (PBN i smith) Fast du körde på ett ganska extremt sätt men men..
Fast vikterna i stångrodden kasnke du kommer ihåg lite fel :D Eller så håller jag på att bli senil!

Kör hårt nu!

Brenner
2004-11-14, 15:03
Heh kul att du också startar en journal :cheers:

Kärringövningen kallas framåtlutade hantellyft!

Det du körde i smithen kallas press bakom nacken i smith (PBN i smith) Fast du körde på ett ganska extremt sätt men men..
Fast vikterna i stångrodden kasnke du kommer ihåg lite fel :D Eller så håller jag på att bli senil!

Kör hårt nu!


Jag misstänker faktist jag skrev fel med vikten på stångrodden, hehe kändes fel i fingrarna när jag skrev det =), Blev lite inspirerad av din journal ;)
FAN jag glöde träna nacken igår DET FÅR JAG INTE GLÖMMA nästa gång :insane:

TCOG
2004-11-14, 18:50
när kan vi träffas? (biljetter?)

fre, lör nästa helg?

jag kan denna ons också om du kan.

Brenner
2004-11-14, 19:55
En liten bild från gymmet bara

Brenner
2004-11-14, 23:29
Lite mått på mig då

Alltså
Underarmar 30,5

Bicpes 40

Lår 57

Vader 39

bröstet 100

Midja 84,5

Rumpa 98

X-Change
2004-11-15, 12:00
Helvete vilken stolthet! Här snackar vi Biceps med stooort B! :hbang:
Det här blir skoj att följa - Kör på hårt! :thumbup:

Fattade jag rätt, men är du tjenis med allas vår Bananguru - Zakath? ;)

Rodden, när du skrev "fel", ska det vara mer vikt eller? Annars är vi rätt lika just i stångrodden och T-Baren!

KICK IT! :kickass:

Brenner
2004-11-15, 12:08
Helvete vilken stolthet! Här snackar vi Biceps med stooort B! :hbang:
Det här blir skoj att följa - Kör på hårt! :thumbup:

Fattade jag rätt, men är du tjenis med allas vår Bananguru - Zakath? ;)

Rodden, när du skrev "fel", ska det vara mer vikt eller? Annars är vi rätt lika just i stångrodden och T-Baren!

KICK IT! :kickass:


Yes det är zakath jag tränar med =) han och jag tränade den dagen, jag tror det kanske ska vara lite mindre vikt på stäng rodden men jag är inte säker alltså =) jag ska titta nästa gång. Tack för komplimangen, har du några bilder här elle?

TCOG
2004-11-15, 12:20
biljetter?? biljetter??
biljetter?? biljetter??

kan du svara på mitt inlägg?

Brenner
2004-11-15, 13:20
biljetter?? biljetter??
biljetter?? biljetter??

kan du svara på mitt inlägg?


Ja du vi kan la ta det på lördag passar mig bra!

TCOG
2004-11-15, 13:40
vilken tid passar dig.

mig går det bra efter kl 13-14 på lör kan vi träffas.

Brenner
2004-11-15, 13:44
vilken tid passar dig.

mig går det bra efter kl 13-14 på lör kan vi träffas.


kl halv 1 passar mig gött , vasavictoriagatan??

TCOG
2004-11-15, 13:47
visst, 12.30 lör

utanför marilyn video.

Brenner
2004-11-15, 13:50
visst, 12.30 lör

utanför marilyn video.

Hmm jag skrev fel halv 2 :P vid marylin
:em:

X-Change
2004-11-15, 14:31
Yes det är zakath jag tränar med =) han och jag tränade den dagen, jag tror det kanske ska vara lite mindre vikt på stäng rodden men jag är inte säker alltså =) jag ska titta nästa gång. Tack för komplimangen, har du några bilder här elle?

Jo har några gamla bilder.. men vet inte riktigt vars hehe.. ska försöka trolla fram dem sen.. men kan säga så här.. till skillnad från dig är jag fet, vek och blek! :cryout: :D

Brenner
2004-11-15, 14:35
Jo har några gamla bilder.. men vet inte riktigt vars hehe.. ska försöka trolla fram dem sen.. men kan säga så här.. till skillnad från dig är jag fet, vek och blek! :cryout: :D



hahahaha! tror jag inte! men men kört hårt, jag ska träna idag och då blir det lår och bicpes

