handdator

Visa fullständig version : Enad Planet?


hobbitar
2004-11-10, 14:56
Vore inte världen bättre om alla länder blev ett enda stort land? dvs samma valuta, samma språk, samma traditioner m.m.... Man skulle ju kunna kalla landet Jorden.


Eller skulle inte det funka?

Det bästa vore nog om USA tog över hela världen =)

HenrY
2004-11-10, 14:58
Det bästa vore nog om USA tog över hela världen =)

Hoppas du skämtar??

King Grub
2004-11-10, 15:09
Vore inte världen bättre om alla länder blev ett enda stort land? dvs samma valuta, samma språk, samma traditioner m.m

Nej.

Behöver inte motiveras.

Jense
2004-11-10, 15:09
Usa Usa Usa Usa Usa!!!!

Everest
2004-11-10, 15:13
Vore inte världen bättre om alla länder blev ett enda stort land? dvs samma valuta, samma språk, samma traditioner m.m.... Man skulle ju kunna kalla landet Jorden.


Eller skulle inte det funka?

Det bästa vore nog om USA tog över hela världen =)

Har du varit utomlands nångång? ;)

Froddan
2004-11-10, 15:13
Du tror inte risken för inbördeskrig är ganska överhängande när 5 miljarder av jordens befolkning helt plötsligt förbjuds från att besöka sina helgedomar och tvingas att börja fira julafton?

Heimdahl
2004-11-10, 17:02
Vore inte världen bättre om alla länder blev ett enda stort land? dvs samma valuta, samma språk, samma traditioner m.m.... Man skulle ju kunna kalla landet Jorden.


Eller skulle inte det funka?

Det bästa vore nog om USA tog över hela världen =)

Bäst vore det utan folk...

kalle_banan
2004-11-10, 17:31
Du tror inte risken för inbördeskrig är ganska överhängande när 5 miljarder av jordens befolkning helt plötsligt förbjuds från att besöka sina helgedomar och tvingas att börja fira julafton?
så vi ska helt plötsligt ha samma religion då menar du?
varför? :confused:
för o vara ärlig trodde jag att det var en gammal tråd av mig, men sen kom jag på att det var ett annat forum jag postade SAMMA fråga på. i somras var det när jag var på island som jag lyssnade på "imagine" av john lennon som jag fick idén, men kom fram till att i teorin är det nog skitbra! men i praktiken skulle det inte gå...
(USA skulle nog försöka bestämma rätt mycket gissar jag på)

raZmus
2004-11-10, 18:13
Det kommer min vän, det kommer! Så snart utomjordingarna gör sitt första anfall! :thumbup:

hobbitar
2004-11-10, 20:47
Jag tror det skulle funka om man först döda alla människor på denna jord förutom x antal kvinnor och vi kollomedslemmar såklart :) Sen kunde vi bygga upp världen gemensamt!

Kwon
2004-11-11, 00:09
Det kommer min vän, det kommer! Så snart utomjordingarna gör sitt första anfall! :thumbup:

Brukar jag också säga, så fort mars/venus/anus/random alien planet_x bestämmer sig för att invadera jorden (som helhet), men en flotta av tefats liknande UFO's DÅ och inte förräns DÅ kommer hela Jorden vara enad som en enhet mot det främmande hotet!

Inte förräns DÅ inser Israelen att det inte var så stooor skillnad på honom som grannen i Palestina och inser att tillsammans, kan de göra mer mot Planet_X's invasion!

Tänk dig när tefaten landar och ut kommer riktiga vederstyggelser! (6 fingrar ist för 5 tex).

Då inser man nog vilka likheter alla jordlingar har och kämpar för att få bort hotet från JORDEN!

Moahahahahaaa.... :confused: :rolleyes: :D :laugh:

ante
2004-11-11, 00:41
Brukar jag också säga, så fort mars/venus/anus/random alien planet_x bestämmer sig för att invadera jorden (som helhet), men en flotta av tefats liknande UFO's DÅ och inte förräns DÅ kommer hela Jorden vara enad som en enhet mot det främmande hotet!

Inte förräns DÅ inser Israelen att det inte var så stooor skillnad på honom som grannen i Palestina och inser att tillsammans, kan de göra mer mot Planet_X's invasion!

Tänk dig när tefaten landar och ut kommer riktiga vederstyggelser! (6 fingrar ist för 5 tex).

Då inser man nog vilka likheter alla jordlingar har och kämpar för att få bort hotet från JORDEN!

Moahahahahaaa.... :confused: :rolleyes: :D :laugh:

skönt att någon har båda fötterna på jorden :angel: