handdator

Visa fullständig version : Mysko folk runtomkring dig-tråden


Achryl
2004-11-12, 21:12
Var hemma med Minax hos en annan kille och skulle käka hos honom. Då den andre killen ska tina upp lite kött i micron råkar han spilla lite köttsaft på Minax. Minax blir såklart ganska irriterad och kletar av sig på den andre killen, och muckar lite med honom, lite på skoj. Jag peppar Minax en del också. Så säger den andra killen att han tänker bojkotta ugnen och stäner av den. Minax e ute på toan och jag sätter på ugnen igen. Så håller vi på o stänga av o på ett par ggr, då han plötsligt smäller till stekpannan och fatet med köttet och en porslinsskål. Porslinsskålen slår i golvet och går sönder, sen lyfter han upp bitarna o kastar dom i golvet igen, och sedan kastar han ett glas i golvet. Till slut kastade han en oöppnad taccosåsglasburk i väggen så det blir kladd över hela spisen. Då gick vi. Hur jävla normalt är det? Han har varit ganska normal tidigare. Vi brukar småbråka o sånt, en del av vår cepiga humor. Men nu spårade det över. Nån annan som har mysko kompisar?

Yankeee
2004-11-12, 21:15
De flest på forumet är över 16 så jag tvivlar.

Achryl
2004-11-12, 21:16
De flest på forumet är över 16 så jag tvivlar.
Jo det såklart... förlåt

Prankie
2004-11-12, 21:20
Är Minax ditt husdjur? :confused:

Yankeee
2004-11-12, 21:20
Jo det såklart... förlåt

Jag skämtar bara allan med dig :)

Achryl
2004-11-12, 21:23
Är Minax ditt husdjur? :confused:
ja, typ

Achryl
2004-11-12, 21:24
Jag skämtar bara allan med dig :)
Japp jag skämtar med jag är flera månader äldre än sexton :MrT:

påven
2004-11-12, 21:25
Japp jag skämtar med jag är flera månader äldre än sexton :MrT:

vem/vad är minax?

JustinCredible
2004-11-12, 21:27
vem/vad är minax?

en kolo medlem. Jag kastar granbär på honom i smyg.

MiNaX
2004-11-12, 21:27
känner att jag måste försvara mig lite. Okej att jag kanske är Achryls hustomte eller nåt liknande. Han är iaf mer beroende av mig än vad jag är av honom.. :thefinger


Ontopic: Kompisen i fråga freakade verkligen ut... Jag som bara ville ha mat!

Einar
2004-11-12, 21:28
vem/vad är minax?

ett fluffigt får

MiNaX
2004-11-12, 21:34
ett fluffigt får

Påminner mig om när jag för några år sen ägde en bagge. Den va riktigt grym! Han kunde spela fotboll, gå fot, stånga pappa och äta äpplen!
En natt rymde han och vi fick jaga honom jättelänge. Sen skickades han på slakt! Någon lycklig bodybuilder där ute kanske fick förmånen att äta en bit av honom...


Edit: Varför tog du bort bilden Einar? :(

s_himself
2004-11-12, 21:47
öhh... allvarligt så låter det helt mongo. vad är det roliga i det hela? varför kastar man saker så dem går sönder utan anledning?

begriper inte..

Achryl
2004-11-12, 21:52
öhh... allvarligt så låter det helt mongo. vad är det roliga i det hela? varför kastar man saker så dem går sönder utan anledning?

begriper inte..
Nej det gör inte vi heller, därför jag skrev den här tråden...

Einar
2004-11-12, 22:06
Edit: Varför tog du bort bilden Einar? :(

Okej, jag la till den igen :D

MiNaX
2004-11-12, 22:20
Tack! Den va så otroligt söt!! Du ska inte skämmas över dina talanger Einar! :thumbup:

ölobrännvin
2004-11-13, 00:50
ROlig tråd ,jag skratta ihjäl mej ju, men viist har man underliga kompisar annars vore inte livet värt att leva ju :)

Zlin
2004-11-13, 02:24
En kompis skulle på fyllan kolla om mobilen tålde att tappas i ett glas med sprit. Det gjorde den inte, den blev blöt och dog. För att torka den körde han den en stund i micron, blixtrade som tusan. Föga förvånande upptäckte han när den var klar att den var skitvarm, varpå mobilen placerades i frysen för att kylas ner.

:D

Fyller på mer om jag kommer på imorgon, sova nu.... :sleep:

ölobrännvin
2004-11-13, 07:55
En kompis som verkligen är underlig skulle impa på en tjej hemma hos sej och slängde en shampoo flaska i bokhyllan så att den sprack och sen tog han av sej till kallsonger och började skura golvet och efter det så hoppa han ut genom vardagsrums fönstret och rulla runt i snön och skrek som en jävla tok.
Jag kan ju tilläga att tjejen inte vart så impad och att han var full oxå.

MiNaX
2004-11-13, 11:05
HAHAHAHAHAHA :laugh:
Härligt att det inte bara är vi som har skumma kompisar!
Kan även meddela att allt har löst sig! Kompisen i fråga kom hem till Achryl senare igår kväll och vi kunde alla tre fortsätta vara vänner och redigera film! :love:

Loke
2004-11-13, 11:11
Måste säga att jag känner igen mig i kompisens beteende. Fan vad arg jag kan bli när folk jävlas när blodsockret är lågt och man försöker fixa mat...