X-Change
2004-11-15, 14:45
hahahaha! tror jag inte! men men kört hårt, jag ska träna idag och då blir det lår och bicpes

hey, kompis! Du lär bli bländad och slå skallen i dataskärmen eller nåt! :D
hehe ok liten överdrift då men... tackar, lider av en seg förkylningen så .. träningen får vänta lite! :cryout:

piska på nu.. biceps är kul att träna.. inte lår! :angel: (hoppas zakke inte läser nu) :D

Brenner
2004-11-15, 14:52
hey, kompis! Du lär bli bländad och slå skallen i dataskärmen eller nåt! :D
hehe ok liten överdrift då men... tackar, lider av en seg förkylningen så .. träningen får vänta lite! :cryout:

piska på nu.. biceps är kul att träna.. inte lår! :angel: (hoppas zakke inte läser nu) :D


HAHAHA nej du jag e skit trött på fitt bicpes, känner ingen motivation för att träna dom men jag gör mitt bästa, ben e skit kul att träna blir ett hårt känböj set idag ;)

scudmissile
2004-11-15, 15:03
Vart tränar du någonstans? Maffiga armar på bilden :thumbup:

TCOG
2004-11-15, 15:06
ok.

13.30 lör vid marilyn.

GLÖM INTE!!!!!

ill bring the cash you bring the tickets.

Brenner
2004-11-15, 15:11
Vart tränar du någonstans? Maffiga armar på bilden :thumbup:

Tack =9 jag tränar på aero fittness i frölunda!

Brenner
2004-11-15, 15:13
ill bring the cash you bring the tickets.



Ofcourse!!! :cool:

Mart|n
2004-11-15, 19:57
En liten bild från gymmet bara


Du ser stark ut! Men alltså den posen får mig att tänka på andra världskriget! :laugh:

Brenner
2004-11-15, 20:13
Okej okej idag va det då Ben och GarnaxGarnaxGarnax bicpes. Plus att jag hade lite ont i magen

Jag började då att med Z-stången för Biceps men jag vet inte riktigt hur mycket vikt men jag hade 30 kilo på och stången vet jag ejj vad den väger, jag tror den väger 10 kilo kanske eller 7 kilo, jag ska väga den nästa gång.
Första sett: 7 rep (väldit kontrollerade)
Andra sett: 5 rep (jag började få lite ont magen)
Tredje sett: 5 rep (kände verkligen hur jag kramade musten ur dom)

Knäböj!!! JAAAAAAAAA *NOT*
Första sett: 9 rep (kändes gött) 80 kg
Andra sett: 6 rep (jag koncentrerade mig på fel saker :mallan: ) 80 kg
Tredje sett: 4 rep (NU VA JAG ARG :insane: ) 90 kg WOhoo :kinky:

Tredje övningen för dagen Biceps curl, kände att alla var kontrollerade och bra
Första sett: 10 rep 19 kg
Andra sett: 8 rep ---"---
Tredje sett: 8 rep ---"---

Baksida lår på maskin, eftersom jag har haft en, jag menar två operationer på mitt knä så är muskelmassan på det högra knät som är då opererat lite mindre så jag kör bara ett ben här..... Allt gick bra och fint här!


Biceps curl på kabelmaskin, ehmm tänkte köra lite uthålligthet och jag körde bara ett sett eftersom jag e så trött på bicps :smash:
FÖRSTA SETT: 30 rep på 30 kilo på KABEL

Dags för framsida lår, här gick allt bra, körde med båda benen men försökte trycka lite extra mycket med högerna då =)...

Cykla hem och trycka i mig min super mass fuel med chocklad smak men jag hade ingen banan så det smakade :MrT: minst sagt!

Brenner
2004-11-15, 20:14
Du ser stark ut! Men alltså den posen får mig att tänka på andra världskriget! :laugh:

NÄHE e du säker på att det är ANDRA??? trodde du menade tredje :smash:

Brenner
2004-11-15, 20:29
Min middag! Pasta som ni ser med goooooooo ost sås och världens bästa körbullar!

Zakath
2004-11-15, 20:34
NÄHE e du säker på att det är ANDRA??? trodde du menade tredje :smash:



Jo men det var ju en fin hitlerpose :D

Fast när du skriver ner dina pass, gör något som ser ungefär ut så här:

Knäböj,
80kg *9
80kg *6
90kg *4

Eller

Knäböj,
80kgX8
80kg@8 välj själv!

Kolla i andras journaler o se hur dem skriver.

Bra att du kämpar på med benen, ta det lugnt nu bara, du går lite väl tungt i början tycker ajg..

