handdator

Visa fullständig version : manga/anime


mange_
2004-11-07, 22:08
jag sitter här på internet och söker efter en manga film. "candy candy" heter den. Nån som kanske vet nån bra manga affär? eller nån som kanske rent av har denna film inte så troligt men men :)

Shadow Warrior
2004-11-07, 22:20
jag sitter här på internet och söker efter en manga film. "candy candy" heter den. Nån som kanske vet nån bra manga affär? eller nån som kanske rent av har denna film inte så troligt men men :)

Candy Candy finner du på tex Science fiction bokahandeln i STHLM, dom bör ha den nyaste DVD versionen inne. Kolla sfbok.se

För övrigt så undrar jag varför du vill ha tag i just Candy Candy? Det är ju liksom lite tjejigt.. :D

För övrigt så kan du kontakta mej på MSN om du vill snacka Manga o Anime :thumbup:

mange_
2004-11-07, 22:26
haha jag har ingen aning om vad det är för en film ens engång :).....det är till min flickvän hon tjatar alltid om hur bra den var och hur mycket hon älskade den när hon var liten. SÅ jag tänkte det blir en toppen present nu till jul :)...

själv så gillade jag tigermasken när jag var liten...den knäckte fett!!

mange_
2004-11-07, 22:30
nop där fanns den inte...har du nån annan sida?

Tolkia
2004-11-07, 22:41
Ginza har en variant; vet inte om det är exakt den du letar efter, dock (det lär ju ha gjorts mer än en).

Shadow Warrior
2004-11-08, 06:35
nop där fanns den inte...har du nån annan sida?

Ok, Sci Fi har haft denna serie förut, annars så kan dom säkert ta in de nio delarna om du frågar.

Tigermasken har dom med.... problemet med denna film är ju bara att man blir cp på att det inte finns nån fortsättning i sverige :insane: