handdator

Visa fullständig version : Funderingar kring viktminskning.


Mr Zero
2004-11-09, 16:17
Är ny här och läser allt jag kan om viktminskning med hjälp av rätt kost och träning. Men jag har några funderingar som jag går och klurar på.
Jag har bla fått för mig att det är dåligt att dricka sportdycker när jag tränar, om det är viktminskning jag är ute efter. Eller?
Ena annan grej är att jag hört att det är bra att äta godis direkt efter träning! Käns helt fel! Eller?
En annan fråga jag har till andra tjejer som tränar,under en viss tid i månaden är det bara skit jobbigt att träna. Fins det något man kan göra, äta för att undvika detta bekymer? Jag vill verkligen träna, men under mensen går det sååå tröögt.

Jag är inte helt nöjd med det tränings program min trännare lagt upp åt mig. Är det verkligen opptimalt med ett helkropps program? Jag blir liksom skakis, med det käns inte söm att det tar ordentligt. Har tränat lite tidigare i mitt liv, och då var det lösa vikter, hantlar och vissa muskelgrupper som gällde! Och då kändes det i kroppen att man trännat.
Vad är bäst?

Det var väl allt för denna gången. Men jag kommer säkert med fler funderingar snart. :eating: :bpump:

Saga
2004-11-09, 16:21
Oj!
såg att jag skrev inlägget med min sambos användarnamn "MR Zero"
Det är alltså "saga" som har funderingarna. :em:

z_bumbi
2004-11-09, 17:03
Dela upp frågorna på flera inlägg och lägg dem i rätt avdelning så får du lättare svar. Vissa läser inte det här forumet alls men har kanske ändå svar på dina frågor om de hamnar rätt.