Mart|n
2004-11-15, 20:37
NÄHE e du säker på att det är ANDRA??? trodde du menade tredje :smash:

Jo, jag är ganska säker på andra världskriget :) Vad har hänt med knät?

Brenner
2004-11-15, 20:44
Jo, jag är ganska säker på andra världskriget :) Vad har hänt med knät?


Ramla av frittfall i skarasommarland 3 meter ner på en trappa med knät, så jag krossade min menisk! Jag ska ha en till operation nu i februari tror jag =)

Brenner
2004-11-15, 20:46
Bra att du kämpar på med benen, ta det lugnt nu bara, du går lite väl tungt i början tycker ajg..


Jo då jag gör dom långsamt och kontrolerat ;) allt går bara fint, tack för om tanken! :love:

X-Change
2004-11-15, 20:48
God damm, vi ligger ju rakt prick i biceps curlen! :eek: ..och ändå står du där med 40 cm armar... fan ta dig allså! :cryout: :D

Har dock för mig att ez-stången väger 7,5 kg iaf..

andra setet i böjen såg bra ut annars.. inget att sticka under stolen med.. skyll :mallan: på ett tappert försök till testoladdning vetja! :D

Du verkar kunna din sak så det här lär nog gå finfint.. och med zakke-boy vid din sida kan det inte bli annat än "optimalt" =D

Brenner
2004-11-15, 20:54
Du verkar kunna din sak så det här lär nog gå finfint.. och med zakke-boy vid din sida kan det inte bli annat än "optimalt" =D


HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA --->optimalt <--- VA FAN känner du honom presonligen HAHAHHAHAHAHAHA fan asså jag dör! :laugh:
Oj du flödar mig med komplimanger jag måste jue kunna ge dig några med så att jag måste få se din tränings journal om du har någon?! Ja du bicepsen är stor och allt men det har la varit så att jag har slarvat med strechen så att jag är la inte så där jätte stark i dom som det kanske ser ut att vara, men jag har ju dock också anlag för biceps.

Mart|n
2004-11-15, 20:57
Ramla av frittfall i skarasommarland 3 meter ner på en trappa med knät, så jag krossade min menisk! Jag ska ha en till operation nu i februari tror jag =)

Ajdå... Skadade själv min menisk förra året. Men det läkte av sig själv! Hade en jäkla tur.

Brenner
2004-11-15, 21:00
Ajdå... Skadade själv min menisk förra året. Men det läkte av sig själv! Hade en jäkla tur.

JÄVLA BÖG säger jag bara ;) lycko barn! men det är skit bra att det gick vägen hoppas det inte spökar i framtiden!

Mart|n
2004-11-15, 21:10
Hehe... Det verkade ju som om jag fick sprickan i utkanten av menisken. Det skedde nån vecka innan oktober förra året. Sen i början av november samma år började jag köra knäböj igen på låga vikter, men det stramade o jävlades ganska länge! Det släppte helt i mars/april i år. Du kan ju kolla min träningsdagbok :P

Brenner
2004-11-17, 19:33
Bröst,vader

Bänkpress
75kg *7
75kg *6
75kg *5

Här drar axeln ner mig ordentligt, jag har jue fått den ur led :/, japp men en klar förbättring sen sist!


Vadpress
40kg *9
40kg *9
40kg *9

Oj lite kämpigt där på slutet men jag lyckades krama musten ur dom sista


Uppåtlutad hantelpress
30kg *7
30kg *6
30kg *5

Gick riktigt bra, djupa fina full kontration i toppläget


Vadmaskin typ
25kg *9
25kg *9
25kg *7

Körde då bara med ena vaden här!


Dips (bälte och vikt)
15kg *7
15kg *6
15kg *6
utan vikter *5

Gick skit bra, fick grym kontakt och 45 graders vinkeln lyckades jag hålla hela tiden! Sist fick jag kramp i baklåret :D hahahahaha drömde ner i golvet med 15 kg runt magen.


Passet var slut och jag träffade lite nytt folk (alltid trevligt) cykla hem I SNÖ STORM FÖR FAN, ramlade 5 gånger :MrT: annars tyckte jag det var ett trevligt pass =)

Zakath
2004-11-17, 20:21
Såg ut som ett fint pass, du kan ju börja skriva ut PB när du ökar i något. Sen är ett tips att lära dig lite fler namn på övningarna :D

Har du tappat styrka i bänken nu?
Tungt med dips i slutet!

