handdator

Visa fullständig version : Fan!


michael
2004-11-13, 03:54
Jag vet, 04 en lördagsmorgon. Ja jag har festat, ja jag har varit ute. Ja jag har raggat. Ja jag borde inte ens skapa den här tråden. Men eftersom så många andra här antagligen kännt likadant så why not? Ni vet, ni har haft chansen flera gånger på en kväll. Ni får bra kontakt med en partner av motsatt kön(titta jag respekterar tjejerna på forumet) och ni har en chans att ta med dom till en annan miljö, få en privat pratstund och förhoppningsvis bygga vidare på det. MEN ni är inte nöjda, ni letar efter något bättre, till slut står ni där och har tappat bollen flera gånger och har INGEN när det är stängningsdags. Fan vad pissed jag är(på mig själv såklart inget annat) :insane: , men det man inte lyckas med lär man sig av. Imorgon är det lördag så jag får väl jobba på mina brister..

Ja jag kommer att skämmas när jag vaknar imorgon och ser den här tråden, men jag kommer inte logga in förräns söndag morgon 04 igen så :thefinger you :rolleyes: , diskutera för all del!

scudmissile
2004-11-13, 03:58
haha jag vet vad du menar :)
Men tänk såhär, de som inte duger på fyllan ser ut som skogstroll egentligen.

michael
2004-11-13, 04:00
haha jag vet vad du menar :)
Men tänk såhär, de som inte duger på fyllan ser ut som skogstroll egentligen.

ska de inte va de som duger på fyllan ser ut som skogstroll?

blekfet2
2004-11-13, 07:49
om du har svårt att välja flicka när du är ute på krogen så har du inte fått i dig nog med dricka....=)

:thefinger

s_himself
2004-11-13, 10:28
Öh, ja jag har nog också sumpat några chanser, både på krogen och andra ställen. Man lär sig nog aldrig heller.

Sedan kommer du inte vakna "imorron lördag" för det är redan lördag när du skriver ;)

Herkulez
2004-11-13, 10:34
Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.





sen kommer jag bumpa upp den här tråden tills du logar in igen kompis :thefinger

erk
2004-11-13, 10:44
Jag vet, 04 en lördagsmorgon. Ja jag har festat, ja jag har varit ute. Ja jag har raggat. Ja jag borde inte ens skapa den här tråden. Men eftersom så många andra här antagligen kännt likadant så why not? Ni vet, ni har haft chansen flera gånger på en kväll. Ni får bra kontakt med en partner av motsatt kön(titta jag respekterar tjejerna på forumet) och ni har en chans att ta med dom till en annan miljö, få en privat pratstund och förhoppningsvis bygga vidare på det. MEN ni är inte nöjda, ni letar efter något bättre, till slut står ni där och har tappat bollen flera gånger och har INGEN när det är stängningsdags. Fan vad pissed jag är(på mig själv såklart inget annat) :insane: , men det man inte lyckas med lär man sig av. Imorgon är det lördag så jag får väl jobba på mina brister..

Ja jag kommer att skämmas när jag vaknar imorgon och ser den här tråden, men jag kommer inte logga in förräns söndag morgon 04 igen så :thefinger you :rolleyes: , diskutera för all del!
Om du varit där till stängningsdags och är hemma redan innan fyra har har du varit på fel ställe. Har du varit där till stängning borde klockan vara betydligt mer! Då hade du hunnit med minst ett försök till, och då hade du hittat den perfekta tjejen! Hahaha...

s_himself
2004-11-13, 11:02
Om du varit där till stängningsdags och är hemma redan innan fyra har har du varit på fel ställe. Har du varit där till stängning borde klockan vara betydligt mer! Då hade du hunnit med minst ett försök till, och då hade du hittat den perfekta tjejen! Hahaha...



Då är det bara i västervik allt och alla stänger 02.00 och 03.00 :(

erk
2004-11-13, 11:12
Då är det bara i västervik allt och alla stänger 02.00 och 03.00 :(
Här i Göteborg är det inget ovanligt att det är öppet till klockan fem. Det gäller att trötta ut bytet så att motståndet bryts ner =)

s_himself
2004-11-13, 11:15
Här i Göteborg är det inget ovanligt att det är öppet till klockan fem. Det gäller att trötta ut bytet så att motståndet bryts ner =)

Haha, Du har tittat förmkt på animal planet :laugh:
Men va härligt med krogar som stänger 05! Jag ska nog flytta till gbg. Det lockar lite. Inte bara pga öppetiderna :P

erk
2004-11-13, 11:24
Haha, Du har tittat förmkt på animal planet :laugh:
Men va härligt med krogar som stänger 05! Jag ska nog flytta till gbg. Det lockar lite. Inte bara pga öppetiderna :P
På Avenyn stänger det mesta 05 tror jag. Tror eftersom jag inte brukar festa där. Annars har du Kompaniet, stänger 05 på fredag-lördag, Sticky Fingers stänger 04 fredag-lördag och klubb Heaven i Huset stänger 05 på lördagar.

Hades
2004-11-13, 11:35
Undrar vilket som är värst, att få med sig något som man inte riktigt gillar hem, eller att inte få med sig något alls.
;)

erk
2004-11-13, 11:46
Undrar vilket som är värst, att få med sig något som man inte riktigt gillar hem, eller att inte få med sig något alls.
;)
Att få med sig något man inte gillar hem är nog inte så kul.. Jag är inte så van vid det, har inte tagit med mig något hem vare sig jag gillar det eller inte.

Morgonen efter när man vaknar är nog så eländig även utan något man inte gillar bredvid sig. Tänk dig att titta över axeln och se nattens fångst, lika risig som du själv sannolikt är. Låter i mina öron inte som ett drömscenario..

Hades
2004-11-13, 12:09
Att få med sig något man inte gillar hem är nog inte så kul.. Jag är inte så van vid det, har inte tagit med mig något hem vare sig jag gillar det eller inte.

Morgonen efter när man vaknar är nog så eländig även utan något man inte gillar bredvid sig. Tänk dig att titta över axeln och se nattens fångst, lika risig som du själv sannolikt är. Låter i mina öron inte som ett drömscenario..
Det var lite av min poäng också. Bättre att vara lite kräsen, kanske.

erk
2004-11-13, 12:18
Det var lite av min poäng också. Bättre att vara lite kräsen, kanske.
Kräsen när man är full? Du får lära mig den konsten nån gång.. =)

mini_Arnold
2004-11-13, 12:18
Det var lite av min poäng också. Bättre att vara lite kräsen, kanske.
Håller inte med där. :)

Om en tjej vill ha sex med mig men jag inte gillar henne eller hon är ful, vem är jag att neka henne sex för det?
Alla ska ha rätt till ett sexliv, t.o.m jag..

