handdator

Visa fullständig version : Skor


Frida,SSP
2004-11-08, 22:58
Attans...jag har letat&letat men hittar inga snygga,högklackade pumps och sandaletter (typ festskor) som jag kan ha på Body Fitness tävlingen..finns det ngn bra sida med inte alltför dyra skor? Tacksam fför svar NU.. :confused:

hampaN
2004-11-09, 00:10
Platform slipin med 6 tums klack i krom :hbang:

http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=lover_blk&list=category&affl=main

http://web.dreamcollection.nu/sandalett.asp

Att jag ens orkar :rolleyes:

MacLeod
2004-11-09, 00:21
ÄR det inte bättre om du går till en butik och provar ut skorna? Skorna som länkades anser väl förhoppningsvis de flesta vara horskor.

hampaN
2004-11-09, 00:24
ÄR det inte bättre om du går till en butik och provar ut skorna? Skorna som länkades anser väl förhoppningsvis de flesta vara horskor.

Jag vet att du vill ha ett par egna! :whipped: :notme:

Allan
2004-11-09, 04:55
Svara seriöst i resten av tråden tack!

allan

Action
2004-11-09, 06:50
Min flickvän beställde från skobutiken i slutet på förra veckan. Skorna borde väl komma nu denna vecka.

Svårt bara med storleken, men det finns ju knappt några butiker som säljer liknande skor, inte ens i Sthlm!

Frida,SSP
2004-11-09, 08:02
ÄR det inte bättre om du går till en butik och provar ut skorna? Skorna som länkades anser väl förhoppningsvis de flesta vara horskor.


Du måste vara bra korkad som ens kommer med ett sånt argument. Tror du på fullaste allvar att jag inte har gjort det??? Skulla jag isåfall ens be om hjälp på detta forum??Svaret är NEJ! Apråpå (hur det nu stavas..) horskor, så är det nog till största delen endast DIN åsikt. För det andra så i de flesta skobutiker vid denna årstid är det YTTERST svårt att hitta pumps el. HÖG-klackade skor överhuvudtaget! Iochmed att det inte direkt är säsong för det nu... Ber om ursäkt utifallatt jag blev lite pissed, men du borde nog tänka på att läsa vad jag skrivit innan du svarar!!!

Metal_boy_
2004-11-09, 08:55
ÄR det inte bättre om du går till en butik och provar ut skorna? Skorna som länkades anser väl förhoppningsvis de flesta vara horskor.


vad är då problemet?? :confused:

Frida,SSP
2004-11-09, 11:29
Platform slipin med 6 tums klack i krom :hbang:

http://www.skobutiken.se/cgi-bin/handla/WMCshop.cgi?action=dbview&id=lover_blk&list=category&affl=main

http://web.dreamcollection.nu/sandalett.asp

Att jag ens orkar :rolleyes:


Tack för sid-tipsen! Kollar dem nu. Bra när någon tar ens fråga seriöst!
Tack än en gång! :bow:

hampaN
2004-11-09, 14:16
Tack för sid-tipsen! Kollar dem nu. Bra när någon tar ens fråga seriöst!
Tack än en gång! :bow:

np vad ska man annars göra när man är sjuk :rolleyes:

MacLeod
2004-11-11, 02:29
Du måste vara bra korkad som ens kommer med ett sånt argument. Tror du på fullaste allvar att jag inte har gjort det??? Skulla jag isåfall ens be om hjälp på detta forum??Svaret är NEJ! Apråpå (hur det nu stavas..) horskor, så är det nog till största delen endast DIN åsikt. För det andra så i de flesta skobutiker vid denna årstid är det YTTERST svårt att hitta pumps el. HÖG-klackade skor överhuvudtaget! Iochmed att det inte direkt är säsong för det nu... Ber om ursäkt utifallatt jag blev lite pissed, men du borde nog tänka på att läsa vad jag skrivit innan du svarar!!!

Du skrev att du inte hittat någonting? Jag hade ringt till den butik som jag provat ut dom i, dom lär sitta på en del svar. Horskor kanske var att ta i, men jag kan formulera om det till porrskor. Det är såna skor som Linda Thorén hade i början av nittiotalet. Skobutiker säljer inte endast skor för vinterbruk, då är du i fel butiker. Kolla på en Rizzobutik så förstår du vad jag menar.

MojjMojj
2004-11-11, 05:54
Undrat varför det ska vara sådana skor. Är det enbart för att de är snygga. lr hjälper dem kvinnora att få fram former på benen? Kanske dags för killarna att skaffa samma skor då?
Det ska ju handla om muskelsymmetri väl. och inget annat?

Ps srry jan fortfarande inte skriva "komma". så det blir punkter. Ds

MacLeod
2004-11-11, 22:46
Testa själv att stå på tå så kanske du förstår meningen med högklackade skor..