Brenner
2004-11-17, 21:19
Såg ut som ett fint pass, du kan ju börja skriva ut PB när du ökar i något. Sen är ett tips att lära dig lite fler namn på övningarna :D

Har du tappat styrka i bänken nu?
Tungt med dips i slutet!

hehe tycker du verkligen det...njää klarar mig bra med mina egna namn ;) nä jag skojja jag får la ta och göra det! PB ja japp det ska jag göra, jao asså fan axeln spökar lite, det gör inte ont det är bra nu, Jag fattar bara inte att jag inte orkar den vikten jag kunde ta men men, jag tror det kommer bli bra snart, hoppas jag bara inte pajar den efter min resa till alperna :/

Brenner
2004-11-22, 19:46
Bröst och Ben

Jag började med Knäböj, det börjar faktist bli roligt =)
80kg *10
90kg *8
90kg *8
Gick bra det va skit tungt!


Liggande hantelpress
24kg *15
29kg *8
29kg *8
29kg *5
Kändes skit bra att köra 4 set faktist


Bakisda lår (maskin)
Som valigt ett ben, allt gick bra


Uppåt lutande bänk
60kg *9
60kg *9
60kg *5
Har aldrig kört med stång alltid med hantlar

Benpress
som vanligt bra


Dips
15kg *7
15kg *5
15kg *6
utan vikter *6
Gick underbart

Zakath
2004-11-22, 19:56
Trevligt pass!
Man fattar ju vad du skrivit nu också ;)

Bra knäböjsvikter också, hur är det med djupet?

mystic[-_-]
2004-11-22, 20:14
Fina vikter! :thumbup: Fortsätt så

Brenner
2004-11-22, 20:26
Trevligt pass!
Man fattar ju vad du skrivit nu också ;)

Bra knäböjsvikter också, hur är det med djupet?

Jag går så djupt jag kan faktist =) jag fick lite beröm från en kille på gymmet för att jag gör djupa! hahahaha det är bra att man fattar =) ses kanske imon i skolan.

Brenner
2004-11-22, 20:28
']Fina vikter! :thumbup: Fortsätt så
Tackar tackar =)

hehe jag lägger upp den men det är iofs 4 månader gamal men jag ska lägga in en ny träningsbild varje gång jag gymmar

X-Change
2004-11-22, 22:27
Det går framåt, Brenner!
Snyggt jobbat.. bänken ser bra ut, dipsen med! Du är rätt stark i överkroppen! :thumbup:
Hehe näe har inte träffat Zakke i verkligheten snackar bara här på kolo.. vet inte om jag skulle våga träffa han nu när han är stor heller! :em:

Kör på!

har en journal med.. så de e bare å skriv om du känner för det! :cheers:

Brenner
2005-01-07, 21:06
japp idag var det första gången jag kör typ efter julen och allt. Jag hälpte två kompisar idag också så att det gick lite trögt och jag han bara med rygg

Chins

kroppsvikt *14
10 kg *6
10 kg *6
10 kg *4

hyfsat men det kunde gå bättre

Marklyft

uppvärning på 70 kg
110 kg *8
115 kg *9 STEN HÅRTTTT!
115 kg *4

Detta var jag riktigt nöjd med

Maskinrodd
72 kg *9
72 kg *6
72 kg *6

relatvit bra pass men jag skulle ha velat hinna med axlar idag men det gjrode jag inte.

carro
2005-01-07, 21:35
´WOW jag är ny här men det ser JU GRYMT UT! :thumbup:

Brenner
2005-01-08, 12:58
´WOW jag är ny här men det ser JU GRYMT UT! :thumbup:

tack carro hehe, börja en journal du med vet ja!

Brenner
2005-01-09, 17:06
Börst och ben (rehab)

Liggande hantellyft

33 kg * 6
33 kg * 5
33 kg * 4

Kändes gött och dom var strikta och riktigt djupa


Baksida lår, ett ben (rehab)

15 kg * 6
10 kg * 7
10 kg * 5

Känner att muskulatruen börjar öka lite nu

Uppåtlutande bänk

70 kg * 7
65 kg * 6
65 kg * 4

Sista setet tog kol på mina bröst! :bpump:


Benpress ett ben

50 kg * 6
50 kg * 8
50 kg * 6


Dips

15 kg *7
15 kg *5
15 kg *4

Underbara sköna dips, strikt och djupt

Brenner
2005-01-11, 15:15
Bulk in progress

Brenner
2005-01-11, 19:05
Rygg och axlar

Chins
12,5 kg * 5
10 kg * 4
10 kg * 4
4 (jag) * 4

Jag tror jag fick lite för lite sömn i natt :/ för att jag va rätt seg

Ena axlen (rehab)