// Whankmaster

Hades
2004-11-13, 12:26
Kräsen när man är full? Du får lära mig den konsten nån gång.. =)
Haha, jag sa inte att jag var det, men michael verkar ju vara det.

boFFen: :D

erk
2004-11-13, 12:27
Håller inte med där. :)

Om en tjej vill ha sex med mig men jag inte gillar henne eller hon är ful, vem är jag att neka henne sex för det?
Alla ska ha rätt till ett sexliv, t.o.m jag..

// Whankmaster
Där har du lite konstigt resonemang. Alla har rätt till ett sexliv, javisst. Men om en tjej vill ha sex med dig trots att du inte gillar tjejen ifråga (då gillar hon dig sannolikt inte heller), varför ska DU ha sex med henne trots att du inte gillar henne bara för att HON har rätt till ett sexliv? Alla har rätt till att ha sex med någon man tycker om OCH neka att ha sex med någon man INTE tycker om.

Men du kanske ser dig som kvinnornas barmhärtige samarit som har sex med bottenskrapet som ingen annan vill ha sex med?

mini_Arnold
2004-11-13, 12:33
Där har du lite konstigt resonemang. Alla har rätt till ett sexliv, javisst. Men om en tjej vill ha sex med dig trots att du inte gillar tjejen ifråga (då gillar hon dig sannolikt inte heller), varför ska DU ha sex med henne trots att du inte gillar henne bara för att HON har rätt till ett sexliv? Alla har rätt till att ha sex med någon man tycker om OCH neka att ha sex med någon man INTE tycker om.

Men du kanske ser dig som kvinnornas barmhärtige samarit som har sex med bottenskrapet som ingen annan vill ha sex med?

Spelar ingen roll om hon gillar mig eller inte.
Vill hon ha sex har vi sex.
Klassas jag som en desperat manlig slyna för att jag vill ha sex med fula tjejer gör inte det mig mycket :) Blir tillräckligt skönt ändå.

Så enkelt är det.

erk
2004-11-13, 12:41
Spelar ingen roll om hon gillar mig eller inte.
Vill hon ha sex har vi sex.
Klassas jag som en desperat manlig slyna för att jag vill ha sex med fula tjejer gör inte det mig mycket :) Blir tillräckligt skönt ändå.

Så enkelt är det.
Fula tjejer har jag inte ifrågasatt, dem får du gärna ha sex med. Men varför ha sex med nån man inte gillar (jag tolkar inte gillar som att det är någon du ogillar, inte att du inte är kär i henne eller en främling du varken gillar eller ogillar)?

Menade du inte gillar=inte är kär i eller något åt det hållet är det en annan sak. Då är det jag som feltolkat.

mini_Arnold
2004-11-13, 12:43
Fula tjejer har jag inte ifrågasatt, dem får du gärna ha sex med. Men varför ha sex med nån man inte gillar (jag tolkar inte gillar som att det är någon du ogillar, inte att du inte är kär i henne eller en främling du varken gillar eller ogillar)?

Menade du inte gillar=inte är kär i eller något åt det hållet är det en annan sak. Då är det jag som feltolkat.

Därför att jag kan och jag vill ha sex och inte är kräsen av mig?
Att jag ogillar nån (som vill nu öndå vill ha sex med mig) överväger inte hur kåt jag är..

erk
2004-11-13, 12:52
Därför att jag kan och jag vill ha sex och inte är kräsen av mig?
Att jag ogillar nån (som vill nu öndå vill ha sex med mig) överväger inte hur kåt jag är..
Haha, okej. Då har vi meningsskiljaktigheter i frågan men jag tänker inte försöka omvända dig utan du får köra i ditt race och jag tänker inte lägga mig i. Dock är jag lite mer kräsen än så, jag har inte sex med godtycklig tjej på krogen bara hon vill ha det med mig.

Låt oss genomföra ett tankeexperiment. Det måste finnas något du finner avtändande hos det motsatta könet. Vi föreställer oss nu att en tjej som är belönad med rikligt av denna/dessa egenskaper kommer fram och vill ha sex med dig. Skulle du lika glatt ha sex med henne under förevändning att "alla har rätt till ett sexliv"?

mini_Arnold
2004-11-13, 12:53
Haha, okej. Då har vi meningsskiljaktigheter i frågan men jag tänker inte försöka omvända dig utan du får köra i ditt race och jag tänker inte lägga mig i. Dock är jag lite mer kräsen än så, jag har inte sex med godtycklig tjej på krogen bara hon vill ha det med mig.

Låt oss genomföra ett tankeexperiment. Det måste finnas något du finner avtändande hos det motsatta könet. Vi föreställer oss nu att en tjej som är belönad med rikligt av denna/dessa egenskaper kommer fram och vill ha sex med dig. Skulle du lika glatt ha sex med henne under förevändning att "alla har rätt till ett sexliv"?
Det finns undantag även för mig :D
Så nej, troligtvis hade jag avstått

erk
2004-11-13, 12:56
Tur det, det var dit jag ville komma. Inte ens du har sex med folk på helt godtycklig basis =)

michael
2004-11-13, 13:53
runt 4/10 eller 5/10 går nog gränsen för mig , men igår var det bara för många snyggingar och för lite tid :D så går det när man inte kan bestämma sig, fast jag vet vad det är jag behöver arbeta på i mitt upplägg. Ja krogen stänger 03 här. Fick personnummret och namnet inspelat på mobilen av en tjej, gud vad tjejer är tröga, vem fan ger ut sitt personnummer till nån på krogen?

erk
2004-11-13, 13:54
runt 4/10 eller 5/10 går nog gränsen för mig , men igår var det bara för många snyggingar och för lite tid :D så går det när man inte kan bestämma sig, fast jag vet vad det är jag behöver arbeta på i mitt upplägg. Ja krogen stänger 03 här. Fick personnummret och namnet inspelat på mobilen av en tjej, gud vad tjejer är tröga, vem fan ger ut sitt personnummer till nån på krogen?
Haha, säker på att det är något att satsa på? Frågade du efter personnumret, eller varför har du det inspelat??

michael
2004-11-13, 14:00
Haha, säker på att det är något att satsa på? Frågade du efter personnumret, eller varför har du det inspelat??

Jo det gjorde jag nog säkert, körde en ganska bra rutin. Sa att jag va en hemlig agent :smokin: , det fick henne att skratta, jag slapp avslöja nåt om mig själv(vilket får mig att verka mer mystisk) och så kan jag fråga henne vad fan som helst utan att det verkar konstigt. BTW hennes personnr började med 75
:eek:

erk
2004-11-13, 14:04
Jo det gjorde jag nog säkert, körde en ganska bra rutin. Sa att jag va en hemlig agent :smokin: , det fick henne att skratta, jag slapp avslöja nåt om mig själv(vilket får mig att verka mer mystisk) och så kan jag fråga henne vad fan som helst utan att det verkar konstigt. BTW hennes personnr började med 75
:eek:
Haha, den var originell! Du verkar ha rutin på det här med att ragga. Hemlig agent.. Den har jag aldrig hört innan. Det var ju ganska bra!

Angående personnummer så är det väl ingen fara om hon bara avslöjar sitt födelsedatum, men de fyra sista är mer illa om hon säger. Och om de tär bra eller dåligt att det började på 75 vet jag inte, vet inte vad ditt börjar på =). Fast det är ju ingen fjortis vi snackar om, det märker man.

michael
2004-11-13, 14:09
Rutin vetifan, finns material att läsa. http://www.fastseduction.com/guide det brukar hjälpa de flesta. Hon avslöjade HELA personnumret, jag är född 84 så det är nästan 10 år, fast hon såg okej ut så jag bryr mig inte.

Jarod
2004-11-13, 14:14
Haha, den var originell! Du verkar ha rutin på det här med att ragga. Hemlig agent.. Den har jag aldrig hört innan. Det var ju ganska bra!

Angående personnummer så är det väl ingen fara om hon bara avslöjar sitt födelsedatum, men de fyra sista är mer illa om hon säger. Och om de tär bra eller dåligt att det började på 75 vet jag inte, vet inte vad ditt börjar på =). Fast det är ju ingen fjortis vi snackar om, det märker man.
Personnummret är en offentlig handling så det är ingen fara att berätta det... =)

michael
2004-11-13, 14:23
Men tänk om jag varit en psykopatisk kvinnoförföljare med vriden syn på sex(eller är det kanske så? :D )? Jag skulle aldrig ge ut mitt personnr till nån på krogen jag träffat för kvällen..

erk
2004-11-13, 14:30
Rutin vetifan, finns material att läsa. http://www.fastseduction.com/guide det brukar hjälpa de flesta. Hon avslöjade HELA personnumret, jag är född 84 så det är nästan 10 år, fast hon såg okej ut så jag bryr mig inte.
Sedär, då fick du tag i riktigt högvilt! Fast hon kanske gillade lammkött, alternativt att du ser gammal ut. Men vad du nu ska med personnumret till vet jag inte.. Bara det lät ju inte ge dig någon ytterligare kontakt med henne

perarvid
2004-11-13, 14:34
Sedär, då fick du tag i riktigt högvilt! Fast hon kanske gillade lammkött, alternativt att du ser gammal ut. Men vad du nu ska med personnumret till vet jag inte.. Bara det lät ju inte ge dig någon ytterligare kontakt med henne


Tvärtom, med ett personnummer kan man göra det mesta. Bara ringa skatteverket o ta reda på adress o namn, sen kan du ju göra vad du vill. Skicka blommor eller vad fan du vill ;)

michael
2004-11-13, 14:35
Prenumerationer på porr-reklam/gayporr? :D skoja bara..

erk
2004-11-13, 14:40
Tvärtom, med ett personnummer kan man göra det mesta. Bara ringa skatteverket o ta reda på adress o namn, sen kan du ju göra vad du vill. Skicka blommor eller vad fan du vill ;)
Risken om du kör på den taktiken är att hon tycker du är patetisk och efterhängsen och därför ger dig nobben. Men hon kan ju också bli smickrad av det, så det är ett lotteri.

Just därför menade jag att man inte bör lämna ut personnummer, man vet aldrig vad den man ger det till använder det till.

perarvid
2004-11-13, 14:43
Risken om du kör på den taktiken är att hon tycker du är patetisk och efterhängsen och därför ger dig nobben. Men hon kan ju också bli smickrad av det, så det är ett lotteri.


Tja.. den risken får man väl ta isf? Sen finns det säkert bättre sätt än så att visa sitt intresse. Det värsta som kan hända är ju att hon nobbar. Då får man slicka såren ett tag o sen fixa nån annan.

erk
2004-11-13, 14:46
Tja.. den risken får man väl ta isf? Sen finns det säkert bättre sätt än så att visa sitt intresse. Det värsta som kan hända är ju att hon nobbar. Då får man slicka såren ett tag o sen fixa nån annan.
Det är ju faktiskt inte värre än andra former av raggning. Det värsta som kan hända är att du får nobben, må vara att det risken är större än i vanliga fal, men ändå. Det är ju alltid ett lotteri att ragga. Det skulle man kanske testa någon gång o se om det ger utdelning.

michael
2004-11-13, 14:46
For what its worth, fanns en kille som gjorde ett experiment. Han frågade alla tjejer han träffade om de ville GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax när han va ute på krogen. 24/25 sa nej/gav han en örfil 1/25 sa ja och så knullade de. Det är ett litet nummerspel med tjejer..

erk
2004-11-13, 14:49
For what its worth, fanns en kille som gjorde ett experiment. Han frågade alla tjejer han träffade om de ville GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax när han va ute på krogen. 24/25 sa nej/gav han en örfil 1/25 sa ja och så knullade de. Det är ett litet nummerspel med tjejer..
Min bilskollärare berättade om en kompis till honom som hade gjort samma sak. För det mesta hade det ju blivit nobben, men det finns, tro det eller ej, kåta tjejer där ute som inte vill annat än ha sex. Det gäller bara att hitta dem och falla dem i smaken!

michael
2004-11-13, 14:53
Att tjejer inte är lika kåta som killar är en myt. Tom. tjejer har sagt det till mig. Tyvärr har vi ju i 2000 år förkastat tjejer som ligger runt(det är ju trots allt en synd) och därför finns det en slags kollektiv rädsla för att bli märkta som "hora" hos tjejer. Därför är det VIKTIGT att få en tjej man är intresserad utav IVÄG från sina kompisar. Finns det ingen att döma henne visar hon mer än gärna att hon är en sexuell varelse.

erk
2004-11-13, 14:57
Att tjejer inte är lika kåta som killar är en myt. Tom. tjejer har sagt det till mig. Tyvärr har vi ju i 2000 år förkastat tjejer som ligger runt(det är ju trots allt en synd) och därför finns det en slags kollektiv rädsla för att bli märkta som "hora" hos tjejer. Därför är det VIKTIGT att få en tjej man är intresserad utav IVÄG från sina kompisar. Finns det ingen att döma henne visar hon mer än gärna att hon är en sexuell varelse.
Precis, ska du ragga är det första du ska tänka på att få iväg henne från kompisarna. Finns inget som kan förstöra ett ragg så brutalt som kompisar (jag har själv varit med om det flera gånger). Lyckas du med det är det mer än halva inne bara därför, eftersom hon måste vara intresserad för att följa med dig dit hennes kompisar inte är.

michael
2004-11-13, 15:00
Hon behöver inte vara intresserad av dig för att få iväg henne. Ett bra sätt efter att ha skämtat och slagit fast ett värde i gruppen är att ursäkta sig för toaletten. Komma tillbaka glida upp from behind ta tag lätt i hennes arm o viska mörkt "jag har en hemlighet att berätta" och sen gå därifrån. Oavsett om hon inte va intresserad av dig förut eller inte blir hon NYFIKEN och mer troligt än inte kommer hon efter nån minut.

Nu finns det ju risker, en annan kille kanske kommer o börjar köra sitt race när du är borta t.ex. En hemlighet kanske inte är bäst att säga, kanske är bättre med ett "jag har nånting att säga dig" "jag har en sak att berätta" osv, kanske inte i låg mörk stämma heller ens men det beror ju på vem hon är , vilken miljö ni är i osv. Konceptet är detsamma dock..

erk
2004-11-13, 15:04
Hon behöver inte vara intresserad av dig för att få iväg henne. Ett bra sätt efter att ha skämtat och slagit fast ett värde i gruppen är att ursäkta sig för toaletten. Komma tillbaka glida upp from behind ta tag lätt i hennes arm o viska mörkt "jag har en hemlighet att berätta" och sen gå därifrån. Oavsett om hon inte va intresserad av dig förut eller inte blir hon NYFIKEN och mer troligt än inte kommer hon efter nån minut.

Nu finns det ju risker, en annan kille kanske kommer o börjar köra sitt race när du är borta t.ex. En hemlighet kanske inte är bäst att säga, kanske är bättre med ett "jag har nånting att säga dig" "jag har en sak att berätta" osv, kanske inte i låg mörk stämma heller ens men det beror ju på vem hon är , vilken miljö ni är i osv. Konceptet är detsamma dock..
Oj då, jag ska nog inte säga något. Jag har att göra med en person som är tränad på sådant här hör jag =)

Du kan få lära upp mig i raggandets ädla konst någon gång. Av ditt inledande inlägg att döma är du van vid att få flera napp på kroken samma kväll. Det tyder på att du kan dina grejer, iaf bättre än jag.

michael
2004-11-13, 15:10
Jag ser mig själv som nybörjare , mina tidigare erövringar har bara varit tur och jag visste aldrig vad det va som fick det att fungera. Nu vet jag vad som fungerar och har kört i 1½ helg änsålänge, lyckade resultat men inte alls så nära som andra killar det finns på deras forum. En av dom träffar 105 nya tjejer i veckan, dvs går upp o pratar med dom vartsom närsom och försöker få nummer, dejter osv. Det är att vara seriös :D

erk
2004-11-13, 15:13
Där ligger vi nog i lä än så länge. Fast frågan är, vill man ha det så? Det vill i alla fall inte jag. Jag tycker även det låter lite överdrivet, det skulle ju innebära 15 tjejer om dagen och alla dagar kanske han inte var lika flitig så i praktiken 20 tjejer om dagen. Det vill till att ligga i =)

michael
2004-11-13, 15:17
Kan nämnas att han bor i USA och är student på ett större universitet så det är inte svårt för honom att träffa 15-20st om dan :D vet inte hur bortfallet låg till men det var inte större än de som faktist följer upp. Nej man kan ju fråga sig om det är så man vill ha det men jag har märkt en sak som kan va bra även om man inte är ute efter en ny tjej varje dag. När han går på fester så är det ALLTID tjejer som kommer upp och känner igen honom och börjar prata med honom, det ger honom socialt värde i andra okända/nya tjejers ögon på festen. Lite synergi effekt..

erk
2004-11-13, 15:21
Det låter som något man är ute efter faktiskt. Det skulle väcka en nyfikenhet hos de andra tjejerna i stil med "vad har han som gör att alla tjejer pratar med honom?".

Är det dags för raggning ikväll igen?

michael
2004-11-13, 15:28
Har provat det i mikroskala på jobbet, tre tjejer jag fick kontakt med, rapport genom kroppspråk, skämta för att få dom at ease med mitt sällskap osv, de satt alla i min närhet men en till vänster, en rakt fram och en till höger. Så fort jag gav en uppmärksamhet o skämta reagerade hon positivt direkt o svarade, men jag vände mig höger/vänster och fortsatte. Det slutade med att de kämpade om min uppmärksamhet, kom bort o ställde annars dumma frågor "vad läser du?, åh det där bla bla bla". Med andra ord starka IOI(indicators of interest). Behöver jag säga vad som hände när jag gick ut i köket? Jävligt intressant med gruppdynamik. Ikväll blir det raggning såklart, ska festa med en tjej från förra helgen först som tyckte hon kännt mig hela hennes liv, jag va hennes själsfrände, jag verkade så djup poetisk och mystisk. Allt väl planterat av rätta frågor, svar, kroppspråk osv..

erk
2004-11-13, 15:32
Oj, det låter avancerat.. Då kan jag bara önska dig lycka till ikväll! Själv tycker jag det brukar bli kasst när man planerar mycket, det blir aldrig som man planerat ändå. Det blir bäst om man kör på spontanitet, iaf för mig. Vissa riktlinjer för några fasta situationer skadar aldrig att göra dock.

Jag ska också ut ikväll, kanske skulle man testa någon trevlig raggningstaktik då.

michael
2004-11-13, 15:35
Grejen är att man inte ska ha en taktik. Man har en stil men att ragga är så dynamiskt att man MÅSTE anpassa sig efter situationen hela tiden, det är vad det går ut på. Känn efter , reagera och sen styr.

erk
2004-11-13, 15:37
Grejen är att man inte ska ha en taktik. Man har en stil men att ragga är så dynamiskt att man MÅSTE anpassa sig efter situationen hela tiden, det är vad det går ut på. Känn efter , reagera och sen styr.
Fast med taktik menade jag ngt i stil med din "hemlig agent" eller nåt sånt. En icebreaker helt enkelt.

scudmissile
2004-11-13, 15:43
Michael, är du fortfarande full? :laugh: :laugh:
Jävligt sköna inlägg :D

michael
2004-11-13, 15:51
Hemlig agent kan ju inte fungera på allt och alla i alla situationer. Jag provar den nu och försöker konstant hitta på nåt som passar för situationen. Social dynamik är vad det är, inte raggning. Färdigheterna kan användas till allt som har någon förankring i det sociala. Arbetsrelationer, arbetsintervjuer, vänskap, förhållande, raggning osv.

Ja jag är fortfarande full :D

erk
2004-11-13, 15:55
Jag ögnar nog igenom den där sidan du kände till, men kör på mitt eget race. Det blir nog bäst så, det brukar funka ganska bra.

scudmissile
2004-11-13, 16:04
Micke, bara för att du verkar va jävligt skön ska jag bjuda på en guldreplik: "tjena bruden, du sitter på fel plats. Du ska sitta här (smeker ditt eget knä)" :cool:

michael
2004-11-13, 16:23
I din ära ska jag köra den ikväll scudmissile :D Nästa steg är att ragga på vardagar, jag har tänkt prova en metod som kan funka i en skivaffär. Man går fram till en snygg brud som ögnar igenom skivor, man ögnar igenom några själv o sen säger man "jag tycker om <valfri grupp helst en hon kollar på>" hennes svar blir nog "öh va? pratar du med mig" kanske inte i ord men hon kommer titta på en, då fortsätter man "Jag tycker om <grupp 1> och <grupp 2>, din tur" Är hon spontan av sig kommer hon falla som smör för det här :D om det blir konstigt kör man pace and lead och sen är det okej igen.

erk
2004-11-13, 16:26
Ragga på bussen är annars underskattat, jag har haft flera framgångar med det. Lite svårt ibland, men lyckas man är det guld.

michael
2004-11-13, 16:30
Har en jag ska prova för bussen, ta upp mobilen när det låtsasringer. Helst ska man sitta mitt emot sitt ragg och sen börja prata helt normalt, försöka få lite ögonkontakt men inte mycket. Sen säger man tillräckligt högt så hon hör "Ja du det gamla vanliga, sitter på bussen och en tjej sitter och kollar på mig som vanligt, fast hon är nog för blyg för hon har inte sagt ett ord till mig än... OSV OSV" sen när man lägger på kan man skratta o skämta o börja prata lite mer naturligt :D

problemet/risken är ju att hon ska av, du ska av ELLER att mobilen ringer på riktigt när du pratar i telefon. kan bli pinsamt :angel:

erk
2004-11-13, 16:36
Vilken listig en! Fast skulle det ringa skulle det bli riktigt pinsamt =) Å andra sidan, som i alla andra situationer, du har ju inget att förlora

Tigerkotten
2004-11-13, 17:10
damn, ska läsa igenom sidan du rekommenderade :)
Sådära framåt man ska vara som du verkar vara, och verkar bli mera och mera. Hoppas att jag själv kan bli så en vacker dag.

michael
2004-11-13, 17:41
Haha alltså jag är GRÖN , http://www.fastseduction.com/youarenew/9levels.shtml på den skalan skulle jag säga att jag bara är GPUA än så länge. Kanske därför jag skapade den här tråden ens, jaja nu ska jag iväg och förbereda kvällen, jag dyker väl in senare med en fältrapport :)

Jag har själv lite problem med att öppna med tjejer nykter ute till vardags, kanske borde köra lite crashnburn nästa gång jag åker till en annan stad. Nån kanske har lust att hänga med? Typ stockholm NK eller nåt. (Crashnburn går ut på att gå fram o ragga på tjejer så tydligt och så arrogant så att det SKA misslyckas och då ska man va så otrevlig som möjligt).

michael
2004-11-14, 04:05
Halvt Godkänd kväll :) 2st , en gammal från förra helgen, en ny från ikväll. Blir en intressant vecka nästa vecka :D

s_himself
2004-11-14, 10:17
låter hur kul som helst :D

Tigerkotten
2004-11-14, 10:53
Halvt Godkänd kväll :) 2st , en gammal från förra helgen, en ny från ikväll. Blir en intressant vecka nästa vecka :D


Trevlans, hur började du kontakten osv denna gång då? :]

erk
2004-11-14, 12:02
Halvt Godkänd kväll :) 2st , en gammal från förra helgen, en ny från ikväll. Blir en intressant vecka nästa vecka :D
Det gick ganska bra för mig med trots att jag körde på ett enkelt "hej" som inledning. Vilken inledning blev det för dig då?

scudmissile
2004-11-14, 14:22
michael, dags o skaffa en "träningsjournal" kanske hehe :cool:

michael
2004-11-14, 18:10
Min stil är att ragga upp tjejer tills det att det råder ingen tvekan om att de vill hänga med hem ikväll(dvs de ber dig hänga med hem, smeker ditt skrev osv). Sen tar man nummret, bestämmer fika i veckan o säger jag nåt som "jag måste dra träffa mina kompisar, jag måste väl få spela lite svårfångad" och sen dra. De älskar sånt för man utmärker sig som kille(vilken annan kille skulle göra nåt sånt?) och ökar sitt värde i deras ögon(tänk själva att bli retade med nåt så ni vill bara kasta er över det och sen bli nekade :D ). Sen drar jag vidare till nästa ställe o fixar ett nytt ragg. På så vis använder jag lördagarna till att fixa dejter för hela veckan(mitt mål iaf). Visst det finns risker att de hittar någon annan, skiter i dig senare osv men eftersom man hela tiden har flera st. på G kan man leva med ett litet bortfall.

Mitt andra ragg igår använde jag ingen öppning på , försökte mig på att utstråla självförtroende genom kroppspråk(skillnad mellan självförtroende och kaxighet, finns en fin gräns där). Dansar ut på golvet, hälsar på en av dom börjar få en grind, tar tag i hennes händer kör upp dom mot väggen och börjar kyssa henne i nacken, hångla med henne osv. allt utan ett ord sagt. Vissa tjejer vill bara bli tagna antar jag, så jag tog iväg henne o snacka med henne i en timma eller två och fick henne att falla för mig(tog fram hennes värden i livet, kopierade vad hon sagt och satte det i berättelser om mig själv, drog en historia full av sexuella anspelningar och mer hångel/smek). Lustiga va att hon berättade senare att hon och hennes kompisar har inte fått nåt strul på några veckor och hennes kompis va avundsjuk för hon inte fick nåt ikväll. Ser ni? Det finns tjejer som går bara för att få sig nåt.. var nog därför min approach funkade :D (och ja det va inte bara "strul" hon och antagligen hennes kompis va ute efter, tjejer gillar att maskera sina ord för att verka oskyldiga och inte klassificeras som "horor")

Pecca
2004-11-14, 18:36
Alltså, ni ska bara veta hur jäkla jobbigt det är o vara ute o festa med micke!!!! O nej, det är inte så att han snor tjejerna för en (för både micke o jag vet ju vem det var som fick en totalt o känd puma komma ut näck på balkongen..... :booty: ) utan det handlar om att så fort man fått ragg så ska micke kliva in där o bryta.... jämt o ständigt. Han har vid ett tillfälle t ex burit mig bort från tjejen o bar mig in på en annan krog.... :D Igår vet i fan om han hann göra så mycket dumt för utom att han var för jäkla jobbig... Förra helgen så bad han t ex om min pumas telenr!!!! Men både micke o jag vet ju vem hon ringde på söndagen :smokin:


Så till er alla här på brädan! FESTA FÖR FAN INTE MED MICKE!!!!!!!!!! Så länge ni vill ha tjejer... för han skrämmer bort dom!!!! Däremot är han jäkla rolig o festa med så länge som man själv inte raggar! :cheers: :love:

Edit:

O sen är han en dålig människa för han vill t ex inte följa med till gymmet o träna idag!!!!

Slartibartfast
2004-11-15, 15:26
Skulle jag vara singel skulle jag fan inte orka ragga. Maken till dryg syssla får man leta efter. Om jag så skulle vara oknullad i ett halvt decennium skulle jag inte ragga på en brud om hon inte först raggade på mig.

tacka vet jag porr.

michael
2004-11-15, 16:03
...

Som vanligt måste pecca överdriva och visa sin otacksamhet!
Hela veckan har jag fått höra tack från dig för att jag drog bort(RÄDDADE) dig i lördags. Eller ville du kanske GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax den bruden? va? Ser du vad alkohol gör med dig! Enda gången jag annars kan komma på var för flera år sen och då var patte delaktig :angel: . Det va ingen okänd näck tjej på balkongen, det va mitt ragg som JAG gav dig nummret till, ser du jag delar åtminstone med mig och vad får jag för det? :devil:

FYI så har jag "din brud"s nummer här, jag fick det. Hon kanske inte ringde mig för jag aldrig ger ut mitt nummer till brudar(och köper dom inte drinkar etc).
Var inte jag nere på gymmet igår eller? va? :booty: Jag antar att två alfahannar inte kan festa tillsammans, speciellt inte då en är en total egoist :thefinger :booty:

Tricklev
2004-11-15, 16:13
Skulle jag vara singel skulle jag fan inte orka ragga. Maken till dryg syssla får man leta efter. Om jag så skulle vara oknullad i ett halvt decennium skulle jag inte ragga på en brud om hon inte först raggade på mig.

tacka vet jag porr.

Word, basera livet runt att träffa folk, då måste man vara en sprakande personlighet :D

supremo
2004-11-15, 17:51
Snacka om att göra dejtandet till en sport :D

MojjMojj
2004-11-15, 21:36
Skulle jag vara singel skulle jag fan inte orka ragga. Maken till dryg syssla får man leta efter. Om jag så skulle vara oknullad i ett halvt decennium skulle jag inte ragga på en brud om hon inte först raggade på mig.

tacka vet jag porr.


Fy fan va rätt! Exakt så jag tänker. det kommer iaf. Orka jaga tjejer varenda helg :rolleyes:

Pecca
2004-11-15, 22:17
Micke>

Jag är ingen Alpha Male, jag är homosexuell! Det är därför jag får alla pumor... när ska du inse att anledningen till att du får pumorna är för att dom vet att du är polare med mig.....

mangemani
2004-11-15, 22:26
mycket folk är rätt så kräsna av sej.
en större del letar efter en partner som har ett utseende som en fotomodel och som har en mycket bra insida(nått som är rätt så svårt att hitta),dom söker och söker och skiter i alla andra hyffsade chanser som far förbi dom.

säger deffinitivt inte att alla är så(så det nu inte blir nå missuppfattningar)men en stor del iaf.

Pecca
2004-11-15, 22:31
dom flesta jag känner är av motsatsen.... dom väljer det första bästa som bjuds på fatet.... o då menar jag oavsett kön/ålder/ social bakgrund/ läggning......

mangemani
2004-11-15, 22:32
dom flesta jag känner är av motsatsen.... dom väljer det första bästa som bjuds på fatet.... o då menar jag oavsett kön/ålder/ social bakgrund/ läggning......


en hel del av mina vänner är exakt så....iof så är dom snobbar som bara förväntar sej det bästa utav allt,men men=/

michael
2004-11-16, 14:59
Man får ju inte vara kräsen :D
En bra formel är att man tar sig egna(objektiva) snygghetspoäng på en skala från 1-10(behöver jag säga hur viktigt det är att man är objektiv?). Lägger ihop den med siffran på hur mycket man försöker på en skala från 1-10 där 1 representerar hur mycket slartibartfast, tricklev och mojjmojj försöker(dvs brudarna ska komma upp till en) och 5 är att man bara försöker ragga på tjejer inom ens bekantskapskrets(där man känner igen dom sen innan) och där 10 är att man raggar på minst 3st okända tjejer varje dag.

Om man är brad pitt och raggar bara på tjejer inom ens bekantskapskrets får man alltså 15 poäng. Hälften av dessa poäng är 7.5 och det är hur snygg tjejen är som man kan rimligt få i säng. Hälften av 7.5 är 4(avrundat uppåt) och det är poängen över hur snygga tjejerna kommer vara som man OFTAST kommer att få. Om man inte försöker får man alltså inte GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax fotomodeller, there you go mojjmojj, tricklev och slartibartfast(ja jag vet att du redan har GF).

michael
2004-11-16, 15:55
Skulle jag vara singel skulle jag fan inte orka ragga. Maken till dryg syssla får man leta efter. Om jag så skulle vara oknullad i ett halvt decennium skulle jag inte ragga på en brud om hon inte först raggade på mig.

tacka vet jag porr.

