handdator

Visa fullständig version : testocop


Wallin
2004-11-14, 00:40
min polare sitter här nu o säger att testocop e "muskeluppbyggnad" rejält, kan nån säg åt han att de behövs mer än det för o bygga muskler. kan nån säga vad det gör osv. snälla!

Prankie
2004-11-14, 00:52
min polare sitter här nu o säger att testocop e "muskeluppbyggnad" rejält, kan nån säg åt han att de behövs mer än det för o bygga muskler. kan nån säga vad det gör osv. snälla!

Jag förstår ingenting.
Googlade efter testocop gav ingenting.
Ska det vara muskelbyggnad eller muskeluppbyggande?
Är det ens mat du snacka om?

JAM
2004-11-14, 01:11
Att han inte ens kan förklara vad det är han äter, tycker jag tyder på att något är fel.

Ge oss innehållsförteckningen!

Sverker
2004-11-14, 07:22
Antingen är det en bluff eller är det olagligt.

Finns inget som är rejält "muskeluppbyggnad" förutom hård träning, bra mat och en massa j-a annama.

JAM
2004-11-14, 14:17
Antingen är det en bluff eller är det olagligt.
Det där är ju egentligen de enda ord man behöver komma ihåg och sedan ha i åtanke när man läser vissa kosttillskottsföretags otrooooligt övertygande reklam.

nordland
2004-11-14, 15:59
min polare sitter här nu o säger att testocop e "muskeluppbyggnad" rejält, kan nån säg åt han att de behövs mer än det för o bygga muskler. kan nån säga vad det gör osv. snälla!

För det första så ligger frågan i fel avdelning (kostillskott)... Testocomp är precis samma skit som testomin från GG , dvs ett homeopatiskt preparat.... skulle det mot förmodan innehålla någon aktiv substans så är den mängden såpass liten att den inte ens går att spåra.....

Sä åt din "polare" att han kan känna sig lurad.... dyra pengar för ingenting....

Wallin
2004-11-16, 15:28
ohh, va full jag var när ja skrev den vill ja bara tillägga :P
sen ere nå kosttillskott så har ingen aning om varför den kom i mat avdelningen...
undrade mest va de va för nå då han sa att den vart mycke bra.