Marklyft
uppvärmning, 60 kg sen en rep 100 kg
115 kg * 7
115 kg * 5
115 kg * 4

Gräppet sviker mig :em:

framåtlutade hantellyft
4 kg * 8
4 kg * 7
4 kg * 7

jag blev så besviken på den första övningen så att jag körde chins igen, utan vikt!
Chins
Jag * 8
Jag * 6
Jag * 5

Nu vatt jag slut körd! Kasta mig på min protein drink, strecha ordentligt och sen sprang jag in i bastun och :sleep: en lite stund, vaknade helt genom svettig och ordentligt torr i käften

Brenner
2005-01-12, 19:15
Jag vet, jag vet och jag vet, jag borde skjutas för bildkvaliten men men allt är bättre än inget! :notme:

Lallle
2005-01-12, 19:41
Jävligt bra journal, Kände mig jätteklen när jag körde på 4kg på framåtutande hantellyft men nu vet jag att det är "normalt" :)

Brenner
2005-01-12, 19:55
Jävligt bra journal, Kände mig jätteklen när jag körde på 4kg på framåtutande hantellyft men nu vet jag att det är "normalt" :)


oj hehe tack =) visste inte att den var så bra! :)
Oftast är man ganska svag i baksida axlar när man börjar träna dom.
Jag försöker också köra så stirkt som möjligt och hålla imot vikterna så mycket det går.

Brenner
2005-01-13, 20:13
Ben och Kappmuskeln

Shrugs med stång

80 kg * 10 (för lätt)
100 kg * 8
100 kg * 7
100 kg * 7
100 kg * 6


Baksida lår
15 kg * 7
10 kg * 8
10 kg * 6
10 kg * 5

Shrugs med hantlar
35 kg * oändligt
45 kg * 8
45 kg * 9
45 kg * 7
45 kg * 5

Ben press 45 graders lutning (ett ben Rehab)
50 kg * 8
60 kg * 9
60 kg * 8

En övning jag ej kan namnet på men man fattar en stång och lyfter den till hak höjd och armbågarna pekar ut mot sidorna
23 kg * 7
33 kg * 6
33 kg * 5

Jag gillar inte den här övningen, jag är ganska ny med den!


Jag älskar shurgspass och benet börjar bli bättre och bättre
Protein drink, bastu, dusha, hem, äta, kolo

Brenner
2005-01-16, 11:26
Söndagar....riktigt sköna, två vilodar har man haft och jag är riktigt laddad och motivationen är på topp. Idag blir det bröst och ben. Benet är fortfarande på uppbyggnadsfas och brösten får träna stenhårt idag (som alltid) Ska föröka öka i allt idag, siktar på 35 i liggande hantellyft ca 5-6 reps det är min högsta prioritet!!! *flex*

Brenner
2005-01-16, 18:00
Börst och ben (rehab)

Liggande hantellyft

35 kg * 6
35 kg * 3
33 kg * 4

Jag är stolt över mig själv faktsit


Baksida lår, ett ben (rehab)

15 kg * 7
15 kg * 7
10 kg * 8

Kände mig skit stark i benet, dock hade jag spelat badminton 4 timmar igår.

Uppåtlutande bänk

72,5 kg * 7
70 kg * 6
70 kg * 4

Kändes skit gött, ökade med 5 kilo


Benpress ett ben

65 kg * 8 (för lätt)
75 kg * 5
75 kg * 6

Tuuuuuuungt var det


Dips

20 kg * 4
20 kg * 3
15 kg * 4

Jag testa på 20 kg, strikt som FAN!

Sittande lårcurl ett ben

15 kg * 9
20 kg * 4
15 kg * 7


Proteindrink, dushen, bastu fan va sönder :insane: hem och äta!!!

Jediballa
2005-01-17, 22:11
Ok, ska sätta igång med en egen journal nu och bli lika bitig som som du. Ska ut i fält på ons. men jag ska nog hinna lägga upp något tills dess.

Orientering: jag är så är jag Brenners bror *slap* (jag till vänster)

Brenner
2005-01-17, 22:16
Ok, ska sätta igång med en egen journal nu och bli lika bitig som som du. Ska ut i fält på ons. men jag ska nog hinna lägga upp något tills dess.

Orientering: jag är så är jag Brenners bror *slap* (jag till vänster)

Hahahah ja detta är min bror och vi har samma gener som gör OSS unika *flex*

Brenner
2005-01-20, 15:06
Rygg och axlar

Chins
12,5 kg * 5 och en halv
12,5 kg * 3
10 kg * 4
10 kg * 2

Rotatorcuff en arm
5 kg * 15
5 kg * 15
5 kg * 11

Marklyft
uppvärmning
115 kg * 5
115 kg * 6
115 kg * 5

Framåtlutande hant.
4 kg * 9
4 kg * 10
4 kg * 7

Rod
Nivå 6 * 9
Nivå 8 * 8
nivå 8 * 7

Gick bra fan!

Zakath
2005-01-20, 17:13
Fina chins!

Men kör du inte lite väl tungt på rotator cuff? Det är inte meningen att man ska öka så mycket där, det är en otroligt ömtålig muskel. Kör riktigt långsamt istället.

Sen kan du väl börja skriva ut PB efter övningar om du gör nytt Personbästa?

Brenner
2005-01-20, 20:04
Fina chins!

Men kör du inte lite väl tungt på rotator cuff? Det är inte meningen att man ska öka så mycket där, det är en otroligt ömtålig muskel. Kör riktigt långsamt istället.

Sen kan du väl börja skriva ut PB efter övningar om du gör nytt Personbästa?

Jag förstår vad du menar men jag kör väääldigt långsamt och väääldigt strikt så att den biten behöver du inte oroa dig över. Just det PB dom är jag lite seg på men det ska jag göra tack för tipset! Syns i bamba ;)

Brenner
2005-01-21, 15:46
Börst och ben (rehab)

Liggande hantellyft

35 kg * 6
35 kg * 4
35 kg * 4

Jag tordde inte jag skulle klara det men det gjorde jag =)


Baksida lår, ett ben (rehab)

15 kg * 7
15 kg * 5
10 kg * 6
10 kg * 6

Tyckte att det gick lite dåligt så jag tryckte som fan på sista settet

Uppåtlutande bänk

75 kg * 4 (PB)
70 kg * 7
70 kg * 5

Det gick hyfsat nöjd över mitt PB


Benpress ett ben

75 kg * 9
75 kg * 8
75 kg * 5

Herre gud tordde jag skulle sprängs hehe


Dips

20 kg * 6
20 kg * 4
20 kg * 3 och en halv
Jag * 6

20 kg känns alltså

Benspark

32 kg * 9
32 kg * 8
32 kg * 7

Det var ett fint pass, hade dock lite ont i ryggen. Men det kändes inte av när jag gymmade

Lallle
2005-01-21, 17:12
Bra! Sätt betyg på passen vetja =)

Brenner
2005-01-22, 19:52
Bra! Sätt betyg på passen vetja =)
Sätta betyg på dom hmm, jaja får la ta mig tiden och göra det

Brenner
2005-01-25, 17:16
Ben och Bicpes

Bakisda lår
15 kg * 5
10 kg * 8
10 kg * 7
gick lite segt :/


Biceps z-stång (vikt utan stång för jag vet inte hur mycket stången väger)
25 kg * 8
25 kg * 6
25 kg * 4
25 kg * 4

nä fy fan asså första gången jag kör bicpes på ljus år och jag tyckte inte det var kul.

Benpress 45 gradersvinkel ett ben (rehab)
80 kg * 8
80 kg * 7
80 kg * 5

Kändes skit gött börjar bli starkare och starkare i benet och muskelmassan ökar sucessivt.

Bicpes curl två samtidigt
15 kg * 8
15 kg * 7
15 kg * 6

nä fy fan jag pallar inte att träna bicpes har ingen motivation till det


Benspark
25 kg * 8
25 kg * 9
25 kg * 6

Alltid lika go och kontakten sitter lika bra som kebabtallriken och pizzan igår ;)


Slutsats: Biceps var inte kul nej! Jag kör inte bicpes för att jag vill ha upp symetrin men jag tänkte bara piska dom lite idag men de va inte kul! Benet blir bättre och bättre

Brenner
2005-02-09, 11:36
50 dagar kvar sen smäller det!!!!!! :eating:

Brenner
2005-05-31, 14:12
dags att börja med journalen igen då :p
känner jag mig på g idag så blir det rygg och axlar!

Lallle
2005-05-31, 15:05
vad var det som small? Nya bilder!

Brenner
2005-06-01, 17:58
bilder från dagenspass

Brenner
2005-06-01, 17:58
lite till

mela
2005-06-01, 18:06
*yourock*

Brenner
2005-06-01, 18:17
*yourock*

tack tönt! :)