Snälla, man kan ta det till det extrema i båda fall. Ragga på 105 tjejer/vecka och bara leka runt är en ände av det hela. Att inte ragga alls är en andra. Mer ofta än inte när det inte raggas alls så är det för att personen ifråga lider av "fear of rejection". Därav går han aldrig fram och tar risken, tänk om hon säger nej? Man försöker hitta ursäkter som att tjejen borde gå fram, hon är inte snygg nog, nä det blir säkert inget och försöker rationalisera bort sig själv ur situationen för att det är bekvämt och man lurar sig själv att må bra över ett beslut som i slutändan gör mindre nytta för ens välmående. M.a.o att ragga för mycket och att ragga inte alls är ohälsosamt och fel. Som med allt i livet är lagom nyckeln till framgång.

Tricklev
2004-11-16, 16:07
Michael, jag sa aldrig att jag tycker tjej borde gå fram till mig osv :D

Köttbullen
2004-11-16, 16:09
klart du ska träna, du behöver växa

Slartibartfast
2004-11-17, 09:40
Michael, du snackar så mycket skit. :D

Jag har alltid fått de tjejer jag vill ha, så ingen fear of rejection här inte.

Jag ORKAR helt enkelt inte. Jag ligger hellre hemma och kollar på TV shop än går ut och raggar (om jag vore singel). Det är DRYGT. Fatta!

Dessutom är jag skitdålig på att ragga.

michael
2004-11-18, 01:19
Michael, du snackar så mycket skit. :D

Jag har alltid fått de tjejer jag vill ha, så ingen fear of rejection här inte.

Jag ORKAR helt enkelt inte. Jag ligger hellre hemma och kollar på TV shop än går ut och raggar (om jag vore singel). Det är DRYGT. Fatta!

Dessutom är jag skitdålig på att ragga.

Jag tänkte skriva nåt om din självförnekelse men du gör ett fint jobb själv så jag skiter i det :angel:

Och ja det suger verkligen att träffa nya tjejer och :kinky: dom, vem orkar bry sig om sånt? :thefinger

Slartibartfast
2004-11-18, 10:54
Jag tänkte skriva nåt om din självförnekelse men du gör ett fint jobb själv så jag skiter i det :angel:

Vad snackar du om? :confused: Kan man inte få låta bli att ragga om man inte orkar?

Och ja det suger verkligen att träffa nya tjejer och :kinky: dom, vem orkar bry sig om sånt? :thefinger

Det har jag aldrig sagt. Det är bara SÅ inte värt besväret. Om en hot brud kommer fram och säger att hon vill ha mig, så nog hade hon fått följa med hem (om jag varit singel), men jag tar inga initiativ, om det inte är en tjej som jag är genuint intresserad av.

Edit: HEY! Jag har över 2000 posts! Märkte det inte ens :hbang:

michael
2004-11-18, 15:27
Vad snackar du om? :confused: Kan man inte få låta bli att ragga om man inte orkar?



Det har jag aldrig sagt. Det är bara SÅ inte värt besväret. Om en hot brud kommer fram och säger att hon vill ha mig, så nog hade hon fått följa med hem (om jag varit singel), men jag tar inga initiativ, om det inte är en tjej som jag är genuint intresserad av.

Edit: HEY! Jag har över 2000 posts! Märkte det inte ens :hbang:

Suck, jag måste tydligen göra det här iallfall, okej.
Så varför orkar du inte? Vad får dig att känna att du inte orkar?
Vad får dig att inte ta initiativet?

Förstår du vad jag menar? Om en tjej säger att hon gillar en lång kille det är okej, det är inte egentligen vad hon gillar. Om man frågar henne vad hon känner när hon är med en lång kille och hon säger "jag känner mig trygg och säker" DET ÄR VAD HON VILL HA(oavsett längd på kille).
Att du inte "orkar" ragga beror inte på att raggandet är jobbigt(2 timmar knäböj och marklyft är JOBBIGT). Det är för att du är antagligen rädd för/förväntar dig att bli nobbad/blyg eller liknande och därför RATIONALISERAR bort raggandet med en ursäkt som passar. Lustigt att du ska säga att det inte är värt det, det speglar ännu mera hur du omedvetet förväntar dig att bli nobbad, för visst är det inte värt att ragga om man bara blir nobbad hela tiden? Det kan ju vemsomhelst förstå, varför ragga om man aldrig lyckas? Då blir det ju helt onödigt och "jobbigt" att ragga.
Våran timme är över, boka ny tid hos min sekreterare :angel:

Slartibartfast
2004-11-18, 15:50
Söte Jesus ge mig kraft!

Jag började faktiskt skriva nåt svar åt dig Michael, men jag kom fram till att det bara skulle resultera i ett evigt kretslopp, så jag låter bli.

Ragga på du bara.

Over and out.

*Flash*
2004-11-18, 18:37
Rolig läsning måste jag säga :D

Michael kan inte du komma till uppsala och lära somliga killar att ragga ordentligt? ;)

Spike
2004-11-18, 18:42
Micheal du äger! Hoppas bara du kan backa upp dina fancy words :thefinger

aliquis
2004-11-19, 11:43
Haha, den var originell! Du verkar ha rutin på det här med att ragga. Hemlig agent.. Den har jag aldrig hört innan. Det var ju ganska bra!
/me ser framför sig hur sverige nyss fick 2000 nya hemliga agenter som springer runt på landets alla krogar.

aliquis
2004-11-19, 22:36
Riktigt rolig läsning, jag är dock längst ner på skalan/högst upp på sidan. Jag inte bara låter bli att ragga för att det inte skulle ge något, jag går inte ens ut eftersom jag ändå inte skulle ragga :thumbup:

michael
2004-11-20, 03:45
Jaha då var det dags igen, lite observationer från kvällen. Drog ut nykter till ett hett inneställe där alla trendiga snyggingar drar för att dansa till trance och hiphop. Stället va fullsmockat med snyggingar och dessutom utklädda i strandkläder. Tänkte att jag skulle istället för att ragga prova på att förfina mina alpha-male färdigheter och ha en självsäker utstrålning och kroppspråk. Jag var m.a.o avslappnad , snyggt klädd , självsäker och GLAD. Jag hade en positiv attityd, skrattade och log hela tiden och "brydde" mig inte det minsta om att ragga eller ha sex. Jag agerade som att jag var upptagen och jag har aldrig FÅTT så mycket IOI's(Indicators of Interest, blickar osv). Mina två AFC polare dansade ut på dansgolvet som var sänkt och försökte ragga/dansa intill "tjejgäng" utan större framgång, jag stog vid kanten där det var upphöjt och gjorde bra ifrån mig i dansandet,skrattade och log och dansade självsäkert med mycket höftrörelse. Som jag nämnde så fick jag så mycket blickar och uppmärksamhet, "kom hit" rörelse med fingrarna från tjejgäng och liknande att det va sjukt. Givetvis ignorerade jag det hela för att agera "upptagen" eller svårfångad. Jag märkte även en synergisk effekt av att flera tjejer eller tjejgäng gav mig uppmärksamhet blev det en slags "tävling" mellan dem vem som kunde få deras intresse besvarat. Till slut fick en tjej nog och kom upp, grindade hånglade och ja F-close helt enkelt. Givetvis blev resterande tjejer frustrerade och avundsjuka och gav sig på AFCna(dom fick sig sin chans till slut tack vare mig :naughty: ) runt dom samtidigt som de kollade om jag såg det hela(för att få mig svartsjuk och ge dom den uppmärksamhet de bett om HAH) men där tog de miste. Så mycket för att lära sig ragga, använda hypnos, NLP och andra trick för att få en brud i säng..

Sammanfattning; Rätt utstrålning och attityd är i stort sett lika bra om inte bättre än att vara bra på att "ragga". Givetvis måste man veta vad man ska säga när man väl kommer ut och är på väg hem, sitter man som en mållös zombie kommer hennes sista försvar att stå emot ens framsteg. När man fått rätt attityd och allt klickar så ska man försöka ställa sig där folk(tjejerna) kan se EN, väldigt viktigt för syns man inte så vet de ju aldrig om att du utstrålar alpha färdigheter. Dessutom är det viktigt att man får den synergiska tävlingseffekten av att få flera tjejer/tjejgängs uppmärksamhet. Enkel psykologi, människor vill ha det som andra vill ha(och får de det känner de sig speciella osv).

Jag återkommer imorgon , ska bli intressant, syrrans födelsedag, dejt med en brud från förra helgen på eftermiddagen och fest sen med andra tjejer som visat IOI's. over and out ;)

michael
2004-11-20, 04:02
Lyssnade även på (Audio Book)How-To-Read-A-Person-Like-A-Book[41 min] tidigare idag, är att rekommendera för nybörjare. Lyssna på den och tänk på att spegla motsvarande persons kroppspråk för att skapa rapport.

Pecca
2004-11-20, 14:03
Hur kommer det sig att du satt på kebabbaren med en kille som hade pupiller stora som pingisbollar kl 03.30 om du är så bra på att ragga micke? O varför försökte du ragga på min kramis? O varför tror du att hon skulle byta ut Playboy-Pecca mot en simpel tjuv?

Ikväll så vill jag ha en hel del svar micke.... bara så du vet....

michael
2004-11-20, 14:59
För "din kramis" undrade varför jag inte ringt henne, för hon drog med mig till kebabbaren Det va hon som skickade dom där SMSen inte jag, jag raggade inte på henne. Jag har aldrig sagt att jag är bra på att ragga, shit jag har bara hållt på i 2 veckor. Jag testar vad som funkar och rapporterar tillbaks hit. Igår fick jag en F-close på bara utstrålning, hon höll på att ****** mig där nere i BK mitt bland sofforna. Nu ska jag på dejt sen ska jag fira syrran så vi får höras ikväll pecca ;)

Spike
2004-11-20, 23:41
Jag tycker du är skojig micke så fortsätt rapportera :)

isato
2004-11-20, 23:45
ja han grym :bow:

tror vi alla vill bli som honom

Tigerkotten
2004-11-21, 02:28
jag vill se kort på dig :]

Tigerkotten
2004-11-21, 02:29
Lyssnade även på (Audio Book)How-To-Read-A-Person-Like-A-Book[41 min] tidigare idag, är att rekommendera för nybörjare. Lyssna på den och tänk på att spegla motsvarande persons kroppspråk för att skapa rapport.

vad får man tag på den dära då.
Finns den på sidan du gav förut, eller kanske någon annanstans? Ge filnamnet om du lyssnat den via datan ;)

henke_76
2004-11-21, 03:50
Michael har du en snygg syrra ??? :devil:
I´m single :mallan: :D

Annars mycket roande tråd, kan bli höjdar såpa kanske :bow:

michael
2004-11-21, 04:34
Ikväll var en ren skitkväll, inget ragg inga nummer ingenting. Lite gamla ansikten, kanske är det så att man börjar bli en stammis ute och börjar känna igen folk? Oseriöst skitsnack med potentiella ragg som inte materialiserades in till ett piss.. Var inte alltför många ute heller, kanske är det så en helg innan lönehelgen, eller är det kanske det pisskalla vädret? Ingen ursäkt jag vet men bah.. Får arbeta min socialkrets för lite action och ladda upp inför nästa helg :D henke_76 hör av dig(pm) om du vill hänga med nästa helg o SARGE:a lite ;)

Slartibartfast
2004-11-27, 14:56
Det är helg igen och ikväll är det väl åter dags för Michael to work his magic.

Förväntar mig en rapport imorgon.

Det som jag funderar över är när man är ute med sina polare och en tjej kommer fram och snackar med en; när exakt ska man säga att man är upptagen? Man kan ju inte slänga ur sig ”Tack, men jag har flickvän”, när tjejen kommer fram och frågar om hon får slå sig ner. Det är ju bara töntigt. Men man vill ju inte vilseleda henne heller.

Big_Vik
2004-11-27, 15:26
Hur kommer det sig att du satt på kebabbaren med en kille som hade pupiller stora som pingisbollar kl 03.30 om du är så bra på att ragga micke? O varför försökte du ragga på min kramis? O varför tror du att hon skulle byta ut Playboy-Pecca mot en simpel tjuv?

Ikväll så vill jag ha en hel del svar micke.... bara så du vet....

Intrigen tätnar :naughty: Vem är bäst på att fixa brudar på kolozzeum? :D

Förövrigt så är den här tråden grym och har en trygg plats i mina favoriter :hbang:

Spike
2004-11-27, 16:16
Real World Linköping! Kom igen nu Micke ska du va en självutnämnd alpha-male vill vi ha results!